תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מבחש נייד. אני מנסה לחלק את הכונן שלי ל 2 מחיצות, ולהפוך אותם ל FAT32... אני משתמש בדיסקטים שיוצרים בהתקנה של ה Paratition Magic... וכל פעם כשאני בא לבצע את השינויים, המחשב קורס... מה יכולה להיות הסיבה?
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
הייי, רציתי לדעת איך אני יכול לגרום למקשי מולטימדיה במיקלדת לשלוט על הווינאמפ ולא על המדיה פלייר (בויסטה, אם זה משנה משהו) תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני משתמש כרגע בתוכנה AVS video converter אני בד"כ משתמש בה לקיבוץ וידאו שיתאים לטלפון נייד מבחינת איכות ונוחות היא טובה מאוד, אבל רציתי לדעת אם יש לה תמיכה בכרטיס מסך? משהו כמו CUDA למשל.. ואם יש תוכנות אחרות שאולי יותר מומלצות ממנה לקיבוץ והמרה של סרטונים עם תמיכה במאיץ גרפי? תודה!
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
בעבר שאלתי לגבי הנושא הזה וחבר הפורום ice2k המליץ לי על תוכנת MediaCoder. הבעיה שבתוכנה הזו צריך למלאת 1001 הגדרות ואין לי מושג איזה אופציה לבחור בכל הגדרה. כפי שהבנתי הקידוד האידיאלי (ליצירת קובץ קטן ביותר) הוא קידוד הוידאו עם מקודד H264 וקידוד האודיו עם מקודד AAC. תוכנת VirtualDub היא תוכנה נוחה לתיפעות אבל הבעיה שכאשר אני ניגש ללשונית video ---> compression אין לי את אפשרות לבחור לקודד עם שני המקודדים הנ"ל למרות ששני המקודדים האלו נמצאים בתוך חבילת המקודדים CCCP שמותקנת אצלי על המחשב. האם מישהו מכיר תוכנת קידוד קלה לתיפעול ושמכירה בשני המקודדים הנ"ל?
-
- 1 תגובה
- 636 צפיות
-
-
שלום, השעון בסרגל העבודה מראה לי שעה אחרת כל פעם, כל פעם שאני מכוון אותו אחרי זמן מה הוא מראה שעה אחרת, כנראה אחרי הדלקת המחשב. יש דרך לסידור?
-
- 7 תגובות
- 636 צפיות
-
-
התקנתי לפני כמה ימים אופיס 2003 והתחילו להופיע לי הודעות שגיאה כמו זו(1), כשאני לוחץ על yes אז מופיע ההודעה הבאה(2). מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 636 צפיות
-
-
אני עם בבילון 6 R20 ופיירפוקס 3.0.1 האם בעיית התירגום בזמן גלישה עם פיירפוקס נפתרה, ואם כן לאיזו גירסה של בבילון אני צריך לשדרג?
-
- 5 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה להקלטה מכרטיס TV של bt878 במערכת הפעלה windows XP התוכנה חייבת להיות קוד פתוח או לפחות חינמית שלא עושה בעיות (לא מתאמצת לשמור זכויות יוצרים ולא מפרסמת את עצמה בתוך הוידאו המוקלט וכדומה) לא גרסאת DEMO מוגבלת הקלטה בגודל 640X480 לפחות ובפורמט איכותי כולל קול
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
לפני כמה שנים מצאתי אתר שממנו הורדתי קבצי מאקרו שבאמצעותם הוספתי מסגרות מדהימות שאנשים הכינו לתמונות שלי אני לא מצליח לאתר את האתר. האם אתם מכירים ?
-
- 1 תגובה
- 636 צפיות
-
-
-
שלום לכולם אני צריך אנטי וירוס free חוץ מAVG יש עוד משהו??
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שכחתי איך היא נקראת מישהו אולי מכיר ?
-
- 3 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתאפשר לי להעתיק חלק/ דף אינטרנט שלם "ולהדביק" אותו במקום אחר. משהו בסגנון של: crawlers או robots. ת ודה מראש על העזרה !!
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני צריך תכנה שיודעת לגבות מידע שיש לי על המחשב.
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי קישור להורדה של office xp? תודה מראש....
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
ראיתי פה לפני כמה ימים מישהו שהביא תוכנה וטען שהיא עדיפה על ה ASE פשוט לא הייתי בבית אז עכשיו אני לא מוצא אותה פה בפורום אפשר לקבל בבקשה לינק
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שלום לכולם מישהוא יכול לעזור לי בפתיחת הקבצים הלא? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
Hi, I'm looking for a driver for my very old web camera. It's a clip-on type with the words intelli on the clip. The camera itself is square and has a ring of white LED for lighting. It has a USB connection and another short connection to the mic thanks
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
היי, תגידו למה לא מופיע לי עדכון מפיירפוקס שיצא גרסה 3? אם אני מוריד את הגרסה השלישית אז המועדפים נמחקים? הגרסה הקודמת נמחקת? מה ההבדלים בין שני הגרסאות? תודה, דניאל.
-
- 5 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שלוםלאחרונה קורה שבאמצע הגלישה נחסם לי הכרום ויש איזה עדכון שנראה כאילו הוא מזוייף שמשתלט לי על הכרום, ואני לא יכול להמשיך להשתמש בו. מישהו מכיר? יודע איך למנוע את זה?ניסיתי לצרף מצגת עם התמונות של העדכון אך לא הצלחתי, זה כביכול עדכון פייסבוק לכרום..תודה
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני מנסה להוריד קובץ במירק ונראה לי שההודעה הזו באדום היא אלי אבל אין לי מושג מה היא אומרת.
-
- 1 תגובה
- 636 צפיות
-
-
רציתי לברר אם ישנה אפשרות להעביר סרט לקובץ mp3 ואם כן איזו תוכנה מעבירה בתודה מראש שוקי
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
טוב, לקראת הפירמוט הקרב ובא, החלטתי לעשות קצת ניסויים במחשב שלי. בכל מקרה, מחקתי את הNORTON NIS והמחשב רץ! מעכשיו הפסקתי להשתמש בNORTON. אני יתקין אנטיוירוס אחר. איזה מזל. ואני לא הבנתי למה המחשב שלי קצת איטי. ארררר, איך לא עליתי על זה קודם!
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמאפשרת לחלקים שונים משיר, כלמור אם יש לי שיר נגיד של 3.5 דקות וה 40 שניות הראשונות של השיר לא מוצאות חן בעיני אז שיהיה אפשר לחותך אותם.
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
כל פעם שאמי מדליק את המחשב מופיעים הסמלים האלה: ויש הרבה פופ אפ מעצבנים כמו:YOUR COMPUTER BEEING ATTACK BY SPYWARE וכאלה ואני ממש לא יכול לעשות כלום..
-
- 6 תגובות
- 636 צפיות
-


