תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הורדתי את התוכנה, ואיני יודע כיצד להפעילה, אודה למי שיעזור לי. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 632 צפיות
-
-
שלום, רציתי לשדרג את המחשב הישן שברשותי, הלוח אם שהיה לי תמך בזכרון DDR במהירות 133 לכן קניתי לוח חדש שתומך עד 400. קניתי לוח של MSI 6728 וזכרונות חדשים. עדיין לא קיבלתי את הזכרונות והתקנתי רק את הלוח החדש עם הזכרון הישן. כרגע המחשב זוחל ובקושי זז, חשבתי שזה אולי בגלל שMSI מפרטים כי הם תומכים בזכרון במהירות 266. אני מכיר שזכרון DDR הוא כפול ממה שמצויין לכן אני לא בטוח שזו הבעיה. אגב, אנחנו מדברים על מעבד פנטיום 4 478 במהירות 2.4G תודה לעוזרים!
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
-
לאחר שהרכבתי את המעבד החדש (החלפה מחד ליבה לכפול ) http://www.amdcompare.com/us-en/desktop/details.aspx?opn=ADO5000IAA6CZ אני לא מוצא את כל התפריטים בטאסק מנג'ר , מה שאני מקבל זה חלון ריק מתפריטים. לא יודע אם זה קשור להחלפת המעבד,אבל זה קרה כרונולוגית. תמונה מצורפת. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
שלום קניתי לפני שבוע מודם 56K של smart link בשביל שאני יוכל לעבוד עם פקסים במחשב התקנתי אותו עם הדרייבר המקורי שקיבתי עם הרכיב לאחר כמה זמן גליתי שיש בעיה והמודם לא מקבל פקסים אוטומטית אלא רק ידנית התקשרתי לתמיכה של מייקורסופט הם אמרו לי שהבעיה היא בתאימות של smart kink לוינדואז הם אמרו לי שיכול להיות באתר שלהם(www.smlink.com) איזה שהוא קובץ תיקון או משהו כזה נכנתי ולא ממש מצאתי , אני יודע שיש כל מיני תוכנות חיצניות של פקסים שאפשר להשתמש בהם אבל אני צריך שזה יעבוד בסביבה מאוד ידידותית זה למה אני צריך שזה יהיה בעברית (בגלל זה אני חייב את תוכנת הפקסים המובנת של וינדואז כי היא היחידה בעברית והכי נוחה ) תודה מראש לכל העוזרים
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אני לא מצליח להתחבר לאתר. AVG קופץ ואני לוחץ על התעלם וזה לא עוזר אז הורדתי את האפשרות של AVG בהגדרות התוכנה(LinkScanner + Resident Shield) וזה גם לא פתר את הבעיה.
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
אני רוצה לעקוב אחר של שינוי שמתרחש באחד מהפורומים שאני מנוי להם. מטבע הדברים, לפורום יש סיסמא, כך שהתוכנה צריכה לכסות גם את זה. חשוב שתהיה אפשרות שליחת התראה במייל על כל שינוי. כלומר, שאקבל מייל על כל שינוי. תודה!
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
אני מבצע שיחת טלפון דרך המחשב, ומשתמש ב Headset (אוזניות + מקרופון) ע"מ לנהל את השיחה, הקלטתי את השיחה באמצעות ה Sound Recorder של Windows, אך בשמיעת ההקלטה, אני שומע רק את הצד שלי, ולא את הצד השני לשיחה. ה Head Set מחובר עם חיבור הוורוד / ירוק. כיצד גורמים לסאנד המגיע לאוזניות, גם להיות מוקלט ? תודה.
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
איך אפשר לגרום לאופצייה Print to file להיות ב Disable? האופצייה נמצאת כמובן שלוחצים על Print.
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
טוב לאחרונה התחלתי לגלוש בפיירפוקס גירסא 3.5 ואני מאוד מרוצה ופשוט לא מסוגל לחזור לאקספלורר. אבל יש לי בעיה: כאשר חבר שלי שולח לי לינקים לסירטונים בYOUTUBE אז אני נכנס ללינק רואה את הסירטון והכל עובד טוב וכך הלאה רואה כמה סירטונים. אבל לאחר כמה סירטונים אני לוחץ על לינק לסירטון אחר שהוא שלח ופתאום לוקח לדפדפן לטעון מלא זמן את האתר ואז הסירטון בכלל לא עולה. מדוע זה קורה ואיך פותרים זאת?
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
האחיין שלי מתקשה בגיאומטריה ורוצה שאני יעזור לו. אני צריך תוכנה שתאפשר לי לצייר (יד חופשית) כך שהוא יראה את מה שאני מצייר בזמן אמת.
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
בבקשה אני מחפש את הדרייבר הכי עדכני אני יכול בבקשה לקבל קישור להורדה אליו? תודה.
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
-
אני עומד לרכוש מחשב כאשר הפעילות הכי מאמצת ממנו היא שימוש בתכנת ה-autocad. מה חשוב מבחינת החמרה מעבר ל-1GB זיכרון ומעבד מהיר (amd s939 3000+). האם צריך כרטיס מסך טוב או שמספיק ה-FX5200?
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם יש תוכנה שממירה את הכתוביות ב-DVD מקורי לקובץ כתוביות רגיל subrip sub או משהו כזה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
שחכתי את הסיסמא שלי בבקשה שמישהו יעזורר לייי...
-
- 3 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אימיול הרגיל. עריכה: אם למישהו יש את קובץ ההתקנה של אימיול האחרון של ליונטוורק אז בבקשה תוסיפו אותי לאיסי, כי אני לא מוצא את קובץ ההתקנה בשום מקום :-X 227655462
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
שלום, נראה לי שזו בעיית חומרה אז כתבתי בפורום הזה. התקנתי צורב DVD חדש במחשב. הכונן מזוהה בביוס ובווינדוס, אבל לא קורא את תוכן הדיסקים שאני מכניס, כאילו שהם ריקים. החלפתי צורב ואותה הבעיה. בדקתי את הצורב במחשב אחר והוא תקין. שמתי דיסק התקנה של ווינדוס והעלתי את המחשב - יש בוט! כך שנראה שהמחשב לא קורא קבצים רק בווינדוס - אבל זה נשמע מוזר. אשמח לקבל כיוון כלשהו לפתרון. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אתמול התחלתי לשחק במשחק age of empires 3 וכל פעם שאני נכנס למשחק, ז"א כשאני מתחיל לשחק במשחק עצמו הסאונד מתחיל להתקע וזה יוצא לי מהמשחק. שלחתי error report וזה אמר לי שיש לי בעיה בקובץ IVIVIDEO.AX חיפשתי קצת באינטרנט ולא הבנתי מה זה הקובץ הזה ואיך מתקינים אותו, ניסיתי להתקין מחדש את הכרטיס קול (creative) וזה לא עזר, הורדתי עידכון למשחק גם זה לא עזר. מה אני אמור לעשות?!
-
- 7 תגובות
- 632 צפיות
-
-
היתה לי כזאת תוכנה בעבר ,אבל המחשב עבר פירמוט ...אז מן הסתם. חג שמח אנשים!
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
חבר'ה איזה תוכנות בסגנון CureROM יש? תודה
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
היי יש לי מחשב 6750 אינטל 2.66 ארץ עם אובר קלוק ל 3.5 גיגה ארץ 4 גיגה זיכרון פנימי של ocz כונן קשיח 16 בפר כרטיס מסך ATI 4870 512 ו VISTA עשיתי בדיקה בפסי מארק החדש ונטאג ויצא לי 5000 נקודות בדיוק האם זה טוב או לא טוב ?!?! התוכנה הזאתי באמת בודקת כמו שצריך תמחשב ? עד כמה אפשר להסתמך על התוצאות שלה?!
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
אני תמיד מתקין את הדרייבר מהדיסק של הלוח אם. אני רוצה לעדכן הכל להכי חדש. מישהו יכול לתת לי בדיוק מה הדרייברים? הלוח אם GIGABYTE GA-945P-S3. . אני יגיד לכם מה הבעיה אצלי. הכרטיס מסך שלי X1950 PRO וAA והצלליות לא חלקות מספיק וזה לא צריך להיות ככה. הכל ניסתי אני כבר חצי שנה אם הבעיה הזאת. לכן כמעט למסקנא יוצא שהלוח אם הזה הוא זה שעושה את הבעיה לכרטיס מסך לכן אמרתי אולי לעדכן את הדרייברים להכי חדשים אולי זה יעזור. תודה. ועוד שאלה צריך למחוק משהו לפני שמתקינים את הדרייברים החדשים? או שלא צריך?ישר מתקינים . יש לי XP 64 .
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אני לא מצליח להתחבר למסנג'ר כבר כמה עות בשנ יהמחשבים ברשת הבעיה בקישוריות האלחוטית לפי האשף של המסנג'ר מה לעשות?
-
- 4 תגובות
- 631 צפיות
-
-
האמת שלצערי אין לי הרבה פרטים, כי זה לא המחשב שלי, אלא של חבר, ולנסות להבין ממנו פרטים זה כמו לשאול אישה איזה אוטו יש לה (כחול!). בכל אופן, כמו שכתבתי בכותרת, המחשב עושה לעצמו ריסטרט בעת שהוא מגיע לוינדוס. המחשב כן מצליח לעלות במצב בטוח מצ"ב קובץ מיני-דאמפ, שאני לא הצלחתי להבין ממנו הרבה בדיוק... תודה מראש לכל מי שיוכל לעזור... עריכה: הבעיה נפתרה ע"י ביטול מס' גורמים שעולים עם עלייתו של המחשב (עדיין לא בודדנו את האשם, אבל ביטול של מספר גורמים פתר את הבעיה). [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
-


