עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מחפש תוכנה הכי פשוטה שיש להשתיק קטע בין 5 שניות בוידאו קליפ שהסרטתי

    • 0 תגובות
    • 635 צפיות
  2. שלום חברה. אני צריך תוכנה שמנטרת טמפרטורות (לפחות) וכל מידע נוסף יהיה תוספת טובה. התוכנה צריכה לתת לי איתות במחשב המרכזי כאשר מחשב ספציפי מתחמם או נכבה וכו. הרשת היא רשת סגורה בתוך עסק, והתוכנה תותקן על כל מחשב והמידע צריך לזרום על מחשב המרכזי

  3. שלום אני מחפש תוכנה שמסוגלת להעביר מקובץ PowerPoint לקובץ DVD ככה שאני יוכל לצפות במצגת דרך נגן DVD.קימת תוכנה כזאת? תודה מראש עריכה מצאתי תוכנה תודה אפשר למחוק/לנעול

    • 0 תגובות
    • 635 צפיות
  4. Started by Yaniv11,

    התקנתי win xp חדש(את הגרסה המעודכנת למרס השנה), ודווקא עכשיו התוכנות האלה קופאות כמה שניות אחרי שאני מתחיל להוריד משהו. אחרי איזה חצי דקה הם משתחררות כמה שניות עובדות ושוב תקיעה. לפני הפרמוט הם עבדו פיקס ללא בעיה. דווקא BitTorrent עובדת טוב ללא בעיות אחרי שהתקנתי אותה בשביל הבדיקה. למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 635 צפיות
  5. Started by BLASTER,

    שלום אני רוצה לדעת האם מדיה פלייר 10 יצא בגרסה מלאה ואם כן אפשר לינק..?? תודה..!!

    • 3 תגובות
    • 635 צפיות
  6. Started by ruff stuff,

    לא יודע אם זה המקום המתאים אבל יש לי בעייה בתוכנת שרזה למרות שיש לי פורטים פתוחים יש לי את ההודעה שאני מוגן בחומת אש בנוסף האתר של שרזה לא עולה . מישהו ניתקל בעיה? שוב אני הגדרתי את הפורטים פתחתי אותם אבל אין לי מקורות כמעט.

    • 0 תגובות
    • 635 צפיות
  7. שלום. ישנה תמונה מאוד חשובה שאני מעוניין לשמור מאתר כלשהו. כשאני לוחץ קליק ימני על מנת לשמור רשום : SETTINGS ABOUT ADOBE FLASH PLAYER 10 ולא ניתנת האפשרות לשמור את התמונה. אני מאוד אשמח אם למשהו יש פתרון. תודה, ניצן

    • 1 תגובה
    • 635 צפיות
  8. Started by Squat,

    אהלן,הורדתי 13 פרקים ש סדרה מסויימת,ואני רוצה לצרוב אותם על דיסק בשביל שאוכל לראות ב DVD. ה DVD הוא ישן ולכן אי אפשר לצרוב את הקבצים כ-Data,ומשום מה באופציה make a video cd בנרו הפורמט AVI לא מתקבל. למישהו יש דרך או איזשהי תוכנה שתצרוב את הסרט? אני חושב שאמורות להווצר שתי תקיות: Video ts ו audio ts תודה מראש

  9. Started by The Dom,

    אין לי בעיה עם הפרוטי לופ.. הסתדרתי (אחרי שאף אחד לא עזר לי כאן אז הסתדרתי לבד) אבל עכשיו השגתי דיסק עם סמפלים של כול מיני צלילים אבל אין לי מושג באיזו תיקיה לשים אותם. (יש לי פרוטי מלא) תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 635 צפיות
  10. Started by chmmr,

    אני מניח שרוב האנשים כאן עבדו או ראו את Trillian (תוכנה שמאחדת כמה תוכנות של מסרים מידים פופלארים) הבעיה שלא מצאתי דרך לבצע ישור לימין כך שמשפט שמשלב עברית ואנגלית ביחד יצא נורמאלי אם משהו מכיר דרך אשמח לשמוע

    • 0 תגובות
    • 635 צפיות
  11. Started by shimon956,

    שלום לכולם לאחורנה אני נתקל בבעיה בכניסה לאתר של EBAY ניסתי להחליף את האקספלורר סמתי את מקסטון לא עזר. הוינודס הוא XP SP2 עם כול העידכונים. בדקתי ספיוורס. בדקתי ויורסים המחשב נקי. מחקתי קוקיס או כול דבר שקשור לזה היסטוריה כמובן.. ואין לא עובד לפעמים האתר עולה ממש לאט בלי תמונות כמעט כולו מבולגן ולפעמים לא עולה בכלל. מה לעשות אני כבר מיואש??

    • 4 תגובות
    • 635 צפיות
  12. Started by ORANGEJUICED,

    יש לי צורב NEC 3500 A ואני רוצה לנסות לצרוב דיסק של DUAL עם איזה תוכנה אני צורב את זה וכמה עולה דיסק של זה בכלל ?!?!

    • 3 תגובות
    • 635 צפיות
  13. אוסף המוסיקה שלי הוא גדול ויכול להיות שלפעמים שמתי את אותו שיר ב-2 תיקיות... אני רוצה לסדר את האוסף ע"י תוכנה שתבדוק אם נמצאים קבצי MP3 כפולים במחשב.... יש המלצה לתוכנה כזאת? תודה לעוזרים מראש

    • 0 תגובות
    • 635 צפיות
  14. Started by llime,

    יש לי כמה סרטי AVI באיכות טובה אבל ביחס של 800X448,כך שאי -אפשר לנגן אותם על נגן DVD (לא זה שבמחשב אלא זה שמחובר לטלויזיה כמובן). נגנים כאלו לא יכולים לקרוא רוחב שעובר את ה-720. האם יש תוכנה שיכולה לשנות את היחס ל 720x576 או לכל יחס אחר שיתנגן ב DVD הביתי? קראתי בפוסט אחר ש windows movie maker יכולה לעשות את זה אבל אין לי מושג איך להשתמש בה....קראתי שיש גם תוכנה בשם AVISYNTH או משהו כזה... תודה מראש לעונים!

    • 3 תגובות
    • 635 צפיות
  15. Started by sh_idan,

    יש לי סרט בפורמט הזה כנראה, וכשאני מנסה לצרוב אותו בנרו לגירסת VCD הוא לא נותן לי מאחר ויוצא קובץ גדול מדי, 760 מגה בערך. מישהו אולי מכיר איזה תוכנה שבעזרתה אני אוכל לחתוך חלק מהסרט וכל להכניס אותו לדיסק? או אולי פטנט אחר? תודה מראש לעוזרים !

    • 2 תגובות
    • 635 צפיות
  16. Started by a_nuke,

    יש לי איכס פי SP1 ועד לא מזמן התוכנה turbo pascal עבדה לי יופי ואז פתאום כשלחצתי על להפעיל אותה זה מעלה לי את ההודעה הבאה למישהו יש מושג איך אני פותר את זה? אני ממש צריך את התוכנה הזאת לבצפר... תודה לעוזרים...

    • 1 תגובה
    • 635 צפיות
  17. http://www.benchmarkhq.ru/english.html תהנו

    • 0 תגובות
    • 635 צפיות
  18. כאשר אני מנסה לפתוח עמודים מסוימים באקספלורר אני לא רואה את התמונות שבהם, אלא רואה X במקום התמונה. זה נראה לי כתוצאה מהתקנה לקויה של תוסף מסוים, אבל אני לא מצליח לתקן את זה. בפירפוקס למשל אני רואה את התמונות טוב. אני אשמח אם תגידו לי מה אני צריך להתקין כדי שאני אוכל לראות את התמונות טוב גם באקספלורר. עמוד לדוגמא: http://www.orange.co.il/obox/Default.aspx התמונות במרכז העמוד.

    • 4 תגובות
    • 635 צפיות
  19. בנתיים השתמשתי בשתי תוכנות spysepeer ו-spyboot הם היו טובים אבל אני לא יודע מה עדיף ואם יש לכם משהוא יותר טוב מהם תגידו.. ותסבירו תעצמכם למה הם יותר טובים ולא סתם תגידו שהם יותר טובים..

    • 8 תגובות
    • 635 צפיות
  20. Started by RX7,

    יש לי בעיה באינטרנט אקספלורר 7.. לדוגמא כשאני נכנס לאתר כלשהו, אני מקיש את הכתובת ולוחץ אנטר.. אז הדף נטען הרבה זמן.. או שלפעמים הוא נטען הרבה זמן ועולה רק חלק מהדף. וכשאני לוחץ על "רענן" רק אז הוא מציג את הדף כראוי. וזה קורה לי בכל האתרים ! לא פועלות לי שום תוכנות ברקע. ניסיתי למחוק קבצי קוקיז ואפילו להתקין את האקספלורר מחדש! אני עובד על אקספלורר 7 ניסתי לגלוש עם דפדפן אחר אבל אותה הבעיה.. =\ ניסתי לפנות לספק האינטרנט אבל הוא אמר שזה בעיה במחשב עצמו כי במחשב השני הכל בסדר.. סרקתי וירוסים + מרגלים ועדיין הבעיה ישנה.. האם למישהו יש פיתרון?? (חוץ מפירמוט כי ממש לא בא לי לפרמט כל פעם כשיש בעיה קטנה..) תודה מראש !

    • 1 תגובה
    • 635 צפיות
  21. Started by solo53,

    תוכנה שמקליטה אבל ל פורמט MP2 מכניסות כרטיס הקול תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 635 צפיות
  22. Started by SpLiNtEr,

    הי. לאחר שפרמטתי את המחשב,והתקנתי את הפיירפוקס מחדש, העתקתי את כל תיקיית ה-Mozilla הקודמת בכדי שכל הטאבים,הסימניות והפרטים שלי ישארו. מאז,אני לא מצליח להתקין שום תוסף. מישהוא חווה בעיה זאת בעבר ויודע על פתרונה? (תמונה מצורפת). בתודה מראש, MuTaTiOn. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 635 צפיות
  23. Started by netanelam,

    חברים אני לא יודע מה קורה למחשב שלי הבוקר הדלקתי אותו האנטי וירוס לא עולה לי זה מה שאנטי וירוס רושם לי communication with ESET NOD32 Antivirus kernel failed ה CPU לא יורד מ80% המחשב זז לאט החומת האש של הוינדוס לא נפתחת ואני לא יודע מה לעשות אני חייב עזרה!!!

  24. לידי הגיע דיסק קשיח ששימש ככונן גיבוי אח אבוי כנראה נכנס קובץ לא רצוי ודפק את הכונן נכון לעכשיו בלי לעשות פורמט המערכת הפעלה וינדוס XP לא מוכן לזהות את הקבצים שיש בפנים לכן החלטתי שרק שחזור החומר ע"י תוכנה שאני מחפש יעזור להוציא את החומר העבוד החשוב שישנו בפנים 2 דברים אשמח לדעת איזה תוכנת שיחזור היא הטובה ביותר בשוק ? ( מדובר באלפי קבצי מוזיקה MP3 שאני מעוניין חשוב גם לשחזר להם גם את השם) דבר שני אני מעוניין לדעת לפני שאני בוחר בשחזור אם יש בשוק גם תוכנה שאולי יכולה להציל את הכונן בלי לשחזר את החומר? תודה מראש לעוזרים....

דיונים חדשים בפורומים