תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי שאלה. כשאר אני מעלה משהו בבטיכומט לאחרים, אז למטה בלשונית peers בתוכנה, אני יכול לראות את כל המחוברים להורדה. וב up rate אני יכול לראות כמה קילו בייט אני מעלה לכל מחובר. אז יש כאלה שאני מעלה יותר, ויש פחות. למה זה ככה? ואיך דווקה למישהו אחר אני מעלה יותר ולשני פחות? תודה
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
תוך כדי התקנת דרייבר מצלמה (325 USB PC CAMERA). מתחיל התהליך ולקראת סיום אני מקבל שגיאה שלא היה ניתן להתקין את הדרייבר והשגיאה היא: אין די מקום אחסון. עכשיו זה לא קשור ל RAM כי יש מספיק.. וגם לא ל מיקום פיזי בדיסק הקשיח.. בכונן של מערכת ההפעלה יש כ 90 GB פנויים.
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
סופש טוב, אני משתמש לי להנאתי במחשב ופתאום בום באם בים בוםםםםם ! ת-ק--ל-ה- !!!! אני לא מצליח להבין עד כמה בינה מלאכותית יש בתוכנות שהן מחליטות יום אחד נאה בזמן שאמורים לעבור לשעון חורף להתקלקל ולהתחיל לתרץ תירוצים להלן תמונה הממחישה: איך מטפלים בזה ובכלל מה זה זה? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
היי אני צריך דרייברים לדגם הזה של המחשב. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
אני משתמש בחבילה של Norton Internet Security. למרות שבהגדרות של האנטי וירוס ביטלתי את האפשרות של סריקת מיילים יוצאים - עדיין בכל פעם שאני שולח מייל, קופץ לי חלון בצד ימין למטה ומראה לי את שלבי הסריקה של המייל. הבעיה היותר גדולה היא במיילים גדולים יותר - אז, בשלב כלשהו בסריקה קופצת לי הודעה של SYMANTEC MAIL PROXY שאומרת שהמייל לא נשלח - כי הוא נדחה ע"י הסרבר. מה עושים בשביל לבטל את הסריקות האלו ? בבקשה עיזרו לי. בתודה מראש,
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
מאז שחיברתי רשת בין שני המחשבים בבית אני לא יכול לשלוח או לקבל קצבים באייסיקיו (רק במסנג'ר) יש פתרון?
-
- 3 תגובות
- 638 צפיות
-
-
בזמן האחרון אני מקבל הודעת שגיעה מוזרה באימיול ERROR while saving part file: 011.part.met למרות שאני ADMIN וגם אני מפעיל את האימיול במצב ADMIN PRIVELGE MODE עדיין אני מקבל את ההודעה אני משתמש ב WIN 7 BETA ההודעה לא היתה לאחר ההתקנה של WIN 7 אלא לאחר תקופה מסוימת של בערך חודש לאחר ההתקנה
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
יצאה גירסה חדשה... עכשיו הבעיה היא שאני לא יודע איך לעשות את החלון של ההתכתבות כמו שהוא היה פעם בגרסאות הישנות. זה אפשרי?
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
netlimiter couldn't connect to netlimiter 2 service יש למישהו פתרון?
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי שאלה בקשר ללוח אם ומעבד? איך אני יכול לדעת איזה סוגי מעבדים אני יכול לעלות על הלוח אם שלי?? תודה לכול העוזרים...!!
-
- 3 תגובות
- 638 צפיות
-
-
קודם אני רוצה להבין איך זה פעול הדבר הזה.. אני מוריד את זה כדי שמה יהיה? כדיש אחר כך המחשב שלי יוכל לקרוא פורמטים שלא יכל לקרוא קודם? זה כמו שלמשל הורדתי פעם פלאג אין לפוטושפ כדי שנאי אוכל לשמור קבצי אייקון? ואם אני מוריד את הדברי האלה, זה יגרום לכל נגן על המחשב שלי לדעת קלרוא תפורמט הזה שהורדתי את זה בשבילו? קודקים ומקודדים זה באמת אותו דבר כמו שאני הבנתי? ו.. הורדתי איזה סרט שהוא בפורמט DIV3 מסתבר פשוט באתי לפתוח את זה בBSplayer ואז זה כותב כזה can't read this format (DIV3) אז.. מישהו יכול לעזור שזה כן יוכל להציג לי את זה?
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
מחפש תוכנה טובה לטיפול במערכת ל VISTA אחרי כמה חודשים שאני עובד עם המחשב החדש וVISTA הכוננים שלי מתחילים להתמלא אז אני מנקה אותם משטויות אז במקביל החלטתי לעשות קצת MAINTENANCE כדי שלא יהיו בעיות בעתיד. משיהו מכיר תוכנות או תוכנות ל VISTA שעושה ניקוי מערכת / ריגסט / DEFRAG וכדומה... כמו כן איזה ANTISPYWARE טוב יש היום? תאמת שקצת אחרי XP SP3 הפסקתי להשתמש באחד בכלל אחרי שמספר חודשים לא מצאתי שום דבר במחשב בSPYBOT ותוכנה נוספת שהשתמשתי בה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
הוינדוס הותקן בהצלחה על הארד דיסק חדש. אבל בהארד דיסק הישן (איפה שהיה מותקן הווינדוס הקודם) היו לי קבצים חשובים על שולחן העבודה עכשיו אני מנסה להכנס לתיקיה F:\Documents and Settings\Administrator אבל הוא לא נותן לי... איך אני מגיע לקבצים שהיו לי על השולחן עבודה
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
יש לי קובץ שאני מעוניין לפרסם אותו באימיול -איך אני עושה את זה?
-
- 4 תגובות
- 638 צפיות
-
-
לפעמים אני מוריד משהו וזה ממשיך מעל הקובץ , גם אחרי שזה הסתיים, בנוסף לכך אני לא מוריד כמעט כלום , יש לי איידיסל 1.5 והשארתי אותו פתוח שלוש ימים וכלום לא יורד! וזה כמה משחקים עם הרבה sources מה ההגדרות האופטימליות של האימיול?
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
השאלה הכותרת. אם מישהו מכיר את היכולות שלו אשמח לשמוע . תודה לכולם. http://www.pandasoftware.com/
-
- 5 תגובות
- 638 צפיות
-
-
הי לא מזמן שמעתי שחברצ יס מציעה ללקוחות מיקרוסופת שרכשו את המדיה סנטר לצפות ב מאין VOD אינטרנטי כמובן שמיד נכנסתי לאתר שלהם ובדקתי את הענין טוב אז למי שיש מדיה סנטר של מיקרוסופט יכל להוריד תוסף שיאפשר לו לצפות ב VOD של יס עכשיו האם אפשר להתקין את המדיה סנטר על WINDOWS XP בלי לפגוע בחוקיות שלו?? אם לא האם אפשר להתקין את התוסף על מערכת דומה למדיה סנטר ולהנות מה VOS של יס??
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
שלום שלום. אז ככה, זה לא שכל שאר הבעיות שלי עם הויסטה נעלמו (תזכורת http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=378527.0), פשוט כל פעם יש בעיה אחת שמאפילה על כל השאר. כרגע הבעיה היא בדפדפן FF. כל כמה זמן הגלישה באמצעות הדפדפן נפסקת, והוא לא נכנס יותר לאתרים (בזמן שב IE וב Chrome הגלישה כרגיל). אם אני מנסה לסגור את ה FF, הוא לא נעלם מה Task Manager ואי אפשר לסגור אותו דרך שם או דרך ה CMD. האפשרות היחידה שנשארת היא לעשות ריבוט (במידה ואני מתעקש על להמשיך לעבוד עם ה FF, היכן שכל התוספים והעזרים נמצאים). קראתי איפשהו שהבעיה הזאת (לפחות הקטע עם ה Task Manager) קשור איכשהו ל ZA PRO (גרסה 8.0.059.000) אבל עדיין לא הצלחתי למצוא פתרון. אשמח לרעיונות והצעות, וגם לפתרון אבסולוטי א…
-
- 4 תגובות
- 638 צפיות
-
-
יש לי ATI Radeon 9600 Pro ובהתקנה של הדרייברים של Omega זה שואל אותי איזה 3 סוגים של דרייברים להתקין תעזרו לי איזה מתאים לכרטיס מסך שליי !!
-
- 5 תגובות
- 638 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד dell studio 1537 ולא משנה מה אני עושה (הגברת העוצמה של הרמקולים דרך הכפתורים או דרך המחשב עצמו כולל לוח בקרה) עוצמת הסאונד נשארת נמוכה מישהו בבקשה יכול להסביר לי למה?
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שיכולה להוריד את קצב ה- kbps בקבציי Mp3 על מנת שישקלו פחות בשביל הפלאפון מכירים תוכנה כזאת? תגיבו
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
למשל אני כותב את הפונקציה today() אבל אני לא רוצה שביום למחרת הוא יעדכן לי את השדה הזה באופן אוטומטי. אני רוצה לשלוט על העידכון באופן ידני. כיצד?
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
אני משתמש בפיירפוקס וכאשר אני מנסה לנגן סירטונים באתר sport5 זה פשוט לא עובד. זה מראה מסך לבן ולא עולה. אבל למשל באתר mako או בנענע10 זה כן עובד. מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה שתסדר לי משפטים (שורות) שכתובים בוורד לפי האות הראשונה בסדר ה - ABC. אולי קיימת כזו אופציה מובנית בתוכנה ואני לא מודע אליה? דוגמא לסידור שאני מתכוון: A: ...1 ...2 ...3 B: ...1 ...2 ...3 וכך הלאה... תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
ניסיתי לחפש את השגיאה בגוגל אבל לא מצאתי פתרון שעזר לי! למישהו עוד הייתה את הבעיה הזאת שמנעה את החיבור למסנ'ר ומצא פתרון ?
-
- 4 תגובות
- 638 צפיות
-


