עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Chura,

    http://www.xtremesystems.org/forums/showpost.php?p=1737373&postcount=83 איך קוראים לתוכנה שיש לו למעלה ? שמראה מתחים וכדומה... ?

    • 5 תגובות
    • 734 צפיות
  2. גם עברית יהיה מצויין הכוונה לכמו מה שיש בטקסט טו ספיצ בבילון רק למסמכים שלמים.. מספיק שם תודה

    • 1 תגובה
    • 722 צפיות
  3. Started by RAZIEL98,

    שלום צרבתי סדרה על דיסק DVD ובאתי להפעיל את הדיסק בDVD אז הוא רשם ש״הדיסק לא מוכר״,עכשיו השאלה שלי אם הייתי צריך לצרוב את הסדרה בפורמט מיוחד או משהו כדי שמה שאני רוצה לראות יעבוד על הDVD, אם כן אז לאיזה פורמט והאם אפשר לעשות את זה דרך התוכנת צריבה? תודה לעוזרים

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. האם חוקי? שיוריד כל פעם אחרי שהוא מסיים קובץ אחר (ויחכה את הזמן הדרוש)? יש כזה? ואם חוקי אז מה שמו?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד באופן ישיר ובחינם את התוכנה cisco packet tracer 5?

    • 6 תגובות
    • 4.6k צפיות
  6. Started by overload,

    אחרי בערך 5 שעות לימוד דרך המדריכים הנחמדים של 3D BUZZ + כמה שאלות פה + שבועיים עם מקס + 3 ימי עבודה על הפרויקט + פוטושופ... זה מה שיצא: אגב את הלוגו (SR) עיצבתי כבר לפני כמה חודשים, עכשיו אני רואה שהוא דומה לשל מיקרוסופט...וביחד עם השם שבחרתי בכלל , לא נורא.

    • 3 תגובות
    • 763 צפיות
  7. Started by Axel Foley,

    שלום לכולם יש ברשותי שישה MINI DVD שאני רוצה לאחד לכמה שפחות DVD רגיל. איזה תוכנה מומלצת למטרה זו?

    • 2 תגובות
    • 644 צפיות
  8. Started by Mingi,

    המסנג'ר של אחותי מסרב להיסגר, גם אחרי שסוגרים את התוכנה עצמה, הוא ממשיך לקבל הודעות וכאלה -למרות שהוא לא מופיע בשורת המשימות שפועלות כשאני מנסה לסגור אותו באמצעות מנהל המשימות(Task Manager) ע"י לחיצה על Alt+Ctrl+Del אני מקבל הודעה ש: "מנהל המשימות הוגדר כלא זמין ע"י מנהל המערכת שלך". אז.. איך אני סוגר את המסנג'ר הזה? ו.. איך מגדירים את מנהל המשימות כזמין? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  9. אני יודע שיש איזה תסוף שעושה שהיה אפשר לשמור סיסמאות באתרים כמו נענע לדוגמא שבדר"כ אי אפשר.. תודה :]

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  10. היי ברצוני לבקש יצירת אייקונים לכפתורים הבנתי שפה אסור לעשות זאת ויש thread מיוחד לכך אבל הקישור שיש בהודעה "לקרא לפני פירסום הודעה" מוביל לשום מקום אשמח להפניה תודה

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  11. יש לי מצלמת אינטרנט כזאת : http://www.comjetplus.co.il/ProductDetails.aspx?pid=499 רק שיש עלייה מדבקה שכתוב ICE DIGITAL והמקום היחידי שמצאתי את המצלמה שלי אם הכיתוב ICE DIGITAL זה באיזה אתר סיני ששם אפשר רק לקנות אותה ואין דרייברים להורדה אז מישו יודע את הדגם שלה ?? (ניסיתי מה שכתוב באתר למעלה אבל לא מצאתי) או שיש לו כזאת ויכול לעלות דריברים ?? תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 9.3k צפיות
  12. יש לי נייר מדבקות לדיסקים כזה מיוחד, הורדתי מהאינטרנט את התווית להדפסה, ואת התוכנה CoverXP אני לא יודע מה לעשות כדי שאותו JPG עם התווית שהורדתי יצא על הדף המיוחד, ואני לא מבין איך זה שהוא ידפיס בדיוק בדיוק על העיגול בדף מה הוא אמור לנחש? מישהו יכול ללכת איתי שלב אחרי שלב מה לתכנת בהגדרות וכאלה של תוכנות מסויימות? תודה

    • 3 תגובות
    • 898 צפיות
  13. למי שלא ממש הבין, יש לי דיסק עם 20 טראקים נגיד אני רוצה קובץ TXT עם שמות השירים, כאילו במקום לעשות ידנית קופי פייסט אחד אחד, רצוי גם אם יש אופציה של זמן הטרק וכל הדברים האלה תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  14. באינטרנט אקספלורר כשאני לוחץ על לינק לקובץ הפסיק להופיע לי החלון ששואל אם לפתוח או לשמור את הקובץ ובמקום נפתח ישר חלון ששואל איפה לשמור את הקובץ מה צריך לעשות בשביל שזה יחזור לשאול אותי אם לפתוח או לשמור?

    • 0 תגובות
    • 556 צפיות
  15. Started by galh_5,

    שמעתי שייצא חדש האם יש שיפור בדפדפן או שזה סתם דיבורים ?? והוסיפו אפשרויות חדשות או משהו כמו כן תוכלו להגיד לי אם הדפדפן מוריד יותר מהר מהגירסה 6 המהירות הורדה מתקרב לזאת של פיירפוקס? תודה

    • 1 תגובה
    • 596 צפיות
  16. Started by mystic-d,

    מישהו יכול להמליץ לי בבקשה על תוכנת FLASH PLAYER ? (אבל לא של ADOBE) תודה !

    • 2 תגובות
    • 537 צפיות
  17. אני רוצה לצרוב לחבר סרט שהוא XVID עם כתוביות שהוא יוכל לראות את זה בדיוידי שלו שלא תומך ב DIVX אז אני עושה בנרו VIDEO IMAGE אבל לאן אני מכניס את ה SUBTITLES ?

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  18. Started by Marklar,

    http://www.roni.org.il/v/vector_art/

    • 2 תגובות
    • 978 צפיות
  19. Started by tomeryh,

    ניסיתי כל מיני סורקים adawere ו spybot הם לא מצאו שום דבר מישהו יודע מה זה?

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  20. אני רואה שאחרי חודשיים-שלוש יוצא כבר כמה גרסאות חדשות. האם Google Chrome מעדכן את עצמו אוטומטית בכל הפעלה מחדש? או שאצטרך לעדכן בעצמי?

  21. המשך...... ושהיא לא תיתן להתקין אותה אטו במילים אחרות האם יש דרך למנוע התקנת משחק מסויים????

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  22. Started by nore0,

    יש לי High ID באימיול אבל ב-Kad Network כתוב firewall איך אפשר לסדר שיהיה Open ?

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  23. Started by maverick,

    שלום לכולם, נתקלתי בבעיה לאחרונה: אני לא רואה את חלון המבזקים ב-YNET. החלון קיים אך שום דבר לא מופיע שם. אבקש את עזרתכם. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 2.5k צפיות
  24. Started by razoli,

    שלום ניסיתי להפעיל איזה שהוא משחק והשתמשתי באיזשהי תוכנה(לא זוכר את שמה) וזה לא עבדת לאחר שהפעלתי מחדש את המחשב הדימון טולס אומר לי שהוא לא יכון ליצור כונן מדומה ניסיתי גם את ה אלכוהול וגם הוא לא עבד... אותה שגיאה.... מי שהוא יודע איך לפתור את זה?

    • 8 תגובות
    • 864 צפיות
  25. שלום, ביצעתי הגדרות ל- outlook 2013 על מנת שיסונכרן מול תיבת הדואר של gmail נעזרתי במדריך שיש ב- HELP של gmail התוצאה היא סינכרון חד כיווני, כלומר outlook מקבל את כל המיילים אבל אם אני מבצע מחיקה למייל באוטלוק אז הוא לא נמחק בתיבת הדואר ב- gmail. אשמח לעזרה בנושא תודה !

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים