עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני יודע שדייבר של הכרטיס מסך עושה 2 דברים בלבד 1. מגדיר את שם המסך שידחף לכל מקום אפשרי 2. מגדיר מקסימום מהירות רענון לכל רזולוציה התקנתי את הפוטושופ הוא הביא לי הודעה מוזרה עשיתי אישור וכל מה שלבן, הפך לצהוב הכל ממש הכל ניהיה בגוון מחריד! לא ידעתי מה לעשות מחקתי את הדרייבר של המסך שיחזור להיות "פלאג אנד פליי" והפוטושופ הסתדר... שוב התקנתי את הדרייבר של המסך שוב אותה בעיה.. מה פה קורה פה?

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  2. Started by esaly,

    היי! יש לי בעיה שאני חוקר כבר הרבה מאוד זמן. בכניסה לאתרי צ'אט כמו נענע או תפוז יש בעיה של חסימה הLAUNCHER.OCX ע"י קספרסקי. כל ניסיון הכנסה שלו לTRUSTED LIST לא עוזר. הדבר היחידי שניתן לעשות בשביל להתקין את הACTIVEX הוא לסגור את האנטיוירוס. מישהו יודע אולי איך ניתן בכל זאת לשמר ולעבוד עם שניהם יחדיו?

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  3. Started by limi1,

    יש לי את התוכנה Adobe Premiere Pro 7 אני מצליח לערוך אך איני מצליח לשמור את הקובץ בפורט של צפייה בסרט כגון: AVI או MPEG וכו' מה הפעולות שעלי לבצעה לאחר העריכה כדי לשמור את הסרט בפורמטים הנ"ל. תודה מראש לירון

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  4. Started by itayze,

    דוד שלי ביקש ממני לחפש לו תוכנה לילדים , כמו הדפים שיש את הציור ואתם צריכים לצבוע , משהו כזה רק למחשב . זה די דחוף , תודה לעוזרים .

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  5. Started by nizans,

    יש לי במחשב 2 כוננים קשיחים אחד 40G ואחד 80G חילקתי אותם ל 4 חלקים ולפני שפירמטתי גיביתי את הקבצים שלי באחת המחיצות הבעיה שבטעות פירמטתי את כל המחיצות ומחקתי אותם ועכשיו יש לי 2 מחיצות אחת לכל כונן יש אפשרות לשחזר את הקבצים?

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  6. Started by barlevi321,

    שלום לכם . אני רוצה להוריד דריבר למחשב ואני לא מצליח, יש לי אתר ששמו: http://www.soundcard-drivers.com/drivers/125/125091.htm אני מוצא שם את הדריבר שאני רוצה , אבל אני לא מצליח להוריד משם שום דריבר מישהו יכול לעזור לי איך אני עושה זאת? בתודה מראש בר לוי!!!

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  7. Started by mnbvcxxzz,

    לפעמים כשאני משתמש באינטרנט המחשב מחליט לכבות את עצמו ולהפעיל מחדש (restart), אחר כך כשהוא מעלה את מערכת ההפעלה הוא לא נותן לי להכנס לתיקיות עד שהוא לא חחק את כל ה"תיקיות אינטרנט הזמניות" מה לעשות על מנת לבטל את זה?זה ממש מעצבן שהמחשב מחליט על דעת עצמו למחוק לי קבצים שלמים יש לי וירוס?

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  8. שלום לפני מספר ימים נתקלתי במחשב שלי ב CYBER SECURITY זו תוכנה שמשתלטת על המחשב ומודיעה לך (פיקטיבי) שיש לך וירוסים, מה שלא נכון בכלל, לא הצלחתי להסיר את התוכנה בשום מקרה גם לא מלוח הבקרה מהסר חומרה, אין אפשרות ... מישהו יכול לעזור ? אני כבר אובד עצות, תודה מראש אסף

  9. Started by itaysk,

    יש כל מיני סקריפטים ושטויות...מה הכי כדאי? ועוד שאלה לא הבנתי איך מורידים משם דברים..

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  10. Started by nimrods,

    שלום לכולם הורדתי עכשיו דפדפון של Firefox ואני מרוצה מימנו והכול טוב והוא באנגלית האם אני יכול לשנות אותו לעברית?? תודה לכול העוזרים.!

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  11. Started by parker8,

    אני משתמש כרגע בגירסה הכי מעודכנת שיש... עכשיו הבעיה היא- שיש למשל את הטולברים המותאמים אישית כמו זה שאני מוסיף לחצן למעלה של חלון חדש, טאב חדש וכדומה.... אז הבעיה נמצאת בכך שאני שכל פעם שאני נכנס ל-FF אני מגדיר את זה, ברגע שאני יוצא מהחלון זה נעלם, וצריך להגדיר מחדש! הבעיה היא מעצבנת מאוד.... אם צריך הסבר נוסף, רק תגידו.... תודה לעוזרים מראש

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  12. Started by assaf990,

    אמינות?

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  13. שמתי לב שמהירות ההורדה שלי ירדה משמעותית, עשיתי בדיקות הורדה ראיתי שאני לא עובר את ה 120 התקשרתי למוקד בזק,עשיתי מלא בדיקות מול בזק, איכות הקו..... בסוף נזכרתי שעדכנתי את ה Firewire (יש לי Nforce4 ultra), הסרתי אותו לגמרי ומאז הכל עובד ב"ה,גרסה קודמת עבדה חלק ומאוד הייתי מרוצה ממנה. מישהו נתקל בבעיה, אולי בגלל שהתקנתי גרסה על גרסה בלי הסרה? האם ניתן להוריד את קובץ ההתקנה רק לפיירוול ללא כל שאר הדברים ( IDE....) לא רוצה להתקין שוב את כל הצ'פסט תודה

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  14. Started by yaron266,

    רציתי לשאול איזה אנטי וירוס הכי מומלץ למחשב מכל הבחינות והכי יעיל יש לי תוכנה נגד רוגלות בשם AVG ANTISPYWARE ויש לי בעייה. בהתחלה שהתקנתי אותה היא פעלה באופן אוטומטי במחשב כמו אנטי וירוס רגיל אבל במשך הזמן מופיע בסרגל כלים למטה סמל של התוכנה בצבע שחור לבן זאת אומרת שהתוכנה לא מגינה באופן אוטומטי על המחשב אלא רק ברגע שאני אפעיל אותה.בתוכנה כתוב שזה מצב של SHILDE רציתי לשאול איך אפשר לסדר זאת שזה יפעל באופן אוטומטי זאת אומרת-הסמל למטה יהיה צבעוני ולא צריך להפעיל זאת באופן ידני ניסיתי כבר למחוק והתקין מחדש וזה לא הצליח... אז מה עושים כדי שזה יהיה פעיל ישר בהפעלת המחשב ויגן לי עליו תודה

    • 7 תגובות
    • 629 צפיות
  15. אני עומד לפרמט פעם ראשונה. צרבתי את ה דריבר לכרטיס מסך (קובץ ההתקנה) אנטי וירוס (קובץ הץקנה) מה עוד אני אמור להתקין? תודה

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  16. יש לי אופיס xp small buisnes אני רוצה להתקין מילון בשפה הרומנית על מנת לעשות בדיקת איות בוורד למישהו יש מושג מאיפה אני מוריד את המילון בדיסקים של ההתקנה שיש לא מצאתי תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  17. Started by Ben in Black,

    מישהו יכול להביא לי שם לתוכנה כזאת וגם לינק יעזור בבקשה !!!!!!!!! זה דחוף אנשים תיהיה נחמדים תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  18. Started by Little SAVAGE,

    שלום, מזה תקופה ארוכה, איני מצליח להוריד מה-utorrent במהירות העולה על 18kb/s (לא משנה איזה סוג של קובץ ומספר המקורות). בעבר תמיד הייתי מצליח להוריד במהירויות גבוהות בהרבה (עד פי 10 מהמהירות שציינתי). אני משתמש ב-XP עם SP2 ובפיירוול שלו, וגולש בחיבור של 1.5 מגה בייט לשנייה. מישהו נתקל בבעיה? איך ניתן לפתור אותה? אשמח לקבל תשובות. עמרי.

  19. הנושא מתקשר לבעיה אחרת שפירסמתי: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=216754.new#new אבל מאחר והתחום שונה חשבתי לפתוח נושא חדש. אתם מכירים אולי תוכנה שעוקבת אחרי ביצועי הדרייברים? שמראה מתי יש תקלות בקובץ כלשהו ששייך לדרייברים? אני חושב שיש ללוח שלי בעיה לעבוד עם הדרייברים של כ.הקול על המחשב ואני רוצה לנסות ולבודד את הקובץ/הסיבה.

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  20. Started by אברם מהמכולת,

    Windows XP Pro SP2 בעברית. הורדתי והתקנתי Incredimail (הגירסא האחרונה, Incredimail Xe Build 3501788) הבעיה היא שבמקום עברית אני רואה ג'יבריש. (ב Options כיוונתי את ה Encoding לכל סוגי ה Hebrew (אף אחד לא עזר)). הבעיה המדוייקת היא : כאשר אני מקבל אימיילים כשהכותרת העברית, היא מוצגת כג'יבריש (אבל תוכן ההודעה עצמה מוצגת כראוי) אפילו כאשר אני מגדיר איש קשר (Contact) חדש, ונותן לו שם עברי, הוא מוצג בג'יבריש ברשימתה Contacts. מישהו יודע למה ומדוע ? תודה.

  21. יענו שאני יכול לפצל ת2 מסכי עבודה שונים נגיד במסך מחשב לגלוש באינטרנט ובטלויזיה בTV-OUT לראות סרט תודה

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  22. אני צריך לדעת מה המיקוד של העיר תל אביב (לא מיקוד פרטי של הבית שלכם, אלא מיקוד של העיר....) תודה ענקית למי שיודע!

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  23. תודה קיבלתי עם הכרטיס שלי תוכנה שרק עם תואר חמישי בפיסיקה מבינים איך מקליטים ;D בחיי שעות בזבזתי עליה ולא הצלחתי להקליט אם מישהו מכיר תוכנה כזאת אשמח מאוד

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  24. Started by 1900GT,

    אז ככה הביאו לי סרט כדי שאני יערוך. הסרט על דיסק DVD שבתוכו שתי תקיות : VIDEO_RM VIDEO_TS בראשונה יש את הקבצים: SONATA.IFO VIDEO_RM.IFO SONATA_DEBUG.IFO VIDEO_RM.DAT VIDEO_RM.BUP בשנייה ישאת הקבצים: VIDEO_TS.BUP VIDEO_TS.VOB VTS_01_0.IFO VTS_01_4.VOB VIDEO_TS.IFO VTS_01_2.VOB VTS_01_0.BUP VTS_01_5.VOB VTS_01_1.VOB בקיצור אני הצלחתי להפעיל את הסרט עם מדייה פלייר אבל אני לר מצליח להכניס את הסרט לתוכנה10.5 Studio של Pinnacle ו לתוכנה Adobe Premiere Pro 7אז איך עושים את זה?? או שבכלל אני צריך לקודד את הסרט בנפרד ואז להשתמש בתוכנה? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות

דיונים חדשים בפורומים