עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by elior021,

    אהלן רציתי לדעת האם יש תוכנה שמריצה סריקה על התהליכים ב task manager ומפסיקה את מה שלא צריך ?

  2. Started by Stingray,

    למה אני לא יכול להוריד קבצים גדולים?? (8GB)?? אני לוחץ להורדה,אבל זה פשוט לא מוסיף אותם לרשימת ההורדות.... גירסה 0.47c

    • 8 תגובות
    • 648 צפיות
  3. Started by t d,

    שלום, אני מנסה להאזין למוסיקה בSTREAMING מאתר NAXOS (עם מנוי). כל הזמן מקבל הודעת שגיאה: "cannot play these tracks! error number: 1072885352 error description: windows media player cannot connect to the server. the server name might not be correct, the server might not be available or your proxy settings might not be correct." ... אני משתמש בNEDIA PLAYER 11 . תודה

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  4. Started by sgt_flippy,

    איך פותרים את הבעיה הזאת? http://img99.imageshack.us/my.php?image=89999999999zn2.jpg

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  5. שלום אני מחפש תוכנה לשיתוף הדברים שרשמתי בכותרת... עד היום אני משתמש במשרד בתוכנת public share folder אם מישהו מכיר... אבל היא מעצבנת ועושה יותר בעיות מאשר מועילה במשהו... לגבי exchange אל תציעו לי כי הבוס שלי נגד זה...... אשמח לתוכנת שעושות את העבודה אם מישהו מכיר... תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  6. Started by yuval48,

    1. יש באמת הבדל גדול בין 9 ל 10? 2.אם אין לי ווינדוס מקורי אני לא יכול להתקין DX10?(יש לי ויסטה) תודה

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  7. Started by motir,

    הנה שאלה מעניינת: אני משתמש בדפדפן Avant Browser (שמבוסס על המנוע של Internet Explorer). ניסיתי להשתמש במוזילה אבל היו יותר מדי בעיות תאימות עם אתרים שונים, וה-Avant מאוד נחמד לשימוש. אבל: למוזילה יש פיצ'ר נחמד מאוד שנקרא Find As You Type. העסק הזה מאפשר לך, כשאתה קורא עמוד, פשוט להקיש מילה, והוא מחפש את המילה בכל העמוד ומקפיץ אותך מיד למילה שהוא מצא. לחיצה על F3 מאפשרת לחפש שוב וכו'. הוא אפילו מדגיש את המילה, שיהיה נוח.. :-) אפשרות עוד יותר נחמדה היא לחפש רק לינקים (החיפוש הרגיל ימצא גם לינק וגם טקסט רגיל שבתוך העמוד). אם מצאת לינק, אפשר להקיש על ENTER ופשוט לקפוץ לשם. והשאלה: האם מישהו מכיר פלאגין כזה ל-Explorer? תודה, מוטי.

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  8. Started by SAOD,

    מישהו יודע איך אני מוסיף כתוביות ל-VCD? יש לי 4 תיקיות EXT MPEGAV SEGMENT VCD, או שאולי צריך לעשות תיקייה שונה?

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  9. Started by weinman,

    אני מנסה לצרוב Mixed Mode CD הכולל קבצי אאודיו וקבצי דטא. בסיום הצריבה מתגלה שרק קבצי הדטא נצרבו. ע"פ סרגל הנפח למטה, לא נראה שקיימת בעייה כי כל נפח הדיסק מלא. ניסיתי גם ב-CD EXTRA ללא שינוי הייתכן שיש הגדרות חיוניות לביצוע המשימה? האם קיימת שיטה אחרת לביצוע המשימה? שבת שלום

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  10. Started by tomer86,

    יש לי מלמה דגיטלית שמשמשת אותי כמצלמצת רשת אני רוצה תוכנה אשר תאפשר לי להקליט ולצפות בעזרת המצלמה

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  11. שלום לכולם ושבוע טוב אני מחפש תוכנה או יומן שאוכל להכניס בו את כתובות הדואר עם אפשרות להוסיף גם את התמונה של הלקוח בשום תוכנת דואר אין את זה לא באאוטלוק ולא בטנדרבירד יש את זה רק באופיס ואין לי במחשב ערכתי חיפוש ולא מצאתי אולי רק בתוכנה של הדואר פגסוס יש את זה אבל היא מסורבלת ובאנגלית אני מחפש בעברית תודה רבה וכל טוב ושבוע טוב

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  12. איך אני מעיף את זה: [attachment deleted by admin]

  13. קנייתי נייד חדש, עם 80 גיגה. רציתי לחלק אותו ל 2, 60 ו 20. הפעלתי את הרטישין מגיק 8, וחילקתי. נתקלתי בבעיה- הכונן שחולק, רואים רק את C, וE השני במצב "מוחבא". ניסיתי להפוך אותו לזמין אך ללא הצלחה, אולי בגלל חוזסר הידע שלי בתוכנה הזו ספציפית... ניסיתי להפוך ביניהם, כלומר מה יהיה מוחבר ולא לא, אתחלתי ועכשיו ה XP לא עולה בכלל! מה אני עושה? זקוק לעזרה דחופה למי שיכול לעזור עוד עכשיו... תודה רבה. בד"כ אני מחלק דיסקים רגילים ע"י כלי ניהול של המערכת, ע"י חיבור הדיסק קשיח למחשב אחר. פה זה נייד וזה שונה...

    • 5 תגובות
    • 648 צפיות
  14. Started by mc_elad,

    אני לוחץ על האייקון ואז כאילו הכל רגיל ואז התוכנה רושמת תהיה סבלני(באנגלית) וזה לא מתקדם לשום מקום ...... עזרה בבקשה :'((התוכנה מקורית..)

    • 7 תגובות
    • 648 צפיות
  15. Started by omri_ro,

    איך אני מסדר בMODERN SKIN שהוא יציג עיברית(בחלון הראשי שלו? (בחלון של ה-PLAYLIST אין בעיה וגם בCLASSIC SKIN הוא מציג עיברית)

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  16. Started by tifon,

    אני מנסה כבר זמן להתקין את JBUILDER 9 , אל ללא הצלחה, כאשר אני מכניס את הסיסמא והקוד ואז שולח לבורלנד, חוזרת התשובה שהסיסמא לא נכונה, ושיש עליי לשלוח שוב. ניסתי זאת קרוב ל-20 פעמים, בסיסמאות רבות ומשונות שייצר ה"גנרטור". אולי יש כאן מישהו שהתקין את התוכנה ויודע מה הדרך הנכונה?

  17. Started by ali_baba,

    שלום.ברשותי מחשב חדש והתקנתי עליו את נרו אקספרס 7 . אני רוצה לצרוב דיסק,ואני מחפש את אופציית הורדת מהירות הצריבה יכול להיות שלא קיים ?? חיפשתי בכל התוכנה ולא מצאתי.

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  18. http://lifehacker.com/software/skype/go-hires-with-skype-video-calls-235443.php

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  19. יש לי בדיסק שירים CDA יש לי את התכנה audiograbber 1.83 תסבירו לי איך אני עושה rip ומקודד לmp3 בבקשה

  20. Started by itayrada,

    בס"ד עקב החלפת ד.קשיח אולצתי לפרמט ולהתקין מחדש ווינדווס 7 אולטימייט 64 ביט. לאחר כל ההתקנות של התוכנות הסטנדרתיות הדרושות בכל מחשב גם התקנתי ביטורנט. כל הורדה שאני מוסיף לביטורנט הוא מוריד לכמה שניות הראשונות ואח"כ מודיע על "שגיאה: הגישה נדחתה" למעט הורדה אחת שזכתה לרדת עד הסוף. למישהו יש פתרון??? דרך אגב יש לי אנטיוירוס של AVG הגירסה החינמית מהאתר הרשמי.

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  21. בבקשה?

    • 8 תגובות
    • 648 צפיות
  22. Started by The UnKnown,

    מה הוא עושה? על מה הוא מגן בעצם ? ולמה הוא מתמלא פתאום כשבעצם לא מחקתי שום דבר? והאם אני יכול להוריד את הPROTECT מהסל מיחזור, אם זה כדאי בכלל? תודה!

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  23. Started by PsyGhost,

    קורה לי לא פעם שהווינדוס מגיע למצב שהוא פשוט מסרב לעלות בכל דרך ומה שנותר לעשות זה להתקין מחדש. הבעיה היא בהוצאת המידע מהדיסק הקשיח במקרה כזה. ב98 אפשר היה לעלות עם הדיסקטים של הבוט ולהעתיק הכל למחיצה אחרת, אבל עכשיו הכלי היחיד שידוע לי עליו שיודע לכתוב ל NTFS זה ה recovery console שלא בדיוק מציעה פתרונות גיבוי טובים (היא לא תומכת בהעתקה של יותר מקובץ אחד בו זמנית) מה שעד עכשיו הייתי עושה זה לעלות עם LIVE של לינוקס ולהעתיק את הקבצים למחשב אחר ברשת, אבל הייתי שמח לדעת אם יש איזשהו כלי נורמלי שלא דורש יותר מדי משאבים שיכול להעתיק לי את המידע לתוך מחיצה אחרת של NTFS (עדיפות לCD כי אין לי פלופי על המחשב) אני יודע שאולי הגירסה החדשה של norton ghost יכולה לעשות את זה אבל היא צר…

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  24. שלומלום. הותקן לי בעבר על המחשב ע"י החברה ממנה קניתי אותו - symantec antivirus. (אין עליו שום פרוט פרט לכך, זה לא נורטון, משהו אחר. פרימיטיבי יותר). בימים אלו הורדתי למחשבי אנטיוירוס טוב יותר אשר יגן על מחשבי ביתר נאמנות (אני מקווה). רצוני היה להחליף בין השניים. מטלה פשוטה כך חשבתי. התקנתי את החדש והתפניתי לחיסולו של הזקן. מסתבר שהוא לא חושב ממש כמוני, די טוב לו במחשב שלי. לא הצלחתי להוריד אותו בשום אופן, איומים לא עובדים... ניסיתי דרך ההוספה/הסרה של תוכנות הרגיל של ווינדוס, הוא תמיד מנסה בעקבות כך לתקן את ההתקנה שלו ומחפש בשלב מסויים את חבילת ההתקנה (msi.*) אותה הוא לאמצליח למצוא משום שהיא פשוט לא מתקיימת על מחשבי, שם הוא מחליט שהוא נשאר ונגמר המשא ומתן. ניסיתי להיות יות…

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  25. Started by Aristo,

    אוקיי אז סרקתי וזה מה שקיבלתי בלוג Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 12:59:30, on 16/07/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe C:\Program Fil…

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות

דיונים חדשים בפורומים