עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכם יש מערכת הפעלה WIN7 PRO ללא SP1 עדיין. היה לי מנהל הורדות IDE אחרי שהסרתי אותו והפעלתי את המחשב מחדש הוא עשה לי את כל הקיצורי דרך בשולחן העבודה וגם בתוך ההתחל לשם הקובץ רק עם סיומת ILK. אם לוחצים על הקיצור דרך זה פותח לי דף אינטרנט ואז שאלה כאילו אני מוריד משהו לשמור או לפתוח את הקובץ. ניסיתי לעשות שיחזור מערכת זה לא נותן לי לעשות,גם עם ERD לחלונות לא עוזר. ניסיתי להתקין שוב את התוכנה והותקן בהצלחה אבל אין עדיין שום שינוי. אשמח לעזרה זה דיי דחוף כי אני מושבת. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 797 צפיות
  2. Started by IG,

    שמאפשרת לי לגרור כתובת של אתר מסויים אל מתחת לnev. toolbar וליצור קיצור דרך לאתר... תודה.

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  3. Started by michael1232,

    שלום לדעתי הנושא הזה קשור יותר לפה ולא לאודיו וקולנוע ביתי מכיון שזה בעיה במחשב. הבעיה שלהיא היא כזאת יש לי מחשב ישן בבית מצאתי כרטיס מסך גיפורס 6200 חיברתי אותו למחשב חיברתי מסך רגיל ובעזרת המתאם (7-9 פינים ל: s-vidio ירוק כחול ואדום) חברתי את הכבל הצהוב לחיבור הירוק במתאם הדלקתי את המחשב והטלוויזיה רואים את המחשב בטלויזה הגדרתי בעזרת מסך המחשב שכפול לאחר מכן הצבע בטלויזה היה שחור לבן אז חיברתי את הצהוב לכחול עשיתי לו איתור חיבור והוא זיהיה הכול טוב ויפה. אבל מתי שאני מנתק את המסך ורוצה להישאר רק עם הטלוויזיה הוא לא נותן מראה לי מסך ריק בטלויזה וגם שהגדרתי שהתצוגה של הטלוויזיה היא ראשית גם לא עובד. מה אפשר לעשות ומצטער על החפירה..? תודה לעוזרים

  4. Started by matityahoo,

    יש לי באתר כפטור עם הפקודה geturl והוא פותח חלון קטן אני רוצה שהוא יפתח על כל המסך האם מישהוא יודע איך לעשות זאת בפשטות?? תודב מראש

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  5. לדוגמא, האם אני יכול ב-Writer של אופן אופיס לשמור מסמכים תחת הסיומות doc ו-docx כך שניתן יהיה להציג אותם גם בוורד? והאם אני יכול ב-Calc לשמור גליונות אלקטרוניים תחת הסיומות xls ו-xlsx כך שניתן יהיה להציג אותם גם באקסל? אם כן, ייתכן שאני אתחיל להשתמש באופן אופיס במקום במיקרוסופט אופיס (במיקרוסופט אופיס, הממשק הוא באמצעות לשוניות (Tabs). באופן אופיס, הממשק הוא באמצעות התפריטים הנשלפים הנוחים יותר). אני יודע, שתוכנות אופן אופיס קוראות קבצי מיקרוסופט אופיס. אבל אני רוצה לדעת האם אפשרי לעשות היפך, ושקבצי אופן אופיס יוכלו להקרא ע"י מיקרוסופט אופיס.

    • 2 תגובות
    • 819 צפיות
  6. Started by amisha,

    אני מתכתב עם חצי עולם ורואים את העברית בסדר גמור , אבל רק עם אחד מהרשימה שלי אני רואה את כול התוים כ a ......... ולפעים באותיות רוסיות . קיצר משהו מאוד מווווזזזזזזררררר ........ מה עושים ?? זה שאני מתכתב איתו אומר שהוא רואה על המחשב שלו בעברית את הנשלח .....

    • 0 תגובות
    • 554 צפיות
  7. נשמות יקרות של פורום זה, האם מישהו מכיר תוכנה להקלטת המשחק בזמן שאני משחק שהיא אינה FRAPS?

    • 2 תגובות
    • 921 צפיות
  8. Started by opt,

    אפשר להוריד מדריך [חינם] לגירסה האחרונה של פוטושופ בעברית מהאתר www. itsuvgraphi.com

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  9. Started by gal atedgi,

    אני צריך בבקשה תוכנה ליצרת טראקים תודה למי שמביא!

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  10. שלום חברים חיברתי למחשב איזשהו מסך טלויזיה שיש לי בבית. המסך מתחבר ועולה והכל בסדר. הקטע הוא שמסך המחשב שלי הינו LCD עם רזולוציה גבוהה של 1680*1050שמוגדרת אצלי כך כרזולוציה של המחשב. לכן זה משפיע על מסך הטלויזיה שלא מציג לי את כל התמונה כי מן הסתם הוא לא מגיע לרזולוציות הגבוהות הללו. נשאלת השאלה האם אפשרי להגדיר רזולוציות שונות לשני המסכים דרך הCATALIST? ז''א: המסך LCD יעבוד ברזולוציה של 1680ָ1050 והמסך טלוזיה יעבוד ברזולוציה שלו(נגיד והיא 1024ָ768 אפשרי? אשמח לקבל תשובה. בתודה מראש וערב טוב.

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  11. Started by good__one,

    אני רוצה לפרמט את המחשב שלי, אבל לא רוצה לאבד את כל הקרדיט שצברתי באימיול. איזה קבצים אני צריך לשמור?

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  12. Started by vinipyx,

    יש לי שאלה,מישהוא יודעה איך להשתמש איתה כי אני ישתבכתי

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  13. אני מניח שתוכנה כמו GHOST לא תעזור. האם יש תוכנה או איזה דרך להעביר תוכנות וישומים (לדוגמא OUTLOOK...) מ-XP ל-VISTA?

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  14. אני משתמש בVISTA כרטיס מסך GS7600 נהו הצבע המקורי שהיה לי וכיצד מגיעים אליו תודה

    • 0 תגובות
    • 468 צפיות
  15. איך Norton Ghost 12.0 החדש? יותר טוב מגירסת 8 שאמרו שהיא הכי טובה שיש

    • 5 תגובות
    • 767 צפיות
  16. Started by avivlevy,

    עזרה זה עושה לי לפני שאני מתקין ! (תמונה) [attachment deleted by admin]

  17. Started by avivlyaviv,

    מחקתי בטעות קובץ 8 G אז הוא שאל אותי אם למחוק לצמיטות (בע איך רושמים) אז אמרתי כן (בטעות) עכשיו יש אפשריות לשחזרק את הקובץ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. התקנתי במחשב נייד IE7 חוקי.הוא נתקע לי.הסרתי אותו ואח"כ גם האינטרנט לא פעל.עזרה תודה

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  19. יש לי במלא דברים שגיאות של DLL הרבה פעמים כתוב לי בתוכנות ובמשחקים שאני מנסה להפעיל שחסר לי קובץ XXXXXX.dll דוגמא: h t t p://up353.siz.co.il/up2/tdfyinycymmz.jpg בבקשה עזרה...

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. שלום העברתי מיני-דיוי למחשב בעזרת ה-windows movie maker ויש בעיה כנסו להסבר עכשיו אני צריך להעביר את זה ל-divx ולפי מה שאני רואה זה נישמר כ-asf אין לי מושג איך אני מקודד את זה לדיווקס בבקשה עיזרו לי... ניסיתי וירטואל דאב והוא רושם לי שגיאה כשאני מנסה לפתוח את הקבצים האלה... :s05:

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  21. Started by SpiritKnight,

    היי, לפני מספר ימים פיירפוקס הפסיק לעלות לי. אני רואה שנפתח פרוסס אבל הוא נסגר כעבור 1-2 שניות. ניסיתי התקנה מחדש של מספר גרסאות, מחיקה של כל התיקיות והקבצים הקשורים לתוכנה מהמחשב- ולא עזר. מה אפשר לעשות? לעיתים אני מקבל הודעה 'The program is not properly configured and should be reinstalled' תודה

  22. Started by Rocket_Pool,

    שלום לכולם! בזמן האחרון מופיע אצלי בעיה חוזרת מידיי פעם. כשאני משחק במשחק דיי כבד המחשב נתקע ומופיע המסך הכחול עם השגיאה שכולם שונאים רק ריסט עוזר. השגיאה היא nv4_disp.dll בבקשה עזרה

    • 4 תגובות
    • 648 צפיות
  23. אם מישהו יוכל לפתור לי את זה אני אוכל את הכובע. למעשה, אין לי כובע. אז אני אלך לקנות כובע ואז אוכל אותו. יש לי כרטיס קול מסוג Delta 66 (כרטיס אולפני) כשאני משתמש בו, אני מתחיל לשמוע תיקים וקרחצים (קטנים) הכרטיס כבר עבד לי במחשב אחר. ניסיתי: 1. להתקין את הדרייבר הכי חדש 2. להתקין דרייבר ישן 3. לבטל את כרטיס הקול ה- Onboard 4. להעביר את הכרטיס ל- PCI אחר 5. להגדיל את ה- Buffer בתוכנה של הכרטיס קול 6. לעשות ב- Preformence שהמחשב יעבוד על Background Services 7. להגדיר בכרטיס קול של יהיה Mapping 8. לעשות Load Default ב- Bios 9. להטיל כישופים. לברך את המחשב. לתלות שום מסביב. ולשיר את התיקווה. 10. ניסיתי להרוג את כל ה- Processes של ניראים לי רלוונטים ולסגור את כל ה- Services שלא…

    • 3 תגובות
    • 564 צפיות
  24. כי כשניסתי לקרוא קובץ GHO שיצרתי מ- norton ghost 2003 ע"י דיסקט איתחול של נורטון, אז הוא לא זיהה לי את הקובץ עד שאיתחלתי את הכונן ל-FAT32

    • 30 תגובות
    • 2.6k צפיות
  25. יש לי סרט בפורמט xvid עם סאונדר ac3 (מצורפת תמונה מתוך GSpot) הוצאתי את הסאונד עם VirtualDubMod 1.5.10.1 לקובץ ac3 הוצאתי את הוידאו בפורמט m2v בעזרת TMPGEnc Plus 2.5 (מצופת תמונה עם ההגדרות) חיברתי את ה-ac3 וה-m2v עם IfoEdit096.exe וצרבתי לדיסק בעזרת נרו הבעיה היא שאני בא להציג את הסרט ב-DVD אני רואה חצי מסך ירוק וחצי מסך עם "זבל". הסאונד בסרט עובד יופי ומזוהה כ-DD ע"י הרסיבר. מה הבעיה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 51 תגובות
    • 6.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים