תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש מנהל הורדות קליל, בלי יותר מידי אופציות. האופציה היחידה שאני צריך היא פיצול ההורדה למספר חלקים. JDOWNLOADER תומך בזה? יש תוכנה אחרת? תודה.
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
זו ההודעה שזה נותן לי שאני לוחץ על התחבר. כל הפרטים שנתתי הם נכונים כמו שאני נכנס ל-MSN Messenger
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
זאת ההודעת שגיאה שאני מקבל : http://img830.imageshack.us/i/23869138.png/ Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אני לא בטוח שז הפורום הנכון לת'רד הזה, אבל האם אתם משתמשים ב- keygenים ובקראקים למיניהם כשאתם מתקינים תוכנות כמו babylon, winzip, winrar וכו'? אני יודע שבאימיול יש לפעמים סוסים טרוייאנים בכמויות כשמדובר ב- keygenים, ולכן אני שואל.
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
המחשב שלי כל הזמן מקפיץ לי חלון של האנטי וירוס ואין לי מושג איך לסדר את זה (תמונה מצורפת) והמצב של האנטי וירוס לא על "וי" מה לעשות??? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אז ככה יש לי מחשב ישן שמפרטו: פנטיום 3 128 מגה XP מהירות 997 מגה הירץ והוא מריץ את תוכנת פוטושופ באופן מעולה לעומת זאת במחשב החדש שלי שהוא: פנטיום 4 512 מגה פנימי 3000 מגה הירץ מהירות 120 גיגה פנוי כרטיס מסך ראדון 9600 XT עם 256 מגה זיכרון אותה התוכנה [בדיוק אותה התקנה] נתקעת לי משום מה בחדש לאחר כמה שניות של עבודה, פשוט נתקעת.... *** 100% אין וירוסים, תולעים, מזיקים, ספייוור וכל הדברים האלה פשוט בדוק *** אנא עזרו לי למה זה נתקע לי?
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
שלום לכולם. לפני זמן לא רב עברתי לחלונות 7 (תענוג!), ובגלל שהיו לי מלא אנשים חשובים במייל שמרתי את הכתובות מ-ADDRESS BOOK. עשיתי EXPORT והכל, ושמרתי אותו על D כמובן (רק C התפרמט). בגלל שב-7 אין דבר כזה אאוטלוק אקספרס, ואני לא יודע אם LIVE MAIL זו תוכנה טובה, רציתי לעבור ל-THUNDERBIRD. שבה, אגב, אני לא מוצא את התיקייה בה הודעות ששלחתי נשמרות. איך זה נקרא? בכל אופן, כשעשיתי IMPORT לספר הכתובות, זה לא הצליח לקרוא כלום. למה? איך אני עושה אימפורט נורמאלי לכתובות? זה מאוד מאוד חשוב, וגם קצת דחוף. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם, אני לא מצליח לעבור שפה בדפדפן אלא אם אני מעביר את ב ToolBar.. למישהו יש הצעות?
-
- 7 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אין לי מה לכתוב פה
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
יש לי לוח של גיגה בייט ועם מעבד דואל קור של AMD, הלוח תומך ב RAID 0 אז הלכתי וקניתי שני דיסקים קשיחים 80 גיגה כל אחד SATA 2, של WD. נכנסתי לביוס וקבעתי שהם יעבדו כ RAID 0, ועליהם תותקן מערכת ההפעלה. כשהעלתי את המחשב מתוך הדיסק של XP וכשמגיע השלב שהוא צריך לזהות את הדיסקים, הוא כותב לי שאין כוננים קשיחים במחשב(באנגלית כמובן), בהתחלה חשבתי שהדיסקים לא תקינים, אז הוצאתי אותם ממערך ה RAID 0 והתקנתי רגיל XP עליהם, הוא זיהה אותם כמו שצריך, זאת אומרת שהדיסקים הקשיחים טובים. אז החזרתי אותם ל RAID 0 וניסיתי להתקין ויסטה 64 ביט, והוא כן זיהה את הדיסקים כמו שצריך כאשר הם מאוחדים. הוא הראה לי אותם ככונן אחד של 149 גיגה. השאלה שלי למה אני לא מצליח להתקין XP. רצוי לציין שניסיתי להתקין …
-
- 6 תגובות
- 632 צפיות
-
-
יש לי NERO 6.6.0.1 ו NEC DVDRW 3500A שאמור לקרוא ולכתוב דיסקים רגילים (CD) במהירות 48X אך הנרו מזהה את הצורב כיאילו הוא רק קורא דיסקים מהירות 48X אבל כותב ב 24X מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 632 צפיות
-
-
שלום אנשים, יש לי את המסנג'ר הגירסא האחרונה (2009) והוא לא נותן לי אפשרות לשמור את ההודעות ההיסטוריה מה שגם אין לי את האפשרות לראות מה חדש מתחת לאנשים קשר.. אשמח לעזרה
-
- 5 תגובות
- 632 צפיות
-
-
שלום, לפני מספר ימים החלה בעיה אצלי במחשב. השמע במחשב פשושט הפסיק לפעול, אי אפשר לשמוע שום דבר, לדוגמא: כשאני מתחיל להריץ משחק עולה לי השגיאה הראשונה (מצורפת בסוף ההודעה). כשאני מתחיל להשמיע שיר בווינאמפ עולה לי השגיאה השנייה (מצ"ב). ניסיתי להתחיל מחדש את הדרייבר של הסאונד והוא לא מצליח לסיים את ההתקנה בהצלחה, הוא רושם שהיא נכשלה. אשמח לעזרה כלשהי, כרגע איני שומע דבר. תודה רבה, אופיר [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
ברשותי k-lite מעודכן בעיתי היא כאשר אני צופה בdvd מקורי התמונה מטושטשת בטירוף [בשאר הישומים הכול תקין] כרטיס מסך 4850 [מעודכן] מסך lcd 22 צופה במדיה פלייר וגם במדיה סנטר עם אותם תוצאות גרועות התמונה על מסך הטלויזיה שלי [שהיא לא lcd ] יותר חדה היכן הבעיה וכיצד ניתן לתקנה תודה
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
כותרת..... אני מפעיל את ה FF ואחרי דקה,2,3 פשוט נסגר...
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
שלום רב המחשב שלי הוא: QX9770 8 גיגה זכרון גי סקיל 2X1 טרה קשיח 1 של 250 ג'יגה GX2 9800 לוח של48 DFI DX X ויסטה אולטימיית 64 ביט לפניי שבוע הופיע לי הודעה שההרדיסק הקטן שבו מותקנת מערכת ההפעלה לא תקין ושאני צריך להחליף אותו, הלכתי וקניתי אחד חדש והחלפתי לאחר שהתקנתי את מערכת ההפעלה( אורגינלית עם רשיון) שמתי לב שהמחשב עובד נורא לאט( העתקת קובץ לדיסק און קי יותר משעה לדוגמא) אז שוב פירמטתי והתקנתי את כל הדרייברים, אחריי זה התחלתי להוריד עדכונים ופה מתחילה הבעייה, כל פעם שהוא אומר שאני צריך לעשות ריסטרט אני עושה והוא יוצא ממערכת ההפעלה ורושם "נא לא לכבות את המחשב מתקין עדכונים" אבל הוא פשוט נתקע, א משנה כמה זמן אני יחכה הוא תקוע, אז אני עושה ריסטרט וזה חוזר כל הזמן מה גם שלפ…
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
היי רציתי להוסיף שורה בקובץ CFG של מישחק קריסיס ,פתחתי עם תוכנת הכתבן , ברגע שאני רוצה לשמור, זה כותב שלא ניתן לשמור. מה עושים? רוני
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש קיבלתי איתו כרטיס מסך ריידון X300 , כרטיס טלווזיה , מעבד פנטיום 4 דואל קור 2.6 לייבה כפולה , זיכרון 1 ג'יגה עכשיו יש לי בעיה התנקתי את המערכת הפעלה XP ויש בעיה , אני מנסה להתקין אאת הכרטיס קול הוא לא מתקין הוא נעצר על ההתחלה ההתקנה שלו אני מנסה להתקיין דיירקס לא הולך גם נעצר על ההתחלה , והבעיה הכי גדולה אני מנסה להתקין את הכרטיס טלווזיה וזה גם נעצר על ההתחלה ולפעמים גם אני רוצה להכנס לאיזה תוכנה או משהו , הוא נטען התוכנה יענו נטען ואז לא נכנס לתוכנה , זה בעיה גם גדולה .. מי שמכיר את הבעיות האלו ויכול לעזור , תודה .
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
יש לי מספר בעיות עם האנטי וירוס: א. משום מה חומת אש חוסמת סרטונים ב-YouTube. למה? איך אפשר לבטל את זה? ב. יש לי רשת אלחוטית בבית. האינטרנט במחשב השני (נייד) עובד ממש לאט. זה יכול להיות בגלל חומת אש? אם כן, איך אני מטפל בבעיה?
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
Hi Freeware is mandatory. Its for school thanks, yehuda
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
יש לי מסמך שאני רוצה לסרוק אותו בעזרת תוכנת הסריקה של WIN 7 ולאחר מכן אני רוצה לערוך את המלל. איזה תוכנה תעזור לי לעשות את העבודה הזאת? (ושתרוץ על WIN 7) אם היא תדע לעבוד גם על PDF זה יהיה מצויין. וחשוב שלי שהיא תדע לעבוד עם עברית, אנגלית ורוסית. תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
מישהו יודע מה זה גוסט ומתי משתמשים בזה???? תודה..
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
טוב אז ככה יש לי ויסטה ואת גרסת האקספלורר שבאה איתה עכשיו נהייתה לי תופעה שבהתחלה לא הייתה יש אתרים ספציפיים כמו וואלה שופס או של המכללה שלי ועוד כל מיני שאם אני נכנס אליהם הו נותן לי לסגור את כל החלונות או לחפש פתרון ולהפעיל מחדש! מה גורם להתנגשות הזו ואיך אני פותר זנ ממש מעצבן לפעמים אני בתוך מלא כרטיסיות פתאום הוא אומר לי סגור ואני מאבד את כל המידע שהיה לי! תודה מראש רן
-
- 3 תגובות
- 632 צפיות
-
-
חברים אני צריך תוכנה שמתרגמת למאנגלית לעברית והפוך מומלץ בבילון .... מאיפה אני יכול להוריד אותה ?
-
- 3 תגובות
- 632 צפיות
-
-
למעט טורנטים, שבהם מדובר בעיקר בקבצים הכי חדשים ובקבצים גדולים. אני מחפש משהו פשוט שמזינים בשדה חיפוש וזה מביא תוצאות. לשיר אחד או שניים, לא חדשים (שירים ישראלים נניח), כאלו שאין להם טורנטים. תודה.
-
- 3 תגובות
- 632 צפיות
-


