תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי אנטי וירוס Eset Anti Virus בשם תיקייה שלי לדוגמא "תוכנות" שם יש כמה קבצים פריצה של תוכנות. אני פותח אנטי וירוס ניכנס ניכנס "הגדרות" אני רואה מילה "חרגות" אני לא הבנתי. בתמונה איזה מיהם ליבחור "החרגות לביצועים" או "החרגות לאיתור" שלא ימחק לי תיקייה קבצים פריצה שלי ? אני רוצה שאנטי וירוס בזמן סריקה יבחר תיקייה שלי בשם "תוכנות" בתוכו גם קבצים פריצה לא יסיר ולא ימחק אותם. בתודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
-
כל פעם שהמחשב עולה אז החלון הזה קופץ לי: אני עושה FIX ואז הכל מסתדר. אבל הבעיה היא שאין לי כוח לעשות את זה כל פעם... מה אפשר לעשות? תודה
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-
-
שלום לכולם קיבלתי היום מחשב חדש,עם כ.מסך GEFORCE 8800 רציתי לשאול איזה חבילת מקודדים את ממליצים להוריד?
-
- 4 תגובות
- 934 צפיות
-
-
מותקת אצלי ערכת קודקים cole2k שאיתה אני DVIX ללא בעיה. אודה מאוד לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
יש איזה תוסף שמאפשר לראות את פייר פוקס כמו שהאתר היה נראה דרך אקספלורר? אם כן אפשר בבקשה אותו?? ו...אם אפשר מדריך לתוכנה שיש http://www.parapara.co.il/Software/?SoftwareID=5900 [move]תודה מראש[/move]
-
- 4 תגובות
- 568 צפיות
-
-
כן אני יודע שלא מומלץ לקנות מהם אבל קיבלתי הצעה מאוד מפתה... אבל כמובן שאני רוצה לבדוק את הרכיבים שאני מקבל שאכן הם תקינים אשמח לשמוע המלצה לתוכנות לבדיקת החומרה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 778 צפיות
-
-
אני לא מבין כלום בתוכנה הזאת.. ואני צריך שיסבירו לי איך אני עושה דברים ומשנה את התמונה
-
- 4 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה, יש לי קובץ מולטימדיה בפרומט MP4, כאשר אני מריץ אותו מהדיסק קשיח, הוא מתנגן טוב מאוד. אולם כאשר אני צורב אותו בnero ומנסה להריץ מהתקליטור (תקליטור סטנדרטי של 700 mb) הוא מגמגם. מה עלי לעשות, כדי שהוא יתנגן ללא גמגום? תודה מראש!!
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני לוחץ על SLEEP או על HIBERNATE וזה סתם נועל את המחשב מה לעשות???[br]פורסם בתאריך: 5.01.2009 בשעה 16:53:06 הקפצה[br]פורסם בתאריך: 5.01.2009 בשעה 17:19:33מישהו???מצטער על ההקפצות פשוט זה נורא דחוף...
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
לא משנה על מה אני לוחץ, זה סוגר את החלון, ויחד איתו את ה command. :\ מה עושים ? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
אני זוכר שקראתי בפורום איפשהו שאפר עם firefox להוריד את ה windows updates (לא דרך האתר של microsoft). אין לי Internet Explorer על המחשב אז גם ה IE Tab לא יעבוד.
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. אתם בטוח יודעים שאם אני מקליד google.com בשורת הכתובת אז הדפדפן יעביר אותי אוטומטית לגוגל ישראל. לכן אני מקליד google.com/ncr אבל אני רוצה שכשאני מקליד מילות חיפוש בשורת הכתובת אז שזה יעשה חיפוש ב-google.com ולא גוגל ישראל. ואת זה אני לא מצליח לעשות. חוץ מזה יש דרך לגרום לגוגל לא להעביר אותי לגוגל ישראל בלי להקליד גם את /ncr? (אני לא רוצה לבטל את האפשרות של הדפדפן להעברות אוטומטיות- רק את האתר של גוגל) אם אפשר להדריך גם לFF וגם לכרום. תודה
-
- 0 תגובות
- 930 צפיות
-
-
התכוונתי לצרוב סרט שחורג בקצת מהגודל המוצהר של הדיסק. נכנסתי להגדרות של נרו - והגדרתי לאפשר OVERBURN של עד 88 דקות. למרות זאת נרו לא נותן לי ליצרוב ומקפיץ לי את ההודעה שאין מספיק מקום בדיסק שהכנסתי... אני חייב לציין שכבר צרבתי ב - OVERBURN וקבצים גדולים יותר. מה קרה? מה אפשר לעשות?
-
- 2 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אהלן חברה לאחרונה יש לי בעיה, הכניסה לאתרים מסויימים ממש איטית! לגוגל למשל, או איביי, אמזון ועוד כמה... הייתי בטוח שזה משהו שקשור לאינטרנט אבל היום נכנסתי דרך האקספלורר והאתרים עולים מיד. מה יכולה להיות הסיבה לזה?
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
בוקר טוב, כיוון שהמחשב שלי היה די עמוס שטויות החלטתי לפרמט, אין אצלי כלל דיסקים של הדרייברים (אבדו לצערי אי שם). סה"כ המחשב של בן 5 שנים אבל פועל יפה - נגיע לעיקר! השתמשתי בתוכנה אוורסט כדי לזהות את החומרה שלי וככה להוריד דרייברים מהאינטרנט אבל כבר יום שלם אני מחפש ולא מצליח מצוא (יכול מאוד להיות שאני העילג כאן). על המחשב המפורמט אין כרגע כלום, האינטרנט גם לא עובד, שום דבר לא נעשה מאז פורמט. אודה לכם מאוד אם אנשים נחמדים כמותכם תוכלו לעזור לי במציאת הדרייברים הדרושים לי. מערכת ההפעלה היא Windws XP Home Edition בעברית. 32bit **במחשב המפורמט אין אינטרנט, כל מה שאני מפעיל שם אני מעביר מהמחשב הנוכחי. **כרטיס המסך שלי הוא SAPPHIRE Radeon HD 4670 **יש הרבה מאוד שטויות שחסכתי וא…
-
- 23 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום! מאז שYNET החליפה את ספקית שירותי הוידאו סטרימינג שלה, אני אל מסוגל לראות וידאו לא בFF ולא בIE. בעבר זה עבד בתוך הIE ובFF לחצתי על PLAY וזה פתח את הWMP ושם ראיתי את הסרט. אשמח אם למישהו יש הפתרון. תודה.
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעונין לקנות צורב DVD של סוני. (370$) יש איזה מדריך צריבה? יש הגנות על סרטים? ניתן לצרוב עם הגנות כמו ש- CLONE CD צורב מוגנים? אשמח לקבל הסברים והמלצות בנושא.
-
- 3 תגובות
- 775 צפיות
-
-
קניתי מחשב חזק לפני כמעט חודש - עם זיכרון 1G מעבד AMD 4200 דיסק קשיח WD250G בקיצור בזמן האחרון מופיע לי הרבה פעמים ההודעה על זיכרון נמוך Windows- virtual memory minimum too low ואני לא מפעיל איזה יישומים מטורפים. למה זה קורה? ואיך אני מסדר את זה?
-
- 6 תגובות
- 619 צפיות
-
-
בוקר טוב , כשאני מנסה להתקין את התוכנה הנ"ל , מופיעה מולי אזהרה , שאומרת שהשם משתמש שלי ו/או הסיסמא שגויים . ניסיתי מספר פעמים וזה לא נפתר , מה יכולה להיות הבעיה ? תודה מראש לכל העוזרים .
-
- 1 תגובה
- 984 צפיות
-
-
חשבתי שווינאמפ פחות מעמיס על המחשב ולפי הרשימה במנהל המשימות הוא מעמיס יותר, יש איזו הצדקה? איזה תוכנת מוזיקה כדאי להשתמש?
-
- 2 תגובות
- 851 צפיות
-
-
ניסתי להתקין deamoon tools במהלך ההתקתנה המחשב נכבה מאז כל פעם שהדלקתי את המחשב הוא נכבה ישר שהווינדוס עלה לפי הוראת טכנאי מחשבים נכנסתי ל SAFE MOOD והוא אמר לי למחוק את התוכנה אך היא לא הסתיימה להתקין אז היא לא הופיע ברשימת תוכנות להסרה בלוח הבקרה וגם בתקייה עצמה של דימון טולס לא היה ניתן להסיר אז מחקתי את הקבצים של התוכנה המחשב חזר לתפקד אבל עכשיו כשאני מנסה להתקין אופיס או נורטון אינטרנט סקיוריטי אני מקבל את ההודעה שבתמונה
-
- 2 תגובות
- 765 צפיות
-
-
מה אתם חושבים על סדרת עיבוד התמונה הזאת??? אנשים תגובות בבקשה! :) http://www.kishkush.co.il/content/view/1065/36 נ.ב. עוד מעט יוצא SC3 יש כבר REVIEW באינטרנט, לא הרבה השתנה אבל יש כמה פונקציות חדשות
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה/דרך לביצוע image של ממחשב עם מערכת הפעלה xp ותוכנות נלוות למחשבים בעלי חומרה שונה.. אני יודע שתוכנת acronis יודעת לבצע תהליך זה, אך רישיון עבור התוכה עולה מאות דולרים ואני חייב לעבוד באופו חוקי. אשמח לקבל המלצות לתוכנות / דרכים נוספות לביצוע פעולה זו .. תודה מראש..
-
- 4 תגובות
- 979 צפיות
-


