עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by erez_barziv,

    היי יש לי WIN98 SE. לפני כמה חדשים הפסיקה תוכנת ה PAINTBRUSH לעבוד והיא מעלה הודעת שגיאה כדלהלן בתמונה. לא עזר DLL חדש, לא עזר ניקוי של הרגיסטרי, פשוט לא עובדת, ואני זקוק לה נואשות מעתה ועד עולם :-[. אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי באחת הדרכים להלן : 1. למצוא פתרון קסם שיפתור לי את הבעיה לתוכנה. 2. למצוא תוכנת BITMAP פשוטה, תואמת עברית (בעיקר הפונטים) *** אל תגידו לי להתקין WINDOWS מחדש, יש עליו כך הרבה דברים חשובים שאני פשוט לא מוכן לעשות את זה !

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות
  2. Started by Aviv C,

    אני רוצה להעביר מסדי נתונים של SQL Server ממחשב אחד לאחר. איך אני עושה את זה? בעזרת backup ו- restore? לא צריך כלי שנקרא DTS Wizard? בבקשה תעשו לי סדר בבלאגן.

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות
  3. Started by lalush33,

    היי חברה... הורדתי קובץ מוסיקה בeMule ירד קובץ של 240MB עם סיומת CDImage.ape למישהו יש מושג עם איזו תוכנה פותחים את הקובץ? תודה

  4. Started by mikk,

    התקנתי אתמול Aston Shell , ואינני מצליח לגרום לאיסיקיו לעבוד... כאשר אני מפעיל את האיסיקיו, לאחר דקת שימוש, הוא כותב: Runtime Error Program: C:\ICQ\Icq.exe abnormal program termination שימו לב לתמונה... איך אני מתקן את הבעיה? ועוד שאלה, כשאני אני רוצה לכבות את המחשב, הוא לא מתכבה, ונתקע במצב saving setting ... אמרו לי שזה בגלל המודם של ה ADSL.. אם זה משנה יש לי מודם USB...

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  5. Started by MasterDK,

    אני משתמש בתוכנה Symantec Norton Partitation Magoc 8 וכשאני יוצר מחיצה חדשה זה מביא לי טעות. מה אני יכול לעשות אני מת להתקין לינוקס!!! יש אולי תוכנה אחרת? אם כן מאיפה מורידים? למי שלא ממש הבין יש לי שלוש דיסקים C,D,E ואני רוצה ליצור עוד דיסק בלי לפרמט הכל! אז אני משתמש בתוכנה הנ"ל וכשאני יוצר עוד דיסק זה מביא לי טעות! איזושהיא בעיה אם ה CLUSTERS

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  6. Started by yotamoo,

    שלום, יש לי סרט די וי די שנמצא על ההארד דיסק במחשב. השתמשתי בדאמון טולס כדי לעשות כאילו זה בכונן אבל כל מה שלא עשיתי כדי לראות את הסרט נכשלתי.. הורדתי כמה תוכנות לצפייה בדי וי די (אחת מהן נראה לי Blaze) ולא הצלחתי.. מישהו יכול בבקשה להגיד לי מה לעשות, או איזו תוכנה להוריד? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  7. Started by Thug Love,

    בזון אלרם שצריך לעדכן אז אתה עובר לאתר הבית ומשם מוריד ידנית את העדכונים עכשו התקנתי תתוכנה מחדש ואני שוב צריך תעדכונים אבל שאני מנסה להוריד אותם זה תמיד נתקע באמצע זה לא ממשיך להוריד יש לי sp2 אם זה קשור

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  8. שלום! סייעו לי בבקשה מציאת דרייבר לסורק :SIMPLEX PP66M למערכת XP תודה

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  9. הויסטה משגעת אותי, בשביל כל דבר הכי קטן, התקנה, פתיחת קובץ או סתם משהו, היא מבקשת אישור. הדבר נמאס. משיטוט שלי בתפריטים והגדרות, לא הגעתי למקום שמבטלים את המכה הזאת. למישהו יש מושג? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  10. אני מחפש תוכנה כזאת שבעזרתה אפשר לנעול קבצים ו/או תיקיות בעזרת סיסמא, תודה

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  11. Started by alone66,

    שלום רב החפלתי מסך ל LG1760R יש לי כרטיס מסך fx 5200 palit עכשיו שאני מתקין את הדרייברים לאחר שהווינדוס עולה מתקבל מסך שחור (אני צריך להכנס למצב בטוח ולמחוק את הדרייברים) איפה אני יכול למצוא דרייברים מתאימים שלא יעשו לי בעיות אני משתמש בחיבור DVI הבעיה היא כאשר אני מתקין את הדרייבר SM bus Controller הבנתי שזו בעיה יודע איך אני פותר אותה או שעדיף פשוט לא להתקין את sm bus.....ולהשאיר אותו כלה מזוהה כלומר סימן קריאה צהוב במנהל ההתקנים תודה [br]פורסם בתאריך: 12.09.2007 בשעה 07:08:43 כלה= כלא

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  12. Started by infer73,

    אני רוצה להדפיס קלפים מהמחשב שלי (לא מהמחשב שלי האמת, אבל לא משנה) הקלפים הם של משחק קופסא כלשהו, למקרה שלמישהו אכפת בכל אופן, יש לי כרגע מסמכי WORD (כלומר doc.*) עם הקדימה של הקלפים ובקובץ אחר יש לי את האחורה המתאים מה שאני רוצה לעשות זה להתאים ככה שאם אני אדפיס על שני צידי הדף אז האחורה והקדימה יתאימו אחד לשני (כלומר שהאחורה והקדימה של הקלף ייפלו על אותו מקום בדף, מה שיחסוך ממני הדבקות) בעצם מה שאני צריך זה או דרך להתאים מסמך WORD למסמך אחר ככה שתא מסויים בטבלה ייפול על התא הנגדי (יש לי טבלאות שבהן יש 4 תאים בכל שורה, אז אני צריך שתא מס' 1 של מסמך א' ייפול בדיוק על תא מספר 4 של מסמך ב') או לחילופין, אני צריך אפליקציה שלוקחת מסמך WORD (או סוג מסמך אחר, למשל PDF, ואז אני …

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  13. Started by orjerby,

    שלום... הורדתי את התוכנה fraps .. מי שלא יודע מה זה התוכנה הזאת אז , זה תוכנה שמקליטה משחקי מחשב... שיחקתי לי בבאטלפיילד 2 והקלטתי את עצמי משחק במשך 15 שניות...הקובץ יצא 150 מגה בייט.... שיניתי שם כמה דברים ועכשיו הקלטתי שוב 15 שניות וזה יצא 100 מגה בייט... זה עדיין מלא...! שמעתי שיש דרכים להוריד את כמות הקובץ.... אז אתם יודעים אולי מה הדרכים האלו? זה ממש חשוב לי.... או שיש לכם תוכנה אחרת יותר טובה להמליץ לי עליה?

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  14. האם יש תוכנה שמראה את העבודה של הספק. האם המתחים יציבים וכל זה. אם כן,אשמח שתתנו לי לינק לתוכנה! תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות
  15. Started by shay310,

    שלום יש לי מסך כחול בדיוק אחרי שהמחשב טוען את הווינדוס XP השגיאה STOP 0x0000006b (0xc0000102 , 0x00000002 , 0x00000000 , 0x00000000( תודה לעוזרים

  16. אני רוצה שהוא יכתוב לכונן מידע חדש כל חצי מגה(נניח), איך אני עושה את זה? ב FLASHGET אפשר. האם באימיול אי איפשר? האם יש מוד שעושה את זה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  17. Started by SARIT911,

    בעיה בקובץ שלא נמחק- יש קובץ שאני לא מצליחה למחוק. הקובץ נשלח בICQ 6, ואחרי שראיתי רציתי למחוק, אני שומרת על שולחן עבודה, ומוחקת אחרי זה... כשאני רוצה למחוק, זה מראה הודעת שגיאה "אין אפשרות למחוק את קובץ: אין אפשרות לקרוא מהקובץ או מהדיסק המוגדרים כראוי". יש לי גם ICQ 5.1, ושם לא היתה בעיה כזו עם קבצים שקיבלתי, זה בגלל הגרסה אולי? תודה לעוזרים. יום טוב

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  18. אני רוצה לערוך את הזיכרון של המכשיר ולהוסיף לו צלצולים מהמחשב. יש לי SAMSUNG S179, יש לו אפשרות לחיבור למחשב אבל אני לא יכול לעשות שהצלצול יהיה קובץ MP3. אז חשבתי להשיג תוכנה שממירה MP3 לMMF (הפורמט של הקבצים שהו שם כצלצול) ואז להחדיר לו את זה לזיכרון... זה אפשרי? (את התוכנה שממירה לMMF כבר יש לי)

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  19. \היא לא עובדת בוויסטה יש אותה לוויסטה במקרה? ImageResizerPowertoy

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  20. הורדתי מספר קבצים ביוטורנט לתקייה X. עכשיו ההורדה הסתיימה והעברתי את הקבצים האלו לתקייה Y . איך אני ממשיך להעלות ולשתף את הקבצים האלו ? ( מקווה שלא עברתי על שום חוק הפעם...)

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  21. קטע דפוק לגמרי. כל פעם שאני מפעיל את המדיה פלייר 11, הוא עובד טוב לאיזה דקה ואז פשוט נעצר הכל והמחשב עושה ריסטרט! והקטע הממש דפוק- שזה לא קורה לבד, זה רק אם לוחצים על פליי/פאוס/מעבירים שיר, אם אני רק פותח ולוחץ פליי אז הכל עובד טוב. בנוסף, היום פעם ראשונה זה גם עבר למסך כחול כזה עם כיתוב לבן... אין לי מושג מה עושים, הסרתי והתקנתי כבר איזה 15 פעם... גם התקנתי winamp והכל עבד סבבה. בבקשה תעזרו לי....

  22. Started by ran19,

    מי שעדיין לא יתעדכן spyware doctor 3.8 יצא ולא סתם יצא אלא עם שלל שיפורים נירחבים לתוכנה. כל המישתמשים הוותיקים של התוכנה והחדשים יכולים להוריד אותה ישירות מיפה: http://www.pctools.com/downloads/sdsetup.exe שינויים רבים בוצעו כגון אייקונים נוספו לשורת המצב וגם נוספו עוד כמה אפשרויות בהגדרות תרשימה המלאה של השיפורים והשינויים תימצאו באתר של התוכנה בקיצור תורידו ותיראו תשינוי שהם עשו לתוכנה באמת הגיע הזמן. ושוב פעם לדעתי החברה הזאת הולכת ומישתפרת מרגע ולרגע ורק צלשים מגיעים לה! שיחקתם אותה!

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  23. Started by davidcohen,

    היי יש לי בעיה עם KIS 7 , הוא פשוט חוסם לי את חלק מהאתרים , כשאני סוגר אותו זה מסתדר :bash: תמונה מצורפת [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות
  24. "רוצים לראות את ערוצים 22,11, ערוץ הכנסת ונשיונל ג'אוגרפיק?? אז הגעתם למקום הנכון! כנסו למדיה פלאייר וכשהוא נפתח לחצו על ctrl+u ייפתח לכם חלון שצריך כתובת של ערוץ, הנה הערוצים: ערוץ 22: http://stream.msn.co.il/ch2 ערוץ 10: http://ttw.tv/MMS/Ch10.asx ערוץ הכנסת: http://knesset.gov.il/broadcast/live.asx נשיונל ג'אוגרפיק: mms://213.206.155.18/one הערה: ייתכן שתצטרכו להוריד את הגרסה האחרונה של המדיה כדי לראות. ערוץ 22 פועל רק בשעה שמונה שמונה וחצי בערב." זה מה שמצאתי ברשת, חייב לציין שרק ערוץ הכנסת עבד לי וגם זה היה רק ל2-3 דקות... ואז אני מקבל את ההודעה הבאה.. בשאר הלינקים אני מקבל את ההודעה הבאה: 1. נסו אתם ותגידו לי אם זה עבד אצליכם?! 2. אניא מעוני…

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  25. מחפש תוכנה לשליטה על הנגן (media player) דרך השלט של הXBOX אני לא רוצה שהתוכנה תיהיה כמו עכבר, אלא לדוגמא כאשר אני לוחץ על B זה מתחיל/עוצר X מעביר שיר וכו' האם יש תוכנה כזאת? תודה מראש ערן.

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות

דיונים חדשים בפורומים