עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. עדיף מMOV אבל גם מAVI יהיה טוב תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  2. יש לי מין סרגל כלים מעצבן שלא יורד הורדתי יותר מתוכנה אחת בשביל להוריד את הסרגל ואף אחת לא הצליחה ניסיתי עם הוספה\הסרה עם לא עבד חפשתי את התיקייה של הסרגל הזה לא מצאתי אני כבר לא יודע מה לעשות????

    • 4 תגובות
    • 651 צפיות
  3. אני לא יודע לאיפה זה מתאים.. אם זה לא מתאים לפה בבקשה מנהלים תעבירו.. וסליחה על הבלאגן.. טוב שלום יש לי רשת עם ראוטר ויש בה שתי מחשבים. אני עובד עם תוכנה מאוד כבדה של עריכה סאונד שדורשת הרבה משאבים מהמחשב. השאלה שלי האם ניתן לשתף ביצועים של שני מחשבים יחדיו על מנת להקים מחשב אל משתי המחשבים האלה שפועלים זה לצד זה. חשבתי שהנושא הזה יכול להיות להיות באיזה שהיא תוכנה שעושה את זה.. תודה לכל העוזרים ובעלי הפתרונות..

    • 2 תגובות
    • 651 צפיות
  4. Started by 1,

    יש ברשותי קובץ AVI שצולם במצלמה דיגיטלית ואני מעוניין להעלים את הפס קול, וכשל משתמש שיפעיל אותו מכל מחשב הוא יופעל ללא סאונד. מה הדרך הכי פשוטה ומהירה לעשות זאת?

  5. Started by ShayGTi,

    בחוקים כתוב שאסור לדבר על הורדות לא חוקיות, אבל אני רק צריך לדעת אם מישהו יודע איפה אני אוכל להשיג את הגירסאות היותר ישנות של התוכנה... מנהלים, אם אסור לדבר על התוכנה הזאת פה אז תמחקו... :-*

    • 2 תגובות
    • 651 צפיות
  6. Started by Markis,

    קיימת ב-calendar של אוטלוק 2003 תופעה מוזרה: חגים ואירועים שנתיים מופיעים פעמיים בשני תאריכים עוקבים בכל שנה. אני חושב שהתאריך המוקדם הוא התאריך הנכון, והשאלה איך אני יכול למחוק באופן גורף את כל החגים שבתאירך המאוחר ?

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  7. Started by Radeon38,

    שלום אני רוצה לדעת האם אפשר לצרוב ולעשת BOOT MENU ולבחור איזה תוכנה להעלות קודם התוכנות עצמן נורא קטנות ואני לא רוצה לעשות לכל אחת דיסק בניפרד. יש לי 3 גרסאות 9.3 9.5 9.6 כל אחת תופסת אולי 120 מגה אפשר לצרוב אותן ואחרי זה להעלות כל אחת בניפרד או שכל אחת מהן צריכה דיסק משלה. תודה

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  8. תודה לעונים!

    • 1 תגובה
    • 651 צפיות
  9. האם יש דבר כזה? לפעמים (הרבה פעמים!!!) שאני לא בבית והמחשב מוריד,פתאום יש ניתוק,הייתי רוצה תוכנה,שכאשר זה קורה,היא "תחייג" מחדש (יש לי ADSL). מישהו מכיר כזו תוכנה?? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  10. Started by moskitos,

    הרצתי את התוכנה במחשב החדש שלי וקיבלתי ציון של כמעט 15000. 1 איך הציון ומה זה אומר? 2 האם כדאי לי להוריד 2003 או שזה אותו הדבר.

  11. Started by assaf990,

    שאלה שניה: האם יש בזה תקן עולמי? כלל מקובל?

  12. Started by Bengo5,

    איזה אנטי וירוס יותר טוב ועדיף? נוד 32 שקיבלתי על המחשב ויש לי אותו שנה כבר.. או נורטון 2007 מקורי שקיבלתי בדיסק+סריאלים שרשומים על הדיסק?

  13. נכון יש חברה אחת שהמציאה סוג של צ'יפ שישב בתוך מחשב נייד ויעביר לזכרון הפנימי של המחשב כמה קבצי מערכת של WINDOWS וככה המחשב לא יצטרך לטעון את הקבצים דרך ה HD אלא דרך הזכרון הפנימי שזה בהרבה יותר מהיר וככה המחשב יפעל יותר מהר ויעלה יותר מהר! אז השאלה שלי היא האם יש תוכנה מסויימת שיכולה לעשות את זה? שתוכל לטעון קבצים לזכרון של המחשב ובכך המחשב יהיה יותר מהיר? תודה רבה לכלכם!!!

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  14. Started by wooper,

    הי האם אפשר להרשם ב RSS כאשר יש תגובות חדשות? למשל פה באתר לוחצים בפורומים על חדש ומגיעים לתגובה האחרונה אני מתכון למשל לבלוג שיש בו תגובות נוספות כל הזמן

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  15. Started by DeadByDawn,

    מישהו משתמש בה (2006!) ויכול להגיד איך היא??? אני קונה אותה בערך בעוד שעתיים ו54 דקות.

    • 6 תגובות
    • 651 צפיות
  16. צרבתי את כל העונה על דיסק DVD וזה עושה לי BUFFERING מה זה הדבר הזה זה לא דרך האינטרנט פעם ראשונה שקורה לי כזה דבר

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  17. Started by kikkler,

    לפני כמה זמן נשרף לי הלוח אם, מה שגרר החלפת לוח והתקנת win מחדש. מאז יש לי בעיות בפתיחת קבצים גדולים מקווצים (rar ודומיו). כשהקובץ קטן אין בעיה, אבל מעל 1gb בערך הוא נכשל באמצע ומודיע על CRC error ושהקובץ דפוק. אני יודע שהבעיה לא בקבצים, כי הצלחתי לפתוח אותם לפני שהתקנתי מע' הפעלה מחדש, מעבר לעובדה שזה מאוד קונסיסטנטי והוא נופל על כל קובץ בערך. ניסיתי עם winrar ועם 7-zip, שניהם בגרסאות עדכניות. יש למישהו רעיון לדרך אחרת?

    • 3 תגובות
    • 651 צפיות
  18. Started by PrefaceAlumni,

    שלום, מצורפת תמונה של איך נראה הסרט בניגון עם VLC. ניסיתי גם להתקין מקודדים של CCCP ולנגן עם תוכנות אחרות, וזה עדיין נראה ככה. יש לציין כי חלק מהסרטים עובדים טוב. תודה רבה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  19. ותמליצו לי על תוכנה שעושה זאת . תודה ח'ברס

    • 5 תגובות
    • 651 צפיות
  20. Started by yuraxp,

    אהלן, הרציתי חיפוש לגבי הנושא והלינק לתוכנה שאמורה הייתה ליצור קבצי LRC שבור. האם יש למישהו תוכנה שעושה זאת?

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  21. Started by jambo7,

    קניתי מחשב עם לוח אם GIGABYTE K8NMF-9 (NF4, s939, PCI-E, SATA, עשיתי פירמוט והתקנתי winxp עד פה הכל בסדר אבל ברגע שאני מתקין את הדרייברים שבאים בערכה של הלוח אם [דרייברים של הלוח לא של הכרטיס קול המובנה} הוונדוס נעשה איטי נתקע ומציג מסכים כחולים מה אני צריך לעשות תודה

    • 1 תגובה
    • 651 צפיות
  22. שלום, יש לי מקרה של רשת בייתית עם מחשב נייד ששייך לאחותי. אחותי כל הזמן מזמינה דרכו דברים באינטרנט ואין אפשרות לעצור אותה או לדעת מהי מזמינה ומתי ואמא שלי תמיד מתעצבנת עליה בגלל זה. לכן אני מחפש תוכנת ריגול שתתן לי מידע בLIVE מהמסך שלה ואפשרות לשלוט על המחשב שלה מהמחשב שלי...(כאמור המחשבים ברשת ביתית) השליטה שאני מחפש היא משהו בסיגנון שליטה על העכבר דברים כאלו... תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 651 צפיות
  23. Started by ezx,

    מישהו יכול להביא לי לינק לתוכנה ניהולית עובדים איתה במספרות זה כמו כרטיסיה ממוחשבת תודה

    • 1 תגובה
    • 651 צפיות
  24. Started by naknir,

    שלום חברים, היום ה-AVG הודיע לי שיש לי וירוס שפגע לי בקובץ scvhost.exe בתיקיית system32 ואין דרך להסיר אותו!! מה אני עושה?!!? :'( תודה מראש, ניר.

    • 3 תגובות
    • 651 צפיות
  25. זה 4.67 אמור להיכנס ? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 651 צפיות

דיונים חדשים בפורומים