תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
האם יש אפשרות שהגדרות הצבע לוידאו ישארו עליו קבועות פשוט הבהירות בתוכנה קצת גבוהה ושינוי של overlay דרך הדרייבר של הכרטיס מסך לא משפיע ככה שרק שינוי בתוכנה עולה על הפרק הבעייה היא שכל פעם שאני מכפה את התוכנה (גרסה 11) הגדרות הצבע בוידאו חוזרים לקדמותם.
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום יש לי את הכרטיס הזה Dazzle Video Creator Platinum (DVC170) אני מחפש תוכנת הקלטה. יש לי את STUDIO 10 אבל אני רוצה תוכנה אחרת (כך שאקליט בתוכנה השניה ואערוך ב STUDIO בו זמנית ;D) ניסיתיPRO 2 PREMIER אבל היא לא מזהה את הכרטיס, למישהו יש מוסג למה?? גם WINDVR 3 לא הצליחה. גם VIRTUALDUB. למישהו יש רעיון איך לגרום לאחת התוכנות שהזכרתי לעבוד עם הכרטיס? מישהו יודע אזה תוכנה תוכל להקליט מהכרטיס הזה?? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם אחת הפונקציות בתוכנה MV2PLAYER. אני פשוט לא מצליח לעשות את המסך בהיר יותר. ניסיתי את הפונקציה של BRIGHT ע"י לחיצה על SHIFT+INS ובאמת אני רואה את הסרגל של הבהירות על המסך זז אבל הבהירות של המסך לא משתנה כלל. בעבר לא הייתה לי בכלל בעיה עם הפונקציה הזאת אבל בימים האחרונים זה מה שקורה. ניסיתי אפילו להסיר את התוכנה ולהתקין גרסה חדשה יותר של התוכנה - אבל זה לא עזר. יש לכם רעיון מה אפשר לעשות?
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
התקנתי את האופיס (2007) על VISTA בעברית ושם התצוגה של הממשק של האופיס הייתה בעברית. כאשר התקנתי (אותה התקנה) על VISTA באנגלית, התצוגה של האופיס הייתה באנגלית. רציתי לשאול איך אפשר לשנות את השפה של התצוגה באופיס?
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
לפני שבוע בערך,סוף סוף נזכרתי להתקין את PEER GUARDIAN(אחרי שהשתמשתי בתוכנות שיתוף כבר שנה ולבטח יש לכולם את הIP שלי ),אבל מה פתאום אני מגלה שהאימיול שלי לא עובר את ה5-8 KBS. המצב נמשך כבר שבוע ואם קבצים בעלי מספר סביר של מקורות.חוץ מזה יש לי גם הרגשה שהאינטרנט אקספלורר שלי גם מאט(למרות שאני לא יכול להגיד בוודאות). אז השאלה הנשאלת כמובן היא-מה עושים? וכמובן האם ישנם עוד תוכנות טובות בסגנון? תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
כמו שכתוב בכותרת יש לי פיירוול ZONEALARM שעבד לי בסדר גמור ,אבל, אחרי שהתקני גירסא חדשה יותר ,הוא חוסם לי את הגישה לאינטרנט. אני מתחבר דרך חייגן אניטרנט ואישרתי אותו,הוא שאל גישה בשבילו, אלב כשאינ מתחבר הוא מוסר לי הודעה שהוא מנע גשיה למחשב וכותב ממי, ומי שכתוב זה הספק שלי =\ ניסיתחי להתקין מחדש את התוכנה, אותו דבר, ניסיתי להתקין מחדש את החייגןת אותו דבר... ואני לא יודע מה לעשות... בבקשה מישהו HELP! אני מיואש!
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
אתמול התחלתי לשחק במשחק age of empires 3 וכל פעם שאני נכנס למשחק, ז"א כשאני מתחיל לשחק במשחק עצמו הסאונד מתחיל להתקע וזה יוצא לי מהמשחק. שלחתי error report וזה אמר לי שיש לי בעיה בקובץ IVIVIDEO.AX חיפשתי קצת באינטרנט ולא הבנתי מה זה הקובץ הזה ואיך מתקינים אותו, ניסיתי להתקין מחדש את הכרטיס קול (creative) וזה לא עזר, הורדתי עידכון למשחק גם זה לא עזר. מה אני אמור לעשות?!
-
- 7 תגובות
- 633 צפיות
-
-
איך ניתן לגרום לדפדפן להציג את האתרים שנכנסתי עליהם לאחרונה בראש הרשימה שמופיעה כשאני פותח את ה-Location Bar? דוגמא: http://img413.imageshack.us/img413/2923/sitegoesup9pk.png
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
הבעיה בעיקרון היא במירנדה. הייתה לי מירנדה והתחילו להיות לי בעיות בחיבור.כשניסיתי להתחבר לאייסי הפרח היה הופך לירוק ואז תוך חצי שניה ממש אפור. נסיתי למחוק מהמחשב מהלוח בקרה את כל התוכנות של המירנדה ולהתקין, וניסיתי מכל מיני אתרים וקישורים שונים ולא הלך והייתה את אותה בעיה. :s05: דיברתי עם ידיד שלי והוא אמר לי שכנראה יש בעיה ב רגסטרי או מה שזה לא יהיה =\ וצריך למחוק משם לנקות אותה או משהו ויש תוכנות בשביל זה. מישהו יכול לעזור לי? לשלוח לי תוכנה מתאימה? תודה!
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שידרגתי מ9 ל-10 את המדיה פלייר והורדתי סרט באימיול וכשרציתי לצפות בו היה רשום למטה רוכש רישיון ואז הדפדפן היה נפתח והייתי מגיע לאתר , אבל את הסרט לא הצלחתי לפתוח? עד כמה שזכור לי כששידרגתי את המדיה פלייר , בהתקנה סימנתי V על אפשרות של צפיה עם רכישת רישיון- אני לא ממש סגור על זה. ידוע לכם משהו בעיניין הזה????????????
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
יש כאן משתמשי התוכנה של ADOBE בשם "אפטר אפקט" ?? השאלה שלי אם כרטיס מסך של בין 350 - 800 שקל AGP יספיק לעריכה איתה ואם יהיה הבדל בין 128 ל 256 MB בשביל תוכנה מהסוג הזה ? איזה דגם \ סוג כרטיס ועוד שאלה .....כרטיס מסוג QUADRO 700XGL 64M של NVIDIA יספיק ? האם הוא ייתן לי יותר מאשר 9600 PRO בתוכנה ? אני צריך כרטיס ישעשה כמה שפחות רנדרינג 10x תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
הורדתי מהאינטרנט מצגת שניתנת לקריאה בלבד. אני מעוניין להעתיק תמונות מתוך המצגת. כיצד ניתן לעשות זאת?
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
יש לי מצלמה קנון פאוור שוט שמוציאה קובץ וידאו avi מסויים שמסרב להיפתח בתוכנות העריכה (פרימייר וווינדוס מובי מייקר) שגיעה קובץ לא מזוהה המרתי את הקובץ ל divx זה הקטין אותו אך עדין לא נפתח לעריכה מותקן אצלי ffdshow אני יכל לצפות בכל הפורמטים ובדרך כלל גם בעריכה אין בעיות אשמח לקבל עזרה
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
הוא מזהה לי מעבד חדש אתלון 4800X2 כ סמפרון 4700 והוא מזהה לי את הסוקט כ 754 יכול שזה שחזרו מסוקט 939 ל 754
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
יש לי בעיה באיסיקיו( אני משתמש ב-icq lite ) אני פותח את האיסיקיו הוא מתחבר לאחר כמה זמן הוא מתנתק לי לבד הוא ניהיה פרח צהוב לבד ואחרי חצי דקה בערך אפילו פחות הוא חוזר להיות לפרח הירוק והכל לבד ואני גולש באינטרנט הכל טוב ומחובר מה הבעיה? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
-
מה עושים? ממה נובעת הבעיה? האם חסרה לי תוכנה? תודה
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
-
כל פעם שאני רואה סרט בBSPLAYER ומפעיל את הITUNES - ההגדרות של הצבע בBSPLAYER פתאום יורדות, כלומר אם אני משתמש בבהירות 37 הבהירות פתאום יורדת ל5.7. זה קורה כל פעם שאני מפעיל את ITUNES . מישהו שמע על הבעיה הזו?
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
הוא כותב לי ארור בווינראר: ! There is not enough space on the disk. ! Write error: only NTFS file system supports files larger than 4 GB ויש לי 17 גיגה פנויים מ ה אני אני עושה?תודה
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
שתי שאלות : 1) למה כל פורט שאני מנסה לפתוח ל TCP לא עובד !? הUDP תמיד עובד כאשר אני עושה בדיקת פורטים דרך האימיול .... וכן יש ראוטר ופתחתי כבר את הפורטים . 2) איזה הגדרות הכי טוב לשים ? מקסימום מקורות לקובץ = ? מקסימום חיבורים = ? תודה .
-
- 5 תגובות
- 632 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום, לפני כמה ימים שמתי לב כי כאשר אני מקליד בתיבת החיפוש של גוגל, אינני מקבל יותר את ההחלון שנפתח תוך כדי ההקלדה, אשר בעצם מהווה אפשרות ה-SUGGEST בחיפוש של גוגל. דברים אחרים בתוסף כן עובדים (לדוגמא, הצגת מנועי חיפוש אחרים בעת חיפוש בגוגל), אך האפשרות הזו (SUGGEST), שהיא החשובה לי ביותר, הפסיקה לעבוד. ניסיתי את כל הדברים הטרוויאלים - סימון ואי סימון של האפשרות בהגדרות התוסף, הסרה והתקנה של התוסף. יש למישהו מושג כיצד לתקן את הבעיה? נ.ב. יש לי 2 מחשבים ובשניהם הבעיה מופיעה. הייתכן כי יש בעיה בתוסף או משהו בסגנון? מישהו עוד נתקל בזה?
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
מה שקורה כרגע זה שכדי לפתוח TAB חדש אני צריך ללחוץ פעמיים על הכפתור האמצעי בעכבר הנ"ל (לעומת פעם אחת בכל עכבר אחר), יש לי את הדרייברים שבאו אם הסט. תודה
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
שלום רב, אני התקנתי את הגרסה החדשה (גרסה 6.2) והיה לי לפני כן את הגרסה 6.1 (יש לי ווינדוז XP) ואני לא מצליח להתחבר. מישהו יודע מה אני אמור לעשות? תודה, ארז
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
מוגדר לי גיבוי מצטבר לדיסק C (כלומר כל פעם שאני מריץ אותו הוא מגבה רק את השינויים מאז הגיבוי האחרון). הבעיה: הגוסט כנראה לא מזהה את הגיבוי האחרון וכל פעם משווה לגיבוי ישן יותר כלומר במקום לראות מה השתנה מאז יצירת הקובץ שמסתיים ב: i006.iv2i הוא משווה לקובץ שמסתיים ב: i004.iv2i מישהו נתקל בבעיה כזו ויודע מה לעשות? חשבתי שאולי זה קשור לזה שהכנתי והשתמשתי בדיסק recovery מותאם אישית אחרי גיבוי 004 אבל אני עדיין לא יודע איך לגרום לו שיזהה את הגיבוי האחרון תודה מראש למשיבים
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-


