תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
תקבצים. היה לי קובץ BIN ששקל 872 מגה ולא יכולתי לצרוב אותו (היה לי את ה CUE שלו) אבל למרות זאת הנרו אמרה שהקובץ גדול מדי ולא יכולתי לצרוב אותו על דיסק של 700 אז מה אני ברוב חכמתי עשיתי?! ;D הוצאתי את כל הקבצים שיש בבין למחשב ואז צרבתי אותם כשהם בחוץ וכמובן הכל עבד בלי שאלות.... יש לכם רעיונות אחרים אולי? (סתם בשביל הקטע) וניסיתי עם WINRAR לקבץ את הבין זה היה נכנס רק בשני דיסקים..... אחד 700 והשני עוד 100 מגה איזה משחק דפוק....
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
שלום, בעבר היתה לי תוכנה שבאמצעוה העברתי קבצים ממקום למקום ויכלתי לדלג על קבצים, להגביר רת המבירות של ההעברה וכו' אשמח אם תביאו לי תוכנה שיכולה לעזור גם הפעם. תודה בן
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אוקי אני משתמש בתוכנה over net אני לא אוהב את האימול הוא מציק ,עכשיו לבעיה מראש אני מודה לכם על העזרה. הבעיה היא שמתי איזה 16 הורדות דברים שאני צריך וכנראה לא היה לי מספיק מקום אז הוא קיצר לי קמתי משנה אני קולט 7 הורדות במקום 16 שלפני שהלכתי לישון הוא הוריד אותם אבל פתאום הם נעלמו לגמרי מהתוכנה אני רואה אותם בהtemp אבל לא בתוכנה אז באמת לא היה מקום בדקתי אבל עכשיו אך אני מחזיר את ההורדות האלה לתוכנה .
-
- 4 תגובות
- 641 צפיות
-
-
רציתי את קספרסקי, אבל הוא לא תומך בהחלפת משתמשים ב-XP (ברגע שמחליפים משתמש אז הוא לא פעיל אצל המשתמש השני). האם NOD32 תומך בהחלפת משתמשים? (אני מאד מקווה שכן אחרת המצב קשה...) אם לא - מה האופציות? NORTON זה לא אופציה מבחינתי (=זבל). תודה.
-
- 4 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אני משתמש במוזילה כבר כמה חודשים וסידרתי את הפונטים בעברית לפי איזה אתר שהביאו פה פעם, כעת משום מה הבעיה חזרה על עצמה למרות שההגדרות נשמרו איך שהם היו לפי האתר אינטרנט...
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
או ל TRUE IMAGE יש משהו טוב?? גילוי נאות: שאלתי את זה בפוסט הזה נושא: איך Norton Ghost 12.0 החדש? יותר טוב מגירסת 8 שאמרו שהיא הכי טובה שיש אתמול אך הוא נדחק אחורה
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
-
קראתי לאחרונה על האפשרות לשינוי ה removable media bit (RMB) כך שה USB stick יזוהה ככונן מקומי ולא כנייד [למטרות AutoRun ועוד...] רציתי לדעת האם מישהו התנסה/התעניין ומוכן לשפוך מעט אור על הפרשה
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום לכם אני משתמש באנטי וירוס אוירה גרסגא חינמית הבעיה החלב לפני כמה ימים שהוא פשוט מסרב לעדכן היום הורדתי קובץ עידכונים מוכן מהאינטרנט שאמור להתעדכן ללא קשר לרשת וגם פה הוא אומר שגיאה קצת פרטים מחשב WINDOWS XP SP3 תוכנות אבטחה נוספות מותקנות Malwarebytes' Anti-Malware .Spybot .COMODO Firewall. זה נראה ליכל הפרטים הרלווינטים אני יצרגם את הדוח לאחר ה"עידכונים"
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
יש לי בעיה בצריבת סרט AVI לפורמט VCD !! תמונה מצורפת
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
מחפש תוכנה להמרנ וצריבה של DIVX , XVID וכד' לפורמט DVD רגיל. עדיפות לתוכנה אחת שתעשה הכל מעדיף שתוכל להוסיף כתוביות בעברית לסרט עדיף ולא חובה שתוכל להמיר כמה קבצים ל DVD אחד. {עוד אופציה נחמדה אבל לא הכרחיות זה שתכבה את מחשב בתום התהליך} ראיתי שיש את nero vision או משהו כזה איך היא?באיזה חבילה של nero היא באה? איך התוכנה הזאת ? http://www.lionetwork.net/modules.php?&name=Edonkey&d_op=viewdownloaddetails&lid=25175&archive=&ttitle=המרת_סרטים_לדי-וי-די_2.0.11_/_ConvertXto<b>DVD</b>_v2.0.11 שמעתי על Avi 2 Dvd , איך היא ? האם היא רק מ VCD ל DVD או בכלל לקבצים של DIVX? שאלות אחרות שקשורות לנושא: 1. האם יש פורמטים ואיכויות שונות שניתן לצרוב בהן את…
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום, יש לי את המדפסת lexmark x6170 ולא מצאתי דרייברים לויסטה, על הדיסק שקיבלתי עם המדפסת רשום x6100 אז בעיקרון לא משנה למה אתם מוצאים או 6100 או 6170 תביאו לי העיקר שיהיה ויסטה. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
[attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 641 צפיות
-
-
היי, יש איזה תוכנה חינמית פשוטה שאני יכול לראות איתה סרט שלא הורד במלואו? תודה
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
מה בקצרה אפשר לעשות עם כל אחד הנה השמות שלהם AfterBurn 3.1 זה כבר הבנתי, עושים איתו פיצוצים,אש,עשן ועננים... עוד משהו שאפשר לעשות איתו? Absolute Character Tools 1.6 Pro DreamScape 2.1 זה גם הבנתי שזה משמש לעשיית נופים בקלות יחסית, זה נכון? finalToon Kaldera finalRender Stage-1 מנוע רינדור?! Particle Flow Tools: Box 1 clothfx rtre Flight Studio Texture Layers 2 תודה!
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אני אוסיף הרבה תמונות משיוכל לעזור לי אני אשמח ... הסוללה נקראת סוללה " גרניט " , סמל של הסוללה בצד אחד , סמל של הגדוד בצד השני, ומשפט באמצע .... העבודה נראת לא מסובכת , אבל אני ממש גרוע בעיצוב אשמח אם תעזרו לי .. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
שלום... ובכן, כמו שהכותרת אומרת, הייתה לי פעם את התוכנה הזו, והיא הייתה מעולה. אני לא זוכר כלום, חוץ מהאייקון, שהוא היה רבע חיה אדומה מוזרה \ רבע ארנב \ רבע סמור \ רבע דביבון. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מנסה להכנס לאתרים שדורשים שיהיה מותקן adobe flash player . אני מנסה להתקין אותו מהאתר של adobe ואז רושם לי שהותקן בהצלחה, אך בעצם הוא לא הותקן...לא מופיע שהותקן בלוח בקרה של המחשב,וחוץ מזה שאני נכנס אחרי ריסט לאתרים האלה ומנסה הם עדיים רושמים שאין לי אותו (ובצדק חח..) ניסיתי להיעזר במידע באתר של adobe וכל הקטגורית עזרה שלהם לא עוזרת לי בכלל חח.. מה אתם מציעים לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
לא מזמן הציעו לי את התוכנה Pocket DivX Encoder כדי לקודד לפורמט Divx סרטים לנגני Mp4. כעת אני זקוק לתוכנה פשוטה שבה אני יכול לקודד סרטים שאני מקליט מנגן ה-Mp4 שלי למחשב ל-Divx. למשל: הקלטתי על גבי הנגן שלי תוכנית של חצי שעה והיא שוקלת 450 מגה. אני רוצה להוריד אותה למחשב ולקודד אותה ל-Divx. באיזה תוכנה אניע יכול להשתמש? רצוי שתהיה עם ממשק פשוט. אני לא צריך תוכנה מפוצצת. תודה, שי.
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
היי הקלטתי קטע עם הכרטיס טלוזיה שלי עכשיו הבעיה היא שהקול והתמונה לא באותו פריים(אתה שומע אותו מדבר אבל השפתיים שלו לא נעות יש הדל בן הקול שלו לסרט הוא שניה וחצי משהו כזה) ואי אפשר לראות ככה שום דבר יש דרך לפתור את זה? תודה ומצטער אם זה בפרום הלא נכון.
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם פוטושופ 9 CS2. נגמר לי ה 30 יום. בקיצור,אני מקיש סיריאל (סיריאל נכון,וזה בדוק!) והוא מאמת את הסיריאל,ובאמצע הוא מציג לי שגיאה שתוכלו לראות בתמונה מתחת. שום סיריאל אחר לא מצליח להגיע למד הירוק שמאמת את הסיריאל,רק הסריאל הזה. מה לא עשיתי? שחזור מערכת,הפיכת התאריך,שום דבר לא עזר. התמונה: [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
היי חברה, נכנסתי למנהל ההתקנים וראיתי שיש כמה התקנים שלא מותקנים כראוי: http://www.UpFile4u.Net/Files/5y1t1m.JPG חיפשתי דרייברים אליהם אך ללא הצלחה. אשמח אם תעזרו לי במציאת הדרייברים
-
- 6 תגובות
- 641 צפיות
-
-
בכל פעם שאני משתמש בתוכנות: Winamp,Jet Audio (ואני בטוח שיש עוד) אני שומע תקיעות וקולות מוזרים, הבעיה הזאת לא מתרחשת כאשר אני משתמש ב- Windows Media Player
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום! כשאני נכנס למחשב מופיע לי הדבר הבא: http://www.yop.co.il/my.php?id=bny985pxjx.jpg אני לא יודע איזה אנטיוירוס אני צריך או משהו אחר כדי להוריד את זה.. מקווה שתעזרו לי!
-
- 6 תגובות
- 641 צפיות
-
-
יש לי כרגע סרט מטיול מסוים שמחולק למספר DVD, ואני צריך להעביר אותם למחשב ולערוך אותם בשביל ליצור DVD עם כמה קטעים נבחרים, כלומר, אני צריך תוכנה שפשוט תאפשר לחתוך קטעים מהסרט ולהדביק אותם באחד אחר.. מה התוכנה הפשוטה ביותר בשביל לבצע את הפעולה, ורצוי שתהיה גם חינמית (אפשר גם תוכנה לא חינמית אבל עדיף שלא)? תודה רבה (אני יודע שאפשר עם המובי מייקר אבל זה מאוד מאוד לא נוח..)
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-


