תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אהלן חברס! הרבה פעמים יוצא לי לגלוש באתרים כגון ספורט5 וכשאני צופה בוידאו פתאום הוא נעצר בגלל שהדף מתרענן ואז צריך להתחיל לצפות מחדש וזה באמת לא נעים לי ... איך אני יכול אם בכלל להפסיק את הרענון דפים שאני לא בוחר לעשות אותו בכלל ?
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה בתוכנה אימולטור אז ככה: דבר ראשון התקנתי את התוכנה אימולטור עשיתי את windows XP professional לקובץ iso וצרבתי אותו, עכשיו עשיתי מחשב וירטואלי בתוכנה אם ההגדרות האלה: בהתחלה עשיתי את האפשרות Typical אחרי זה Microsoft windows אפשרות windows XP professional אחרי זה בחרתי את התיקיה הזאת לשים בא את המחשב C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\Windows XP Professional לאחר מכן.. את האפשרות הראשונה ב Network connection אחרי זה נתתי לו 20 ג'יגה ולא סימנתי וי כלשהוא אחרי זה שיניתי את ההגדרות ב Edit Virtual machine settings הכל כמו שצריך עשיתי ואז כמובן שעשיתי ריסט הוא אומר לי את השגיאה הזאת (שאני עושה power On): "Unable to open kernel device …
-
- 5 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה שנגיד אני מגדיר לה לעשות משהו והיא עושה נגיד שתפתח את הפורום הזה ותיכנס לפורום הזה ותפתח הודעה! או כול פעולה שונה בלחיצה על נגיד t8 סתם לדוגמא. מישהו מכיר תוכנה כזו? תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
אהלן , אני אשמח עם תעזרו לי בבקשה אחרי הדלקת המחשב הכל עולה ואז שאני סוגר תוכנה שנקראת iolo antivirus פתאום יש לי מסך כחול ואין לי גם אפשרות למחוק אותה כי אם אני יוצא אז המסך הכחול בא עכשיו עשיתי חיפושים באינטרנט ומצאתי תוכנה שמוצאת מה בעצם פגום או שצריך לעדכן תדרייברים כאילו מה עובד טוב ומה לא בקיצור עכשיו אני לא יודע מה לעשות מופיע לי בתוכנה ide ata/atapi בקרי שהוא מופיע שיש בו בעיה ובקרי אפיק טורי אוניברסלי ,בקרי קול וידאו ומשחק, ןהתקני מערכת, עכשיו כל זה מופיע לי באיקס ואני צריך שכל זה יופיעו לי בוי עכשיו מה אני עושה כדי להשלים את זה ולעשות את זה תקין כי שאני נכנס מאפיינים על המחשב שלי וחומרה אין סימני שאלה הכל תקין אבל בעצם אני צריך להשלים את זה כי ככה התוכנה מ…
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
התקנתי ווינדוס פרו על הוינדוס הקודם ללא פירמוט,בהפעלת המחשב הראשונה התברר שכל המידע עליו נעלם,לא עשיתי שופ פעולה נוספת עלמנת לא לפגום במצב עוד יותר,האם יש סיכוי לשחזר את המידע שאבד? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה להאזין למוסיקה בSTREAMING מאתר NAXOS (עם מנוי). כל הזמן מקבל הודעת שגיאה: "cannot play these tracks! error number: 1072885352 error description: windows media player cannot connect to the server. the server name might not be correct, the server might not be available or your proxy settings might not be correct." ... אני משתמש בNEDIA PLAYER 11 . תודה
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
פעם נתתם קישור ל TOOL BAR ששימש מילון אנגלי עיברי ב-FF פירמטתי ואני לא מצליח למצואאת אותו קישור ... למישהו יש רעיון ?
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
היי קיבלתי פרוייקט מבית הספר לבנות אתר ב-HTML ASP וכו' האתר אמור להיות קשור לחיל השיריון אני אמור לבנות עיצוב לוגו+תפריט אבל אין לי ממש מושג איך לעשות את זה בפוטושופ אני אשמח למדריך ואם מישהו יכין לי עיצוב אני אודה לו מאוד תודה
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתאפשר לי למשל לשנות איכות של קובץ mp3 מ 192 kbps ל128 kbps... תודה. נ.ב יש לי את creative media source שקיבלתי עם המוב2 שלי. יש אפשרות לעשות את זה דרכה?
-
- 3 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום , אני מנסה לצרוב סרט DVD-R מלא מהמחשב שיש לו תקייה אחת : VIDEO_TS ועכשיו אני מנסה לצרוב את זה nero burning ROM , שמה בחרתי DVD-VIDEO ואז שמה יש לי שני תקיות כאלה : VIDEO_TS וגם AUDIO_TS עכשיו גררתי את התקייה VIDEO_TS והכל מצוין התחלתי לצרוב ומופיע לי שגיאה כזאת : מי שאינו רואה יכול לפנות ללינק הבא : stucom.off.co.il/mmmm.jpg תודה רבה לכם אני צריך עזרה אחים שלי .
-
- 5 תגובות
- 650 צפיות
-
-
-
הנה המפרט: AMD 2500 @2.8Ghz epox 8rda+ 528RAM ATI Radeon 9800 (full) WD 80GB w/8MB cache אין לי מושג למה זה קורה, נגיד עכשיו, שההארד דיסק עשה איזה 15 דקות של hashing לקבצי אימיול, הוא נרגע, מנורת הLED שלו לא עבדה, ואז אני בא לעבור לחלון של האקספלורר ולוקח לו כמה שניות של תגובה, אני לוחץ על כפתור ימני על תיבת הזבל, לוקח לו עוד כמה שניות לחשוב (אני לא עושה הכל במכה אחת) למה לעזאזל מחשב כזה חזק וחדש (יחסית) איטי אחרי שהוא עובד?!
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
שלום יש לי מדפסת מסוג HP C6183 איבדתי את הדיסק של הדרייבר אז הורדתי מהאתר שלהם את הדרייבר במהלך ההתקנה הוא מבקש ממני לחבר את המדפסת למחשב: צירפתי תמונה* אבל זה מראה לי בעיה בחיבור: צירפתי תמונה* מה לעשות? יש לציין שכבר התקנתי בעבר את המדפסת עם הדרייבר הזה והכל היה תקין! תודה מראש לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
משום מה הם עשו את הכל מסובך באופיס הזה, כאילו בכוונה ממש.. ב אקספרס OUTLOOK שיניתי את ה STORE FOLDER בשנייה, אבל פה הסתבכתי כבר.. מישהו יודע איך ?
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
http://www.sisoftware.net/index.html?dir=news&location=2007_release&langx=en&a=
-
- 5 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שואל בשביל אחותי. היא רוצה ללמוד שפת C ו-VISUAL BASIC דרך ספרי לימוד טובים, יש משהו מומלץ? בשפה העברית. תודה . עריכה: בטעות שאלתי פה במקום פורום תכנות, בכל מקרה פתחתי שם הודעה, תתעלמו מזאת.
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
היי האם למישהו יש מושג כיצד ניתן להסתיר את איקון התוכנה/הסרביס של תוכנת VNC ? וכמובן שהתוכנה תמשיך להיות פעילה. תודה
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
איחוד M2V ו- WAV ל VOB איזה תוכנה עושה את זה ?? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
מחפש את הגירסה הכי אחרונה של Windows Media Player 11 להורדה ישירה
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
-
לכולנו מותקנת במחשב תכנת הצייר של מיקרוסופט (MS Paint) . מדריך זה מראה מספר טריקים שימושיים ולא ידועים עבור תכנה זו. http://hofshi.blogspot.com/2007/09/blog-post_25.html
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
הורדתי סרט עם שני פסי קול, אחד באנגלית ואחד בגרמנית, ואני רוצה למחוק את הגרמנית כדי לחסוך מקום. למישהו יש מושג איך עושים את זה?
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד של LG וניסיתי להתקין לו את הדרייבר של הכרטיס מסך שלו ATI MOBILITY X300 מאתר כלשהו (לא הרשמי של ATI) אחרי שההתקנה הסתיימה הווינדווס עשה רסטארט והופיעה לי ההודעה שלמטה והקטליסט לא נפתח בכלל... יש רעיונות? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 650 צפיות
-
-
לאחר החיתוך (קבצי WMV) הסאונד נדפק ונהיה חלש באיכות נמוכנה מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
ברצוני להימנע מכל מיני וירוסים וטרויאנים שנשלחים בדואר האלקטרוני לרוב משום מה האאוטלוק מיד מציג מכתבים ואז אם זה וירוס אז הוא כמובן מופעל !! (מזל שיש אנטיוירוס) אני יודע שיש אפשרות כזו פשוט שכחתי אותה בתודה מראש לכל פותר הבעיה
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-


