עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by aavichai,

    קניתי מחשב חדש התקנתי עכשיו את הוינזוס - ובנהל התקנים תחת קטגוריה התקנים אחרים - מויעים שני התקנים שאני לא יודע של מה הם PCI Device SM Bus Controller עכשיו ה PCI DEVICE היחיד שיש לי זה של הכרטיס מסך - שהוא כבר מותקן אגב, את ההרכבה של המחשב עשיתי אני - אני לא יודע אם זה קשור - אבל אולי מישהו יכול לעזור לי??? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  2. שלום רב השבוע רציתי להכנס לאתר "גמל נט" ואחר שעלה מופיע לי למטה שגיאה בדף, שאומר לי שלא כל הדפים עלו ולחיצה עליו עולה חלון שאומר "שנדרש אובייקט" שורה 1 או שורה 23 וכו' ואיני יכול לראות נתונים על השוואת קופות הגמל. רוצה הסבר מה קרה וממה זה נוצר. תודה.

    • 2 תגובות
    • 970 צפיות
  3. Started by LL@SS,

    בוקר טוב, אני מעוניין לשלב שני כוננים יחד בחזרה בעזרת התוכנה, יש כונן אחד מפורמט (ריק) ובשני יש מלא מלא מידע הכי חשוב לי, השאלה היא האם יש סיכון שאני אאבד את כל המידע או שזה פשוט ואפשרי, אז איך עושים את זה מבלי לפגוע במידע שקיים, ז"א אני רוצה שיהיה לי כונן גדול אבל עם כל המידע שהיה לי.. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 675 צפיות
  4. Started by oFiR 22,

    שלום, לאחרונה (היום) התחילה מין בעיה של חלונות חדשים שלא נפתחות מספיק בגודל ברירת המחדל שלהם ואני לא יכול לשנות את גודל המסגרת. לדוגמא בקובץ המצורף. תודה מראש, אופיר [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 653 צפיות
  5. איך אני משנה את הברירת מחדל שלי מ outlook ל gmail ? למשל שאני רוצה לשלוח תגובה למישהו ב craiglist זה ישר פותח לי את ה outlook,אני רוצה שיפתח לי את GMAIL ,איפה משנים ? תודה !

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. מבקש תוכנה חינמית לשיחזור קבצים בדיסק חיצוני בטעות בזמן ביצוע פירמוט למחשב - בוצעה גם מחיקה של המחיצה ששיכת להרד דיסק החיצוני (שיש בו את כל הגיבוי - סה"כ 1 טרה של סיגייט) ואם אפשר שזה יהיה יחסית מהיר כי אני תקוע בלי החומר שלי ! תודה

    • 11 תגובות
    • 3.1k צפיות
  7. יש תוכנה שיכולה להגיד לי מה החומרה שיש בתוך המחשב?

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  8. Started by kkffiirr,

    יש לי תמונה של מישהו שעל זרועו יש כתמי לידה אדומים, איך אפשר להסיר את זה בפוטושופ, ועדיין לגרום לזה להראות כמו יד אמיתית? (הCLONE BRUSH לא יעזור לי בזה). אני משתמש בגרסת הCS2, תודה

  9. Started by -R-E-L-,

    יותר נכון miniDVD. :lamer: :s05:

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  10. Started by dvvon,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם יש תוכנה לנעילת תיקיות במחשב אם יש אז תשימו בבקשה קישור

    • 3 תגובות
    • 878 צפיות
  11. Started by shaithebest,

    שלום לכולם באאוטלוק של אופיס 2007 אין את הכפתור SEND לשליחת ההודעה או שיש ואני לא מוצא אותו מישהו יכול לומר לי איפה הוא?מנסה לשלוח מיילים מהבית למשרד ולא מצליח תודה מראש

  12. אני צריך תוכנה שמראה לי מי קורא את ההודעות לא נמצא באי סי קיו שלי ? תודה !! שימו קישורים אל תיתנו לי רק שמות של תוכנות

    • 4 תגובות
    • 724 צפיות
  13. Started by guyw,

    היי, יש לי מחשב נייד (בלי סידי לצערי) עם ויסטה, עובד בינתיים סביר (קצת איטי למרות שהמחשב מאוד מתקדם ) בכל מקרה, לאחר שהתקנתי הכל, דרייברים וכו', אני מעוניין לעשות גיבוי של המערכת הפעלה עם כל התוכנות והכל. אני מכיר רק את Norton Ghost, אך רציתי לקבל המלצה או דעה על תוכנות שאיתן כדאי לעשות את זה. אני כנראה אעביר את זה לDisk On Key או אחבר סידי חיצוני. תודה מראש, גיא

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  14. היי, יש לי קליפ של ארבעת העונות של ויולדי ורציתי לחתוך רק את הקול ולהפוך את זה לקובץ WAV [ולהשאיר את הסרטון המקורי] כדי לצרוב את זה על דיסק מוסיקה. בתודה מראש!

  15. רק באתר ערוץ 5, אני לא מצליח לצפות בקטעי וידאו. FLIX, YOUTUBE, WALLA, YNET - כולם עובדים כראוי. באתר ערוץ 5, מופיע הלוגו שלהם והוידאו לא מתחיל. כמובן שניסיתי עדכוני קודקים, ניקוי רגיסטרי וכיו"ב. מישהו יודע לעזור?

    • 12 תגובות
    • 6.5k צפיות
  16. Started by אבי11,

    שלום נתקלתי בבעיה - ניסיתי לשלוח מייל עם קובץ בנפח גדול ולחלק מהנמענים זה לא עבר. עשיתי בדיקה ראשונית והבנתי שישנם מנויי דואר אשר ספק האינטרנט מגביל את נפח הקבצים אשר הם יכולים לקבל (סדר גודל של 5-7 מגה). האם ישנה דרך להתגבר על מכשלה זאת? האם ואם כן איך, ניתן לפצל את הקובץ הנשלח ? ממתין לתשובותיכם.

    • 3 תגובות
    • 660 צפיות
  17. Started by udi,

    יש לי בעיה הורדתי את התוכנה OSCAR { מי של יודע תכנה של קודים לתוכנות ומשחקים} וכאשר אני משתמש בה אני יכול לרשום את התוכנה שאני מחפש הבעיה היא כאשר הוא מוצא את התוכנה הוא רושם לי את הקוד הרצוי בגיבריש אני לא מבין כלום האם יש דרך לתקן את הבעיה ? נ.ב הורדתי מספר פעמים את התוכנה אז לא צריכה להיות בעיה בהורדה.

    • 1 תגובה
    • 903 צפיות
  18. כי כשצורבים בנרו הוא לא נותן אפשרות לסדר את הטראקים לפי הסדר שאני רוצה

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. אתה מכירים תוכנה כזו? אבל שיהיה אפשר לשלוט על כל המאוררים (ציפסט\מעבד\כ.מסך\מאוררי מארז\ספק) אפשר בכלל לשלוט על המהירות שלהם? תודה!!

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  20. Started by xTz,

    מחקתי כמה קבצים לפני כמה שעות בטעות, ואני צריך אותם בחזרה. לא ביצעתי אפילו ריסט למחשב [אין לי מושג אם זה רלוונטי בכלל]. אפשר לשחזר אותם איכשהו? תודה

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  21. Started by sos,

    שלום! אני יודע שפתחו כבר תרדים על הנושא הזה אבל חיפשתי ולא מצאתי פתרון. קיצור הבעיה שלי היא שאני מצליח לראות סרטונים מיו טיוב אבל מאתרים כמו ynet ו-nana אני לוחץ פליי ואז לא קורה כלום. התקנתי דרייברים של כרטיס מסך וקודדים מחדש ולא עזר.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by uriya,

    לאחרונה ישנה בעיה שכרטיס מסך שלי, אני חושב שזו התנגשות מסויימת, אך אינני סוגר על כך לגמרי אני מוריד דרייברים עדכניים מהאתר, יש לי ווינדוס חוקי וגם אותו אני מעדכן לעיתים תכופות. הבעיה מתחילה בזה שאני רואה סרטים כצפיה ישירה כמו סירטונים של חברים בפייסבוק או אפילו יו-טיוב. זה לא קורה בסרטים שיש לי על המחשב, ז"א על ההארד-דיסק אשמח לתגובות אוריה

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  23. שלום לכולם, יש לי כרטיס מסך : HERCULES Prophet AIW 8500DV עם כניסת וידאו, אני מעוניין בתוכנה אשר יודעת ללכוד יציאת וידאו זו, ובזמן אמת ( RealTime ) לשמור את הוידאו כ- DivX4 ( אני מניח שזה הפורמט הכי טוב כרגע לשמירת וידאו - יחס מקום/איכות ) ??? על אילו תוכנות תוכלו להמליץ לי ומהיכן ניתן להורידן ? בתודה מראש, גיא.

    • 4 תגובות
    • 923 צפיות
  24. Started by cold-fire,

    כאשר אני לחץ על הסמל של Internet Explorer הוא לא נכנס רק אחרי 5 דקות הוא פותח את ה Explorer. גם כאשר אני לוחץ על קישורים הExplorer ניתקה ולא פותח.

    • 4 תגובות
    • 990 צפיות
  25. Started by עדי פרץ,

    רציתי לדעת איך אני יכול לכתוב קוד באדרואינו אונו אין לי שום רקע בעיניין

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים