תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מחפשת קראק לתוכנה אקסס בוס 3.2 הרצתי חיפוש בפורום ולא מצאתי שוםדבר על התוכנה.. תודה לכל מי שעוזר!!
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
לפניי ככה שבוע התחילה לי הבעיה הזאת של הפופ אפ האלו , פשוט כל ריענון או מעבר דף קופץ לי אתר אל מול הפנים ניסיתי להפעיל את חוסם החלונות הקופצים באקספלורר ובפירפוקס וניסיתי דרך תוכנות צד שלישי אבל זה לא עוזר פעם אפילו עזבתי את המחשב עם אתר פתוח לחצי שעה ועלו לי אייזה 20 חלונות כאלה ,אני לא יודע מה לעשות זה קורה בכל אתר זה הפך את פעולת הגלישה לבלתי נסבלת ,מישהו יודע איך אני יכול להיפטר מהבעיה הזאת \או יכול להביא לי שם של תוכנה שתעשה את זה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
הדרייברים: Intel® Chipest Software Intel Graphics Media Acceletor Intel Proset Network Driver מערכת הפעלה: Windows XP home edition לוח אם: Intel E210882 מי שעוזר לי מקבל לוגו\חתימה המסן שלי - ShowDesign@live.com
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
המחשב לא משמיע לי קבצי MP3 או דרך האינטרנט הוא כן משמיע סרטים ו DIVX מה הבעייה?
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
בס"ד שלום חברים, אני מנסה להתקין שרת לוקאלי sql וזה לא מצליח אפילו להטעין לי אותו. אשמח לעזרה!
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
הורדתי מלא סוגי של BS פלייר, גם את החדשה שטוענים שהיא מותאמת לויסטה- אבל התוכנה לא מסתדרת עם האירו וכשאני מבטל את האירו ז לא רואים טוב במסך מלא.... בקיצור, אני צריך תוכנה שתחליף את הBS אבל אני רוצה להפעיל בה כתוביות על הפסים השחורים בצדדים ולא על הסרט עצמ- חשוב לי מאוד. VLC ,מדיה פלייר קלאסיק, מדיה פלייר 11 והמדיה סנטר לא יעילים אז אל תציעו לי אותם. כנ"ל לגבי הריל פלייר ורד לייט. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
אני יודע שיש עוד כמה תוכנות שקרואות PDF תנו לי אחת מהן... שתהיה פשוטה להפעלה ולא מסורבת אני לא יוצר קוצבי PDF אלה רק קורא אותם.
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
טוב לחבר שלי יש בעייה חסר לו את הקובץ kkocwwuvfysrq.exe מאיפה אפשר להשיג את הקובץ... בגלל הקובץ הזה הוא לא יכול לפתוח תוכניות עם exe עזרה בבקשה...
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
יש לי תופעה במסנג'ר שממש מרגיזה.. כשאני מפעיל שיחות אאודיו בתוכנה -אחרי כמה דקות הוא מפסיק להגיב ואני יכול להמשיך לדבר....אבל כשאני מסיים לדבר התכונה תקועה... מישהו מכיר את התופעה? בבקשה עזרה!!!
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
התקנתי את חיבלת האבטחה..ואני זוכר שהוא שאל אותי 3 אפשרויות...בהתחלה.. אם אני רוצה לעשות ALOW להכל..או רק לרשת..או בכלל לא.. עשיתי ברוב טיפשותי ALOW להכל..איך אני משנה את זה? אני רוצה לעשות שיהיה רק רשת חופשי כי יש לי רשת... XP PRO SP1
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום. התקנתי TLN eMule v6.0 משום ששמעתי שהוא אימיול טוב ומאוד מהיר. כשאני מפעיל את האימיול הזה, אי אפשר להיכנס לאינטרנט. לאינטרנט לוקח כמה דקות לטעון כל דף. חוץ מהאינטרנט, אני מריץ אופיס, משחקים וכל הדברים האלה ולא מרגישים אפילו את האימיול. בגלל זה אני חושב שהבעיה היא האימיול ולא במחשב. (מפרט בצד ימין). מה אתם אומרים? יש איזשהו אימיול אחר שאתם ממליצים לי להתקין? תודה.
-
- 6 תגובות
- 634 צפיות
-
-
זה נכון שמ 1/5/06 שירותי ה ICQ יעלו כסף?? תודה
-
- 6 תגובות
- 634 צפיות
-
-
הרכבתי מחשב חדש מחלקים שקניתי.. אני חייב עזרה אני על סף ייאוששש התקנתי XP ואת כל הדרייברים שמתי אנטי וירוס (שגם תוקע את המחשב) ותוכנות מסנגר וכאלו.. הבעיה מתבטאת בזה שהמחשב לא פותח לי שום קובץ של RAR תמיד רושם לי CRC ERROR אף משחק הוא לא מפעיל לי כראוי .. יש לפעמים שאני לוחץ על האייקון של המשחק הוא כאילו מעלה אותו וזורק אותי ישר לשולחן העבודה ללא שום הודעת ERROR וכאלו ואם כבר המשחק עלה אז הוא נתקע ואני צריך לעשות ריסטרט למחשב .. את רוב המשחקים הוא לא מעלה לי בכלל .. נסיתי כבר 10 פעמים לפרמט אותו וכלום לא עוזר תמיד אותן בעיות אם ה ווינראר והמשחקים .. לא לדבר על זה שהוא אם כבר העלה משחק כמו קרייסיס אז רואים שם צבעים משונים (סגול ירוק וכחול על כל מיני קירות מכוניות וכו') במ…
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
תודה.
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
התקנתי win xp חדש(את הגרסה המעודכנת למרס השנה), ודווקא עכשיו התוכנות האלה קופאות כמה שניות אחרי שאני מתחיל להוריד משהו. אחרי איזה חצי דקה הם משתחררות כמה שניות עובדות ושוב תקיעה. לפני הפרמוט הם עבדו פיקס ללא בעיה. דווקא BitTorrent עובדת טוב ללא בעיות אחרי שהתקנתי אותה בשביל הבדיקה. למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה? תודה.
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
היי אנשים, אינני מצליח להריץ סרט באיכות DVD באמצעות wmp. למישהו יש מושג למה?
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
רצית לדעת ההאם יש תוכנה שיכולה למדוד את טמפרטורה של אחד החלקים הספציפים במחשב(לוח אם /מעבד / מארז) האם קיים דבר כזה או שהתוכנה תואמת לפי הלוח אם? אם כן תוסיפו בבקשה לינק....
-
- 9 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום לכולם אני עובד במשרד, יש כאן אינטרנט על המחשב. יש לי בעיה שהרבה עובדים אחרים משתמשים באינטרנט למרות שאסור.. אני לא אפרט אבל זה בסה"כ העיניין. בקיצור היתי רוצה דרך לחסום את האקספלורר... על ידי סיסמא או כל דרך אחרת. שאם אני לא כאן , הם לא יוכלו לגלוש. קיימת דרך כזאת? אני צריך שהאינטרנט יהיה מחובר (אימייל ותוכונת אחרות) ככה שניתוק האינטרנט עצמו זה לא פתרון. רק את תוכנת הגלישה. תודה.
-
- 6 תגובות
- 634 צפיות
-
-
נראה לי שהגעתי למקום הנכון קודם כול זה לא ווארז! יש לי סרטון על המחשב שאני רוצה לשלוח לכמה אנשים ואני רוצה שהם יורידו אותו דרך ביטורנט...אריך אני יכול להפוך אותו לקובץ torrent שם יוכלו להוריד? תודה מראש אם זה לא הפורום הנכון אז להעביר בבקשה
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
איך שאני מפעיל את המחשב זה כותב לי שזה מנצל 40-60cpu זה לא הגיוני לא פועלות אצלי הרבה תוכנות השארתי רק את האנטי ווירוס.. מה אני צריך לעשות..? המחשב שלי עובד ממש לאט
-
- 5 תגובות
- 634 צפיות
-
-
פשוט אני רוצה לפתוח קובץ ISO של משחק וזה רושם לי: "UNABLE TO MOUNT IMAGE. UNABLE TO ACCESS IMAGE FILE" זה לאחר ניסיון בדימון טולס. אני רוצה לדעת באמת אם הקובץ פגום או שמא אפשר בתוכנה אחרת לנסות ולפתוח אותו. תודה.
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
אם אני מוסיף כפתור דרך ה- components איך אני שם לו לינק?? תודה מראש RISBO
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום לכולם ! קניתי מחשב חדש ... ולפני יומיים התקנתי VISTA ULTIMATE 32 BIT . ובהתקנה של הווינדוס שכחתי להוסיף כונן .. וכרגע יש לי רק כונן C , אז רציתי לדעת אם יש דרך לפתוח עוד כונן (D) בעזרת תוכנה או דרך ה bios או משהו כזה .. ללא פירמוט .. כי כבר התקנתי את כל התוכנות והדרייברים וגם לקחו לי את הדיסק של הווינדוס .. ושאלה .. אם יש לי רק כונן C זה יפגע לי בביצועים של המערכת(מחשב חדש) ? תודה לעוזרים ..ושבת שלום !
-
- 5 תגובות
- 634 צפיות
-
-
אז ככה, יש לאח של חברה שלי מוסך שבו יש לו קבלות של המוסך שממוספרות מ1 ועד בכלל... לאור העובדה שלכל דף לוקחים לו 10 שקלים הוא ביקש ממני להכין את אותה הקבלה במחשב (טבלה מכוערת ופשוטה...) הבעיה היחידה שלי היא שאני צריך איכשהו למספר את הקבלות... לצורך העניין כל הדפסה של המסמך היא כ 20 עותקים והמסמך אמור כל דף שהוא מדפיס להגדיל את מספר הקבלה (1,2, וכו')... יש למישהו רעיון או ידע איך אפשר לעשות את זה? אשמח אם למישהו יש רעיונות... תודה מראש...
-
- 6 תגובות
- 634 צפיות
-
-
מישהו יודע איך אני יכול לקבץ קובץ בצורה משמעותית? יש לי תקיה של 860 מגה והWINRAR מכווץ לי אותו הכי הרבה ל780 מגה ואני רוצה לצרוב אותו על דיסק איך אני יכול לקבץ יותר? (ההגדרות של הכיווץ בתוכנה הם על "בסט")
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-


