תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בשעה טובה קיבלתי את המחשב החדש שלי. המפרט הוא: sapphire ati 4870,e8400,asus p5q pro,ocz 2x2gb,segate 500gb32mb מסך samsung 2253bw cm690+seasonic500w דוד שלי ירכיב לי תמחשב ויתקין לי vitsa 64 bit... השאלה שלי היא מה אני צריך לעשות אחרי זה ....? מבחינת התקנת דרייברים..? יש איזה דברים שאני צריך להוריד מהאינטרנט? דברים שאני צריך לשנות בהגדרות תצוגה או במסך ..? תודה רבה לעוזרים!!
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
זקוק לאתרים בישראל הקשורים ל Emule תודה
-
- 3 תגובות
- 650 צפיות
-
-
התקנתי אתמול את האנטי ווירוס AVAST, והפעלתי סריקת BOT במשך הלילה (זאת סריקה שמתבצעת עוד לפני שהווינדאוס עולה). הבעיה היא, שאחרי סיום הסריקה הווינדאוס אוטומטית עולה, כך שלא הספקתי לראות את התוצאות. יש דרך לראות לוג של סריקה ומה נמצא בה?
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
יש לי בעייה שאני מנסה להוריד מספר קבצים מהאינטרנט שכל אחד מקישור אחר. אני לא יכול להוריד יותר משני קישורים בו זמנית. שאני מנסה להוריד את השלישי אז הוא מציג את חלון ההורדה אבל רק שהקישור אחד מהשניים מסיים להוריד אפשר להתחיל להוריד את השלישי. מה הבעייה? איך אוכל להוריד יותר משני קישורים בו זמנית? תודה
-
- 7 תגובות
- 650 צפיות
-
-
בס"ד שלום רב .. אשמח אם אחד המומחים כאן יוכלו לעזור לי למצוא דרייבר למצלמה דיגיטלית powershot a430 .. נסיתי וחיפשתי בכל אתר אפשרי, כולל אתר היצרן ! במידה ואתם צריכים: windows vista sp1 בבקשה ממכם, זה דחוף לי נורא תודה רבה לכל מי שרק יגיב
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
קיימת תוכנה כמו לבידקה של הארדסיק? ז"א, כמו שיש 3dmark2005 לכרטיסי מסך שיהיה תוכנה כזאת רק להארדיסק, קיים דבר כזה? כי משום מה הSATA2 שלי ניראה לי איטי יותר מהIDE הקודם שלי...
-
- 6 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום יש לי סרבר למשחק כלשהו ואני רציתי לדעת איך אני עושה שהוא יופיע בTHE ALL SEEING EYE תודה
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום יש לי מישחק דפדפן השם של המישחק powerchallenge וכל פעם שאני מנזסה ליתעון תמישחק הוא מסקש ממני להתקין JAVA ושאני מתקין הוא נותן לי תבעיה הזאת בתמונה http://www.siz.co.il/my.php?i=imz4mydywz0m.bmp מה לעשות "??? http://www.siz.co.il/my.php?i=imz4mydywz0m.bmp http://www.siz.co.il/my.php?i=imz4mydywz0m.bmp http://www.siz.co.il/my.php?i=imz4mydywz0m.bmp
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
אתמול עברתי מ-IE ל-FF (מזל טוב לעצמי ). התרגלתי שב-IE כשיש לי חלון פתוח ואני רוצה לפתוח חלון חדש (CTRL+N) נפתח לי חלון זהה לקודם. ב-FF נפתח לי החלון של דף הבית ולא של החלון הפעיל. אפשר לשנות את זה? פשוט יש כמה אתרים שפותחים חלונות בגודל קבוע וללא שורת הכתובת (לדוגמה: http://www.fullgaz.co.il/index.php), ועל ידי לחיצה CTRL+N נפתח לי חלון מלא עם כל האפשרויות. תודה.
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
יש לי את הפורט אבל השאלה היא אם לסמן אותו כTCP או UDP בראוטר?? ואיך להגדיר אותו בקספרסקי אינטרנט סקיוריטי 6 כ local port וזהו?
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
יש לי כעת BIT DEFENDER 9 PLUS PROFESSIONAL, גם את האנטי וירוס וגם את הפיירוואל, הבעיה זה שהוא כל הזמן עושה MINIMIZE למשחקים שלי, בתמיכה אמרו לי לכבות את העדכונים האוטומטים כל פעם שאני משחק, עכשיו השאלה שלי, זה ככה גם בKASPERKSY ? כי אני שוקל לעבור בעקבות זאת לאנטי וירוס KASPERSKY ופיירוואל KERIO ובכללי מה עדיף? BIT DEFENDER זכה לאנטי וירוס הכי טוב כאן: http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/?ttreng=1&ttrkey=anti+virus
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום לכם.. רציתי לדעת, האם יש מצב בתוכנה uTorrent לשנות את עידכון ה-RSS לפי זמן מוגדר? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום לכולם, הורדתי את התוכנה אוורסט , וכדיי לראות מעלות נכנסתי לSensor שבתוכנה, וזה לא מראה לי מעלות. היה לי את אותה תוכנה ב Windows XP וזה עבד מעולה, פתאום לא עובד. אחרי זה הורדתי עוד תוכנה וזה כתב לי את זה : http://img527.imageshack.us/img527/349/24440753lx9.jpg הבנתי מזה שצריך להתחבר במשתמש של האדמין ? איך עושים את זה? כשאני לוחץ נגיד ALt Ctrl Delete ועושה החלף משתמשים זה מראה לי רק את המשתמש שלי וזהו אין עוד משהו. תעזרו לי, תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 650 צפיות
-
-
מה אני צריך לעשות ע"מ לקבל רק הודעות חדשות (החל מהרגע שהגדרתי את Gmail לעבוד כ-pop) ולא הודעות שכבר נמצאות על שרתי Gmail לתוכנת האאוטלוק אקספרס שלי? תודה.
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
האם המערכת דורשת דריבר מיוחד לכרטיס רשת ? מותק אצלי במחשב מספר מערכות הפעלה IMAGE ורק במערכת זו האינרנט לא עובד... נתי
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
האימיול שלי הפסיק לחפש מה עושים??? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 650 צפיות
-
-
הורדתי כמה קבצים מאייטיונס ועכשי ואני רוצה לנגן אותם אבל שאני רוצה לפתוח תתוכנה לנגן את הקבצים האלה זה לא עובד... אני מקליק על האייקון ל אייטיונס וזה ישר פותח לי את ההודעת שגיאה הזאת של וינדוס שאפשר לדווח ללא יודע מה... ניסיתי להתקין מחדש וזה עדיין עושה את זה איך אני מסדר את זה? אני לא יכול לשמוע שירים עכשיו...(הם לא עובדים נבגנים אחרים-זה קובץ של אייטיונס)
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
אני לוחץ על "הוסף תגובה" וזה לא פותח לי שום חלון לתגובה זה עושה לי כאילו Page Up לא עובד לי לא בIE ולא בFF אני ממש לא בטוח אם זה המקום המתאים לשאלה.. אז אם לא מצטער.. עריכה: אה.. ניראלי הבנתי מה הבעיה.. אם אני לא ברשימת חברים אז אני לא יכול לכתוב תגובה.. לפחות היו מראים איזה הודעה שזה ככה =S
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
לאחרונה כל מיני אתרי טריילרים,ובראשם GAMETRAILERS לא נותנים לי לראות סרטונים.בGAMETRAILERS מופיעה הודעת שגיאה שאומרת XML MALOFORMED,אתרים אחרים פשוט מראים ריבוע שחור במקום בו אמור להיות סרטון(לא רואים גם את החלק למטה עם PLAY וכו)התקנתי את הנגן פלאש כמה פעמים מחדש.ולא עזר,הבעיה תופסת הן באקספלורר והן בדפדפן של גוגל. למישהו יש מושג מה הבעיה או שיכול להציע כוונים לפתרון? בתומ"ר
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
הנה... הוא סוגר לי אוטומטית את הדפדפן [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 650 צפיות
-
-
למישהו יש פתרון ? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
היי, יש לי קבצים במחשב שהם מעל 5 GB (משחקים, תוכנות וכו'). אני רוצה לדעת האם אני יכול לחלק אותם ל 2 קבצים קטנים יותר כדי שיכנסו לדיסק DVD רגיל אחד. כרגע אין לי בהישג יד DVD 9 או מקום לקנות ואני צריך דיי דחוף את הנושא. תודה!
-
- 5 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום! רציתי לדעת כיצד ניתן להוסיף הרבה עמודי בית שכשאפתח את הדפדפן כולם יפתחו יחדיו. לדוגמא, בפיירפוקס, אני שם | בין שלל האתרים והוא נכנס לכולם, באופרה זה לא עובד כך. תודה.
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
מישהוא עבד פעם אם התוכנה? ראיתי את התוכנה באינטרנט אבל לא הבנתי לגמרי מה היא עושה.
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
האם מישהו יכול להמליץ על תוכנה טובה לניקוי דואר זבל? תודה.
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-


