תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ZoneAlarm כל הזמן סוגר לי את האימיול (מתנתק משרתים), Sygate כל כמה זמן מפסיקה לעבוד, Norton כבדה ומסובכת מדי. צריך המלצה לאחת פשוטה כמו 2 הראשונות אבל טובה שתחסום לי את כל מה שאני רוצה. תודה
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
אני ניסתי להפעיל סרט והתוכנה שאיתה השתמשתי כדי לעלות אותו כתבה לי שאני צריך אחד מהפילטרים האלה: ffdshow.ax (ffdshow MPGEG-4 Video Decoder) xvid.ax (XviD MPEG-4 Video Decoder) איך אני משיג אותם??
-
- 5 תגובות
- 644 צפיות
-
-
יש לי הרבה תמונות JPEG שכוללות מידע של תאריך ושעה ואני רוצה להפוך אותם לBMP להסרת המידע ואז בחזרה לJPEG. איך עושים את זה מרוכז בפוטושופ או תוכנה אחרת בלי לעבור תמונה תמונה? תודה,
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
התקנתי לtoolbar רדיו ישראל ושאני מחפש משהו אני מקבל עדיפות בעברית? יש קשר בינהם? שאני מחפש בגוגל או ביוטיוב זה נותן עדיפות בעיברית ואני מעדיף שיתן באנגלית יש קשר בין רדיו ישראל למה שקרה לי ?
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך גורמים להאפקטים של התוכנה Fx Effects Video Canopus להופיע בפריימיר פרו 2?
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
וגם את ההסיטוריה ב start->run וגם כל מיני כניסות שעשיתי לאתרים ועשיתי שמור סיסמה, וכעת אני צריך להכנס מחדש וזה כל פעם אחרי שאני עושה איתה סריקה ומוחק כל מה שהיא מוצאת מה ניתן לעשות נגד זה?
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
עם איזו תוכנה אני פותח קובץ שהסיומת שלו זה HDTV או איזה קודאק יש לזה . תודה
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
ביומיים האחרונים אני חווה בעיות דיי קשות עם האינטרנט. הבעיה היא פשוטה מאוד, אתרים לא עולים. לדוגמא, אם אני נכנס ל-HWzone ואז נגיד ל-ESPGuitars.com אז אני לא מצליח להתחבר לאתר השני (ESP..). זה קורה פחות כשאני מנסה להתחבר לאתרים ישראליים, אבל גם להם זה קורה לפעמים (Ynet). ניסיתי גם עם IE6 וגם עם FF, ב-2 המקרים הבעיה קיימת. סרקתי את המחשב עם Adaware, SpybotS&D, Microsoft AntiSpyware ושום דבר לא פותר את הבעיה. אני מחובר ישירות לראוטר (עוד 2 מחשבים מחוברים אליו בצורה אלחוטית) והחיבור הוא 1.5mbit של 012. למישהו יש רעיון מה קורה פה? תודה
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
שלום חברים מישהו יודע באיזו תיקיה שומר הפיירפוקס את המועדפים שלו בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
אני בטוח שהנושא כבר נשאל ואפילו פעם ידעתי איך אבל שוכחים... אני מתכנן להמיר קבצי AVI לפורמט DVD (לא VCD או SVCD) ואני לא רוצה שזה יהיה לי בתור "גוש" אחד אלא שאני יעביר בין פרק לפרק לפי מה שזכור לי הייתה אופציה כזאת עם tmpgenc אבל אני לא מוצא אותה כרגע תודה עריכה: אוקיי נזכרתי זה היה בifoedit
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש תוכנה פשוטה לגישה לצפייה מצלמות שמחוברות למחשב עם מספר אפשריות: *הקלטה *אפשרות צפייה באינטרנט חינם דרך התוכנה. *אפשרות צפייה דרך הפלאפון (שמבחינתי זה חשוב) *אפשרות צילום והקפאה של התמונה בזמן גילוי תזוזה. *אפשרות של עד 4 מצלמות מחוברות. *תוכנה חופשית אני מעדיף, אני יסתכל כרגע על כל תוכנה שתציעו לי כרגע. *אפשרות חיוג חירום למספר נייד עם גילוי התזוזה. תודה רבה אני ישמח לשמוע על כל תוכנה שתציעו לי כרגע מאוד חשוב לי.
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
כבר חודש אני סובל את ואני לא מצליח לפתור את הבעיה! כל פעם שאני כותב בICQ \ זה הופך את זה לסמיילי!!! וזה לא יפה!! הסמיילים האלה מה זה גיינסים! אני לא סובל אותם! שמישהו יעזור לי להפטר מהם
-
- 4 תגובות
- 644 צפיות
-
-
חיברתי HD למחשב חדש כדי להציל חומר והוא לא נותן לי להכנס לתיקית Administrator הוא אומר לי שהגישה נדחתה,אולי בגלל שיש לי סיסמא לAdministrator???(אני זוכר תסיסמא) איך אני יכול להכנס לתיקיה?? תודה
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
אני צריך עזרה בלעשות איפריים דרך הפוטושופ שאני עורך את הסלייסים אז יש לי שם target - מה לרשום שם בשביל שהדפים יפתחו לי ב-IFRAME? למה אני צריך לעשות IFRAME איפה לפתוח ואיפה לסגור את האיפריים תודה לכל מי שיעזור
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
אני מקבל ב LIVE MESSENGER הודעת שגיעה 80072f78 לא הצלחתי למצא פתרון לבד משהו יכול לעזור לי ? תודה
-
- 6 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום לכולם !! איזה גירסה של Windows XP תפיק את המירב מהמעבד Pentium D 920 (Dual-Core) ?? גירסה של 64 ביט? 64 ביט תהיה טובה למשחקים ולתוכנות? או שרק התוכנות והמשחקים המיועדים ל-64 ביט יפעלו בה?? או גירסה רגילה ..? תודה!
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום לכולם! אם מישהוא יודע מאיפה אני יכול להוריד eMule Fluxe שיגיד לי בבקשה בתודה!
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
אני הולך להקים רשת מחשבים קטנה בעסק מסויים. השאלה שלי היא איזה תוכנות אתם ממליצים לרכוש למערכת הנ"ל על מנת שתהיה מוגנת טוב מפני וירוסים ובכלל לשימוש יומיומי על המחשב? Win Xp Pro זה ברור... אל איזה גרסה של Office אתם ממליצים? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
שלום לכולם, משום מה המחשב שלי לא מוכן להפעיל את התוכנה nikon capture nx2 : http://img99.imageshack.us/img99/7841/63448071id4.jpg ניסיתי להתקין אותה מחדש והבעיה לא נפתרה. חשוב לציין שבמחשב אחר בבייתי התוכנה עובדת כראוי. למישהו יש פתרון ? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
סתם כך ללא סימן מקדים. כהרגלי, עזבתי את המחשב דולק והלכתי לישון, כשחזרתי למחשב מצאתי הודעת שגיאה (שככל הנראה לא קשורה, בימים האחרונים היא מופיעה עקב התעסקותי בתקשורת, הודעה הקשורה לבעית תקשורת והיא מופיעה לאחר ניתוק ההתקשרות מהאינטרנט, הודעה על כך אפרסם בפורום המתאים) הקשורה לבעית תקשורת בעקבותיה אני מאתחל את המחשב (עד לפתרון הבעיה) כדי לחדש את ההתקשרות לאינטרנט (לא ניתן לבצע את הפקודה של החייגן 'התנתק') בטעות ומבלי משים (עוד לא הספקתי להתעורר מהשינה לגמרי) לחצתי על הריסט במקום לעשות איתחול מסודר. כשהמחשב עלה והפעלתי את פיירפוקס גיליתי לתדהמתי ולאכזבתי הרבה שכל הקישורים ששמרתי במשך הזמן נעלמו כלא היו, כשאני פותח את ה'סימניות' התפריט נפתח כמו לאחר התקנה ראשונה של הפיירפוקס…
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
איך אני מוצא את תמונות ה סנאפשוט שצילמתי במהלך שיחת וידאו אייסיקיו? זה דחוף בבקשה !!!!
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
אני נכנס לדף הבדיקה של הג'אווה והג'אווה לא פועלת ? http://java.com/en/download/testjava.jsp הדפדפן רושם לי ש"אתר זה דורש הרחבה שאינה זמינה" ובדקתי בהרחבות כל ההרחבות זמינות מה עושים ? תודה
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
היום התקנתי תוכנה של CARPC הרצתי אותה לראות איך היא עובדת ולראות מה זה באמת,אחרי ההתקנה זה שינה לי את הרזולוציה ל 800X600 והכל נהיה לי ענק פתאום,הרזולוציה המקורית שלי הייתה 1280X1024 אחרי ההתקנה ניסיתי לשנות את הרזולוציה חזרה ל1280 וזה פשוט חזר לי לעשה (מסך שחור) ואז חזר לרזולוציה של 800X600.. החלטתי למחוק את התוכנה ואולי זה מה שהיה עוזר,אחרי המחיקה דרך ADD REMOVE PROGRAMS זה ביקש לעשות ממני ריסט,כמובן שעשיתי כי חשבתי שאחרי זהאוכל להחזיר לרזולוציה המקורית שהייתה לי,ופתאום זה הראה לי מסך שכתוב שם: WINDOWS COULD NOT START BECAUSE THE FILE IS MISSING OR CORRUPTף WINDOWS/SYSTEM32/CONFIG/SYSTEM YOU CAN ATTEMPT TO REPAIR THIS FILE BY STERTING WINDOWS SETUP USING THE ORIGINAL S…
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום יש לי תוכנה איחוי למחשב .עכשיו יש לי דיסק קשיח של 320 ג'יגה וכשהתקנתי את הדיסק הקשיח היה לי מקום כולל פנוי בדיסק 298 ג'יגה 1.מה המחשב לוקח הרבה מקום מבלי שהשתמשתי בכלום מהדיסק הקשיח מ320 ירד ל298? 2.וכמה מקום פנוי צריך לפנות מהדיסק הקשיח כדי שהאיחוי יהיה הכי אפקטיבי והאם לחשב את פינוי המקום מה 320 או מה 298 הנוחכי?
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
אני צריך פלאג אין לווינאמפ שאני יוכל לשלוט בווינאמפ עם השלט של הכ.טלוויזיה , אני יודע שיש כזה אבל אני לא זוכר , ד.א יש אפשרות לתקשר בעמצאות האינפרא אדום של הפלאפון עם החיישן של הכרטיס ט.?
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-


