עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. צריך שתהיה תומכת ויסטה..

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  2. Started by ktulu,

    שלום, ניסיתי לחפש לבד, אבל לא ממש הצלחתי. אני צריך תוכנה שתעזור לי לגבות קבצים. הסבר: אני משתמש בכונן חיצוני של WD מסוג Essenial בנפח 640G. מה שאני מעוניין לגבות זה רק תיקיות קבצים, כלומר כל מה שאני שומר בתיקיית המסמכים שלי. אם זה מסמכים, תמונות, סרטים וסרטונים. כשאני מבצע פעולת העתק-הדבק פשוטה, אני בעצם מעתיק שוב את הקבצים בכל פעם, למרות שלא בהכרח נעשה שינוי מהפעם האחרונה שעשיתי גיבוי, וככה זה סתם גורם לבזבוז זמן ומשאבים. הייתי רוצה שהתוכנה תעשה את הגיבוי בזמן שאני אגיד לה לצורך העניין, אבל רק למה שצריך (קובץ השתנה, או קובץ חדש). והבהרה נוספת: אני מגבה שני מחשבים, אחד עם מערכת הפעלה XP ואחד עם ויסטה. עשיתי ניסיון התוכנת הגיבוי ב XP אבל הוא יוצר קובץ גיבוי אחד ל…

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  3. Started by nevgauker,

    היי.. המחשב לא מזהה את הכרטיס קול (מסוג s.b Audigy) חסרים לי הדרייברים הבאים multimedia audio controller pci input device עכשיו הדיסק המקורי של לוח האם וגם זה של הכרטיס קול הלכו לאיבוד חיפשי את הדרייברים הנ"ל בכל האתרים רשמיים ללא הצלחה לוח אם via pt880 neo series-socket 478 אשמח לקבל כל עזרה בתודה רותם

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  4. Started by Aviv C,

    אני רוצה להעביר מסדי נתונים של SQL Server ממחשב אחד לאחר. איך אני עושה את זה? בעזרת backup ו- restore? לא צריך כלי שנקרא DTS Wizard? בבקשה תעשו לי סדר בבלאגן.

    • 3 תגובות
    • 632 צפיות
  5. האם מומלץ או לא מומלץ להשתמש ברשת KAD (קדמליה) באימיול ? מה הסיבות (אם כן או לא) ? תודה

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  6. אז ככה חודשים רבים שאני ופיירפוקס הסתדרנו מצויין שום בעיות שום קריסות פשוט נהדר.. היום מאיזה סיבה הפיירפוקס עידכן את עצמו לגרסא החדשה וחצי מהפלאגים שלי נעלמו (ושלא תגידו שהם מופיעים ברשימה של ה]לאגים בתור disabled או משהו הם פשוט לא מופיעים) מאוד התעצבנתי ואז התחלתי לעשות שטויות בהתחלה סתם העתקתי קצבים מהתיקיה של הפרופיל לתיקיה של האקסטנשיונס אבל בתיקיה של פיירפוקס וסתם כל מיני משחקים ווואלה כלום לא עזר... אז ניסיתי להתקין מחדש את הפיירפוקס 1.5 אוקיי התקנתי אבל עדיין אין את הפלאגים הישנים ארגגגגג ניסיתי למחוק את תיקיית הפרופיל אבל אז פיירפוקס הציג איזה הודעה שהדפדפן כבר פתוח ושצריך לסגור אותו ולהפעיל שוב... החזרתי את הפרופיל וזה הסתדר... אבל עדיין אין את הפלאגים הישנים…

    • 4 תגובות
    • 632 צפיות
  7. Started by Ghosthunter,

    אני מחפש מנהל הורדות קליל, בלי יותר מידי אופציות. האופציה היחידה שאני צריך היא פיצול ההורדה למספר חלקים. JDOWNLOADER תומך בזה? יש תוכנה אחרת? תודה.

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  8. זו ההודעה שזה נותן לי שאני לוחץ על התחבר. כל הפרטים שנתתי הם נכונים כמו שאני נכנס ל-MSN Messenger

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  9. זאת ההודעת שגיאה שאני מקבל : http://img830.imageshack.us/i/23869138.png/ Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  10. אני לא בטוח שז הפורום הנכון לת'רד הזה, אבל האם אתם משתמשים ב- keygenים ובקראקים למיניהם כשאתם מתקינים תוכנות כמו babylon, winzip, winrar וכו'? אני יודע שבאימיול יש לפעמים סוסים טרוייאנים בכמויות כשמדובר ב- keygenים, ולכן אני שואל.

    • 4 תגובות
    • 632 צפיות
  11. Started by idoyi,

    המחשב שלי כל הזמן מקפיץ לי חלון של האנטי וירוס ואין לי מושג איך לסדר את זה (תמונה מצורפת) והמצב של האנטי וירוס לא על "וי" מה לעשות??? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 632 צפיות
  12. אז ככה יש לי מחשב ישן שמפרטו: פנטיום 3 128 מגה XP מהירות 997 מגה הירץ והוא מריץ את תוכנת פוטושופ באופן מעולה לעומת זאת במחשב החדש שלי שהוא: פנטיום 4 512 מגה פנימי 3000 מגה הירץ מהירות 120 גיגה פנוי כרטיס מסך ראדון 9600 XT עם 256 מגה זיכרון אותה התוכנה [בדיוק אותה התקנה] נתקעת לי משום מה בחדש לאחר כמה שניות של עבודה, פשוט נתקעת.... *** 100% אין וירוסים, תולעים, מזיקים, ספייוור וכל הדברים האלה פשוט בדוק *** אנא עזרו לי למה זה נתקע לי?

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  13. שלום לכולם. לפני זמן לא רב עברתי לחלונות 7 (תענוג!), ובגלל שהיו לי מלא אנשים חשובים במייל שמרתי את הכתובות מ-ADDRESS BOOK. עשיתי EXPORT והכל, ושמרתי אותו על D כמובן (רק C התפרמט). בגלל שב-7 אין דבר כזה אאוטלוק אקספרס, ואני לא יודע אם LIVE MAIL זו תוכנה טובה, רציתי לעבור ל-THUNDERBIRD. שבה, אגב, אני לא מוצא את התיקייה בה הודעות ששלחתי נשמרות. איך זה נקרא? בכל אופן, כשעשיתי IMPORT לספר הכתובות, זה לא הצליח לקרוא כלום. למה? איך אני עושה אימפורט נורמאלי לכתובות? זה מאוד מאוד חשוב, וגם קצת דחוף. תודה רבה.

  14. Started by orendia,

    בוקר טוב לכולם, אני לא מצליח לעבור שפה בדפדפן אלא אם אני מעביר את ב ToolBar.. למישהו יש הצעות?

    • 7 תגובות
    • 632 צפיות
  15. Started by avi909,

    יש לי לוח של גיגה בייט ועם מעבד דואל קור של AMD, הלוח תומך ב RAID 0 אז הלכתי וקניתי שני דיסקים קשיחים 80 גיגה כל אחד SATA 2, של WD. נכנסתי לביוס וקבעתי שהם יעבדו כ RAID 0, ועליהם תותקן מערכת ההפעלה. כשהעלתי את המחשב מתוך הדיסק של XP וכשמגיע השלב שהוא צריך לזהות את הדיסקים, הוא כותב לי שאין כוננים קשיחים במחשב(באנגלית כמובן), בהתחלה חשבתי שהדיסקים לא תקינים, אז הוצאתי אותם ממערך ה RAID 0 והתקנתי רגיל XP עליהם, הוא זיהה אותם כמו שצריך, זאת אומרת שהדיסקים הקשיחים טובים. אז החזרתי אותם ל RAID 0 וניסיתי להתקין ויסטה 64 ביט, והוא כן זיהה את הדיסקים כמו שצריך כאשר הם מאוחדים. הוא הראה לי אותם ככונן אחד של 149 גיגה. השאלה שלי למה אני לא מצליח להתקין XP. רצוי לציין שניסיתי להתקין …

    • 6 תגובות
    • 632 צפיות
  16. Started by -ox-,

    יש לי NERO 6.6.0.1 ו NEC DVDRW 3500A שאמור לקרוא ולכתוב דיסקים רגילים (CD) במהירות 48X אך הנרו מזהה את הצורב כיאילו הוא רק קורא דיסקים מהירות 48X אבל כותב ב 24X מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 632 צפיות
  17. Started by shay310,

    שלום יש לי מסך כחול בדיוק אחרי שהמחשב טוען את הווינדוס XP השגיאה STOP 0x0000006b (0xc0000102 , 0x00000002 , 0x00000000 , 0x00000000( תודה לעוזרים

  18. שלום אנשים, יש לי את המסנג'ר הגירסא האחרונה (2009) והוא לא נותן לי אפשרות לשמור את ההודעות ההיסטוריה מה שגם אין לי את האפשרות לראות מה חדש מתחת לאנשים קשר.. אשמח לעזרה

    • 5 תגובות
    • 632 צפיות
  19. Started by oFiR 22,

    שלום, לפני מספר ימים החלה בעיה אצלי במחשב. השמע במחשב פשושט הפסיק לפעול, אי אפשר לשמוע שום דבר, לדוגמא: כשאני מתחיל להריץ משחק עולה לי השגיאה הראשונה (מצורפת בסוף ההודעה). כשאני מתחיל להשמיע שיר בווינאמפ עולה לי השגיאה השנייה (מצ"ב). ניסיתי להתחיל מחדש את הדרייבר של הסאונד והוא לא מצליח לסיים את ההתקנה בהצלחה, הוא רושם שהיא נכשלה. אשמח לעזרה כלשהי, כרגע איני שומע דבר. תודה רבה, אופיר [attachment deleted by admin]

  20. Started by idan79,

    ברשותי k-lite מעודכן בעיתי היא כאשר אני צופה בdvd מקורי התמונה מטושטשת בטירוף [בשאר הישומים הכול תקין] כרטיס מסך 4850 [מעודכן] מסך lcd 22 צופה במדיה פלייר וגם במדיה סנטר עם אותם תוצאות גרועות התמונה על מסך הטלויזיה שלי [שהיא לא lcd ] יותר חדה היכן הבעיה וכיצד ניתן לתקנה תודה

  21. כותרת..... אני מפעיל את ה FF ואחרי דקה,2,3 פשוט נסגר...

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  22. Started by gilgol,

    שלום רב המחשב שלי הוא: QX9770 8 גיגה זכרון גי סקיל 2X1 טרה קשיח 1 של 250 ג'יגה GX2 9800 לוח של48 DFI DX X ויסטה אולטימיית 64 ביט לפניי שבוע הופיע לי הודעה שההרדיסק הקטן שבו מותקנת מערכת ההפעלה לא תקין ושאני צריך להחליף אותו, הלכתי וקניתי אחד חדש והחלפתי לאחר שהתקנתי את מערכת ההפעלה( אורגינלית עם רשיון) שמתי לב שהמחשב עובד נורא לאט( העתקת קובץ לדיסק און קי יותר משעה לדוגמא) אז שוב פירמטתי והתקנתי את כל הדרייברים, אחריי זה התחלתי להוריד עדכונים ופה מתחילה הבעייה, כל פעם שהוא אומר שאני צריך לעשות ריסטרט אני עושה והוא יוצא ממערכת ההפעלה ורושם "נא לא לכבות את המחשב מתקין עדכונים" אבל הוא פשוט נתקע, א משנה כמה זמן אני יחכה הוא תקוע, אז אני עושה ריסטרט וזה חוזר כל הזמן מה גם שלפ…

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  23. היי רציתי להוסיף שורה בקובץ CFG של מישחק קריסיס ,פתחתי עם תוכנת הכתבן , ברגע שאני רוצה לשמור, זה כותב שלא ניתן לשמור. מה עושים? רוני

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  24. Started by aviran,

    קניתי מחשב חדש קיבלתי איתו כרטיס מסך ריידון X300 , כרטיס טלווזיה , מעבד פנטיום 4 דואל קור 2.6 לייבה כפולה , זיכרון 1 ג'יגה עכשיו יש לי בעיה התנקתי את המערכת הפעלה XP ויש בעיה , אני מנסה להתקין אאת הכרטיס קול הוא לא מתקין הוא נעצר על ההתחלה ההתקנה שלו אני מנסה להתקיין דיירקס לא הולך גם נעצר על ההתחלה , והבעיה הכי גדולה אני מנסה להתקין את הכרטיס טלווזיה וזה גם נעצר על ההתחלה ולפעמים גם אני רוצה להכנס לאיזה תוכנה או משהו , הוא נטען התוכנה יענו נטען ואז לא נכנס לתוכנה , זה בעיה גם גדולה .. מי שמכיר את הבעיות האלו ויכול לעזור , תודה .

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות

דיונים חדשים בפורומים