עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. ניסיתי להתקין את Haali Matroska Splitter ו-FFDShow (בנפרד) תוך סימון האופציה לנגן קבצי MP4, ועדיין נגן המדיה לא מסכים לזהות או לנגן את הסרטון. VLC מנגן את הקובץ אבל הממשק שלו לא מאוד ידידותי (אליי, לפחות). התקנת 3vix פותרת את הבעיה אך רק לחודש (גרסת ניסיון) ולאחר מכן אין קול. נ.ב Win XP SP3 עם WMP 11

  2. באיסיקיו החדש יש devils - תמונות כאלה בצד שנועדו לייצג משתמש...... עכשיו איך אני שומר devil של סתם מישהו מהרשימה?

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  3. Started by alonn24,

    מאיפה אני משיג תוכנת האצה?

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  4. Started by omri_ro,

    אני משתמש בבילון לתרגום ע"י CTRL+קליק ימני ואז מופיע לי גם הCONTEXT MUNU בפיירפוקס. האם ניתן להגדיר שלא יראה את התפריט כשהCTRL לחוץ?

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  5. Started by NIRAN,

    כל פעם שאני מפעיל את המחשב אני מקבל את השגיאה הבאה: http://2.pichold.com/untitled.jpg מה זה, והאם יש פתרון?

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  6. Started by DakloN,

    שלום.. איזה תוכנה היום הכי מומלצת לניגון תכני HD במחשב?(x264) כמו כן באיזה קודאקים הכי מומלץ להשתמש?

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  7. אני יודע שהמצלמה שלי עובדת טוב (כי יש לי תוכנה ואני רואה את עצמי שם) ואינ יודע שהתקני הקול שלי עובדים (שומע מוזיקה והכל) דבר אחד שאי לא יכול לגשת אליו זה אשף כיוונון האודיו והוידאו במסנג'ר (הוא אומר לי שאין באפשרותו להפעיל את זה) מבחינתי אין לי צורך בהפעלת האשף אבל כתוצאה מכך אני לא יכול להפעיל שיחות מצלמה ואודיו משום שבהפעלה הראשונית של המסנג'ר תמיד הוא מפעיל תאשף אוטומטית לכן אם אני לוחץ על "לקבל" כדי להפעיל מצלמה או שולח הוא אומר לי שהוא לא יכול להפעיל תאשף כי זה מה שהוא מנסה בעצם כי זאת פעם ראשונה שלו (כי התקנתי מסנג'ר 7) הפתרון לפי דעתי הוא לדלג על שלב האשף ע"י ערך ברג'יחסטרי שנרשם (כנראה למי שעבר תתהליך נרשם לו שם ערך כלשהו) הבקשה: מי שיש לו מסנג'ר 7 ויכול לעשות EXP…

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  8. Started by good__one,

    אני רוצה לפרמט את המחשב שלי, אבל לא רוצה לאבד את כל הקרדיט שצברתי באימיול. איזה קבצים אני צריך לשמור?

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  9. Started by Tal.,

    יש לי ווינדוס ויסטה הום פרימיום 64 ביט והתוכנות שאני מחפש שיתמכו במערכת הזאת הן: SpeedFan CPU-Z Driver Genius (יש לי ואני צריך קראק או סריאל אז לגביי זה אשמח לקבל בפרטי לגרסא 8.0.316) Partition Magic (צריך את הכי חדשה ורצוי גם קראק או סריאל בפרטי). לא לשכוח שמדובר במערכת ויסטה 64 ביט! תודה רבה לעוזרים =]

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  10. Started by blabla2002,

    אני צריך עזרה, יש לי 200 שמות באקסל ויש לי פורמט לתעודה בוורד, אני רוצה ליצור מסמך וורד עם 200 עמודים שבכל עמוד תיהיה תעודה עם שם אחר מקובץ האקסל, יש דרך לעשות את זה אוטומטי?

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  11. מובנת. אתם מכירים תוכנה אחרת? התוכנה שמצאתי: http://software.nana10.co.il/Software/?SoftwareID=1186

  12. Started by dids22,

    http://www.giga-byte.com/MotherBoard/Support/TechnologyGuide/TechnologyGuide_97.htm

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  13. מישהו יודע מה אני צריך לעשות? מחקתי והתקנתי מחדש והכל .. אבל כלום לא עובד..

  14. Started by eliil1,

    שלום. בהתחלה הוינדוס הראה לי שיש איזה UPDATES שצריך להתקין , ואחד מהם היה אינטרנט אקספלורר 7 , החדש הזה , עכשיו , התקנתי את האקספלורר אבל אני לא מצליח להיכנס לשום אתר...=\ מה יכולה להיות בעיה? למה לעשות? למחוק ולהתקין את הגרסה הישנה?

    • 5 תגובות
    • 629 צפיות
  15. Started by elad-k1,

    שלום אני צריך דריבר לכרטיס מסך ולכרטיס קול ניסיתי כמה ולא הצלחתי ? מישו יכול לימצוא לי בבקשה? תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  16. שלום לכולם. אני צריך עזרה בבעיה שהוזנחה בעבר (לא נימצא לה פיתרון) ,הבעיה היא שב-catalyst של ati אחרי שפותחים את המנעול של ה-overdrive אי אפשר לסגור אותו שוב. האם בכלל ניתן לסגור אותו שוב? (אולי ברגע שהוא נפתח הוא ביצע צריבה בחומרה ),ואם כן איך ?. הבעיה השנייה שלי היא שברגע שאני מריץ את התוכנה 3dmark אזי המחשב מבצע restart לעצמו (כל פעם מחדש) האם הבעיה הזו שייכת לעובדה שהותקן catalyst ואם כן או לא איך אפשר לתקן את הבעיה הנ"ל? הערות: 1. יש לי כרטיס מסך x1950pro . 2.המחשב שלי עושה לפעמים restart לעצמו בלי שום קשר לפעולה של תוכנות מסויימות. 3. הכי חשוב בבקשה אם תוכלו לתת תשובה ברורה ולא רק הפנייה לאתר זה או אחר . תודה מראש אלי טובול.

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  17. Started by lilian,

    כשאני עובדת עם firefox לוקח לו הרבה זמן להעלות אתר. לפעמים הוא אף נותן לי את ההודעה במסך: " לא ניתן להעלות את האתר כרגע... "

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  18. אני רוצה לערוך סרט שצולם במקור ב VHS הועבר ל DVD , עכשיו אני מנסה להכניס אותו ל WINDOWS MOVIE MAKER וזה לא מכניס את הקבצים בתיקייה יש הרבה קבצים איזה מהם מכניסים או מה צריך לעשות . תודה

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  19. מישהו בבקשה יכול להביא לי שם או קישור אליה?

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  20. Started by Stranger,

    אני מריץ לייב אפדייט, עכשיו שם ישנן שתי אופציות אחת VIRUS DEFINITIONS ואחת NORTON ANTI VIRUS 2003. עכשיו את האפשרות של עדכון וירוסים אפשר להריץ ואת השנייה של ורטון 2003 אי אפשר, יש עלייה איקס אדום! עכשיו, אני מריץ את העידכון של טבלאות הוירוס זה מוריד מתקין אבל זה לא מעדכן! מה זה יכול להיות?!?! תודה רבה יום מעולה!

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  21. Started by 114508534,

    שלום אני כרגע משתמש ב אווטלוק של חלונות והוא נחמד כזה אבל לא יותר יש אולי משהו יותר רציני עם לוח שנה וכ'ו מנהל משימות משהו בסגנון הזה תודה

    • 8 תגובות
    • 629 צפיות
  22. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה איך אני מקודד לKSVCD ומה זה??

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  23. Started by Zaks Sharon,

    http://www.toptenreviews.com/ אתר שמראה את עשרת הגדולים של מלא סוגי תוכנות. כנסו ותראו. יש כאלו שיאמרו שהוא שימושי, אבל כפי שאני רואה הוא "קצת" נוגד את ההמלצות של רוב אנשי הפורום כאן (תראו על איזה אנטי וירוס ותוכנת אנטי ספייוור הם ממליצים...).

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  24. כי תמיד שאני מסיר אותה מרשימת msconfig תמיד משום מה התוכנה שוב עולה לי באיתחול...

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  25. זקוק נואשות לתוכנה שתמיר סרט למחשב כך יד DELL

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות

דיונים חדשים בפורומים