תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי קובץ pdf באנגלית ואני מעוניין לקחת את הטקסט שלו ולתרגם אותו בעזרת תוכנת תרגום השאלה שלי היא (כשניסיתי לעשות לטקסט העתק הדבק אז יצא לי בוורד כל שורה מילה אחת) איך אני יכול להעתיק את הטקסט מהpdf לקובץ וורד רגיל שאני יוכל לעשות איתו מה שאני רוצה ? (יש ברשותי את התוכנה Adobe Acrobat 6.0 ME Professional)
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
חבר'ה איזו תוכנה מטפלת בקבצי mdf ו-mds? הם כמו cue ו-bin? תודה
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
היי כולם. אני משתמשת בתוכנת UTORRENT (כמובן אך ורק לשם שיתוף קבצים חוקיים ושאינם מפרים כל זכויות יוצרים) וכרגע מחוברת (דרך בזק + נטוויז'ן) במהירות של 2.5 מגה. חלק מהזמן אני מקבלת קצב הורדות כולל סביר (מצויין או מנצל את מלא רוחב הפס הרבה פחות) הבעיה היא שמידי פעם, לפעמים גם בשעות שאינן מוגדרות כשעות עומס (בוקר למשל) ישנה נפילה לקצבי הורדות עצובים (נניח מתחת 150) עד ממש עלובים - יכול גם לעיתים לא לעבור את ה- 10 או ה- 20. איני יודעת אם הבעיה היא בתוכנה עצמה שאולי אינה מקונפגת אצלי כפי שצריך ולכן לפעמים עושה את הדברים האלה, או אולי בסָפַק שמידי פעם חוסם (ושוב אין מדובר רק בשעות שמוגדרות כשעות העומס) כדי לשלול בעיה בנתב ניתקתי אותו אמש וכעת אני מחוברת דרך חייגן - כאמור הבעיה …
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנה הזאת כבר המון זמן ונראה לי שהיא מאיצה את ההרד דיסק יותר מידי ובכך הורסת אותו וגם לגבי התצוגה היא גרמה לביטול החלקת השינון במחשב שלי ויש לי זיגזגים בשוליים סביב המון אובייקטים כמו :WELCOME בכניסה לWINDOWS XP
-
- 6 תגובות
- 643 צפיות
-
-
יש לי כרטיס עריכה dv500 ואני לא מצליח להעביר סרטים בצורה אנלוגית שאני מעביר סרטים ב-dv אין לי בעיה הבעיה רק שאני מחבר RCA אני לא רואה כלום אם משהו יודע אך אני יכול להשיג את הטלפון של תמיכה טכנית או יוכל לעזור לי אני יודע לו מאוווווווווווווווווווודדדדדדדדדד
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום רב יש לי סרט שממנו אני רוצה לחלץ אודיו (מוזיקה), עכשיו הבעיה היא שבסרט יש שני סוגי אודיו, ואני רוצה לבחור באודיו שאני רוצה. ישנה תוכנה שעושה את זה?
-
- 4 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום, אני צריך תוכנה שמחפשת שם או חלק משם בתוך תיקייה ועד לרמת קובץ למשל יש לי קובץ מסוג DAT ובתוכו ישנו רשומות של מספרים לדוגמה 123456 ואני מריץ חיפוש על כל המחשב על מספר 123456 אני רוצה שהתוכנה תמצא לי את הקובץ שבו מופיע המספר הזה (קובץ DAT),בדקתי את זה עם קבצי WORD וזה עובד על ידי החיפוש הסטנדרטי של מערכת ההפעלה אבל לא על קבצי DAT אשמח להצעות..
-
- 4 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב חדש הסרטונים בYOUTUBE עובדים עם קירטועים ותקיעות לא יודע למה המחשב די חזק ....... AMD 4850E 3.0GHZ 2GB RAM GA-VSM- לא יודע את הלוח משהו כזה... כרטיס מסך ATI 2100 דרייברים מעודכנים לכרטיס מסך וזה קורה לי גם בIE 8 ו גם בFF פלאש מעודכן איך התוצאה של הבדיקה של ההארדיסק גם ? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
אני משתמש ב-IE8, וראיתי בכתבה באתר שניתן לשלוח דרכו SMSים. איך אני עושה את זה?
-
- 6 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה מעצבנת מאוד אני לא יכול לקבל קבצים אבל כן לשלוח ובמסנגר אני יכול לקבל בטלתי את הפיירוול של הווינדוס וזה לא עוזר אני מודה לכולם על העזרה
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
יש אתרים מעצבנים (כמו WALLA לאחרונה) ועוד כל-מיני, שהבאנרים שלהם, שמתוכנתים בפלאש, מנגנים דברים שמתנגשים לי עם מה שאני שומע באותו הזמן (WINAMP וכו') והתוצאה - כאב ראש ואוזניים. עכשיו, כמו שרשמתי בכותרת, אני צריך למנוע מנגן הפלאש (ה-PLUG-IN) כל גישה לכ.הקול, יש מצב שכזה? (האופציה הזו באקספלורר לא עובדת ובלוח הבקרה של נגן הפלאש אין זכר לדבר כזה). טיפה רחמים על GUNS N' ROSES ו-RADIOHEAD ושות' שעבדו קשה על יצירות המופת שלהם והם ממש לא צריכים את התוספת של פירסומת לטמפונים ברקע... תודה.
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום חברים יש לי לוח אם אסוס מקסימוס פורמולה עם ערכת שבבים איקס 38 אומנם יש לי תדיסק של הדרייברים אבל רציתי להוריד דרייבר מעודכן ופשוט לא מצאתי בשום מקום רק קובת אחד של 2 מגה.. חיפשתי באתר של אסוס ואינטל ולא מצאתי כלום תוכלו לעזור תודה
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום. פירמטתי את המחשב ומאז שהחזרתי הכל כולל את המועדפים שלי לפי הסדר אז המועדפים נעלמים כאילו אלה שאני לא משתמש וזה מעצבן ואני לא מבין איך לשנות את ההגדרות שרשום לי לשנות.. כי סימנתי באפשרויות "אפשר תפריט מועדפים מותאם אישית" והורדתי את הסימון מ"סגור תיקיות שלא בשימוש"... איך מחזירים את זה.. זה פשוט מעיק... כי אם נגיד אני לוחץ על כל המועדפים הם מופיעים ואז אחרי כמה זמן שוב נעלמים.. הנה תמונה שתבינו תודה על העזרה...
-
- 1 תגובה
- 642 צפיות
-
-
מנסה לגבות DVD של הילדה דיי שרוט,כיצד? נסיתי בכמה דרכים וכל פעם אני נתקל בבעיית קריאה,האם ישנה תוכנה שיודעת להתמודד עם דיסקים שרוטים?
-
- 1 תגובה
- 642 צפיות
-
-
שלום לכולם, שמתי לב היום למשהו שלא ראיתי בעבר במסנג'ר שלי. כששולחים לי לינק, אני לוחץ עליו והוא נפתח בבראוזר שכבר פתוח ולא בחלון חדש. היום התקנתי את תוכנת מסנג'ר פלוס ואני מאמין שיש לה קשר לזה כי הייתי שם לב אם זה היה קורה לפני כן, אני רגיל לכך שנפתח חלון חדש בכל פעם, גם אם לחצתי מאה פעמים על אותו הלינק. האם מישהו יודע איך לגרום לכל הלינקים במסנג'ר להפתח בחלון חדש? תודה רבה וחג שמח
-
- 0 תגובות
- 642 צפיות
-
-
אז ככה...אני מחפש איפה ההגדרות משתמש והמועדפים יושבים פיזית על המחשב...כי אני רוצה להעתיק אותם למחשב אחר..... תודה,
-
- 3 תגובות
- 642 צפיות
-
-
אני בחבילה של 2.5M, עובד דרך ראוטר. הפורט של הטורנט (utorrent) פתוח והכל מוגדר בסדר. ובכל זאת, מהירות ההורדה מתייצבת על משהו מגוחך של 10kb (כמובן שישנם הרבה מאד אנשים על אותה הורדה) הורדה של קבצים מישראל מתבצעת על מקסימום, לפי קצב החבילה. דבר נוסף מעניין - ישנם מדי פעם קפיצות מטורפות של הטורנט הן בהעלאה והן בהורדה, שנמשכות שניות בודדות.. מישהו נתקל, שמע, מכיר או יודע מה ניתן לעשות?
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-
-
אני קניתי לא מזמן את הmx518 של לוג'יטק ויש עליו כפתור שאמור לשמש כמו ALT+TAB.. עכשיו התקנתי את התוכנה והכפתור הזה עדיין לא עובד... מישהו יכול לעזור לי?. אני ניסיתי לבדוק אם צריך לשנות הגדרות בתוכנה אבל לא מצאתי כלום... תודה מראש...
-
- 1 תגובה
- 642 צפיות
-
-
יש לי כמה דיסקים של מוסיקה ואני מחפש תוכנה שתראה לי את השמות של השירים מישהו מכיר תוכנה כזו
-
- 5 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום. אני משתמש בתוכנה של Ad-Aware SE Personal נגד רוגלות כבר כמעט שנה ועוד לא ניתקלתי בבעיה כזאת כאשר אני מנסה לפתוח את התוכנה כל המחשב פשוט ניתקע מחקתי והתקנתי מחדש אך למרות כל מאמצי לא הצלחתי להכנס לתוכנה עשיתי סריקה עוד תוכנות נגד רוגלות נוספת ולא מצאתי בעיות לא שגרתיות של כמות של רוגלות וכדומה המחשב שלי פועל די מהר ולכן אני לא מבין מודע הוא לא מצליח לטעון את התוכנה אני רוצה להמשיך לעשות סריקות עם תוכנה זאת אם למישהו יש פיתרון אני אודה לו מאוד תודה מראש. ושבת שלום
-
- 6 תגובות
- 642 צפיות
-
-
מחפש גירסה לתוכנה שלא מצריכה התקנה, מישהו מכיר? תודה!
-
- 4 תגובות
- 642 צפיות
-
-
יש לי אותו על דיסק, ואני יכול לראות אותו ב DVD כ VCD אבל אני רוצה להעתיק אותו למחשב, קודם כל כנראה שהדיסק פגום מכיוון שהוא לא נותן לי את האפשרות הזאת, שני כל ניסיתי לעשות IMAGE של הדיסק ל HD ואז לפתוח אותו וזה עבד, אבל כשאני צופה בסרט מהמחשב אני רואה הרוב ירוק עם המון המון שיבושים שאי אפשר לצפות בקליפ. אני ניסתי גם להמיר אותו אבל בגלל שהוא פורמט DAT זה לא נותן לי. יש הצעות בקשה?
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-
-
לא מצא חן בעיני אחי הצעיר שהחלטתי לנעול בפניו בססמא את המחשב (כיון שהוא יושב שעות ומזניח דברים אחרים) והוא מצא תוכנה שמוחקת את הססמא של האדמיניסטרטור. שמתי ססמא במשתמש שלו ובאדמיניסטרטור, הוא מצא תוכנה שמוחקת את הססמא של האדמיניסטרטור ודרכו הוא מחק את הססמא של המשתמש שלו... מישהו יודע/ מכיר אולי תוכנה שעולה לפני טעינת הווינדוס ומבקשת ססמא? ראיתי פעם תוכנה שעולה בדוס מיד כשמדליקים את המחשב וכדי להכנס להרדיסק צריך ססמא.. תודה רבה לעוזרים. יו"ט.
-
- 1 תגובה
- 642 צפיות
-
-
הייתה איזה קיפצה של החשמל לשבריר שנייה ואיכשהו זה דפק לי תדרייבר של הכרטיס קול! יש לי כרטיס קול soundmax והעדכון שאני עושה דרך מנהל ההתקנים לא עובד כי הוא מבקש דיסק ואין לי מושג איפה הוא. מה שמצאתי בגוגל לא עובד (דרייבר אחד ניסיתי ששוקל 14 מגה). עכשיו אני צריך מישהו שירשם לאתר הזה DriverGuide וישלח לי תדרייבר או יביא לי תמשתמש כי אני לא מצליח...הוא לא שולח לי לאימייל אישור של המשתמש. בבקשה תעזרו כי נשבר לי כבר מהנאחס הזה כלום לא עובד פתאום, כולה דרייבר מסכן אני צריך ואין לי איך להשיג אותו
-
- 5 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום יש לי בעייה עם קספרסקי. אתמול רציתי להחליף את הגירסה החינמית של AVG והתקנתי NOD32 ולא יודע =\ זה נראה לי מסובך מדי לתפעול וויתרתי. הלכתי על קספרסקי אהבתי אותו יותר מהנוד אבל יש בעייה אחת הוא חוסם לי את התקשורת האלחוטית =[ כרגע אני התקנתי את זה ופשוט לא עשיתי ריסט אם אני עושה ריסט זה חוסם לי את הרשת מישהו יודע מה הבעייה? ועוד משהו.. המחשב שלי בקושי זז ויש לי עשיתי Update לקספרסקי והרצתי בדיקה וזה לא מצא כלום. מידי יום אני בודק ספייוור עם כל התוכנות הטובות ביותר ואני מוחק מה שהוא מוצא והמחשב עדיין לא זז [יחסית למפרט] אז אני יפרסם לוג אולי תוכלו לענות לי [תתעלמו מכל אלו של הלוגיטק אלה אם כן זה חשוד..] תודה רבה =] [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-


