עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by shuy,

    איזה עוד תוכנה טובה קיימת בשוק? תודה!

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  2. הנה המפרט: AMD 2500 @2.8Ghz epox 8rda+ 528RAM ATI Radeon 9800 (full) WD 80GB w/8MB cache אין לי מושג למה זה קורה, נגיד עכשיו, שההארד דיסק עשה איזה 15 דקות של hashing לקבצי אימיול, הוא נרגע, מנורת הLED שלו לא עבדה, ואז אני בא לעבור לחלון של האקספלורר ולוקח לו כמה שניות של תגובה, אני לוחץ על כפתור ימני על תיבת הזבל, לוקח לו עוד כמה שניות לחשוב (אני לא עושה הכל במכה אחת) למה לעזאזל מחשב כזה חזק וחדש (יחסית) איטי אחרי שהוא עובד?!

    • 1 תגובה
    • 650 צפיות
  3. Started by Asaf472,

    שלום יש לי מדפסת מסוג HP C6183 איבדתי את הדיסק של הדרייבר אז הורדתי מהאתר שלהם את הדרייבר במהלך ההתקנה הוא מבקש ממני לחבר את המדפסת למחשב: צירפתי תמונה* אבל זה מראה לי בעיה בחיבור: צירפתי תמונה* מה לעשות? יש לציין שכבר התקנתי בעבר את המדפסת עם הדרייבר הזה והכל היה תקין! תודה מראש לעוזרים [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  4. Started by e.t,

    http://www.sisoftware.net/index.html?dir=news&location=2007_release&langx=en&a=

    • 5 תגובות
    • 650 צפיות
  5. שואל בשביל אחותי. היא רוצה ללמוד שפת C ו-VISUAL BASIC דרך ספרי לימוד טובים, יש משהו מומלץ? בשפה העברית. תודה . עריכה: בטעות שאלתי פה במקום פורום תכנות, בכל מקרה פתחתי שם הודעה, תתעלמו מזאת.

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  6. Started by chmmr,

    איחוד M2V ו- WAV ל VOB איזה תוכנה עושה את זה ?? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  7. לכולנו מותקנת במחשב תכנת הצייר של מיקרוסופט (MS Paint) . מדריך זה מראה מספר טריקים שימושיים ולא ידועים עבור תכנה זו. http://hofshi.blogspot.com/2007/09/blog-post_25.html

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  8. הורדתי סרט עם שני פסי קול, אחד באנגלית ואחד בגרמנית, ואני רוצה למחוק את הגרמנית כדי לחסוך מקום. למישהו יש מושג איך עושים את זה?

    • 4 תגובות
    • 650 צפיות
  9. Started by MeTaLhAmMeR,

    יש לי מחשב נייד של LG וניסיתי להתקין לו את הדרייבר של הכרטיס מסך שלו ATI MOBILITY X300 מאתר כלשהו (לא הרשמי של ATI) אחרי שההתקנה הסתיימה הווינדווס עשה רסטארט והופיעה לי ההודעה שלמטה והקטליסט לא נפתח בכלל... יש רעיונות? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 650 צפיות
  10. Started by Shay17,

    לאחר החיתוך (קבצי WMV) הסאונד נדפק ונהיה חלש באיכות נמוכנה מה יכולה להיות הבעיה ?

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  11. ברצוני להימנע מכל מיני וירוסים וטרויאנים שנשלחים בדואר האלקטרוני לרוב משום מה האאוטלוק מיד מציג מכתבים ואז אם זה וירוס אז הוא כמובן מופעל !! (מזל שיש אנטיוירוס) אני יודע שיש אפשרות כזו פשוט שכחתי אותה בתודה מראש לכל פותר הבעיה

    • 1 תגובה
    • 650 צפיות
  12. יש לי שאלה בנושא מערכות אני רוצה לדעת איך אני פורץ למערכות ואיך אני מגלה פירצות אבטחה באתרים שונים וגם לשרתים למש כמו אתר ios שיש להם שם פריצות אבטחה באתר אז בבקשה לכל מי שמוכן לעזור אז אני מבקש תשלחו לי או האימייל שהוא:****** או באיסיקיו ******* אז בבקשה תעזרו ??? [move][/move][color=Navy]

    • 2 תגובות
    • 650 צפיות
  13. Started by שריה 24,

    האם Word של Office היא תוכנה מקצועית להקלדת ספר, ויש בה את כל המרכיבים הדרושים לספר ממש (ולא רק למסמכים ועבודות קטנות)? ואלו עוד מעבדי תמלילים יש? מה מומלץ להקלדת ספר? תודה.

    • 1 תגובה
    • 650 צפיות
  14. Started by Dr. Hardware,

    תודה מראש !

    • 1 תגובה
    • 650 צפיות
  15. לפני כמה ימים התקנתי את התוכנה Xvid4PSP ואיתה גם הייתי צריך להתקין את חבילת הקודקים של K LITE. היום אחותי נגעה לי במחשב ושיחקה לי בהגדרות של זה ווידאו מופיע בשחור לבן, ניסיתי מחיקה והתקנה מחדש אך ללא הועיל אם למישהו קרתה הבעיה או שיודע כיצד לסדר אותה אודה מאוד אם יוכל לעזור לי. מחכה לתגובות :s05:

    • 1 תגובה
    • 650 צפיות
  16. מאיפו אוכל להוריד את KASPERSKY 6.0 כי לא מצתי באתר של החברה

    • 1 תגובה
    • 650 צפיות
  17. Started by GamePad,

    אולי זה חדשות של אתמול כבר, אבל משהו יודע אם בגרסה החדשה 5.5 תיקנו את הפרצה שדיברו עליה לפני שבוע בערך?

    • 2 תגובות
    • 650 צפיות
  18. שלום..יש לי דיסק קשיח של 40 GB במחשב של אבא שלי..בטעות התקנתי לו את הXP על מחיצה של 6GB (איכשהו זה קרה ולא שמתי לב במהלך ההתקנה) בקיצור יש בכונן D בערך 30GB 20 מתוכנם פנויים...ויש עוד 5GB שסתם יושבים ולא בשום מחיצה (רואים בניהול מחשב) יש דרך להגדיל את הנפח של כונן C? בדרך כולשהי? שמעתי על התוכנה.: פרטישן מג'יק..או משהו כזה...יש אפשרות להוריד אותה בצורה חינמית או משהו? אפשר לעשות בלי התוכנה?

    • 3 תגובות
    • 650 צפיות
  19. Started by lipa,

    שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שנועלת את שולחן העבודה ולא מאפשרת גישה לכוננים ותיקיות אני רוצה שתופעל תוכנה מסויימת ב-STARTUP ומעבר לזה כל שאר האפשרויות ינוטרלו. כולל אפשרות התקנה לתוכנות חדשות תודה

    • 1 תגובה
    • 650 צפיות
  20. יש לי מילון באנגלית ומילון בעברית אבל אני לא יכול להשתמש בשניהם באותו הזמן אלה חייב לעבור מהאחד לשני, ידנית, בהתאם לשפה שאני רוצה לבדוק. האם אפשר להשתמש בשניהם ביחד? ניסיתי להעתיק את תוכן אחד הקבצים לתוך הקובץ בשפה השנייה, אבל זה לא הצליח ופיירפוקס קרס.

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  21. ברצוני לבצע גיבוי לכל התוספים שיש לי בFF ולשחזר אותם אחרי פירמוט.. האם אפשרי ? כיצד ?

    • 1 תגובה
    • 650 צפיות
  22. Started by Big_Guy7,

    הכוונה היא לנגן של Windows 7..יש אפשרות שהנגן יופיע לייד שורת המשימות בצד ימין כמו בכל הגירסאות הקודמות? תודה.

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  23. Started by rollita,

    שתי שאלות: 1. התקנתי מסנג'ר 7 היום, אלא שבמקום לעדכן לי את המסנג'ר הישן הוא התקין את המסנג'ר מחדש כך שכעת יש לי 2 מסנג'רים במחשב. איך אני יכול להסיר את הישן? (ב- remove programs מופיע לי מסנג'ר 7 בלבד ולא הישן שבא עם XP) 2. איך אפשר להתמודד עם ספאם מטורף באייסי? כל יום אני מקבל הצעה למשחק שש בש וכל הכנסה להתעלמות וספאם לא עוזרת.

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  24. Started by hasazor,

    עלתה לי תוכנת חיפוש אוטומטית על הרגסטר ובכל פעם שאני רושם כתובת בשורת כתובות אני מקבל הודעה שהדף לא זמין איך אני מתקן את זה?

    • 3 תגובות
    • 650 צפיות
  25. היי יש לי את הגרסא האחרוהנ של מסנג'ר. בחלון שיחות שלי עם אנשים הוא מראה שיש לי מצלמה למרות שאין לי. האמת זה לא משנה לי (כי מילא לאף אחד מהחברים שאני מדבר איתם יש מצלמה), אבל עדיין... מישהו נתקל בזה? אם כן, איך מעיפים את זה?

    • 4 תגובות
    • 650 צפיות

דיונים חדשים בפורומים