תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אם נכנסים למאפיינים של קובץ כלשהו נתן לראות את תאריך הגישה האחרון שלו... האם יש אפשרות או תוכנה כלשהי המראה את כל התארכים שבה היה גישה לקובץ מסוים? תודה.
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
בחלק מהסרטים אני שומע את הקול של הדיבור לא של הרקע ממש חלש!!! זה קרה לי עד כה בDEJA VU ובSHOOTER עכשיו יש לי את K-LITE MEGA CODEC PACK אז עזרה בקשה... :]
-
- 6 תגובות
- 647 צפיות
-
-
אז ככה הפיירפוקס גירסה 1 התקנתי את הadblock המתאים ובהתחלה הוא עבד טוב ועכשיו הוא חוסם לי הכול!!! פשוט הכול ! כדי לראות את הכפתור בפורום של ההוספת הודעה חדשה כדי לכתוב את זה הייתי צריך לנטרל אותו!!!
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
היי אני משתמש בREDIRIS והיא תומכת בעיברית.אבל שאני מכניס את הקובץ לWORD (אופיס 2003) הוא לא מזהה את כל המסמך. אשמח לעזרה בנושא
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה יש לי בעייה במסנג'ר גירסה 7.0 בטא, שמשום מה פתאום ככה סתם אני מנסה להתחבר וישר זה נותן לי הודעה שיש גירסה חדשה בלה בלה בלה ובשביל להפעיל את המסנג'ר חייבים להוריד את הגירסה החדשה ולהתקין אותה, הקטע הוא שה-7.0 בטא זאת הגירסה הכי חדשה ושאני מנסה כאילו להתקין את הגירסה הכי חדשה על ה-7.0 שמותקנת לי במחשב זה מוביל אותי לעמוד ההורדה של מסנג'ר 6.2 בעברית וזה כמובן לא מסכים להתקין כי אי אפשר להתקין גירסה ישנה על חדשה. חשוב לציין שזה עבד לי כמה ימים בצורה טובה מאוד ובלי בעיות ופתאום ככה סתם זה לא רוצה לפעול, כמובן שניסיתי להסיר ולהתקין מחדש אולי 50 פעם וזה לא עזר... אולי למישהו יש פיתרון לבעייה המעצבנת הזאת? בתודה מראש, דודי הסטלן
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
שלום יש לי כמה חשבונות מייל באאוטלוק אקספרס. אני רוצה שההודעות יגיעו לתקיות נפרדות ולא כולם לinbox, לדוגמא הודעות מהמייל של העבודה יכנסו אוטומטית לתקיה "עבודה", מהמייל הפרטי ל"בית" וכן הלאה. יש אפשרות כזו? תודה
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
אני משתמש בוורד 2003 בעברית על חלונות XP באנגלית. הבעיה היא שהותכרת של וורד ב-TASKBAR היא: Microsoft word - name of documents, ולא ניתן לראות בקלות את שם המסמך עליו אני עובד כשיש כמה חלונות פתוחים, כך שבד"כ אני רואה רק Microsof... וכו'. יש אפשרות לשנות את הכותרת הזאת, כמו שמשנים את ה-TITLEBAR לדפדפן אקספלורר?
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב עם התקנה של XP PRO עברית,וזה ממש מעצבן להשתמש ככה (רגיל לאנגלית..) יש איזשהי דרך להפוך את הממשק לאנגלית? (נגיד במקום התחל שיהיה Start ?) תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
שלום אני צריך משהו די פשוט אני שומע מוזיקה בזמן שאני משחק במשחקים, ואני צריך תוכנה שבעזרתה אפשר להעביר שירים, ולעלות ולהוריד ווליום בזמן המשחק מבלי למזער את המשחק. הקיצורים הרגילים של המדיה פלייר לא עובדים כמובן... יש פיתרון? תודה =)
-
- 4 תגובות
- 647 צפיות
-
-
מהי הדרך הטובה ביותר למצוא TROJAN? במחשב?
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
טוב, אז AOL הוציאה לא מזמן את האנטי וירוס "שלה", שהוא בעצם Kaspersky Anti-Virus קצת מוגבל וחסר פיטצ'רים ליד הגרסה הרגילה, אבל ניתן לקבלו בחינם עם רשיון לשנה. בשביל להתחיל להנות מהשירות, יש להכנס לאתר הזה ולהרשם (מותנה רק בנתינת כתובת אימייל, שום דבר אחר מלבד הכתובת). יש אנשים שזה יתאים להם יותר (אנשים שאין להם תקציב לגרסה המלאה, או אנשים שלא מוכנים להשקיע כסף), ויש אנשים שפחות (חוסר פיטצ'רים (ראו ביקורות בהמשך), חוסר אפשרויות ועוד כמה דברים מזעריים). מצאתי ביקורת ארוכה וטובה ב-Download.com של בנאדם שמציג את היתרונות והחסרונות בצורה טובה: http://www.download.com/AOL-Active-Virus-Shield/3640-2239_4-10568703.html?tag=tab_ur אני מאמין שיש עוד כמה ביקורות טובות ומפורטות (…
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
את הסרטון הבא למחשב כקובץ divx\avi ?? http://www.youtube.com/watch.php?v=cPdD0rEFmyA תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
אני מנסה להמיר קובץ וידיאו עם כתוביות בתוכנה הזאת, ופתאום הוא לא מציג לי שום כתוביות. לפני כמה ימים הוא המיר לי בלי בעיות, עכשיו בשני קבצי וידיאו שונים הוא פשוט לא מציג כתוביות. שמתי לב גם שהוא לא מפעיל על מקודד (FFSHODOW או VBSUB), אני לא יודע איך זה היה לפני זה, פשוט שמתי לב שאין שום סמל ליד השעון כמו שמנגנים את הקובץ. התקנתי מחדש קודקים וזה עדיין לא עוזר. מה אפשר לעשות? תודה
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
אלה ההגדרות עם התוסף Tab Mix Plus. כשאני לוחץ על הטאב פעמיים רצוף הוא פותח לי חדש, כמו שנעשה בלחיצה כפולה על הבאר. מה הבעיה פה?
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
ביומיים האחרונים אני חווה בעיות דיי קשות עם האינטרנט. הבעיה היא פשוטה מאוד, אתרים לא עולים. לדוגמא, אם אני נכנס ל-HWzone ואז נגיד ל-ESPGuitars.com אז אני לא מצליח להתחבר לאתר השני (ESP..). זה קורה פחות כשאני מנסה להתחבר לאתרים ישראליים, אבל גם להם זה קורה לפעמים (Ynet). ניסיתי גם עם IE6 וגם עם FF, ב-2 המקרים הבעיה קיימת. סרקתי את המחשב עם Adaware, SpybotS&D, Microsoft AntiSpyware ושום דבר לא פותר את הבעיה. אני מחובר ישירות לראוטר (עוד 2 מחשבים מחוברים אליו בצורה אלחוטית) והחיבור הוא 1.5mbit של 012. למישהו יש רעיון מה קורה פה? תודה
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
שלום, דוד שלי שאל אותי איך אפשר לחסום דפים עם תוכן לא ראוי באינטרנט. ואני יודע שיש את הכלי הזה "יועץ התוכן" באקספלורר, אבל הוא לא הכי יעיל בעולם בוא נגיד... אז קראתי שיש גם שרתי פרוקסי שמטרתם לחסום תוכן כזה. השאלה היא אם הם באמת יעילים? ואיפה אני יכול למצוא שרתים כאלה? וגם איך אני יכול לעשות שהם יהיו בברירת מחדל, זתומרת שתמיד שייכנסו לאינטרנט זה יהיה דרך הפרוקסי? או שיש דרך אחרת חוץ מפרוקסי...
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
האם יש מהירות צריבה מסויימת שבה אני צריך לצרוב את ה VCD שלי?
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
שתכלול את האפשרויות הבאות: *שינוי שם הקובץ לפי התג *שינוי התג לפי שם הקובץ *החלפת שדות בתג ועוד אי אילו אפשרויות עריכה.... תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
-
אני רוצה לדעת איך אני מוציא מדיסק של motherboard את הדרייבר sata הנחוץ שצריך בהתקנת ווינדוס?
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
מישהו יכול בבקשה להביא לי את כל הדרייברים אל לוח האם Asus P5B SE אם אפשר? אני רוצה לפרמט את המחשב אבל נשבר לי הדיסק עם כל הדרייברים שלו ( המקורי ) אני יכול בבקשה הורדה של כל ההתקנות שהיו עליו? בבקשה כמה שיותר מהר המחשב לא זז לי
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
שום דפדפן לא עובד חוץ מהאקספלורר אני פשוט משתגע!! הפורטים פתוחים הכול בסדר אבל שאני בא להיכנס הוא מראה לי כאילו האתר מנותק.. מה אפשר לעשות?
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנה CPUZ כדי לקבל פרטים על החומרה שלי. האם תוכנה זו מספקת גם אינפורמציה לגבי מס' הליבות? (לא מצאתי את הנתון הזה תחת קטגוריית CPU).
-
- 6 תגובות
- 647 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
יש למישהו מושג למה האימיול לא מצליח למצוא לי מקורות לקבצים ולא משנה איזה קובץ אני מחפש? התוכנה מצליחה להתחבר לשרת לפי מה שרשום לי, אבל זה לא מוצא כלום. תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 647 צפיות
-


