תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, במהלך השנים של שימוש ב ICQ העברתי אותה ממחשב למחשב, ממערכת הפעלה אחת לשניה ומהתקנה להתקנה. כמובן שהצטברה לי חתיכת היסטוריה רצינית למדי. עקב ניסיון העבר אני לא סומך על ICQ שתדע לשמור על קבצי ה history שלה במאה אחוז. האם ידוע לכם על תוכנה חיצונית שתוכל לעזור לי? תודה.
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
שלום. יש לי את התוכנה real flow גרסה 4. איך אני יכול לקחת אוביקט שעשיתי בMAX ולפתוח אותו בתוכנה? וגם איך אני לוקח את מה שעשיתי בתוכנה ופותח בMAX. משום מה כאשר אני פותח קובץ 3DS או כל קובץ תלת מימד זה או אומר שאין את הקובץ או שיש בעיה. מה אני יכול לעשות ובכלל האם יש תוכנה אחרת שעושה את אותו הדבר? תודה
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
מה ההבדל בין שתי התוכנות הרשומות מעלה ? אשמח להסבר . האימיול מאוס כבר ואני מחפש משהו יותר טוב . בנוסף לאימיול .
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
לא יודע למה זה קורה....אבל IE7 כל הזמן מגדיל את צריכת הזיכרון מה שמאט מאוד את התיפקוד של הדפדפן ניקיתי TEMP שדרגתי לIE8 וחזרתי ל IE7 זה לא וירוס ביטלתי את כל הסרגלים ( היה אחד של זינגה ואחד של סטאמבל) כלום לא עוזר לאט לאט ובהתמדה זה מגדיל את צריכת הזיכרון !!! לאחר חצי שעה שעה אני חייב לכבות את הכל כי זה מידי איטי כל זה לא קורה לי ב דפדפן כרום ( למשל ) אז מה לדעתכם הבעיה....????
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
את הכרטיס קול. הוינדוס מזהה את הכרטיס אני מנסה להתקין את הדרייבר בטא שהיה באתר של קריאטיב אבל משום מה זה לא עובד ומקבל שכאילו אני צריך להתקין מחדש את הדרייבר עם סימן קריאה. מה אני יכול לעשות כדי שזה יעבוד ?
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
אחר הצהריים טובים התבקשתי מחבר לנסות לשחזר מידע מקובץ וורד מסוים. אני צריך כל מידע שאוכל להוציא ממנו כמו שמות העורכים הקודמים ותאריכי שינוי. יש אופצייה כזאת? ניסיתי לחפש ולא מצאתי כלום. (הקובץ הגיע אליו באימייל, אין גישה לקובץ המקורי) תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום יש לי במחשב 8 חיבורים של usb ובכולם חיברתי הרבה דברים שונים ועכשיו אם אני רוצה לחבר משהו כמו פלאפון,mp3 , או זיכרון נייד , אז המחשב כותב שהחיבורים כבר תפוסים ואי אפשר השאלה שלי זה האם יש תוכנה או איזה דרך לאפס את החיבורים שבו נגיד אני חבר משהו שהיה מחובר והמחשב יכתוב שזה התקן חדש תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
יש גרסה שנקראת - Enterprise למה הכוונה...אני מדבר על 2007 ...אהה ויש גם את ה - Ultimate אשמח אם מישהו יסביר את ההבדל...
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
לאחר שמדברים בתוכנה פעם ראשונה היא שואלת אם אני רוצה לשמור את ההיסטוריה ואמרתי שלא אבל אני יודע שכל דבר שעושים במחשב נשמר בהארד דיסק. השאלה שלי היא האם אני יכול להגיע אליה גם אם לא שמרתי אותה ואיך כמובן (אם זה אפשרי). תודה.
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי מערכת של ווינדוס XP במחשב, ו-2 חיבורים לאינטרנט: האחד עם פיירוול והשני בלי. כשאני מתחבר עם הפיירוול (הפיירוול המובנה של WinXP שנמצא באפשרות Advanced של החייגן) הכל עובד כמו שצריך והגלישה זורמת. אבל אם אני מתחבר ללא הפיירוול (למשל בכדי שאנשים יוכלו לשלוח לי קבצים ב- ICQ, ועוד דברים אחרים) האינטרנט מתנתק לאחר מס' דקות ומציג הודעה ש "LSA Shell" (משהו כזה) צריך להיסגר ולאחר מכן ישנו Countdown (מונה לאחור) של דקה עד לכיבוי טוטאלי של המחשב. -אני יודע שהתופעה הזו דומה לווירוסים Sasser ו- Blaster, אבל הורדתי את כל העדכונים של ה NAV ואפילו ביצעתי סריקות דרך אתרים אחרים (MCAfee + PandaSoftware) וכל הבדיקות הראו שמחשבי נקי מווירוסים. -מה תוכלו להציע לי לעשות וכיצד לפת…
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
יש לי בעיה של תקיעות וקפיצות בלתי נסבלות בסאונד שיוצא מהכרטיס קול (לא משנה מאיזה תוכנה\פורמט צליל) כאשר Azureus פתוח ומעלה קבצים. לא מצליח להבין למה Azureus (ורק התוכנה הזאת) גורמת לתקלה הזאת! והנא חלק מהדברים שכבר ניסיתי זה לא הדרייבר - השתמשתי בדרייברים של Youp-Pax והם לא עשו כל בעיה מיוחדת לפני כן אך בכל זאת מחקתי אותם לגמרי (השתמשתי גם בתוכנה "Driver Cleaner Pro" כדי להסיר) וכרגע אני משתמש בדרייברים שמגיעים עם חלונות - לא עוזר. אין כל קשר לעומס על המעבד - הבאתי לנגן עדיפות Realtime וזה לא עוזר בגרוש. זה לא הנגן - ניסיתי את WMP, BSPlayer, Winamp בכולם אותו בעיה. זה לא codec - התקלה מתרחשת בעת נגינת כל פורמט לא משנה איזה WAV/OGG/MP3 וגם בסרטים. ניסיתי למחוק לגמרי את Azu…
-
- 4 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום רב, חדרו למחשבי 2 וירוסים. וירוס אחד הצלחתי למחוק דרך סריקה במצב בטוח ע"י נורטון, ווירוס אחר לא רוצה להימחק בשום אופן. אני מצרף תמונה של הוירוס, אשמח לעצות. במידה ופרסמתי את ההודעה בפורום לא מתאים, קבלו את התנצלותי. תודה מראש, גיא. [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 647 צפיות
-
-
האם נתקלתם בוירוס הזה? Diskrun.exe אפשר לראות אותו בכל כונן (אם קבצי מערכת וקבצים נסתרים גלויים אצלכם) אפשר לראות את זה נכנס גם לAutorun.inf [autorun] shellexecute=Diskrun.exe הוירוס מתרבה בקלות וקיים על כל כונן נייד שמתחבר למחשב מותקן אצלי נורטון סימנטק ENDPOINT 12 אבל הוא לא מזהה את זה כוירוס חיפוש ברשת העלה כמה תוצאות שמתיחסות לזה כאל וירוס אבל באתרי האנטיוירוס הגדולים לא מצאתי כלום שאלתי האם מישהו נתקל בזה והצליח להסיר? ובאיזה תוכנה (מקווה שרשמתי את ההודעה בפורום הנכון)
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
מחפש אחד טוב...הייתי משתמש ב Download accelerator plus הידוע גם כ DAP. והוא עושה לי בעיות,אני מחפש משהו אחר..יש המלצה למישהו?
-
- 4 תגובות
- 647 צפיות
-
-
הצלצול של הפלאפון מקפיץ אותי לפעמים אז אני מעוניין להנמיך את ההתחלה של הצלצול שהוא יתחיל חלש ואחרי כמה שניות יתגבר לווליום המקורי שלו יש אפשרות לעשות את זה בNero WaveEditor? ואם כן איך... אם לא איזה תוכנה צריך? תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
יהיה נחמד אם יהיה סטיקי שבו יהיה אתרים ללימוד תוכנות לעיבוד גרפיקה ממוחשבת. כך יהיה יותר רצון למשתשמשים לנסות את התוכנות ולהיפתח לתחום זה במחשבים. למשל אני מוסיף את האתר http://www.kirupa.com/developer/flash/index.htm שבו יש מדריך לFLASH כולל הצגות בוידאו ותמונות. אני מקווה שעוד משתמשים יוסיפו אתרים או קישורים למדריכים.
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום לכולם חג שמח קודם כל אני מחפש דריבר טוב למשחקים בעיקר כמו counter-strike שיעבוד לי חלק וטוב אם למישהוא יש אז בבקשה כרטיס מסך fx5900xt12mb(MSI כרגע משתמש בה 77.77 של nivdia
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
יש לי סרט ששוקל 695 ודיסק של 700 MB הוא לא רוצה לצרוב לי בטענה שאין מקום מה אני צריך לעשות תודה!
-
- 6 תגובות
- 647 צפיות
-
-
קורה לי לא פעם שהווינדוס מגיע למצב שהוא פשוט מסרב לעלות בכל דרך ומה שנותר לעשות זה להתקין מחדש. הבעיה היא בהוצאת המידע מהדיסק הקשיח במקרה כזה. ב98 אפשר היה לעלות עם הדיסקטים של הבוט ולהעתיק הכל למחיצה אחרת, אבל עכשיו הכלי היחיד שידוע לי עליו שיודע לכתוב ל NTFS זה ה recovery console שלא בדיוק מציעה פתרונות גיבוי טובים (היא לא תומכת בהעתקה של יותר מקובץ אחד בו זמנית) מה שעד עכשיו הייתי עושה זה לעלות עם LIVE של לינוקס ולהעתיק את הקבצים למחשב אחר ברשת, אבל הייתי שמח לדעת אם יש איזשהו כלי נורמלי שלא דורש יותר מדי משאבים שיכול להעתיק לי את המידע לתוך מחיצה אחרת של NTFS (עדיפות לCD כי אין לי פלופי על המחשב) אני יודע שאולי הגירסה החדשה של norton ghost יכולה לעשות את זה אבל היא צר…
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
:s05:
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
קניתי עכבר מעולה מסוג לוגיטק דגם : LX3 העכבר עובד מעולה ורגיש אבל יש לו בעייה חמורה אחת: * הוא לא עובד בגילגול כלפי מעלה של הגלגל(במקום לגלול מעלה הוא מעביר דפים אחורה) בדקתי במחשב אחר והוא עבד מצויין ולא הייתה הבעייה כלומר הבעייה אצלי במחשב, אבל מה היא? ניסיתי להוריד ולהתקין את הדריוור של ה PS2 וגם זה לא עזר בכלום. ניסיתי להסיר את התוכנה שמגיע עם העכבר - גם לא עזר. מה עושים?מישהוא יודע? תודה מראש ביי tangush
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
חברה אני בקורס מחשבים והמורה שלי אמר לי שאפשר בעזרת מדריך להוריד על 150-200 ב bitcomet האם זה אפשרי ? אם כן תביאו לי את המדריך!
-
- 7 תגובות
- 647 צפיות
-
-
המעבד שלי בלפחות 50% מאמץ כל הזמן יש לי מעבד 6420 של אינטל וווינדוס xp sp2 . כאשר בד"כ הוא היה על בין 0 ל3 אחוז תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
האם התופעה הזאת היא יזומה ע"י מפתחי התוכנה על-מנת למנוע מהווירוס stration להמשיך לתקוף ? אם לא, מהו הפתרון, תודה!
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
יש לי פינקס כתובות במחשב ישן ורוצה להעביר לחדש איפה זה נימצא איך מעבירים? תוגה שובע טוב
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-


