תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום חג שמח ושנה טובה, יש לי שאלה יש לי Norton Internet Security 2003 והחסימה לחלונות מוקפצים מופעלת אך הבעיה שבאתר פה החלונות המוקפצים עם הפירסומות לא נחסמים כיצד ניתן לחסום אותם??? זה פשוט מעצבן הפרסומות האלו, לא מספיק יש את הבאנרים בתוך האתר אז צריך גם חלונות קופצים מעצבנים כאלו??? איך אני נפתר מהחלונות האלו כאן באתר?
-
- 13 תגובות
- 974 צפיות
-
-
היי, התקנתי את התוכנה בכונן C, אך התיקייה לסינכרון קיימת בכונן אחר. נראה שכש-GD מסנכרנת את הקבצים, היא מורידה אותם קודם כל לכונן C, לאיזושהיא תיקיה זמנית. ניסיתי לעקוב אחר התיקיות ולא הצלחתי לגלות לאיפה הקבצים יורדים, לפני שהם עוברים לתיקיה של GD (בכונן אחר). אין הגדרה כזו בתוכנה, ולא הצלחתי למצוא תיעוד לזה בכלל בגוגל. יש לי קבצים גדולים מאוד שצריכים לרדת וזה סותם לי את C למישהו יש מושג?
-
- 0 תגובות
- 728 צפיות
-
-
שלום יש לי הגה של חברת TECHNOLOGY INNOVATION ולא הוא לא ג'נרי הוא פשוט לא לוג'יטק... הדרייבר שבא איתו כמובן לא מתאים לויסטה,וניסיתי להוריד מהאתר שלהם דרייבר אבל לא הבנתי איך להתקין אותו... דבר ראשון: זה ההגה: http://www.tech-inno.com/showproduct.php?id=46 הורדתי דרייבר מפה: http://www.tech-inno.com/download.php?section=2 נראה לי שזה אמור להיות ההורדה השנייה.. עכשיו אני נכנס לקובץ שכתוב בו: INSTALLVISTA לוחץ הבא ובדיוק אחרי שנייה הוא אומר לי שזה סיים להתקין ולא מבקש ריסטארט לא כלום... מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק להתקין? אולי תורידו ותנסו לעזור לי... או שפשוט תעזרו לי למצוא אחד?
-
- 7 תגובות
- 881 צפיות
-
-
אני יודע שאפשר גם לעבור מעברית לאנגלית וההיפך ע"י לחצה על ALT ו-SHIFT אבל אני מעוניין לדעת איך להחזיר את הסמל הזה שמעביר בין השפות - האם מישהו יודע איך עושים את זה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אחים שלי, יש לי קובץ עם סיומת TAR אבל אני לא יודע איך לפתוח אותו... ניסתי עם DEAMON TOOLS אבל הוא לא מזהה אותו. דרך איזו תוכנות צריך לפתוח את הקבצים האלה? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היה לי ערכת הגנה של פנדה bitdefender ועכשיו התקנתי נורטון סקיורטי. שאני פותח דפי אינטרנט לפעמים הוא מסרב לפתוח לי חלונות וזה קורא רק באינטרנט סיקיורטי של נורטון מישהוא מכיר את התופעה?
-
- 4 תגובות
- 904 צפיות
-
-
-
-
או במלים אחרות - מקליטה ושומרת בזמן אמת את כל מה שכרטיס הקול שולח לרמקולים, בעדיפות לפורמט mp3. ואני לא מתכוון לשרוורים שמקליטים דקה וזהו, כאלה לא חסרים לי.
-
- 3 תגובות
- 528 צפיות
-
-
אני מנהלת חדר מחשבים בתיכון, ואנו עובדים בצורה כזו שלכל משתמש יש פרופיל אישי. הבעיה מתחילה כאשר יש תוכנות ש"משגעות" ומבקשות הגדרות חדשות לכל משתמש לדוג: תוכנת פיקסה, שהיא מקטלגת חומר בצורה מדהימה, מבקשת לכל פרופיל קיטלוג מחדש! למישהו יש רעיון איך להתגבר על הבעיה הזו או לחילופין - לבעיה הספציפית של פיקסה - אולי תוכנת קיטלוג טובה אחרת?[[
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
היי, התקנתי נורטון אנטי וירוס 2004 וכשאני מנסה לעדכן אותו דרך ה live update אני מקבל את ההודעה הזאת: LU1844: LiveUpdate could not determine if there is an update for this product because the update list for this product is corrupted הצלחתי לעדכן אותו פעם כשהתקנתי אותו, ועכשיו כשאני מנסה לעדכן לו את ה Virus Definitions אני מקבל את ההודעה שרשומה למעלה... למישהו יש מושג למה זה קורה????? ???
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני ממש רוצה ללמוד לעצב תלת מימד זה ממש מגניב אותי. עכשיו השגתי 3Ds max 7 ואני מנסה לעשות וללמוד דברים מכל מיני מדריכים אבל זה קשה אני לא מבין את כל הממש את כל מה שהולך. אולי תוכנה אחרת תקל עליי? חוץ מזה אני מבקש מכם מדריכים להתחלה או חומרים מקורות דברים כל דבר ללמוד על התוכנה. דברים ללמוד איך להתחיל. תודה
-
- 2 תגובות
- 861 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש חדש באתר. ובתור הכרות חשבתי להעלות יצירה שלי בפוטושופ ולשמוע תגובות! [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
אני מנסה לחבר USB למחשב של חבר שלי (P3 ישן שמריץ XP SP1) הUSB של הלוח עצמו לא עובדים (סיבה לא ברורה אבל מילא) שמתי היום כרטיס PCI->USB2 , ג'נרי יחסית שמתבסס על צ'יפ VT6202 של VIA אבל המערכת מסרבת לקבל אותו ומציגה כל הזמן בעיות זיהוי לא משנה כמה פעמים ניסיתי להתקין דריברים או דברים אחרים ממה זה יכול לנבוע? איך פותרים את הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
שלום... רציתי לדעת מהו הפלאג-אין הכי נוח ואיכותי ליצירת אפקטים קוליים בווינאמפ... אז אם למישהו יש ניסיון עם אחד...או שמישהו יכול להמליץ... לינק לא יזיק.... בתודה Anas-Nanas
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
סליחה על הבורות אבל כמי שמעולם לא הוריד בתוכנות השיתוף כלום, אני יודע רק דבר אחד שבאימיול מהירות ההורדה תלויה במספר המקורות של הקובץ. האם זה כך גם בביטורנט ?
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
שלום, יש לי חשד שפרצו לי לרשת הביתית. מתוך כל המחשבים בבית יש שני לפטופים שהתחילו סימולטנית להפסיק לתפקד. זה מתבטא בתקיעות ספונטניות ללא מכנה משותף נראה לעין. בחלון הזמן שהמחשבים כן עובדים הרצתי AVG ו-Ad-Aware והם לא מצאו משהו חריג. שני המחשבים המדוברים שייכים להורים שלי, לכן אי-אפשר ממש לעקוב אם הם עשו שטות כמו לפתוח קובץ חשוד או לא יודע מה. הראייה היחידה שלי היא שלפחות באחד מהם נפתח קובץ WORD של כמה שורות בודדות ששקל הרבה יותר ממה שהוא אמור (400K). לפני שאני מרים ידיים ושולח את שניהם לתיקון, אני רוצה לשלול את האפשרות של פריצה. אני צריך המלצה ל-FireWall חינמי ויעיל. תודה וסופ"ש נעים.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס טלויזיה דיי סטנדרטי וישן, עם צ'יפ BT878... לווינדוס2000 הורדתי דרייבר צד שלישי כי המקורי ממש צולע... בכל אופן, ניסיתי כמה פעמים להקליט, עם תוכנות שונות...לא הלך. במקרה הטוב זה הקליט לי עם איחור של הסאונד... האם מישהו מכיר תוכנה מושלמת לכך ? תודה
-
- 4 תגובות
- 776 צפיות
-
-
אני מעוניין בתוכנה שתמיר לי בין קבצים ותשמור על האיכות(רזולוציה +אודיו) בשביל לחסוך קצת מקום ניסיתי את DR.DIVX אבל היא לא נותנת לי את הרזולוציה כמו במקור יש עצות?
-
- 6 תגובות
- 994 צפיות
-
-
FF לוקח לי 20 עד 50 אחוז מCPU בד"כ ומאט את המחשב שלי ממש (התקנתי את גרסה 3 שהורדתי מהאתר של מוזילה) בכמה אמרו ששיפרו את הזיכרון שזה לוקח? נראה לי שקראתי משהו על זה ששיפרו אני בטוח שזה לא אמור להיות ככה, אבל למה זה ככה בכל זאת? תודה איל.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אוקיי, אז הנה כמה תוכנות שחבר המליץ לי, ואני ממליץ לכם אך מצפה לשמוע ביקורת ממכם: התוכנה הראשונה: Crystal Player - נגן מולטימדיה יעודי לסרטים, Crystal Player עובדת ישירות עם משאבי החומרה של DirectX, מה שמבטיח מהירות ניגון/פריימים גבוהה ביותר ולכן גם חלקה ואיכותית יותר. תומכת ב-4 מהירויות, מלווה בממשק קל ונוח ואפשרות לכיוון בהירות התמונה והחדות בנוסף הוא הנגן היחיד שמאפשר הגדלת כל הסרט על המסך והעלמת פסים שחורים ובנוסף תומך תמיכה מלאה בכתוביות בעברית (יש לבחור בפונט David). יש גם אפשרות להעלים את הפסים השחורים, וזאת ע"י כך שכאשר מפעילים את הסרט לאחר שהוא עלה לוחצים לחצן ימיני ובוחרים PROPERTIES ובמסך שנפתח לנו אתם לוחצים על החץ בשורה הלבנה הראשונה ובוחרים 4:3?TV (מומ…
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שלום לכולם! ;D יש לי בעיה ממש מעצבנת... פירמתטי את המחשב שלי, ועכשיו רציתי להתקין את הנתב של האינטרנט... אבל אין לי את הדיסק שלו ובשביל להוריד אותו המחשב חייב אינטרנט... אני חייב אינטרנט בשביל להפעיל את האינטרנט ניסיתי להוריד דרך המחשב של אח שלי (שזה בעצם המשתמש שלו, אני לא אסף ) אבל אני לא מוצא את הדרייבר של אותו מכשיר.. אני לא יודע מה לעשות.. :s05: אשמח לעזרתכם תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שומעים ממש ממש ממש זוועה,בכל מקרה היום פירמטתי,ומאז זה ככה,מישהו יודע למה?
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
אני מנסה בעזרת התוכנה My Screen Recorder Pro 3.2 לצלם את שולחן העבודה שלי כאשר אני עם ויסטה (בילד 5728), וזה פשוט לא מצלם טוב! התקנתי את הדריבר החדש בשביל כרטיסי ג'יפורס (96.33), יש לי FX5200 (לא חושב שזה קשור). התקנתי את K-Lite Codec Pack 2.77, ניסיתי להשתמש בכל הקודקים, הרוב פשוט לא עובדים, ואלה שכן עובדים מראים תמונה מפוצלת\צבעים נמרחים\טישטוש ושלא נדבר על הפרעות בשמיע. בקיצר, אני צריך עזרה, יש שתי אפשרויות: א) אני צריך את הגירסה היותר חדשה של התוכנה. ב) אני צריך תוכנה אחרת. נ.ב אותה תוכנה עובדת מעולה ב-XP. אם זה לא הפורום הנכון אז אני מצטער. דבר אחרון, בבקשה לא לפתור אותי בתירוץ מטומטם כמו "זה בטא ולכן זה לא עובד"\"ויסטה זה דבר גרוע", בבקשה.
-
- 4 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אחרי שנים שלא השתמשתי ב EMULE התקנתי אותו שוב, לאחר כל ההגדרות ופיתחת הפורטים הכול נראה סבבה חוץ מזה שהוא לא מתחבר לאף שרת (רק לרשת KAD) ניסיתי לטעון את השרתים מאתר שנמצא בקיצור דרך בתוכנה, כנ"ל... מישהו יודע מה הבעיה או שיש לו כתובת של שרת טוב שעובד לתת לי ?
-
- 6 תגובות
- 958 צפיות
-


