תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי סט מקלדת+עכבר של לוג'יטק... LX710. ובתוכנה של הסט מופיעה לי רק הגדרות של המקלדת (בהתחלה שקניתי היה גם את ההגדרות של העכבר) ולפני כמה זמן זה נעלם(רק ההגדרות של ההעכבר) איך אני מחזיר את ההגדרות של העכבר בתוכנה??? תודה.
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש תוכנה שהופכת טקסטים שלמים מאגלית לעיברית.בשביל לימודים.תודה (לא בבילון). :s05:
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס טלוויזיה מסוג AverTV GO 007 FM plus. יש לי את כל הכבלים, אני פשוט צריך תוכנה שיהיה אפשר לשנות את הפורמט מ- SVIDEO ל VIDEO רגיל.. בתודה מראש, נדב!
-
- 5 תגובות
- 644 צפיות
-
-
-
יש אפשרות לעשות את שורת המשימות שDisplayFusion יוצר במסך המשני מימין לשמאל ולא להפך? גרסה 4.0.1.
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
אני מנסה להוריד עם ה OrbitDownloader עמוד שלם של תמונות והוא שומר לי רק את האייקונים ולא את התמונות מישהו יודע איך אפשר להוריד ? (או המלצה על תוכנה אחרת) תודה מראש לכל העונים.
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
לפי חלון הבעיה, הבעיה היא בקובץ PNCRT.DLL שבסיסטם32 חשוב לציין שקבצי RAM פועלים במחשב רגיל אבל הבעיה קוראת (קורה בנקבה) שאני פותח קבצי RAM באינטרנט אקספלורר אין לי מושג למה זה קורה :'( יש לי XP ואני מתוסכל - ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש ריל אלטרנטיב 1.28 לא עזר ניסיתי 1.27 גם לא עזר - אותה תקלה מה עושים :s05:
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
מה שתכונה זה באצם חוסמת לא את העלאת האתרים. ברגע שאני סוגר את התוכנ הזה נותן לי להעלות אתרים??? כיצד פותרים את הבעיה???[br]פורסם בתאריך: 9.07.2008 בשעה 17:10:42 חברה תודה רבה סידרתי את זה לבד.פשוט להוריד את רמת האבטחה של חומת האש למדיום
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
-
שלום ;D יש לי כבלים ופייר-וול zonealarm הוא חוסם לי את הרשת אבל את המחשב שלי (המשתף) לא.. למרות ש"אישרתי" את האיי פי של ה"קליינט"
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
חבר הביא את המחשב שלו לפה בגלל שהוא לא זז ועושה לו ים בעיות (אני מספר בקיצור) התקנתי את התוכנה Webroot Spy Sweeper.v4.0.4.458 והיא מצאה לו : 98.659 קבצים! חחחחח אני עדיין לא מאמין איזה שוק! שלא נדבר גם על מאות ואני חוזר שנית מאות הוירוסים שהסרתי לו..... איזה דפאר... אלהים....
-
- 4 תגובות
- 644 צפיות
-
-
האם יש הבדל באכויות הן של הווידיאו והן של האודיו בתוכנות השונות ?? לדוגמא DIVX MV2 WINAMP MP וכו?? או שהדבר היחידי שקובע הוא הקודקים?
-
- 5 תגובות
- 644 צפיות
-
-
אני דווקא משתמש בתוכנה דיי טובה acala dvd ripper תודה
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
מנסה לגבות DVD של הילדה דיי שרוט,כיצד? נסיתי בכמה דרכים וכל פעם אני נתקל בבעיית קריאה,האם ישנה תוכנה שיודעת להתמודד עם דיסקים שרוטים?
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם המחשב זה קרה לי כמה פעמים כשגלשתי באינטרנט עם כמה טאבים או כשהפעלתי תוכנת מיוטורנט המחשב פשוט ניתקע לא מגיע לא מעלה מסך כחול שום דבר פשוט אי אפשר לעשות כלום חוץ מלעשות ריסט למחשב ניסיתי לעשות בדיקת ווירוסים הפעלתי CC CLEANER בדקתי גם את החום והכל בסדר עם מישהו יכול לעזור בבקשה שיענה תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
רקע על התוכנה: התוכנה עצמה היא כלי מצויין להפוך את שלוחן העבודה שלנו ליותר שימושי ומגוון יותר, והיא עושה זאת על ידי הוספת תאריכונים, שעונים, לוחות מודעות, אייקונים זזים ועוד... התקנתי אותה לא מזמן והוספתי לשולחן העבודה שלי את י LONGHORN DOCK שזה בעצם הצג שמופיע ב WINDOWS החדש (LONGHORN) עם השעון, המד זכרון, ועוד... תמונה א' - http://goldberg--online.com/untitled.JPG עכשיו, העניין הוא שאני רוצה את ה DOCK הזה קבוע על שולחן העבודה שלי ושהוא ישמש הגבול של התוכניות, כלומר עכשיו כשאני רואה את שולחן העבודה שלי אני רואה את ה DOCK כמתואר בתמונה א', אבל ברגע שאני מפעיל את המחשב שלי או כל דבר אחר זה מכסה אותו, אז ה DOCK נשמר בעצם רק לשולחן העבודה, האם אני יכול להפוך אותו לגבול וב…
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
אני צריך את התוכנה ratiomaker שמזייפת רטיו על הורדה HTTP תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
לא regsupreme כי נגמר לי ה- 30 יום.... לא משהו כבד כזה... רק משהו פשוט שאני מפעיל והוא מעיף הכל וזהו.!
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
-
שלום יש לי כמה קטעי ודיו שצילמתי ואני רוצה להכניס אותם לדיסק DVD וליצור להם תפריט שיאפשר לי לבחור איזה קטע אני רוצה לראות... עם איזה תוכנה אני יכול לעשות את זה?ואם אפשר בלי לקודד מחדש זה רצוי(אם יש דבר כזה) תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
שלום לכם, הרבה זמן שלא נכנסתי ואני רואה שהוא שוקק חיים מתמיד... יש לי בעיה כבר זמן רב מאד בו שני הדפדפנים שלי נתקעים לי על ימין ועל שמאל בתדירות של כל חמש דקות בערך ואולי פחות. ובגלישה מהירה באינטרנט זה מורגש מאד מאד. התקיעות יכולות להימשך לעיתים כשתי דקות. אשמח אם תייעצו לי מה לבדוק או לעשות. עשיתי עד עכשיו בדיקה של אנטי וירוס, ובדיקה של תוכנות ריגול ב Ad-Aware. הבעיה היא בשני הדפדפנים היחידים שלי. אז יכול להיות שזו בעיה בסיסית יותר שאני פשוט לא מודע אליה... תודה!
-
- 6 תגובות
- 643 צפיות
-
-
יש לי מסמך וורד 2003 שבתוכו יש גם עמודים שמוגדרים לאורך וגם עמודים שמוגדרים לרוחב. הבעיה היא שכאשר אני כורך את המסמך שאני מוציא אני רוצה שכל המיספורים יופיעו בחלק התחתון של העמוד כלומר שבעמודים שמוגדרים לרוחב המספור יהיה בצד שמאל או ימין של מה שכתוב ולא למעלה או למטה האם זה אפשרי?
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
יש לי סרט עם 2 STREAMים של אודיו. איזה תוכנה/תוכנות אני צריך כדי להשאיר את הוידאו עם סטרים אחד? (להפריד את הקול מהתמונה, להפריד את שני הסטרימים (אחד מהשני), ולחבר את התמונה עם אחד הסטרימים או תוכנה שעושה את כל זה בעצמה)
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון, אם לא אנא הפנו אותי לשם. אתמול, פתחתי קובץ שהורדתי מהאימיול ומאז בכל פעם שאני פותח את המחשב, לאחר המסך של טעינת הווינדוס, עולה הודעה על מסך כחול "autochk program not found- Skipping Autocheck" לאחר מכן המחשב מבצע נסיונות להעלות את הווינדוס ללא הצלחה (גם לא דרך הסייפ מוד). מבקש עזרה בפיתרון הבעיה, מודה מראש לכל מענה.
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
בעת חיפוש כתובות\תמונות, זה רושם לי "אתר זה עלול להזיק למחשב שלך" בעת ניסיון להכנס לכתובת. תמונה : http://img220.imageshack.us/img220/7223/warningrf4.jpg על מה ולמה? פתאום אני מגלה.
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-


