תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני משתמש ב - Norton Internet Security גרסת 2003 כבר דיי הרבה זמן. היום כשניסיתי לגלוש באינטרנט (בדפדפן) לא הצלחתי עד שסגרתי את Norton Internet Security. בהורדה ושליחת דוא"ל לא הייתה לי בעיה. בדקתי וראיתי שהפורט לאינטרנט (80) פתוח והדפדפן שלי מורשה ליצור קשר עם הרשת. מה יכול, בתוכנה, למנוע ממני לגלוש באינטרנט?
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
מה אפשר לעשות? תודה
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת xear 3D אמרו לי שהיא לא ממש מתאימה לכל לוח אם ..לא יודע אם בכלל זה קשור ללוח אם .. הלוח אם שלי הוא של gigabyte GA-7VRXP rev2.0
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
לעזאזל.... כל פעם שאני מנסה לעדכן את המשחק משהו משתבש. הורדתי את כל הפאצ'ים: 1.1,1.2,1.3,1.2-1.4. אלה כל הפאצ'ים שיש. לאחר שהתקנתי את שלושת הפאצ'ים הראשונים, נאורו עיני בתקווה שבאמת אוכל לשחק, אך כשהגעתי לפאצ' האחרון 1.2-1.4 (זה השם שלו) נתקלתי בשגיאה ( ) 1603 שייעצה לי להתייעץ עם ה windows installer manager או משהו כזה. היה כתוב גם שאין מספיק מקום בדיסק , ובמחשב יש לי מספיק מקום פנוי. איך לעזאזל אני מתקין את הפאצ' האחרון?
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אני מצליח לפתוח דפים מהבוקמארקס רק דרך התפריט למעלה ולא מהסרגל שנפתח בצד ימין, מצורפת תמונה להמחשה. מישהו מכיר פתרון? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
^^ הוא כל הזמן קורס לי כשאני נכנס ל YNET עם "פתח בטאב חדש" מי יודע מה אפשר לעשות ניסיתי לרדד בגרסה של הדפדפן וגם לעלות אבל ללא שינוי :s05:
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
אני צריך סריאל לתוכנה לאחר שחיפשתי נוכחתי לדעת שכל הקראקים לתוכנה מכילים וירוס!! בבקשה עזרה זה דחוף מאד
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
אני רוצה שתביאו לי תוכנה מצויינת אולטימטיבית לתחזוקת המחשב. שמנקה קבצים פגומים\רג'יסטרי וכו... זה מאוד חשוב לי לא מחייב תוכנה חינמית אני מעוניין גם לרכוש אותה
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
יש לי בעיה, לפני כשבועיים עשיתי RESTORE למחשב ומאז הוא איטי ביותר, כאילו ההארד דיסק חושב כל הזמן והפעולות מתבצעות לאט מאוד. :-\ מה הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
איך עושים זאת ? , עקב החלפת ווינדוס לXP תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
היי חברים התקנתי את הדרייברים של הלוח אם , כרטיס קול מובנה , תחילה היה קול ועכשיו אין קול משום מה , בבדיקה של ההגדרות קול יש קול- לא במשחקים לא בסרטים ולא במוזיקה אין בכלל. האיקון של הרמקול מצד שמאל מסומן באדום, בדקתי את הפקדים של הווליום כולם למעלה. מערכת הפעלה: VISTA 64 תודה
-
- 6 תגובות
- 637 צפיות
-
-
יש לי כמה סרטים אני רוצה להביא אותם לדוד שלי לDVD אבל אין כתוביות אפשר לעשות להוסיף כתובות שהסרט יהיה מובנה עם הכתוביות יש הרבה סרטים שהכתוביות מובנות אז איך אני עושה את זה
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
יש לי יצאה מאחורה ומקדימה. היציאה מקדימה עובדת מצוין (מחוברות לשם האוזניות), כשאני מנתק אותם, אז הרמקולים פועלים. מאתמול הרמקולים עובדים בווליום חלש מאד עד בלתי נשמע (גם שכל ההגדרות על הכי גבוה). כשאני מחבר את הרמקולים ליציאה הקדמית או למחשב אחר הם פועלים מצוין. הלוח אם הוא A8N-E של אסוס. ניסיתי גם את הדרייברים של נויידיה וגם את הדרייברים של רילטק. רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
-
שלום באימיול לאחרונה התחילה אצלי בעיה מוזרה ההעלאה שלי באופן אקראי יורדת למהירות נמוכה אפילו 1 kb למרות שהגדרתי שהעלאה שלי תהיה 14 kb תודה
-
- 6 תגובות
- 637 צפיות
-
-
בזמן האחרון כשאני מוריד קליפים בפורמט avi-mpg המדיה פלייר פותח לי אותם ישר בסטרימינג , בעבר יכלתי להוריד קליפים בעזרת מנהל ההורדה שלי , או ישירות דרך הדפדפן , האם יש אופציה לנטרל את זה ? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
אהלן. אני רוצה להתקין נורטון גוסט במחשב שלי. לצורך כך, אני צריך שני כוננים קשיחים בשביל זה, כדי להתקין את הגיבוי בכונן השני? או שאני יכול להתקין את הקבצי גיבוי באותו דיסק, או שאפשר לצרוב אותו על דיסק? מה הגודל של הקבצי גיבוי? תודה!!
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
תשמעו בעיה מוזרה - מעצבנת!!! אני משתמש בתוכנת האיחוי של מיינדסופט O&O.Defrag.Professiona מותקנת לי במחשב הנייח = באנגלית...כמו כל התוכנות(אגב תוכנה מצויינת!) אמה - מה....כשאני מנסה להתקין אותה גם במחשב הנייד באופן אוטמטי היא מותקנת בגרמנית.... ??? אה שווייסר ווואט דה פאק(בגרמנית)....ניסיתי להתקין מחדש - ושוב - זה לא נותן לי ביכלל אפשרות ליבחור באנגלית מישהו יודע את הפיתרון ? :s05: תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
כן כן, השירות הופיע במגזין הכלכלה מספר אחת בארץ.. ב- TheMarker.. http://www.themarker.com/tmc/archive/arc.j...20060818_751572 קוראים לשירות SMSER, השירות עומד להתחיל עוד משהו כמו חודשיים, או חודש וחצי, וההרשמה בעיצומה. הרעיון הכללי, הוא קבלת פירסומות, ועליהן אתם מקבלים את הכסף. אתם בוחרים את מספר ההודעות ביום שאתם מקבלים לפלאפון. המקסימום זה 10 (מה שכולם בוחרים), כל הודעה זאת אגורה. כל יום אתם מקבלים 10 הודעות, בשעות שאתם תרצו, (נגיד בין 2 בצהריים ל- 6 בערב כמו שאני עשיתי). רוב ההודעות לפלאפון, וחלק לאימייל. הפירסומות הן בנושאים שאתם רוצים, למשל הייטק, אתם תקבלו פירסומות על הייטק, ישנם מגוון נושאים לבחירה. עכשיו, אתם בטח שואלים את עצמכם איך אתם יכולים לקבל כסף טו…
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
היי ניסיתי להיפתר מפרסומת ע"י אדבלוק בפילטר ,אבל משהו מוזר הפילטר היה ריק ......ניסיתי כמה פעמים ואותו דבר לבסוף שמתי את ה- * על הפילטר הריק מה שהתברר כטעות קשה , כי מאותו רגע ככה עולים לי אתרים יש לי אד בלוק 5.3 כשאני על וויטליסט אז יש לי את האפשרות לפתוח את הפילטר אבל כשמחסלים אותו אז לא קורה כלום , זה לא מגיב פונה אליכם ומבקש עזרה , כי פשוט אפשר להתחרפן מכל הפרסומות. תודה מראש לעוזרים! [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 637 צפיות
-
-
היי,הורדתי סרט ששוקל 706 מ"ב וכשאני מתחיל לצרוב את הסרט ( על דיסק של 700 מ"ב ) אז קופצת לי ההודעה הזאת : http://www.siz.co.il/codes.php?i=tocxtn32mixy.jpg יש אפשרות לצרוב את הסרט על דיסק של 700 מ"ב למרות שהוא שוקל 705 מ"ב ? תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שאלה לי אליכם חברים נכבדים... מה רמת ההבדל בביצועים בין ויסטה ל XP בעת שימוש בפרימייר CS3 (הכוונה לביצועים בפרימייר)לפי המפרט הבא... והאם יש להשתמש ב GFORCE על מנת לעבוד בפרימייר או אפשר גם עם ה אונבורד VGA... INTEL CORE 2 DUO E6400 INTEL ISLETON D946GZIS CORE 2 / LGA775 INTEL 946G KINGSTON 1024MB DDR2 667MHZ PC2 5300 אשמח לדעה מקצועית ומהירה...תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
שלום .. אני מחפש דריבר ל USB ...של לוח האם הזה : PcPartner AP 133AS13/AP 133AAS3/ AP133ABS3/ AP 133AMS3 תודה מראש לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
מישהו יודע בבקשה מה הניתוח של קובץ dmp שניתחתי באמצעות התוכנה שהורדתי מפה??? Use !analyze -v to get detailed debugging information. BugCheck 100000D1, {2c, 2, 0, f68754c8} ***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis. Unable to load image NVSNPU.SYS, Win32 error 2 *** WARNING: Unable to verify timestamp for NVSNPU.SYS *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for NVSNPU.SYS *** WARNING: Unable to verify timestamp for NVNRM.SYS *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for NVNRM.SYS Probably caused by : NVSNPU.SYS ( NVSNPU+134c8 ) זה מה שקיבלתי לאחר הניתוח...... אם מישהו יכול לעזור לי בבקשה אני אודה לו.....
-
- 5 תגובות
- 637 צפיות
-
-
ברגע שאני נכנס ללינק, דרך כתובת רשומה במקרה הזה במסנג'ר בתיבת דואר, אז ישר מזנק לו חלון של האקספלורר שכמובן ריק, ואחרי נפתח לי טאב ב-FF עם הלינק המקורי. למה? מדוע ואיך? איך אני פשוט מאוד עושה שכתובות יפתחו לי ב-FF אך ורק בלבד? תודה, ושבוע טוב.
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-


