עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום, כל מייל שמגיע אליי מסומן כאילו שקראתי אותו כבר יש למישהו רעיון למה זה קורה?

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  2. Started by Inertia,

    שלום ברשותי Photoshop 7 me, כמו שאתם בטח יודעים תוך כדי עבודה הוספה של טקסט יוצרת שכבה חדשה והשאלה שלי היא כאשר יש לי הרבה טקסטים ואני רוצה ,נניח, לשנות את גודל הכתב לכולם, איך עושים את זה? עד עכשיו הייתי עובר אחד אחד ומשנה לו את הגודל\סוג כתב או מה שלא יהיה אבל בטוח יש דרך לעשות את זה לכולם ביחד... מישהו יודע? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  3. Started by nicknone,

    לאייבורי יש את הגרסה החדשה (3.0) של NOD32 בגרסת OEM. אני יכול לקנות את זה ולהפעיל בכמה מחשבים בו זמנית או שESET יחסמו לי את העדכונים אם אני יהיה מחובר מכמה מקומות שונים עם התוכנה? על כמה מקסימום מחשבים אפשר לשים את התוכנה?

  4. Started by omri123,

    מישהו יודע במקרה עם אילו תוכנות עובדים בתוכניות ריאליטי (כוכב נולד, האח הגדול וכו') כשחצי מדינה שולחת SMS איפה זה נקלט? עם איזו תוכנה?

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  5. משום מה FireFox לא מציג לי עמודים ספציפיים כמו העמוד נתונים על החשבון בנק שלי ב"מזרחי-טפחות" או עמוד הנתונים לגבי הגיוס שלי לצה"ל באתר "עולים על מדים". אני מצליח לצפות בעמודים האלה רק דרך Explorer 6. אשמח אם תוכלו לעזור לי, תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  6. או אם אפשר בכלל להעיף את האופציה של הדפדפן המובנה?

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  7. שלום חברי הפורום. אני מחפש תוכנה כמו NETLIMITER, יש הצעות ??

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  8. אם מישהו השתמש/משתמש בתוכנה ויש לו המלצה או ביקורת קטלנית - אשמח לשמוע.

    • 1 תגובה
    • 645 צפיות
  9. מחפש תוכנה איכותית ללכידת ודיאו(אני רוצה להקליט קטע ממשחק...) תודה מראש..

  10. Started by MatanFrenkel,

    אני חושב שיש לי קילוגר , פרצו לי לסטים סתם ככה היום סטים Steam מי שיודע זה תוכנה של משחקים והיה לי שם משחקים בשווי 250 שקל+ אפשר תוכנה טובה שתנקה?

  11. Started by DeeKay,

    יש לי מסך LCD שכמו רוב מסכי ה-LCD, תומך בקצב רענון של 75Hz אך יפעל תמיד ב-60Hz ללא קשר למה שנקבע. הבעיה היא שכשאני אני מפעיל Vsync (יVertical Synchronization), זה מגביל את קצב הפריימים ל-75 במקום 60 וכך כל תמונה חמישית נזרקת ונוצר Delay/מן לאג, בין לחיצה במקלדת והתגובה במשחקים. אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לקבוע את הקצב בו מוגבלים הפריימים ע"י ה-Vsync. ניסיתי לקבוע הגבלות ב-Riva Tuner בתפריט ה-Low-level refresh rate settings אך אין לזה השפעה על ה-Vsync (כך הסתבר).

    • 6 תגובות
    • 644 צפיות
  12. Started by road_runner,

    אני מעוניין לשנות את כל השירים ששמות הקובץ שלהם בעברית לאנגלית מעוברתת: אביב גפן - אור הירח.mp3 = Aviv Gefen - Or Hayareach.mp3 אני מחפש תוכנה שיכולה ליצור קובץ DATABASE של כל המילים שנמצאו בשמות קובץ, ומציגה אותן בטבלה כך שאוכל לכתוב את התרגום החדש ליידן, ואז שוב לתת לתוכנה לרוץ על התיקיה ולשנות את כל הקבצים. מן הסתם אני לא מאמין שמישהו באמת תיכנת כזה דבר.. ופעם אחרונה שתיכנתתי משהו זה היה לפני יותר משנתיים, כך שעד שאני אזכר איך לתכנת כזה דבר אני אוכל להחליף את כל השירים ידנית כבר... אשמח לטיפים או תוכנות דומות שמצאתם, או אם מישהו יכול לתת דוגמאות (בעדיפות לVB) של איך מכניסים מילים משמות קובץ לטבלת נתונים ואיך כותבים בחזרה שמות קבצים... ואז אני רק יצטרך למצוא מאיפה…

    • 3 תגובות
    • 644 צפיות
  13. יש לי תקלה במחשב אני חושב שיש לי בעיה בregistry זה לפחות אחת האופציות אני צריך תוכנה שבודקת את הregistry ומתקנת את התקלות שהיא מוצעת תודה מראש !!

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  14. Started by YAK33,

    שלום אני לומד עיצוב גרפי ובניית אתרים. אני לא מצליח לעצב לי MENU לאתר של מאפרת.(אתר לחברה ..) :s05: עזרה תתקבל בשמחה!

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  15. הסתכלתי בלשונית ISO כדי לבדוק את ההגדרות. מצד אחד יש שם ISO level 1 ו- ISO level 2 ומצד שני יש check box מסומן עם Joliet. בקיצור, האם הנרו יצרוב עם ISO או Joliet ןמה ההבדלים ביניהם?

    • 6 תגובות
    • 644 צפיות
  16. Started by roei88,

    יש לי בעיה שכל כמה זמן נמחקים לי כל האתרים במועדפים שלא נמצאים בתוך תיקיות ובמקומם זה שם אתרי פורנו עשיתי כבר סריקה עם spybot ו-norton וזה לא עזר :-\

    • 3 תגובות
    • 644 צפיות
  17. Started by kobibo,

    איך תוכנת האנטי וירוס של Mcafee 9.0 ? למישהו כבר יצא להתקין אותה ?

    • 0 תגובות
    • 644 צפיות
  18. Started by Guyn,

    אני מתקשה למצוא את הגדרת ההגנה הנכונות, תחת Excel 2003: המטרה שלי היא לאפשר העתקה של נתונים מקובץ אקסל אחר, כאשר ההעתקה עצמה תשנה רק את תוכן התאים ללא שינוי העיצוב שלהם. עברתי על ההגדרות של הגנת גיליון, אפשרתי למשתמש לערוך טווח מסוים, אך למרות שלא סימנתי תחת הגנת גיליון את האפשרות של עיצוב הגיליון- עדיין העתקה גורמת לשינוי הפונט... רעיונות? :-\

    • 4 תגובות
    • 644 צפיות
  19. כמו שאומרת הכותרת, אני משתמש בתוכנה הנל לניתור המחשב. החיישן של הלוח אם מציג לי 3 טמפרטורות כפי שרואים בתמונה. רציתי לשאול למה, ואיך אני יודע מה מבין השניים שייך לצ'יפסט של לוח האם באמת על אף ששתי הטמפרטורות משתנות? וגם מה זאת הטמפרטורה השלישית הלא הגיונית? תודה מראש, אור.

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  20. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש ברשותי מצלמה חדשה של לוגיטק ואני מחפש תוכנה שיודה להקליט ווידאו אבל מקומפרס כלומר אני מצלם את הבית בערך 12 שעות ביום ולא רוצה שהקובץ יעלה על 500 600 מגה ביום מה אתם ממליצים?

    • 0 תגובות
    • 644 צפיות
  21. Started by Am,

    מחפש תכנה לניהול קורס אקדמי, על התכנה להכיל מאגר שאלות שישלח באופן אקראי לרשומים בקורס, מתן מספר אפשרויות למענה על השאלות, בדיקת התשובות ומתן ציון סופי. אודה לעדכון אם שמעתם על תכנה מתאימה. :

    • 0 תגובות
    • 644 צפיות
  22. תוכנה שתדע למחוק לחלוטין את ההיסטוריה של IE ושלא ישאר גם ה Auto Complet . דרך האופציה ב IE ה History נמחק אומנם אבל במידה ומתחילים לרשום שם של אתר אז ה Auto Complet נכנס לפעולה ואני רואה את כל שם האתר שביקרתי בו .

    • 3 תגובות
    • 644 צפיות
  23. היי כל פעם ששלחתי לחבר דף אינטרנט הכל היה בסדר אבל לאחרונה במקום שיפתח האוטלוק אקספרס נפתח ה - מיקרוסופט אופיס האוטלוק ואין לי מושג איך עובדים איתו (בגלל שזה בכלל לא שולח לי מיילים משום מה). אז בקיצור, איך אני מחזיר את האופציה הקודמת שיפתח לי את האוטלוק אקספרס? בתודה רבה רבה מראש

    • 3 תגובות
    • 644 צפיות
  24. Started by ofer1928,

    האם יש למישהו תוכנה שממירה קבצי FLV לקבצי avi?

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  25. רשום לי Norton Internet Security has blocked access to this restricted site. -------------------------------------------------------------------------------- Site: http://www.durex.com/ Blocked categories: Sex Education/Advanced If you think this web site is incorrectly categorized, visit the Symantec Internet Security Center to report it.

    • 2 תגובות
    • 644 צפיות

דיונים חדשים בפורומים