עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני לא מבין חלק מהדברים שרשומים בהתקנה (במיוחד מה 'setup files folder' אומר ) מה התיקיה שצריכה ליהיות ב 'setup files folder' ניסיתי c:\ c:\windows c:\program files c:\vistatransformationpack (תיקיה חדשה) וכלום לא עובד, הוא נותן לי שגיאה שזה לא התיקיה של :screwy:setup files folder בבקשה תסבירו לי מה כל אפשרות אומרת. תודה מראש עריכה הסתדרתי עם ההתקנה... היתי צריך פשוט לבחור אפשרות אחרת. אבל ראיתי בתמונות שיש חלונות שקופים ואצלי אין כאלה

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  2. לא בישבילי, אני מסתפק בזה של הsp2 כאילו אחד קליל אבל טוב שיכלול גם פיירוול או מה שזה לא יהיה... אין לי מושג לאחרונה יש אותם כל כך הרבה :-X קשה לבחור. ד"א מה אתם אומרים על דוקאור וואב? או קספרסקי?

    • 3 תגובות
    • 645 צפיות
  3. בחיי שיש רגעים שאין לך כותרת מתאימה לכתרר בפורום וזה אחד מהם שאלתי היא כדלקמן: נניח ואני בא להוריד קובץ ענק של 4GB מלינק בודד כאשר הוא מראה לי שיש עוד יום נניח לסוף ההורדה... ונניח כי בדיוק קופץ לי החשמל בבית אזי => הלכה ההורדה => כמה דברים שבורים נוספים בבית... :'( האם יש דרך בכל זאת ע"י תוכנה כלשהי להוריד פשוט במנות פנימיות של חלוקה בפיירפוקס או משהו כזה.. כך שאם נפל הפקק אז ההורדה תמשיך מאותה הנק' בדיוק אבל לא תפגע ולו בביט אחד מה- FILE שלי כי אז זאת תהיה בעיה..... תודה

    • 9 תגובות
    • 645 צפיות
  4. לאחרונה קופצים לי כל מיני אתרים להיכריות לרינגטונים וכיוב'. ב GOOGLE TOOL BAR חסמתי את הפופאפים. הרצתי AD-AWARE ו SPY BOOT וכלום לא עוזר ,בדר"כ הלוגו של האתר הוא CID . לפני כ3 חודשים היתה לי בעיה עם תוכנית בשם SVCHOST שהיה רושם לי שהיא ביצעה פעולה לא חוקית , זה נורא הפריע לי בתפעול המחשב עד שבסוף מחקתי אותה. יכול להיות שבגלל זה כל הזמן קופצים לי האתרים האלו? תודה לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  5. Started by morans,

    היי חבר'ה! מאתמול יש לי בעיה במסנג'ר, הבעיה לא מונעת מהמסנג'ר להיפתח ולתפקד כרגיל אבל עדיין מפריעה. כל פעם שאני פותחת את המסנג'ר מופיעה לי הודעה שיש בעיה עם המפתח, אין הרשאות, משהו כזה. לא יודעת למה זה התחיל להופיע פתאום, ניסיתי לקרוא על זה אבל לא מצאתי פתרון. אודה לכם אם תצליחו לעזור לי. בנוסף גם אין אפשרות למחוק את המסנג'ר ולהתקין מחדש כי הוא רושם את ההודעה הזאת גם בהסרה. (ההודעה בתמונה המצורפת) תודה לכל העוזרים! מורן [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  6. Started by מהיר^ועצבני,

    יש לי כרטיס מסך riva tnt 32mb ויש באתר התקנות של דרייברים ואני לא יודע איזה אני צריך להוריד .אם מישהו יכול לתת לי לינק תודה..

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  7. Started by zvkel,

    מחפש תוכנה שמורידה אתרים פשוטים (15-20 דפים) אני צריך לגבות את האתר של החברה שאני עובד בה.... ומאחר לאף אחד כאן אין מושג איך בכלל העלו את האתר נראה לי שזו האופציה הכי מהירה כרגע

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  8. SoylentRed.net - Projects > makelink התוכנה הזאת נותנת אפשרות של יצירת קישור של HTML, טקסט ושל פורומים בדפדפן הפיירפוקס מה שעושים זה מתקינים את התוכנה על הפיירפוקס וכאשר מגיעים לדף אותו רוצים לקשר פשוט לוחצים חיצה ימינית->צור לינק->פורום כאשר תגיעו לחלון כתיבת ההודעה עשות הדבקה והלינק יגיע כבר מסודר יחד עם השם שלו כפי שנלקח מהאתר(כדוגמת מה שעשיתי למעלה)

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  9. Started by 2FAST4U,

    קודם כל שלום לכולם ושבת שלום! לפי שעתיים עשיתי פירמוט סתם פשוט בגלל שהרבה זמן לא עשיתי...אחרי הפירמוט התקנתי הכל דרייברים ללוח אם ולכרטיס אבל משום מה הכרטיס מסך כל הזמן מופיע לי עם סימן קריאה צהוב לא משנה מה אני עושה זה לא משתנה ניסיתי להסיר את ההתקנה מספר פעמים ולהתקין שנית זה לא עוזר...שאני נכנס למאפיינים בשולחן עבודה רשום לי מתחת לכותרת תצוגה ברירת מחדל...אני לא יודע כבר מה לעשות ניסיתי כמעט כל דרך אפשרית...מקווה שתוכלו לעזור לי מצטער שכחתי לרשום את המפרט של המחשב: מעבד: intel quad core q6600 2.4 Mhz קירור למעבד: zalman cnps9700 led לוח אם: gigabyte p35 ds4 זיכרון פנימי: corsair xms2 DHX 800Mhz 4giga כרטיס מסך: palit geforce 8800gt super 1giga מארז: antec nine hun…

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  10. Started by tulz,

    שאני מנסה לעדכן זה כותב לי את ההודעה הבאה: http://img392.imageshack.us/img392/747/17yg.jpg מישהו יכול להגיד לי למה זה כותב כך והאם יש פתרון לבעיה? תודה מראש לכל העונים.

    • 5 תגובות
    • 645 צפיות
  11. Started by zohar678,

    אני מחפש המלצה על דפדפן מהיר שתומך בשפה העברית + סרגלים + כניסה למייל של וואלה. רק לא פייר פוקס. האם מישהו מכיר דפדפן כזה?

  12. Started by gkman,

    שלום לכולם. אני כרגע משתמש בany video converter להמיר סרטים וב- any audio converter להמיר אודיו. שמתי לב אבל שכשאני ממרי אודיו התגיות של הקבצים ( זמר- אלבון שנה וכו') נמחקים ולא נמצאים בקבצים שהומרו. השאלה שלי אם אפשר לתקן את זה. ואם לא האם יש תוכנה אחת שממירה גם סרטים וגם אודיו ( מורידה גם מיוטוב) ושומרת על התגיות של המוזיקה הכל בתוכנה אחת? זה לא חייב להיות חינמי תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  13. Started by davidcohen,

    היי אחים שלי, אני רוצה לעשות שתקייה לא שתוכל להימחק או שבשביל למחוק צריך להקיש קוד. אני יודע שאני יכול לעשות קובץ מקובץ שתיהיה לו סיסמה אבל אפשר למחוק אותם ורק לפתוח אותם אי אפשר. אני רוצה שלא יוכלו למחוק אותו תודה לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  14. Started by MrAccident,

    שלום אתמול כשניסיתי לחפש שם של בן אדם (צייר) האימיול מצא משום מה קובץ עם כ16 אלף יוזרים (לפי מה שכתוב) עם השם שחיפשתי בדיוק ואחריו "ShareAccelerator.exe" ואני יודע שזה סוג של... הפרעה ולא קובץ אמיתי כי גם בכמה שמות אחרים שחיפשתי פתאום הופיע (פעם ראשונה בחיים שלי) הקובץ הזה, גם שיניתי את האות האחרונה של השם לאות אקראית לחלוטין וזה שוב מצא את הקובץ עם מה שכתבתי ואחריו אותה המילה והסיומת כמו כן הגבלתי את החיפוש לקבצים שגודלם הוא יותר מ3 מגה כשהקובץ הזה הוא בן 2.משהו ועדיין זה מצא אותו אם אני מחפש רק סוג אחד של קבצים לדוגמא רק קבצי וידאו אז האימיול לא מוצא את זה, ניסיתי גם להגדיר לאימיול בחיפוש לא לחפש את המילא "exe" כלומר לכתוב את מה שאני מחפש ואז NOT exe ובהתחלה זה הצליח וא…

  15. שלחו לי קישור לקובץ וורד שהעלו לGoogle Docs אבל כשאני לוחץ על הקישור אני מקבל את ההודעה המצ"ב. אין לי נסיון עם Google Docs אבל זכור לי שכל החוכמה היא שאפשר לשלוח את הקישורים לאנשים אחרים במקום את הקובץ עצמו. אז למה זה לא עובד? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 645 צפיות
  16. היי, השאלה בכותרת+האם הן יכולות לפעול באופן תקין,כשמאשרים את שתיהן כהרחבות זמינות בIE9,כשהעדיפות על פלאש? תודה רבה מאוד מראש.

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  17. Started by pk1,

    ברשותי כרטיס טלויזיה ואני מנסה להקליט בעזרתו תוכניות אבל כל פעם הקובץ שנוצר יוצא בratio לא נכון, התמונה נראית "מחוצה". בצפייה בזמן אמת אין את הבעיה. מישהו יודע איך לפתור את זה?

    • 1 תגובה
    • 645 צפיות
  18. Started by shon,

    אהלן חברה, עד עכשיו הכל היה סבבה באימיול. הורדתי ממש מהר והתחברתי לאיזה שרת שרציתי. עכשיו האימיול מהרגע שאני פותח אותו לא מצליח להתחבר לשרת בכלל. הוא כותב "מתחבר" ועם זאת מוריד ממש לאט מאיזשהו שרת שהוא אפילו לא אומר לי את שמו. מוזר.... מה עושים???? תודה!

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  19. Started by ruff stuff,

    שלום יש לי את המקודדים cccp התקנתי אותם לפני 5 חודשים רציתי לדעת האם מידי פעם יוצאים עידכונים למקודדים ומשפרים את האיכות שלהם. תודה.

    • 8 תגובות
    • 645 צפיות
  20. Started by Xilver,

    The black screen appears as soon as the desktop up. The graphic card is the reason for all that because i just installed the newest driver. i downloaded from nVidia site so i don't understand why there is a problem. I'm talking right now from safe mode so i can't write in Hebrew. thanks

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  21. שלום, אחת האופציות (הכפתורים) שיש אצלי ב EXPLORER BAR של ה INTERNET EXPLORER מופעל אוטומטית כאשר אני מפעיל את ה INTERNET EXPLORER. מאיזה מקום אפשר לנהל את האופציות שמופעלות אוטומטית עם עליית ה I.E?

    • 1 תגובה
    • 645 צפיות
  22. Started by eliav12,

    שלום, לאחרונה אני מנסה להסיר תוכנות מהמחשב אך ללא הצלחה, וההודעה שאני מקבל כל הזמן היא זו: תמונה של ההודעה שאני מקבל * התמונה היא כאשר אני מנסה למחר תוכנה בשם hide ip, בלי שום קשר אל התוכנה זה עושה לי את הבעיה עם עוד תוכנות עם אותה הודעה בדיוק רק נתיב שונה. אשמח לתשובה.

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  23. Started by Xilver,

    חתימה חדשה, לאתגר בפורום:

    • 1 תגובה
    • 645 צפיות
  24. Started by polip,

    הרצתי את התוכנה הזו שבודקת את נתוני המחשב והיא נתנה לי הודעה מוזרה: "Warning W2518 - Mainboard temperature is too high (i.e. over 50ºC). This should appear only if the mainboard has a temperature-monitoring sensor installed. Fix: Power down the system immediately. Open the case and check that all the fans are working and check whether components are unusually hot inside. Make sure the components have good all-round ventilation. Use more fans if required." ובנתוני הטמפ': Temperature Sensor board temperature 25 c/77 F CPU temperature 27 c/80 F power/Aux temperature 70 c/158 F מה זאת אומרת שהטמפ' גבוהה מידי או שאם יש סנסורים מותקנים במחשב אז זה בסדר???? אני לא שיני…

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  25. Started by alonpartuk,

    אני לא מצליח לראות סרטים באנטרנט על שרתים וכאלה עכשיו התקשרתי למוקד תמיכה של בזק בין לאומי וגילינו שהבעיה היא בדפדפן (כי דרך המחשב שלי זה מצליח ודרך האקספולרר לא) השאלה היא מה עדיף לי לעשות או להתקין מחדש את ההקספלורר או להוריד דפדפן חדש?

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות

דיונים חדשים בפורומים