תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי קבצי DVD 9 שאני רוצה להפוך לDVD 5 כדי לצרוב ( אגב, 30 שקל לדיסק?!...), אני מנסה להשתמש בתוכנה שנקראת DVD2ONE המליצו לי עלייה כמה פעמים, אבל אני לא מצליח לעבוד איתה (אם מישהו יכל לעזור זה יהיה טוב). אז באיזה תוכנה כדאי להשתמש?
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
שלום לכולם.... רציתי לדעת האם יש אפשרות באקספלורר 7 שברגע שנכנסים לאתרים כמו HWZONE,GMAIL וכו' עם שם משתמש וסיסמא שברגע שסוגרים את האתר זה יתנתק אוטומטית ולא ישאר מחובר...? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 591 צפיות
-
-
הוא לא שואל אותי יותר לגבי אתר מסוים
-
- 4 תגובות
- 782 צפיות
-
-
מה הוא הפיירוול הכי חזק + נוח לשימוש? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
יש לי MP4 היה לא דיסק של דריבר אבל הלך לאיבוד הMP4 הוא של clipper 1 גיגה כרגע הוא ריק ואני לא יכול להכניס לתוכו קבצים או שירים
-
- 2 תגובות
- 989 צפיות
-
-
אם יש הסבר קצר זה יכול לעזור...
-
- 0 תגובות
- 836 צפיות
-
-
נמחק לי איכשוהא הקובץ של הסוליטר. יש דרך להוריד אותו מהרשת?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחקתי כל מיני סימניות דרך האירגון סימניות, עכשיו פתחתי את הFF אני רואה שהן חזרו . מה יש לדפדפן הזה ? עריכה: לא משנה. בסוף היתה לי את אותה תיקייה פעמיים משום מה.
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום, הורדתי קובץ SWF, ורשום לו בסוג קובץ shockwave flash object עם איזו תוכנה אני פותח את זה?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת גיבוי חינמית טובה, שתגבה מידע באופן ידני מכונן רשת לכונן חיצוני. הכוונה היא מדי שבוע לחבר את הכונן החיצוני ולגבות מידע מתיקיות מסוימות שנמצאות בכונן רשת. הבעיה היא שהתוכנה שמגיעה עם הכונן החיצוני (elite data management של transcend) גרועה ויש בה באגים שמקפיצים הודעות שגיאה מדי פעם. היא גם מאוד לא ידידותית בבחירת התיקיות לגיבוי. אשמח להמלצה!
-
- 13 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
המחשב פעל כרגיל הפעלתי מחדש לפני שלושה ימים ואחרי ההפעלה מחדש הופיעה בעיה , המחשב לא מזהה את הכרטיס מסך אני לא יכול לעדכן דרייברים לא יכול לזהות את הרכיב חומרה עצמו, כשאני מדליק את המחשב דווקא מופיע בהתחלה הדגם וכמות הזיכרון אבל בפועל במערכת ההפעלה אני לא מצליח לזהות את הכרטיס ולהתקין אותו מחדש... מערכת הפעלה xp כרטיס מסך 8600 gt שום משחק לא עובד כמובן וכשאני מנסה להתקין דרייברים זה אומר שהוא לא מוצא חומרה מתאימה, ניסיתי להוציא ולחבבר מחדש את הכרטיס אפילו ניקיתי אותו כלום לא עוזר..
-
- 22 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היימ ישהו יכול לעזור לי בתוכנה languard אני לא מבין דברים מסוימים בה אני אשמח אם תיצרו איתי קשר באריסיקיו 327693432
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה שאיתה אני יכול לבדוק כמה WATTS צורך המחשב שלי?
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש תוכנה חינמית לניהול מחיצות שתומכת בחלונות 7 64 BIT. האם אפשר לקבל קישור לאחת כזאת? תודה מראש איציק.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
כותרת תודה לכל מי שעוזר
-
- 2 תגובות
- 783 צפיות
-
-
אהלן, האם יש למישהו המלצה לתוכנה לשיחזור קבצי DOC? לאחותי נמחקו כל הקבצים.
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
לאחר סימון ההגדרה שהמעטפה תופיע ליד השעון ברגע שאני מקבל מייל חדש,המעטפה אכן מופיע אך רק פעם אחת כלומר לאחר קבלת מייל חדש אני רואה את המעטפה אבל מהמייל שבא אחריו כבר לא רואים את זה למרות שההגדרה בהינה. יש לכם רעיונות?
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שתוכל להקליט 2 ערוצים(2 מצלמות) להארד דיסק עם אפשרות הגדרת גודל קובץ לכל ערוץ (לדוגמא: 20גיגה לכל ערוץ הלוך חזור) ואם יש הצעות אחרות אשמח לשמוע תודה לכולם biz
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שלום, יש לי את התוכנה driver genius pro 2007 שאיתה אני יודע שאפשר לעדכן דרייברים. לחבר שלי יש מצלמת רשת שאותה הוא חיבר אבל הרבה זמן שהוא חיפש לה דרייבר ולא מצא. רציתי לשאול אם אפשר עם התוכנה הזאת לחפש דרייברים להתקנים במחשב, גם להתקנים שהווינדוס לא מכיר (וכמובן מסמן אותם בסימן שאלה צהוב או סימן קריאה צהוב במנהל התקנים) ואז להוריד אותם דרך התוכנה, אם לא לפחות להשיג את השם של הדרייבר. תודה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
גיליתי לאחרונה שכל מי שיש לו גרסה 5.1 של איי סי קיו, קיבל הודעה שעליו להתקין גרסה 6 והתוכנה מסרבת להדלק במקרה ולא תתקינו... האם גם לכם קרה? זה מעצבן, כי אני אהבתי את 5.1, גרסה 6 תוספת המון מקום בזיכרון בין 26 - 80 מגבייט. זה מטורף... ואם זה לא מספיק, היא קורסת לסירוגין... (ולא התקנתי שום תוסף ושום boringcq ודומיו...), לפחות שיפרו את ההיסטוריה... האם יש עוד שמרגישים כמוני? ראיתי ברשת patch שכביכול מונע מההודעה להופיע (הוא בכלל מוריד פרסומות בגרסה 5.1, אבל הוא לא עובד וההודעה עדיין מופיעה) התחליפים הם Pidgen, Miranda וגם Trillian והם ממש לא מתקרבים (בתור אחד שמשתמש רק באיי סי קיו) לתוכנה האמיתית.
-
- 23 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
שלום יש לי דיסק מוגן, ויש לו המון שריטות אני רוצה לגבות אותו מפני שאני חושב שאוטוטו הוא לא יקרא, הנרו לא מוכן לצרוב אותו כי הוא מוגן, מה הפתרון? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 704 צפיות
-
-
בתמונה המצ"ב צולם ארור שכל פעם כשאני מפעיל את hwzone עולה לי.... יש לי אקספלורר 6.... plz help!!!
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
תודה
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
בבקשה אם מישהו יכול , אפשר לינק לתוכנה שתיצור לי התקנה בסיסית של קובץ אחד בלבד מכמה קבצים, ואם אפשר שתהיה פשוטה ואת אתר הבית שלה. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 681 צפיות
-


