עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by idonimni,

    אני רוצה ליצור גיבוי של המערכת הפעלה +דרייברים+תוכנות+הגדרות (אם הבנתי נכון זה נקרא IMAGE) אבל שלא יכלול את הקבצים- תמונות,שירים,וידאו,מסמכים וכו'. אם הבנתי נכון, גיבוי כזה אמור להיכנס בדיסק CD ואז אני רוצה שאם חס וחלילה המחשב ידבק בוירוס או משהו כזה- אני פשוט אכניס את הדיסק למחשב,אגדיר בBIOS בFIRST BOOT DEVICE את הCDROM ואז זה כבר יתקין לי את המערכת הפעלה+תוכנות+דרייברים+הגדרות. הדבר השני שאני רוצה לגבות הוא את הקבצים-תמונות,שירים,וידאו,מסמכים וכו'. (הבנתי שכדאי להפריד בין 2 הגיבויים ולא לגבות את שניהם יחד). הגיבוי הזה אמור לשקול הרבה לפי מה שהבנתי, אז אני רוצה שהוא ישמר על ההארד דיסק החיצוני שלי. כמו כן, אני רוצה שהוא יהיה גיבוי מתעדכן, כלומר כל קובץ שנוסף במחשב או השתנ…

    • 1 תגובה
    • 651 צפיות
  2. Started by יהושע מנחם,

    איך אני יכול לדעת מחוץ לקובץ PDF (על אייקון הקובץ) שהוא מרובה עמודים?

  3. Started by emperor,

    שלום לכולם!! לפני כחודש הורדתי את גירסת הניסיון האחרונה של alcohol 120. לפני כיומיים תקופת הניסיון נגמרה. אני רוצה להמשיך להשתמש בה ולהכניס את הKEY, אבל התוכנה לא נותנת לי בכלל אפשרות. בכל פעם שאני נכנס אליה היא פשוט מודיעה לי שתקופת הניסיון נגמרה ואני צריך לרכוש אותה וזהו אין מקום להזין את הKEY. ניסיתי לעשות UNINSTAL ולהתקין מחדש בעבר זה עבד לי אבל עכשיו כבר לא? אאיך ניתן למחוק את הקובץ שהוא התקין ברגיסטרי של תקופת הניסיון? מה לעשות ??

  4. Started by idofr,

    אז ככה כול כמה דקות הוא נופל משאיר כמה ארורים מעצבנים ואז אני צריך להריץ אותו מחדש וזה ממש מעצבן אני לא רוצה לחשוב מה יקרה שאני גם ישחק (עוד לא הספקתי) נ.ב. תודה לאנשים שרשמו לי את האתר שלו\שלהם ותודה לכול האנשים שהגיבו ושלחו מלא תמונות (ממש סוף) לדיון הקודם שלי

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  5. Started by ex_,

    היי אני מחפש עזרה/מדריך איך להאיץ את ההורדה בתוכנה אני לא מצליח לעבוד את ה 20K החיבור שלי הוא 1.5/96 לא דרך ראוטר תודה (מוריד רק קבצים חוקיים )

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  6. Started by thebenjamin,

    כל פעם שהסרט מסתיים הוא חוזר עליו מחדש.. איך אני מבטל את החזרה.. אני לוחץ איפה שרשום חזרה על קובץ אחד.. זה משתנה רק לאקראי ולחזור על הכל.. ובכל האפשרויות האלה הוא מתחיל את הסרט מחדש..

    • 2 תגובות
    • 780 צפיות
  7. Started by cheapwine,

    טעות בפורם חום עושה את זה

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות
  8. Started by singera,

    איך אני יקטין ל 5 מגה או ל 1 לשניה לא לשכוח שDIVX באיכות טובה הוא 1 מגה לשנייה ואני עובד ברזולוציה יותר נמוכה של 320*240 (הקלטה ממסרטת וידאו)

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות
  9. Started by +Eliran+,

    הורדתי את התוכנה הזאתי ואני רוצה להשתמש בה אבל אני זוכר שאמרו שיש שתי דברים שצריך לסמן שלא יימחקו. איזה דברים אלו? ואיפה צריך לסמן את זה שהם לא יימחקו?

    • 4 תגובות
    • 819 צפיות
  10. Started by Funkyzord,

    אך אני עושה encoding לDIVX הורדתי את התוכנה (5.0.2)אבל את מה אני מפעיל בשביל לעשות את הencoding

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  11. Started by tamiravigan,

    אין לי שם אפשרות לENCORE! זה לא TRIAL. זה MULTI LANG וגם ע לאיזה קודק אתם ממליצים לי להוציא לAVI? X264 עושה בעיות גם XVID וDIVX(יש לפעמים קירטועים או ריבועים) אני רוצה איכות ממש ממש תובה כמו קולנוע אבל חוץ מD AVI וUNCOMPRESSED. איזה אפשרויות יש? רק DVD בPRO 2 יצא לי טוב, עכשיו הוא לא נותן לי לאנקור מה עושים ותודה מראש

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  12. Started by redead,

    אני נורא רוצה לעזוב את אקספלורר לטובת פיירפוקס אבל יש דבר אחד בפיירפוקס שמעצבן אותי וזה שאין אפשרות פשוטה כמו באקספלורר פשוט ללחוץ על הכוכבית בצד ולקבל את המועדפים.. יש איזה תוסף שיעזור לי בנושא הזה?

    • 14 תגובות
    • 911 צפיות
  13. אני רוצה להוסיף לקליק הימני encoding יש מצב לעשות את זה ?

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  14. Started by satlan1,

    הורדתי דרך התוכנה כמה קבצים והתנתק האינטרנט אתמול באמצע ההורדה. שאני בא להמשיך את ההורדות זה רושם לי Fri Dec 22 17:41:47 2006 User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.00; Windows 98) Fri Dec 22 17:41:47 2006 Range: bytes=493365265- Fri Dec 22 17:41:47 2006 Pragma: no-cache Fri Dec 22 17:41:47 2006 Cache-Control: no-cache Fri Dec 22 17:41:47 2006 Connection: close ולא ממשיך את ההורדה... אם אני נכנס להורדה בלי פלאשגט אז אני יכול להוריד כרגיל והשרת בסדר וכל זה... מה הבעייה? יש אפשרות להמשיך את ההורדה דרך תוכנה אחרת או משהו? כי הורדה איזה 3 ג'יגה ולא בא לי להתחיל מחדש תודה

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  15. Started by מורן_ב_85,

    היי חברה!! יש לי בעיה קטנה. אני לקוח פרמיום ברפיד-שר, ואני משתמש בפלאש-גט. עד היום הייתי מוריד משם מלא קבצים על ידי גרירת הלינק מהאתר לחלון הגרירות בפלאש גט והיה מוריד לי בסבבה. מאתמול, ברגע שאני גורר את הלינק של הקובץ שברצוני להוריד לפלאש-גט, הוא מתחיל להוריד אותו ומוריד 5Kb ממנו ונותן לי התראה שהקובץ ירד!! עכשיו ניסיתי להתקין מלא גירסאות של הפלאש-גט וזה לא מסתדר... אותו דבר קורה לי עם גט רייט! חייב עזרה דחוףףףףףף איך אני מסדר את התוכנה או מה לעשות שאני יוכל להוריד בעזרתה מהרפיד-שר???

    • 3 תגובות
    • 535 צפיות
  16. Started by The Dom,

    omg אני כול כך מעוצבן..... אין לי מושג איך הופכים כול סוג של צליל (תופים באס סינת'.. וכדומה) ללופ!!! בבקשה רק תגידו לי איך שמים את הביט בלופ או שתתנו לי מדריכים. זה דחוף... (לפני שאני ישכח את המנגינה) תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  17. Started by The Dom,

    הורדתי מULTIMATE GUITAR.COM את FORGOT ABOUT DRE וכשפתחתי את היצירה הזאת בתוכנה ולחצתי PLAY לא שמעתי כלום. (בקטעים שאמורים לנגן- אני לא עד כדי כך הדיוט) יש לי X-FI ELIT PRO ויש סאונד בכללי אבל כשאני פותח יצירות עם התוכנה- אני לא מצליח לשמוע אותם. איך אני גורם לתוכנה לנגן את התווים כך שישמעו אותם? עוד שאלה אחת: יש לי אורגן YAMAHA PSR273... אם אני אחבר את הכרטיס קול לאורגן- אוכל לראות על הצג של האורגן את היצירה?

    • 0 תגובות
    • 545 צפיות
  18. Started by 1nstall,

    בבקשה תעזרו לי ותגידו אם יש מה למחוק...(המחשב בזמן האחרון ממש איטי!!) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 22:55:22, on 15/11/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Sygate\SPF\smc.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Analog Devices…

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  19. Started by viper_sb,

    הורדתי את הגירסה אחרונה ואני לא מוצא את HDD TOOLS מישו יכול לעזור לי ?

    • 1 תגובה
    • 738 צפיות
  20. Started by ofer1928,

    קניתי לי מחשב לחדר, וכל ההיסטוריה של האייסיקיו נמצאת במחשב השני. האם יש דרך להעביר את ההיסטוריה מהמחשב הקודם לנוכחי?

  21. Started by cateye,

    יש לי את תוכנת IDM -internet download manager והיא נותנת לי שגיאות (עד עכשיו היה בסדר) מישהו מכיר את השגיאות האלו? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  22. Started by MDARKo,

    היה לי IE7 עם סרגל של גוגל והייתי יכול להיכנס לאתרים חופשי-בהקלדת השם נכנסתי להכל לדוגמה: Google-זה נכנס ישר לגוגל MSN-נכנס ישר לMSN אחרי זה שידרגתי ל8 וזה וניסיתי לעשות את זה ולא עבד(את הכניסה בחופשיות^) אז הסרתי את 8 והחזרתי את 7.אחרי שהחזרתי שוב לא הצלחתי להיכנס בדרך החופשית(^^ ). איך אני מחזיר את זה? נ.ב. איש תמיכה של מיקרוסופט אמר לי לשאול את קבוצת הדיון או משהו כזה ולא הבנתי איך עושים את זה תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות
  23. Started by guy 12,

    איך אני מוחק כל מה שעשיתי באקספלורר נגיד אתה מועדפים את כל מה שכתבתי במנועי חיפוש הכל אני מתכוון הכלש יהיה כאילו פעם ראשונה אני פותח אותו בקשה תעזרו לי תודה מראש גיא

    • 1 תגובה
    • 928 צפיות
  24. Started by viper_sb,

    האם מישו יכול לתת לינק לMESSENGER 9 hebrew for xp 64 bit ?

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by Holography,

    חברה,אני צריך מדריך ממצא לNorton Internet Security... ופורטים של תוכנות (נגיד דף אינטרנט עם כל הפורטים של התוכנות,טוב נו ,רוב התוכנות) בעיקר אני צריך- MyIE2 ICQ כולל שליחה\קבלה של קבצים ושאלה אחרונה... איך אני חוסם תוכנה שלא תעלה (נגיד לחסום את Microsoft Word שלא תעלה בעת לחיצה עליה) -תודה NeoNe

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות

דיונים חדשים בפורומים