עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by dbx22,

    יש לי בעיה, יש סרטים שאני רואה דרך התוכנה mv2player שלא שומעים בהם את פס הקול של הדיבור והקולות, את המוזיקה והאפקטים שומעים אבל את הדיבורים לא. ובמדיה פלייר שומעים. מה הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  2. Started by prigat_a,

    יש איזה וירוס, אתה מקבל קישור באיי סי קיו ואם הורדת ופתחת הוא מתיישב לך על המחשב שולח את עצמו לכל הרשימה שלך. אני חושב שהוירוס הוא Worm.Win32.Warezov.co הוא מתיישב ב system32 על שני קבצים אני לא זוכר את השמות שלהם. אחד מהם DLL בקיצור חבר שלי נדבק ולא הצלחתי למחוק אצלו את אחד הקבצים. ניסיתי בסייף מוד וגם לא עבד כתוב שאין גישה לקובץ. למחוק אותו כנראה שאני יחבר את הארדיסק שלו אלי בתור משני ויסרוק אותו. רציתי לדעת מה בידיוק הוירוס הזה עושה?

    • 3 תגובות
    • 630 צפיות
  3. Started by VL,

    www.mozilla.com =]

    • 3 תגובות
    • 630 צפיות
  4. Started by lidor_abo,

    חברה אני חייב את הדריור של המקלדת שליטה הזו אני כבר מיואש.. REVEL-mkb02 תודה לעוזרים...

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  5. Started by emailaya,

    היי שוחררה גירסה 3.0.5 של אימייליה רשימת השינויים: * נוספה תמיכה לויסטה * חסימת תמונות מהאינטרנט תעשה לפני טעינת הדף * CTRL + גלגלת עכבר להגדלה/הקטנה של טקסט המכתב * אפשרות לשמירת אלמנטים מלשונית התמונות/סרטים בצפיה במכתב * הזזת תוכן המכתב למעלה/למטה/ימינה/שמאלה על ידי הקלקה בעכבר * הוספת דוא"ל חדש לאיש קשר חדש/קיים * אפשרות שיוך סיומות .msg/.eml/.ema בנפרד * הוספת קיצורי דרך Ctrl+s / Ctrl+d / Ctrl+p * אם נספח לא משוייך לתוכנה, תיפתח חלונית "פתיחה עם..." * עיצוב מחודש לחלון הגדרת חשבון * חתימה נוספה לביצוע פעולות חוצות חשבונות * סידור מחודש לתפריט הראשי * יצירת מכתב חדש מימין לשמאל בצורה אוטומטית * גירסה זו תעבוד עד לינואר 2009 ללא הגבלה. לאחר מכן עידכון גירסה יהיה חובה *…

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  6. אני משתמש בתוכנה Voip להתקשר למספרי טלפון. אני מעוניין שהצד השני ישמע אותי באפקט שאני יבחר. כלומר שיהיה מן פילטר בין הקול שנכנס אל המקרופון לבין התוכנה שמשדרת את הקול. איך ניתן לעשות זאת? תודהץ

    • 3 תגובות
    • 630 צפיות
  7. יש לי ווינדוס XP וכל כמה חודשים אני עושה פירמוט והתקנה מחדש,מה שהפעם לא מצליח. כן נכנסתי ל BIOS והראשון זה ה CD ואחר זה השני זה ה HARD DISC ככה שזה אמור לעלות לבד זה אומר לי לחץ על כפתור כלשהו כדי שזה יטען מה CDROM אני לוחץ וכלום מה שתמיד היה עובד.. והקטע הוא שלא שיניתי כלום.. למישהו יש מושג למה? אגב בדקתי ובמחשב של אחותי זה עובד מצויין ככה שהבעייה זה אצלי...

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  8. Started by muli900,

    בזמן האחרון המחשב שלי עובד ממש לאט....בדקתי את הפעילות של המעבד שהוא עובד על 100% על הפעולות הכי קטנון כמו פתיחת תקיה... פירמטתי את המחשב והבעיה ממשיכה....בדקתי את הטמפ' והיא 55 מעלות של המעבד... זה בגלל התטמפ' או בעיה אחרת?? תודה לעוזרים...

    • 4 תגובות
    • 630 צפיות
  9. Started by xlSnaK,

    עשיתי update ל Windows Media player 11 ועכשיו תיראו מה יש לי בהתקנה :

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  10. Started by RedFox,

    שלום לכולם! אני מקווה שהשאלה קשורה לפורום (: אני רוצה ליצור רשימה של כל מספרי האייסיקיו שלי (בלי לרשום כל אחד בנפרד כמובן...) יש אפשרות מהירה וקלה לעשות זאת? תודה מראש, RedFox.

    • 3 תגובות
    • 630 צפיות
  11. Started by deso,

    נתקלתי בצריבת ה-SVCD. אני ניסיתי להבין את זה בעצמי, וממה שהבנתי- קובץ סרט של 70MB בפורמט SVCD מגיע ל700MB ניסיתי לצרוב סרט של 70MB ו500KB בפורמט SVCD ושנייה לפני הסוף- בעיה: הדיסק חורג ב5MB האם זה נכון שכל 1MB הופך ל10MB בפורמט SVCD? וגם, האם שווה SVCD לטלוויזיות LCD?

    • 8 תגובות
    • 630 צפיות
  12. Started by nbd,

    שלום.. הכל התחיל כשניסיתי לשדרג את הגירסא 0.45a ל0.45b ומאז לא הצלחתי להוריד.. הבעייה היא שזה לא מתחבר לסרברים, כשאני עושה connect אז זה רושם לי מצד שמאל למטה מלא דברים מהר ואז כותב : Failed to connect all servers listed. Making another pass. מה הבעייה?!?

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  13. Started by la_pumik,

    שלום רב, שידרגתי לאקספלורר 7 החדש. והפונטים אצלו שונים, הם משודרגים ונראים מאוד יפה. כמו clear type אבל, אצלי בlcd 15 אינץ הם נראים חיוורים. ולמרות שהורדתי והצלחתי לשפר קצת עם התוכנות ל clear type ז"א שהשחור של הפונט לא שחור אלא אפור ולכן קשה לראות אותו. האם למשהו יש פיתרון? איך אפשר להחזיר ל standard type אני מצרף תמונת מסך למרות שיכול להיות שתראו את זה טוב וזה רק בגלל המסך הגרוע שלי. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 630 צפיות
  14. Started by nuctornal wisdom,

    בלי סיבה ניראת לעין, הwinamp החליט להפסיק לסדר שירים שאני מעלה מהlibrary אוטומטית לפי השם, והוא מעלה אותם בסדר רנדומלי. גם כשהshuffl מכובה כמובן ש When loading multiple items, sort by name מסומן מישהו יודע מה לעשות?

  15. Started by Fertilizer,

    לאתר www.google.com יש קבוצות דיון וחלקם בעברית אני לא מצליח לראות אותם (אני מקבל לפעמים כתב הפוך לפעמים כתב גי'בריש ) לא אקספלורר ולא בפייר פוקס אני לא יודע מה לעשות אנא עיזרו לי

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  16. Started by Moshe.M,

    שלום לכולם קוראים לי משה אני חדש פה ואשמח לעזור אם אוכל אני עוסק בהכנת חתימות בעיקר ועובד עם תוכנות: Macromedia Flash ו, Photoshop והינה לדוגמא 2 חתימות חמודות שעשיתי:

    • 4 תגובות
    • 630 צפיות
  17. Started by shlomom,

    שלום, הבעיה היא כזאת: אני מנסה לבצע video capture ממצלמה אנלוגית. זאת לא הפעם הראשונה אבל עכשיו יש בעיה חדשה. הכניסה דרך 6600GT VIVO עם הדרייורים של WDM וזה עובד עם קלטת אחרת בסדר גמור. בתמונה ניתן לראות שיש פס לבן באמצע הפריים. הפס מופיע כמה שניות לאחר תחילת ההקלטה ונשאר שם. ניסיתי דרך יציאת קומפוזיט ו S-VIDEO במצלמה ויש את אותה תופעה. במסך של המצלמה הסרט מופיע בסדר. ניסיתי דרך מספר תוכנות (virtualDub, Windows MovieMaker, PowerDirector ) בכולם אותה תופעה. יש למישהו רעיון איפה הבעיה ??? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  18. Started by wok2000,

    שמעו חברים אאטלוק מותק של תוכנה, אבל עד שמתחילים להשתמש בה. שים לב! מטרה: לייבא (בעזרת POP) את תוכן ה GMAIL אל אאוטלוק תוך שמירה על הLABLE...אני חוזר...ייבוא עם מידע ה LABLE (כדי שעדיין החומר יהיה ממוין ל"כמו תיקיות" לפי נושאים). אמצעים: 1. התוכנה היחידה למען השם בשם GOutlook (לאתר התוכנה http://goutlook.sourceforge.net/). זו מעין תוכנה שבתכלס מוסיפה סרגל לאוטלוק שבו יש את ה LABLES אשר יובאו מGMAIL. 2. תוכנת OUTLOOK 2003 בעברית (שימו לב אני מדגיש בעברית כי משהו בלב אומר לי שאולי התוסף לא יודע להתחבר לממשק העברי..אולי) דרך: *מפעיל את ההתקנה של GOutlook ואומר שדורש .NET FRAMEWORK 1.1.432 ...אז אני מתקין את 2 כמו טיפש כי חושב שזה כאילו מתקדם יותר. ועדיין מבקש 1.1432 .…

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  19. בכל פעם שאני מנסה להריץ(אני מצליח לראות את הסרט במלואו) את הסרט לאיזו שהיא נק' קדימה הסרט חוזר לאותה נק' (זה לא קיים בכל הקבצים אלא רק במס' קטן של קבצים מסוג WMV).לעומת זאת ב-VLC כן ניתן לבצע פעולה זו על אותם קבצים בעייתיים. האם מישהו יודע מה הסיבה לכך?

  20. שלום. אני מנבה להבין איך אני יוצר טופס שיפתח לאחר שאני מבצע בחירה. כלומר, אם בחרתי (YES ) בשדה של (YES/NO) אז יפתח לי טופס שבו אני יוכל לראות נתונים נוספים. אם יש לי ראוטר ( בחרתי YES ) אז יפתח לי טופס ששם אני יזין/יראה את הכתובת IP של הראוטר ושדות נוספים. מישהו יודע איך אני עושה את זה ב ACCESS 2010 ?

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  21. איך אני מתקן תבעיה הזאת, אני חוזר ואומר שהפסים השחורים הם בצד ולא למעלה ולמטה כרגיל..

  22. Started by kobi3211,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם יש דבר כזה תוכנה שבודקת את הCD-ROM איך אני יודע מה הרמה שלו ואם הוא נהרס תודה לעונים

  23. Started by Sweet_Tooth,

    הפכתי את פרק 5 בעונה השביעית של באפי לSVCD (פרק ענק ) וזה יצא ענק עם איכות מצויינת אחרי האינקודינג שלקח כשעה אבל זה יצא מושלם! והשאלה שלי שאם אני אתקין כרטיס בעל פריסת MPEG2 כמו ה XCARD למשל זה יקצר את הזמן של התהליך??

  24. Started by THE-MASTER,

    אני מתחיל ממש בפרימייר (אתמול) ואני טענתי כמה קבצי תמונות והעליתי אותם מחלון הSOURCE לסרט עצמו והבעיה היא שהרזולוצייה שלהם משתנה בהתאם לרזולוצייה של הסרטון כלומר אם התמונה במקור היא 800 על 800 והסרטון הוא על 200 על 200 אז אני יראה 1/16 של התמונה. השאלה שלי היא איך אני יכול לעשות שאני יראה את כל התמונות בגודל מקורי. בתודה מראש לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  25. אני מחפש את זה למחשב עם Windows XP. חשוב שהשימוש יהיה פשוט ככל האפשר (ההתקנה לא חייבת להיות פשוטה)

    • 9 תגובות
    • 630 צפיות

דיונים חדשים בפורומים