תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי.. ברשותי כרטיס רשת אלחוטי D -Link DWA - 110 אני צריך דרייבר עבור VISTA ULTIMATE 64bit או המלצות לגביי כרטיסים שונים בעליי תמיכה.. המון תודה
-
- 4 תגובות
- 629 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי OULOOK 2003 SP3HEB ואינני מצליח למחוק הודעה עם קובץ של 150 MB מצורף. השליחה לא עברה וכל פעם שסוגרים את התטכנה היא מנסה נתקעת בזכרון ובפתיחה הבאה- מודיעה על כך שהתוכנה נסגרה באופן לא תקני ומנסה לתקן את השגיאות. נסיון לפתוח את התוכנה ומייד למחוק את הקובץ, לפני ביצוע פעולות אחרות- לא הצליח. ניסתי גם להתקין את התוכנ המחדש מה ניתן לעשות עוד כדי לגרום לתוכנה להפסיק לנסות לשלוח ברקע ולהאט את ביצועי המחשב ?
-
- 2 תגובות
- 629 צפיות
-
-
היי, אני צריך בבקשה דרייבר שמתאים לוויסטה 32ביט לג'ויסטיק הזה: sidewinder precision 2 joystick חיפשתי בגוגל ולא מצאתי, מקווה שתמצאו לי. תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 629 צפיות
-
-
טוב לכולם באוטלוק 2007 ויש אימיילים שאני לא מצליח לפתוח משום שברגע שאני מקליק על האימייל נפתח חלון שמודי ע אני משבתמש ערלימשהו עמ ה URL . מישהו יכול להסביר לי מה זה ה URL הזה ותודה מראשץ
-
- 7 תגובות
- 629 צפיות
-
-
כל ישום שאני לוחץ עליו לדוג' MY COMPUTER מופיע ההודעה הזו (מצורפת) רק לאחר שאני לוחץ OK הישום נפתח. איך אני נפטר מהדבר הזה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני שבוע בערך, התקנתי חבילת מקודדים חדשה (VISTA CODEC PACK) שבעצם כוללת את כל המקודדים הכי מוכרים. הבעיה היא, שפתאום סרטי ה-HD שלי התחילו לקרטע באופן מפתיע. התופעה היא חדשה אצלי, ולא הופיעה בעבר. יש הצעות אולי למקודדים אחרים? שינוי הגדרות? מאוד חשוב לי שהם יעבדו מכיוון שיש לי כמה סרטי HD על המחשב שאני לא יכול לראות בגלל שהם מקרטעים. אני לא מאמין שזה החומרה של המחשב כי היא בסדר גמור. אם זה משנה, בימים האחרונים היה לי בעיות איתו והוא לא עלה לי, לאחר חיבור ההרדיסק למחשב אחר, המחשב כן עלה ועכשיו הוא בסדר (המחשב לא עבר את הבוטסקרין). תודה גדולה לעוזרים!!
-
- 6 תגובות
- 629 צפיות
-
-
שלום כולם! בערך לפני חודש וחצי קניתי לפטופ אסוס F3SC כאמור, דגם מצויין, קניתי את הגירסא עם מעבד T7300, מרוצה מאוד ממנו הבעיה היחידה שלי זה שאני לא מצליח למצוא דרייברים או כל פריט עידכון כלשהו לחומרה, מכוון שאני לא מעודכן אני פונה עליכם האם לא נהוג לכרטיסי מסך של לפטופים שיצא עידכון מהחחברה המייצרת? ז"א יש לי כרטיס מסך G FORCE 8400M אני בכלל לא מוצא אותו ברשימת דרייברים של אנוידיה, אותו דבר עידכונים לביוס או לצ'יפסט וזה באתר אסוס, האם בלפטופ כללי המשחק משתנים? ואם כן אז איפה אני כן יכול למצוא עידכונים? בתודה מראש, לירן
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
-
אני מקווה שהבעיה שלי שייכת לפורום הזה... :s05: באתר של אורנג' יש אפשרות לשמוע רינגטונים לפני שמורידים אותם. ליד כל רינגטון יש סמל של רמקול. כשאני לוחץ על הסמל הזה נפתח לי חלון קטן ואז אני אמור לשמוע חלק מהרינגטון. הבעיה שאני לא שומע כלום, בכל הרינגטונים שניסיתי. בדקתי באתר של סלקום ופלאפון ושם אני שומע רגיל. אני חייב לציין שעד לפני כמה חודשים שמעתי את הרינגטונים גם באתר של אורנג', אבל פתאום זה הפסיק. לא שיניתי שום דבר מבחינת האבטחה של המחשב (לא הוספתי פיירוול, או כל תוכנה דומה אחרת). דיברתי עם התמיכה שלהם, והם אומרים שאצלם הכל בסדר (הנציגה שמעה אצלה במחשב שזה מנגן) ואמרה שאצלי כנראה יש איזושהי חסימה... יש לי חלונות XP SP2, ניסיתי למחוק קבצים זמניים, עידכנתי את הדר…
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין את Haali Matroska Splitter ו-FFDShow (בנפרד) תוך סימון האופציה לנגן קבצי MP4, ועדיין נגן המדיה לא מסכים לזהות או לנגן את הסרטון. VLC מנגן את הקובץ אבל הממשק שלו לא מאוד ידידותי (אליי, לפחות). התקנת 3vix פותרת את הבעיה אך רק לחודש (גרסת ניסיון) ולאחר מכן אין קול. נ.ב Win XP SP3 עם WMP 11
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
באיסיקיו החדש יש devils - תמונות כאלה בצד שנועדו לייצג משתמש...... עכשיו איך אני שומר devil של סתם מישהו מהרשימה?
-
- 4 תגובות
- 629 צפיות
-
-
-
שמעתי שיש איזה פאטצ' שמגדיר את האנטי-וירוס הזה ועושה שהכל יהיה על מקסימום. יש דבר כזה,אם כן,אפשר לינק? ויש לי עוד שאלה,שמעתי שיש לNOD32 מנועים כמו INOD וכו... אני רוצה לדעת את השמות של כולם ומה כל אחד עושה...
-
- 5 תגובות
- 629 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה כזו? אשמח לשמוע. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 629 צפיות
-
-
כל פעם שאני מפעיל את המחשב אני מקבל את השגיאה הבאה: http://2.pichold.com/untitled.jpg מה זה, והאם יש פתרון?
-
- 3 תגובות
- 629 צפיות
-
-
שלום.. איזה תוכנה היום הכי מומלצת לניגון תכני HD במחשב?(x264) כמו כן באיזה קודאקים הכי מומלץ להשתמש?
-
- 2 תגובות
- 629 צפיות
-
-
אני יודע שהמצלמה שלי עובדת טוב (כי יש לי תוכנה ואני רואה את עצמי שם) ואינ יודע שהתקני הקול שלי עובדים (שומע מוזיקה והכל) דבר אחד שאי לא יכול לגשת אליו זה אשף כיוונון האודיו והוידאו במסנג'ר (הוא אומר לי שאין באפשרותו להפעיל את זה) מבחינתי אין לי צורך בהפעלת האשף אבל כתוצאה מכך אני לא יכול להפעיל שיחות מצלמה ואודיו משום שבהפעלה הראשונית של המסנג'ר תמיד הוא מפעיל תאשף אוטומטית לכן אם אני לוחץ על "לקבל" כדי להפעיל מצלמה או שולח הוא אומר לי שהוא לא יכול להפעיל תאשף כי זה מה שהוא מנסה בעצם כי זאת פעם ראשונה שלו (כי התקנתי מסנג'ר 7) הפתרון לפי דעתי הוא לדלג על שלב האשף ע"י ערך ברג'יחסטרי שנרשם (כנראה למי שעבר תתהליך נרשם לו שם ערך כלשהו) הבקשה: מי שיש לו מסנג'ר 7 ויכול לעשות EXP…
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
אני רוצה לפרמט את המחשב שלי, אבל לא רוצה לאבד את כל הקרדיט שצברתי באימיול. איזה קבצים אני צריך לשמור?
-
- 4 תגובות
- 629 צפיות
-
-
יש לי ווינדוס ויסטה הום פרימיום 64 ביט והתוכנות שאני מחפש שיתמכו במערכת הזאת הן: SpeedFan CPU-Z Driver Genius (יש לי ואני צריך קראק או סריאל אז לגביי זה אשמח לקבל בפרטי לגרסא 8.0.316) Partition Magic (צריך את הכי חדשה ורצוי גם קראק או סריאל בפרטי). לא לשכוח שמדובר במערכת ויסטה 64 ביט! תודה רבה לעוזרים =]
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
אני צריך עזרה, יש לי 200 שמות באקסל ויש לי פורמט לתעודה בוורד, אני רוצה ליצור מסמך וורד עם 200 עמודים שבכל עמוד תיהיה תעודה עם שם אחר מקובץ האקסל, יש דרך לעשות את זה אוטומטי?
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
מובנת. אתם מכירים תוכנה אחרת? התוכנה שמצאתי: http://software.nana10.co.il/Software/?SoftwareID=1186
-
- 2 תגובות
- 629 צפיות
-
-
http://www.giga-byte.com/MotherBoard/Support/TechnologyGuide/TechnologyGuide_97.htm
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
מישהו יודע מה אני צריך לעשות? מחקתי והתקנתי מחדש והכל .. אבל כלום לא עובד..
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
שלום. בהתחלה הוינדוס הראה לי שיש איזה UPDATES שצריך להתקין , ואחד מהם היה אינטרנט אקספלורר 7 , החדש הזה , עכשיו , התקנתי את האקספלורר אבל אני לא מצליח להיכנס לשום אתר...=\ מה יכולה להיות בעיה? למה לעשות? למחוק ולהתקין את הגרסה הישנה?
-
- 5 תגובות
- 629 צפיות
-
-
שלום אני צריך דריבר לכרטיס מסך ולכרטיס קול ניסיתי כמה ולא הצלחתי ? מישו יכול לימצוא לי בבקשה? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 629 צפיות
-


