עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by natan805,

    הבנתי שהגירסה 7 כוללת גם anti virus רוגלות ופירוול .עכשיו מה שאני רוצה מהתוכנה זה רק את הפיירוול .הבעיה שהגירסה הזאת לא חינמית .האם לאחר שתגמר ה15 יום נסיון הפיירוול יתנתק ? או שרק נ antivirus וה antispye ? ואם כן איזה גירסה יש בא פיירוול חינמי שאפשר לעדכן אותו אגב גם את הפיירוול sygate חשבתי להתקין אבל שמעתי שהוא לא בחינם כבר ואי אפשר לעדכן אותו.יש למשהו מוסג אם זה נכון?

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  2. לפני כמה שנים עשיתי קובץ RAR עם כל מיני קבצי WORD חשובים בפנים ואני לא זוכר את הסיסמא ששמתי יש דרך לגלות את זה עם תוכנה מסוימת? תודה ושבת שלום

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  3. Started by rbeny10,

    מדובר בקובץ VIDEO CLIP ,באורך 15 שנ'(ניתן להרצה גם ב:MV2 , MEDIA PLAYER . ברצוני לערוך את הסרט,כלומר: לטשטש דמויות. איך עושים זאת ? (אם ציינתם שם תכנה, נא לציין איך משיגים). תודה,בני.

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  4. תנו לי תוכנה טובה בלי שום תיסבוכות...

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  5. Started by elior021,

    אהלן רציתי לדעת האם יש תוכנה שמריצה סריקה על התהליכים ב task manager ומפסיקה את מה שלא צריך ?

  6. Started by Stingray,

    למה אני לא יכול להוריד קבצים גדולים?? (8GB)?? אני לוחץ להורדה,אבל זה פשוט לא מוסיף אותם לרשימת ההורדות.... גירסה 0.47c

    • 8 תגובות
    • 648 צפיות
  7. Started by t d,

    שלום, אני מנסה להאזין למוסיקה בSTREAMING מאתר NAXOS (עם מנוי). כל הזמן מקבל הודעת שגיאה: "cannot play these tracks! error number: 1072885352 error description: windows media player cannot connect to the server. the server name might not be correct, the server might not be available or your proxy settings might not be correct." ... אני משתמש בNEDIA PLAYER 11 . תודה

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  8. Started by sgt_flippy,

    איך פותרים את הבעיה הזאת? http://img99.imageshack.us/my.php?image=89999999999zn2.jpg

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  9. שלום אני מחפש תוכנה לשיתוף הדברים שרשמתי בכותרת... עד היום אני משתמש במשרד בתוכנת public share folder אם מישהו מכיר... אבל היא מעצבנת ועושה יותר בעיות מאשר מועילה במשהו... לגבי exchange אל תציעו לי כי הבוס שלי נגד זה...... אשמח לתוכנת שעושות את העבודה אם מישהו מכיר... תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  10. Started by yuval48,

    1. יש באמת הבדל גדול בין 9 ל 10? 2.אם אין לי ווינדוס מקורי אני לא יכול להתקין DX10?(יש לי ויסטה) תודה

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  11. Started by motir,

    הנה שאלה מעניינת: אני משתמש בדפדפן Avant Browser (שמבוסס על המנוע של Internet Explorer). ניסיתי להשתמש במוזילה אבל היו יותר מדי בעיות תאימות עם אתרים שונים, וה-Avant מאוד נחמד לשימוש. אבל: למוזילה יש פיצ'ר נחמד מאוד שנקרא Find As You Type. העסק הזה מאפשר לך, כשאתה קורא עמוד, פשוט להקיש מילה, והוא מחפש את המילה בכל העמוד ומקפיץ אותך מיד למילה שהוא מצא. לחיצה על F3 מאפשרת לחפש שוב וכו'. הוא אפילו מדגיש את המילה, שיהיה נוח.. :-) אפשרות עוד יותר נחמדה היא לחפש רק לינקים (החיפוש הרגיל ימצא גם לינק וגם טקסט רגיל שבתוך העמוד). אם מצאת לינק, אפשר להקיש על ENTER ופשוט לקפוץ לשם. והשאלה: האם מישהו מכיר פלאגין כזה ל-Explorer? תודה, מוטי.

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  12. Started by SAOD,

    מישהו יודע איך אני מוסיף כתוביות ל-VCD? יש לי 4 תיקיות EXT MPEGAV SEGMENT VCD, או שאולי צריך לעשות תיקייה שונה?

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  13. Started by weinman,

    אני מנסה לצרוב Mixed Mode CD הכולל קבצי אאודיו וקבצי דטא. בסיום הצריבה מתגלה שרק קבצי הדטא נצרבו. ע"פ סרגל הנפח למטה, לא נראה שקיימת בעייה כי כל נפח הדיסק מלא. ניסיתי גם ב-CD EXTRA ללא שינוי הייתכן שיש הגדרות חיוניות לביצוע המשימה? האם קיימת שיטה אחרת לביצוע המשימה? שבת שלום

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  14. Started by duk4u,

    יש גרסה שנקראת - Enterprise למה הכוונה...אני מדבר על 2007 ...אהה ויש גם את ה - Ultimate אשמח אם מישהו יסביר את ההבדל...

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  15. Started by tomer86,

    יש לי מלמה דגיטלית שמשמשת אותי כמצלמצת רשת אני רוצה תוכנה אשר תאפשר לי להקליט ולצפות בעזרת המצלמה

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  16. שלום לכולם ושבוע טוב אני מחפש תוכנה או יומן שאוכל להכניס בו את כתובות הדואר עם אפשרות להוסיף גם את התמונה של הלקוח בשום תוכנת דואר אין את זה לא באאוטלוק ולא בטנדרבירד יש את זה רק באופיס ואין לי במחשב ערכתי חיפוש ולא מצאתי אולי רק בתוכנה של הדואר פגסוס יש את זה אבל היא מסורבלת ובאנגלית אני מחפש בעברית תודה רבה וכל טוב ושבוע טוב

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  17. איך אני מעיף את זה: [attachment deleted by admin]

  18. קנייתי נייד חדש, עם 80 גיגה. רציתי לחלק אותו ל 2, 60 ו 20. הפעלתי את הרטישין מגיק 8, וחילקתי. נתקלתי בבעיה- הכונן שחולק, רואים רק את C, וE השני במצב "מוחבא". ניסיתי להפוך אותו לזמין אך ללא הצלחה, אולי בגלל חוזסר הידע שלי בתוכנה הזו ספציפית... ניסיתי להפוך ביניהם, כלומר מה יהיה מוחבר ולא לא, אתחלתי ועכשיו ה XP לא עולה בכלל! מה אני עושה? זקוק לעזרה דחופה למי שיכול לעזור עוד עכשיו... תודה רבה. בד"כ אני מחלק דיסקים רגילים ע"י כלי ניהול של המערכת, ע"י חיבור הדיסק קשיח למחשב אחר. פה זה נייד וזה שונה...

    • 5 תגובות
    • 648 צפיות
  19. Started by mc_elad,

    אני לוחץ על האייקון ואז כאילו הכל רגיל ואז התוכנה רושמת תהיה סבלני(באנגלית) וזה לא מתקדם לשום מקום ...... עזרה בבקשה :'((התוכנה מקורית..)

    • 7 תגובות
    • 648 צפיות
  20. Started by omri_ro,

    איך אני מסדר בMODERN SKIN שהוא יציג עיברית(בחלון הראשי שלו? (בחלון של ה-PLAYLIST אין בעיה וגם בCLASSIC SKIN הוא מציג עיברית)

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  21. Started by tifon,

    אני מנסה כבר זמן להתקין את JBUILDER 9 , אל ללא הצלחה, כאשר אני מכניס את הסיסמא והקוד ואז שולח לבורלנד, חוזרת התשובה שהסיסמא לא נכונה, ושיש עליי לשלוח שוב. ניסתי זאת קרוב ל-20 פעמים, בסיסמאות רבות ומשונות שייצר ה"גנרטור". אולי יש כאן מישהו שהתקין את התוכנה ויודע מה הדרך הנכונה?

  22. Started by ali_baba,

    שלום.ברשותי מחשב חדש והתקנתי עליו את נרו אקספרס 7 . אני רוצה לצרוב דיסק,ואני מחפש את אופציית הורדת מהירות הצריבה יכול להיות שלא קיים ?? חיפשתי בכל התוכנה ולא מצאתי.

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  23. http://lifehacker.com/software/skype/go-hires-with-skype-video-calls-235443.php

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  24. שלום לכולם חג שמח קודם כל אני מחפש דריבר טוב למשחקים בעיקר כמו counter-strike שיעבוד לי חלק וטוב אם למישהוא יש אז בבקשה כרטיס מסך fx5900xt12mb(MSI כרגע משתמש בה 77.77 של nivdia

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  25. יש לי בדיסק שירים CDA יש לי את התכנה audiograbber 1.83 תסבירו לי איך אני עושה rip ומקודד לmp3 בבקשה

דיונים חדשים בפורומים