עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. טוב נתחיל! דבר ראשון אני לא יכול להכנס ל properties בדסקטופ דבר שני אני לא יכול להכנס ל add\remove דבר שלישי אני לא יכול להכנס setup hoem or small office netowrk דבר רביעי כשהמחשב עולה אז אני לא רואה את האייקונים שעל הסקטופ אני צריך להכנס למנהל משימות ולכבות תהליך בשם msupdat.exe\winupdate.exe תמיד זה אחד מהתהליכים מקוהו שתוכלו לעזור לי

    • 3 תגובות
    • 484 צפיות
  2. Started by tzolerguy,

    אני מחפש תוכנה שיכולה לקרוא את הטמפ של הכרטיס מסך שלי ולהציג אותו על מסך LCD שמחובר דרך LPT

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  3. הורדתי דיסק מוזיקה והוא בעצם טראק אחד ארוך של 70 דקות ומצורף אליו קובץ CUE השאלה שלי היא איך אני מפצל את זה לטראקים ולא משאיר את זה טראק אחד

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  4. Started by dannygnh,

    איך מעדכנים אנטי וירוס{נורטון} כדי לסרוק במחשב אחר ללא אנטי וירוס.

    • 6 תגובות
    • 689 צפיות
  5. (אם זה תצוגה וגרפיקה אז תעבירו, למרות שנראה לי שלא ) אני מנסה ליצור תמונה עם רקע שקוף. אבל הדבר היחיד שאני מוצא זה GIF ויש לו רק 256 צבעים. מישהיו יודע איך אני עושה קובץ כזה אבל באיכות טובה יותר? ד"א אני משתמש בפוטושופ. הצלחתי, פשוט פיספסתי אפשרות אחת בפוטושופ

    • 0 תגובות
    • 821 צפיות
  6. Started by avidash,

    שלום לכולם, נתקלתי לאחרונה בבעייה חדשה ומעיקה: בזמן שיטוט באנטרנט, קופצים לי חלונות עם פרסומות וחומר אחר, אף תוכנה לא הצליחה לזהות ולהסיר את הגורם לבעייה. חלק ניכר מן הפעמים אני מגיע לאתר www.oldgames.se. נאמר לי כי הפתרון יותר מורכב משימוש בתוכנת anti-spyware רגילה, ועל כן אני זקוק לעזרתכם. בתודה מראש, אבידע

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. ^ בתודה, יניב

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות
  8. Started by meir-ch,

    הקול נשמע משובש חלש ולפעמים לא נשמע בכלל. בדיקת חומרה בסדר. אנא הצעתכם

    • 2 תגובות
    • 788 צפיות
  9. Started by darkman,

    אז ככה רק שההורדות פעילות המחשב קופא למשהו כמו כמה שניות כאשר אין הורדות פעילות לא קורה כלום ניסיתי לבטל את הפייר וואל וזה לא עזר ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש(כולל מחיקת התיקיה) מסתבר שזה שומר את כל ההגדות איפה שהוא ואז גם לא עוזר מוזר שהתקנתי את הגירסה החדשה לפני כמה ימים נסיתי להתקין גם את הגירסה הקודמת וזה לא עזר אם משהו נתקל ,יודע. תודה.

    • 7 תגובות
    • 775 צפיות
  10. הDVD הוא יצירה שלי, ללא הגנות (סתם דיסק שצרבתי במעבדה) יש תוכנה שאפשר לשלוט בה על כמה פרמטרים פשוטים (כמו גודל קובץ יעד, מקודד ומה שלא יהיה)? תודה רבה מראש, העניין די דחוף אביתר ד"א, חשוב לציין שמצאתי שמות של כמה וכמה תוכנות בגוגל, אבל אני מעדיף לשמוע המלצות שמגיעות מכם

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  11. Started by dj shay 30010,

    אני צריך שם או לינק של תוכנה פשותה שתגיד לי כמה מעלות חום יש על ה HDD :-\

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  12. אני צריך בבקשה תוכנה פשוטה להפעלה , תוכנה טובה, (כמו שאמרתי בכותרת עדיף חינמית), לקידוד קבצי rmvb ל avi . (אלו קבצי מדייה) ובבקשה לא את התוכנה winavi כי היא לא תמיד מתאימה כמו שצריך את הסינכרון בין הקול לתמונה לאחר הקידוד.

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  13. שלום לכולם עשיתי חיפוש ולא מצאתי שום השוואה על שני הגרסאות של האנטיוירוס של kaspersky משום מה ראיתי פה באתר שאתם ממליצים על personal ולא על personal Pro לא הבנתי למה ואני מבקש אם תוכלו להסביר לי מה ההבדלים בנהם?? תודה מראש !!!

    • 8 תגובות
    • 805 צפיות
  14. כבר הופיעה פה שאלה כזאת אבל לא ענו עליה.... בתוכנה AVISubtitler גרסה 0.25 כשאני בוחרת סרט וקובץ כתוביות ורוצה לצרף מופיעה לי ההודעה NO VIDEO STREAM IN INPUT AVI איך אפשר לפתור את הבעיה בתוכנה הזאת? כי אני לא רוצה להוריד תוכנות אחרות.... TNX...

    • 1 תגובה
    • 916 צפיות
  15. מה היא תוכנת ה-FTP הכי טובה וגם חינמית? תודה.

    • 11 תגובות
    • 2.4k צפיות
  16. ניסיתי את DVD 2 SVCD ולא אהבתי , ממשק מסורבל , אמנם עם הרבה אופציות, אבל הרבה כאלו שממש לא צריך. אני מחפש תוכנה, שתדע לקבל קבצי AVI בפורמט DIVX או XVID ויכולה להמיר אותם ל VCD או SVCD תוך כדי שהיא מוסיפה כתוביות מקובץ שאני מספק לה. (כמובן שנדרש גם שהיא תדע להמיר את האודיו כמו שצריך בהתאם לפורמט המתאים ל VCD ו SVCD) מישהו מכיר תוכנה שעונה לצרכים הנל ? (חוץ מ DVD 2 SVCD)

    • 2 תגובות
    • 790 צפיות
  17. Started by izikd,

    Hi, I've transcoded some DivX movies to MPEG 2 using TMPGEnc. When I try to play the MPEG movie using BSplayer or Media Player Classic, they short the movie time length by twice. All the movie appears, and it doesn't play it more faster or slower. When I try to use Cyberlink's PowerDVD to play the MPEG movie all works fine. As I understand BSplayer and MPC uses system's default MPEG 2 renderer, and PowerDVD uses it's own Cyberlink's renderer. Also I have the Premire renderer - MainConcept, and as I know it works fine too. What can I do to watch movie on "regular" programs like BSplayer and MPC? Windows shouldn't have it's own MPEG 2 renderer, or I'm worng? P.S. I…

    • 1 תגובה
    • 768 צפיות
  18. Started by oded6188,

    כל פעם כשהמחשב עולה או כשאני מפעיל את ה OFFICE (אל תשאלו אותי מה הקשר)... אולה לי השגיאה: ניסיתי להתקין את זה מחדש... וזה לא עזר... מה יכולה להיות הבעיה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  19. Started by roadrunner,

    שמתאים ל-PIII 700 עם 128MB זיכרון. המשתמש הוא גם די חסר ידע ולכן רצוי FIREWALL ידידותי.

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  20. Started by OgANDi_BoY,

    שלום יש לי מצלמת רשת של GPT ואני לא מוצא באינטרנט דרייברים שלה מישהו יכול לעזור לי לחפש?...

    • 0 תגובות
    • 511 צפיות
  21. Started by 888,

    מישהו מכיר תוכנת חינמית שאפשר לראות איתה סרטים דרך הכונן DVD ???

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  22. אני מעוניין בתוכנת מסרים מיידיים עם GUI פשוט ונוח לשימוש שיודעת לדבר עם כל תוכנות המסרים המיידיים האחרות בשקיפות. התוכנה צריכה להיות עם ממשק באנגלית ותמיכה מלאה בעברית (כולל יישור לימין ולשמאל). אני צריך שהתוכנה תתמוך ביותר ממשתמש אחד עם אפשרות מעבר פשוטה בין ה-Users השונים. התוכנה מיועדת למחשב ישן (פנטיום 2 350MHz), כך שחשוב מאוד שהיא לא תכביד על המעבד בשימוש שוטף ושתשתמש בכמה שפחות זיכרון. לגבי ממשק משתמש, אני מעדיף ממשק פשוט בעל מראה מקצועי, ולא ממשק עמוס בפיצ'רים בעל מראה מצועצע. יש המלצות? נ.ב. הרגישו חופשיים להשוות בין היתרונות והחסרונות של תוכנות המסרים המיידיים השונות שאתם מכירים.

    • 8 תגובות
    • 891 צפיות
  23. הורדתי סרט בפורמט SVCD מאתר ללה לנד והוא ירד כקובץ עם סיומת BIN מה אני אמור לעשות כדי שאוכל לראות את הסרט ב- MV2player . תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. שלום אני צריך תוכנה שברגע שאני מדליק את המחשב היא תחייג לי לאינטרנט עם החייגן שלי לבד ברגע שיוזר מתחבר לווינדוס מישהו מכיר תוכנה כזאת... ??

    • 5 תגובות
    • 876 צפיות
  25. אני צריך תוכנה שלא צריכה את הוינדוס כדי להעלות, ושאפשר להעביר איתה קבצים. תודה לעונים

    • 6 תגובות
    • 778 צפיות

דיונים חדשים בפורומים