עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. ההרד דיסק שלי מחולק ל-3 חלקים. כאשר אני נכנס ל"מחשב שלי" אני רואה את הדבר הבא C - מציין חלק 1 של ההרד דיסק D - מציין חלק 2 של ההרד דיסק E - מציין את כונן הדיסקים F - מציין חלק 3 של ההרד דיסק אני מעוניין שהאות E תציין את החלק השלישי של ההרד דיסק כך שהאותיות C-D-E יציינו את ההרד דיסק ושהאות F תציין את כונו הדיסקים. האם צריך תוכנה לשם כך? ואם כן איזו?

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  2. Started by חן וייסמן,

    כשאני מריץ את הפקודה atiflash -i לראות את הרכיבים של ati שמותקנים אצלי אני מקבל איזה כל מיני דברים ורשום גם error... מישהו נתקל/מכיר?

  3. תגידו, קרה לכם פעם שכשסגרתם את האינטרנט פתאום מלאא חלונות נפתחו לכם בלי לעצור? זה קורה לי מלא בזמן האחרון (יכול להיות שזה רק ב-HWZONE?). אני לא יודע אם זה וירוס או SPYWARE, אני מריץ עכשיו סריקות (NOD32 ו AD-AWARE), אבל בכל מקרה מישהו נתקל בזה פעם? או שזאת בעיה באתר? אחרי זה גם לפעמים המחשב שלי נתקע ולמשל עכשיו עזבתי את המחשב אחרי שסגרתי את האינטרנט, וכשחזרתי אליו היו מלא חלונות פתוחים ואפילו ה-TASK MANAGER ושום דבר במחשב לא פעל (נראה לי נגמר לו הזיכרון). אחרי זה סגרתי את האקספלורר, וכשפתחתי אותו ראיתי שהוא טוען ב-100% את המעבד והוא לא מציג את הדברים, וכל המחשב נתקע. פתרונות?

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  4. Started by mortiferus,

    כמו רבים , החלטתי לעשתו ניקיון באחד מהוכננים שלי. כשסיימתי בדקתי כמה לוקחים כל הקבצים שיש לי על הכונן והשוותי את התוצאה אם כמה בכלל יש לי מקום בכונן וגיליתי את זה: 29 גיגה תפוסים , 4 גיגה חופשיים , בסך הכל יש 38 גיגה. כלומר 4 גיגה לאנשהו נעלמו. בדקתי את כל האפשרויות של המערכת , ואין אפשרות המופעלת היה יכולה לקחת מקום. כך גם בדקתי אם כל התוכנות שהתקנתי : תוכנות גיבוי וכו' :-\ עכשיו עולה לי לראש רק דבר אחד: יש אפשרות שהאקר פרץ למחשב שלי , והפך אותי לשרת אף טי פי שלו. בדקתי את כל האפשרויות והנתונים בפיירוול והגעתי למסקנה או שאני סתם פרנואיד ויש איזושהיא סיבה אחרת להעלמות ה4 גיגה האלו , או שיש חתיכת האקר טיפש שפרץ למחשב שלי שיש אינטרנט לא מהיר במיוחד שבכלל לא שווה את המאמץ ע…

    • 9 תגובות
    • 648 צפיות
  5. Started by deso,

    X Dissapointed.

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  6. Started by coorva,

    מבקש עזרה בקישור ללינק ששם ניתן להוריד את macromedia stand alone flash player 8 תודה

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  7. Started by abo,

    אהלן אנשים טובים אז ככה. היום ישבתי וחשבתי על זה שיש לי בלוטוט במחשב ויש לי מקלט ובטוח גם משדר IR. עכשיו עשיתי גוגל וניסיתי ממש הרבה לחפש אם אפשר להשתמש בהתקן הבלוטוט במחשב שלי בתור דיבורית בלוטוט- מבחינה רעיונית, מה כבר צריך, מיקרופון? (יש לי מובנה בלפטופ) ורמקול ? (יש לי מובנה בלפטופ גם כן...) בקיצור מישהו מכיר תוכנה שיודעת לעשות את זה??? דבר שני, התקלקל לי השלט למערכת סטריאו, שעובד על IR, ויש לי משדר IR במחשב, אז אולי יש גם איזשהי תוכנה שיודעת ליצור במחשב שלט רחוק שישדר למערכת?????? יש לי HP TX2510US. תודה!!!! יאללה תעשו חיל!

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  8. השיפור במהירות ממש מורגש, ממש משתווה לכרום מהבחינה הזו. להורדה: http://www.mozilla.com/

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  9. יש לי שני 7800GT של LEADTEK מחוברים בחיבור SLI. נייסיתי להוריד מהאתר של NVIDIA דרייברים אבל לא מופיעה לי האופציה של הפעלת הSLI. אז ניסיתי להיכנס לאתר של LEADTEK אבל בשביל להוריד את הדרייבר הנכון אינ צריך לדעת אם הכרטיס שלי הוא AGP, PCI,PCI EXPRESS. איך אני בודק את זה ואיזה מהם הוא הנכון?

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  10. Started by netanelam,

    חברה אני חושב שיש לי תולעת במחשב הCPU לא יורד מ 80% אנטי וירוס לא נפתח אינטרנט זז לאט גם המחשב עצמו ואני חייב עזרה איך למחוק את התולעת תודה לעוזרים!!!!

  11. Started by Nurit2005,

    יש לי סרט במחשב על סוג קובץ SUPER DVD ואני לא מצליחה להופך אותו ולחלק לשתי חלקים בנוסף לסרט יש קובץ של תרגום שמופיעה בזמן צפייה בסרט מה אני עושה כדי לחבר את התרגום לסרט ואיל להפוך אותו נסתיי כבר לחבר את התרגום וTMPGE הודיעה על שגיאה מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  12. אני רוצה לעלות מספר רב של סירטונים ל - youtube ול - facbook הסרטונים הם ממצלמה לכן הם מאוד גדולים מה ה - bitrate,רזולוציה,ויחס של video/audio הסטנדרטי לאיכות הרגילה ול - HQ של youtube ושל facebook? תודה

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  13. Started by K0sTa,

    אם יש לי קיר בחדר 2.5 מטר גובה ו 2 מטר רוחב איזה רזולוציה אני צריך בשביל זה ?

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  14. Started by Street-Fighter,

    תוכנה זו גורמת לשני מחשבים ברחבי האינטרנט להפוך למחשבים שנמצאים כאילו ברשת ביתית. פעם הייתי משתמש בתוכנה והייתי מתחבר לאותו אדם. עכשיו הוא מחק את הרשת וניסינו לפתוח חדשה. עכשיו אני רוצה להתחבר אליו ופתאום אני לא יכול, הכפתור האמצעי למטה בצבע אפור. והגרסה היא הגירסה הכי חדשה... קיצר אני צריך שתסבירו לי איך אני גורם לכפתור הירוק למטה באמצע (שנראה עכשיו בצבע אפור) לחזור להיות לחיץ. תודה, גדי.

  15. Started by Lirans,

    שלום הפעלתי לאחרונה את המשחק Mass Effect ושמתי לב שהוא עבד ממש לאט יחסית לפעם שעברה בה הפעלתי את המשחק. פעם אחרונה שהפעלתי את המשחק והוא פעל טוב הייתה כאשר השתמשתי באנטיוירוס אחר. ברגע שביטלתי את הkaspersky המשחק חזר לעבוד מהר. לא יצא לי לראות את זה עדיין על משחקים אחרים אבל אני משער שזה יכול לגרום גם בהם לבעיות. האם קיים איזה פתרון לבעיה חוץ מלבטל את האנטיוירוס כל פעם שאני מפעיל את המשחק? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  16. Started by Ashand,

    שלום כאשר אני מנסה להתקין NERO אני מקבל את השגיאה הבאה: CANNOT UPDATE MSI ENGINE PLEASE UPDATE MANUALLY מה זה MSI ? יש לי לוח אם של ASUS בכלל... יש למישהו פיתרון? ניסיתי כמה פעמים וגם ריסטרטים ובלי הצלחה....

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  17. Started by booster,

    שלום לכולם. אני מחפש מדריך בעיברית לאלכוהול 120 תודה.

    • 4 תגובות
    • 648 צפיות
  18. Started by dids22,

    כשאני מפעיל טורנט דרך BitComet האינטרנט שלי קורס כלמר האינטרנט עדין מחובר (יש את הסימן של שני המחשבים למטה) אבל אני לא מצליח לגלוש \ גם הטורנט לא יורד\ עשיתי ping וגם לא הצלחתי משהו יודע מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  19. Started by assafmag,

    יש לי מסך CRT ובטעות שניתי את התדר ב"הגדרות תצוגה" לתדר גבוה מידי בשביל המסך שלי - השינוי נכנס לפועל רק לאחר שעשיתי BOOT אבל עכשיו אחרי שWINDOWS עולה המסך שלי מראה OUT OF RANGE כך שאין לי תצוגה ואני לא יכול לשנות את ההגדרות בחזרה. רק בSAFE MODE עולה לי המסך בהגדרות ברירת מחדל אבל השינויים שאני עושה בSAFE MODE לא תופסים בהרצה הרגילה של WINDOWS. איך אני מוריד בחזרה את התדר כשאין לי בכלל תצוגה? למשהו יש פתרון?

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  20. היי אני מנסה עכשיו להתקין את הpestparol וכל פעם שאני מסנ להתקין זה יוצא ממש באמצע ההתקנה... מה אני יכול לעשות? תודה מראש install

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  21. Started by NOSTREDAMUS,

    היי חברים, לאחר שוטטות קצרה באתר ראיתי שסוני השיקה ערכת הדרכה אינטראקטיבית לתוכנת עריכת הסאונד המשובחת. הטריילרים מרשימים מאוד ומסבירים בפשטות כיצד מבצעים עריכות, אפקטים וסינון רעשים מקובץ קול. רציתי לדעת עם מישהו התנסה בלימוד בעזרת הDVD והיכן ניתן השיגו בארץ. תודה

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  22. Started by hichkock,

    אני צריך הסבר על איך אני מדפיס על מדבקות... כאילו, אני לוקח דף כזה (מוכן מראש) של מדבקות שזה מחולק ל-8 באותו גודל בדיוק. אני מכין תמונה או משהו כזה בגודל מסויים (שנכנס בתוך מלבן אחד) וצריך שזה יכנס בדיוק בתוך כל המלבים במרכז בדיוק. איך אני עושה את זה בצורה מדוייקת? בבקשה אל תגידו לי לעשות הרבה אנטרים בוורד... :-\ אני צריך את זה בצורה מדוייקת ומקצועית (עבודה שאני מתחיל.... אחד הדברים שביקשו ממני לעשות זה זה). תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  23. גם כל ההמרה היתה באיכות גרועה (ההגדרות היו בסדר)

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  24. Started by omri_ro,

    איזו תוכנה הכי טובה היום לסוג הקבצים הנ"ל, משהו בסגנון KAZAA שכולל אפשרויות חיפוש וסינון מתקדמות? תודה

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  25. בוקר טוב לכולם איך אני מיבא את אנשי הקשר מהGMAIL לאוטלוק 2007 שמרתי תקובץ עם הסיומת CSV ולאן אני אמור להכניס אותו?

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות

דיונים חדשים בפורומים