תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש איזשהי תוכנה\דרך להפוך מספר קבצים כמו קובצי התקנה של משחק לקובץ אחד מסוג בין? בעצם מה שאני מבקש פה זה איך לעשות את הפעולה ההפוכה מחילוץ קבצי בין..כמו שמכווצים בוינראר אני צריך לכווץ קבצים לקובץ בין שיהיה אפשר לפתוח בכונן וירטואלי. תודה.
-
- 3 תגובות
- 640 צפיות
-
-
תוכנה שהמחשב הראשי יכול לראות כמה זמן גלשו מחשבים אחרים ברשת.... תודה
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
האם וירוס יכול לפגוע בחלקים שונים במחשב? לדוגמא הביוס והלוח אם?
-
- 3 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום, בכל חתימה שאני מנסה ליצור בתוכנה MICROSOFT OUTLOOK 2000 לאחר שאני יוצר מייל, החתימה מופיעה עם המון רווחים בין המשפטים, מה שלא נראה בתוכן החתימה המקורית. מישהו יודע איך לפתור תקלה זו? תודה!
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
UAService7 מה זה הדבר הזה פתאום אני רואה את זה במנהל המשימות זה לא היה איך ואיזה תוכנות אפשר להעיף ?
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
NחW9 ת!כנה 2W!דקת אם ק**מ*ם Xצל* הDLL-אים הנח!צ*ם אם יש דבר כזה בכלל
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אני מנסה להוריד קובץ מסויים וזה לא מצליח לי. אחרי שאני לוחץ על הורדה זה מגיע לי לדפדפן הבא: [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
כשאני מוסיף כתובת , הכתובת משום מה לא נשמרת אוטומטית בשורה. אני צריך לעשות חיפוש\להוסיף למועדפים. למה זה לא נשמר לי ואני אח"כ יכול בקליק אחד פשוט להכנס לכתובת שאני רוצה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
משהו יודע מהי השגיאה הזאת ואיך אפשר להתפטר ממנה. (אינה מאפשרת לבצע גיבוי לדיסקט למרות שהדיסקט והכונן תקינים). תודה.
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
צריך תוכנה להמרת פורמטים של סרטים נגיד מ-AVI ל-mpg או דיסק של 700 מגה לדיסק של DVD 4.7 גיגה
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אני נכנס לאמיול בודק אם הפורטים פתוחים... בסדר הם פתוחים אחרי כמה זמן אני שוב בודק, הם סגורים!! ובפיירוול והכל הם פתוחים 100 פעם וככה זה כל הזמן וזה מוריד לי אבל לאטטטט תודה רבה רבה רבה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אז הישתמשתי ב "EASY BSD" בכדיי לפצל את ההארד דיסק לשתיי מחיצות לצורך Duel Boot ועכשיו אני רוצה לחבר אותן יחדיו למחציה אחת שוב.. מה הצעדים? בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 640 צפיות
-
-
משום מה העברית שלי הפוכה בדפדפן החדש "ספארי" האם אפשר לתקן את זה ?? תודה.. מצורפת תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אין מה לעשות הבית ספר שלי דורש דיסקטים ולי אין ברירה... בגלל זה אני מחפש תוכנה שתעשה את העבודה של פירמוט ותיקון דיסקטים. האופציה בווינדוס לא עובדת כמו שצריך משום מה... תודה לעוזרים מראש
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום, בהמשך לאשכול הקודם שלי(שכלל קושי בהתקנת מערכת הפעלה ב HTPC עקב דיסק תקול), לאחר שהוחלף הקשיח התקנתי ויסטה, הורדתי דרייברים מהאתר הרשמי של ג'יגבייט ללוח(קובץ אחד שכולל SATA וסאונד ועוד משהו, וקובץ נפרד ל LAN. כאשר אני מתקין את הדרייברים של כ.הרשת , אני מקבל הודעת שגיאה לא ברורה (Filefind error), וכרטיס הרשת נשאר מזוהה אך עם סימן קריאה. פרטים נוספים- הלוח הוא GA-MA785GMT-UD2H. לפי הבנתי הוא AM3, אך ב CPU-Z הוא מופיע כ AM2+(אני יוצא מנקודת הנחה שה CPU-Z פשוט טועה). כמובן שבדקתי שאני מוריד את הדרייברים לדגם הנכון(ולמערכת ההפעה הנכונה- ויסטה32). מה אני יכול לעשות/מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
שלום קיבלתי היום את המדפסת החדשה שלי hp officejet 5510 ומופיעה לי השגיאה הבאה: אני לא מבין מה זה אומר בבקשה עזרה...
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בנייד את הווינדוס VISTA HOME PREMIUM מה שקורה זה שיש לי המון סרטים בפורמט AVI שהווינדוס מדיה פלייר לא מזהה אותם אלא רק משמיע את הקול של הסרט בלי תצוגה לעומת זאת יש לי סרטים אחרים באותו פורמט שהווינדוס מדיה פלייר מעלה בקלות הבנתי שצריך להוריד מקודדים למדיה פלייר מהאינטרנט אבל אין לי מושג איך עושים את זה זתומרת.....כדי שהווינדוס מדיה פלייר יזהה לי את כל הסרטים מה צריך לעשות? או שיותר טוב לראות סרטים עם ה VLC או עם ה MEDIA CODEC בנוסף הווינדוס כל הזמן שולח לי התראות שהתוכנות DVIX שהורדתי מזיקות ומורידות זמנית מהאיכות של הצבע אשמח לפיתרון בעניין הקולנוע בלפ טופ
-
- 3 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום, למישהו יצא להשתמש בתוכנת ההסרה של חברת סימנטק לצורך הסרת NIS 2003? והאם מישהו יכול להמליץ לי באיזה תוכנה כדאי להשתמש?RNAV2003? RNisUPG? אני מנסה להסיר הגדרות ישנות של Live update ופשוט לא מצליחה להיפטר מהם! גיליתי באתר שהם מספקים תוכנות שמסירות את כל ההגדרות האלה (כנראה שאני לא היחידה שלא מסוגלת להיפטר מההגדרות הישנות....) אבל אני לא יודעת במה להשתמש. והאם כדאי להשתמש בכלים האלה..
-
- 6 תגובות
- 640 צפיות
-
-
-
eMule-Project נקי. זה קורה בכמה גירסאות אחרונות, לא משהו ספציפי אחרי כמה שעות עבודה וכמה "מזעורים" חוזרים, הוא מחליט למרוד ולהמזער רק לTaskBar ולא ל Systray, וכי למה?
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אחרי יום כיפור פרמטתי את המחשב, ומאז המחשב חותך את התמונה של הסרטים. הוא פשוט מציג תמונה קטנה יותר.... ניסיתי כבר כמה נגנים כמו WMP, WINAMP, DIVXPLAYER וכו'... שמישהו יעזור בבקשה :-\
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
-
זה מה שזה רושם: 80048820 קוד שגיאה: משהו יודע מה זה ? ואיך פותרים את זה ?
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
בו נגיד שיש לי דיסק רגיל שצרבתי עם קובץ AVI וקובץ תרגום בעברית (פורמט Sub/Txt/Srt), האם אני אוכל לראות את הסרט בטלוויזיה עם התרגום דרך ה- Xbox?
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
במוזיקה ומשחקים הרמקולים שלי חזקים לאללה.. אבל לעומת זאת בסרטים אני בקושי שומע... ואני לאיודע למה זה... כאילו שומעים פחות או יותר.. אב ל לא חזק כמו במוזיקה או במשחקים.. יש משהו לעשות? תוכנה או משהו להתקין שיסדר את זה?
-
- 7 תגובות
- 640 צפיות
-


