תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
עדיף מMOV אבל גם מAVI יהיה טוב תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
יש לי מין סרגל כלים מעצבן שלא יורד הורדתי יותר מתוכנה אחת בשביל להוריד את הסרגל ואף אחת לא הצליחה ניסיתי עם הוספה\הסרה עם לא עבד חפשתי את התיקייה של הסרגל הזה לא מצאתי אני כבר לא יודע מה לעשות????
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אני לא יודע לאיפה זה מתאים.. אם זה לא מתאים לפה בבקשה מנהלים תעבירו.. וסליחה על הבלאגן.. טוב שלום יש לי רשת עם ראוטר ויש בה שתי מחשבים. אני עובד עם תוכנה מאוד כבדה של עריכה סאונד שדורשת הרבה משאבים מהמחשב. השאלה שלי האם ניתן לשתף ביצועים של שני מחשבים יחדיו על מנת להקים מחשב אל משתי המחשבים האלה שפועלים זה לצד זה. חשבתי שהנושא הזה יכול להיות להיות באיזה שהיא תוכנה שעושה את זה.. תודה לכל העוזרים ובעלי הפתרונות..
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
יש ברשותי קובץ AVI שצולם במצלמה דיגיטלית ואני מעוניין להעלים את הפס קול, וכשל משתמש שיפעיל אותו מכל מחשב הוא יופעל ללא סאונד. מה הדרך הכי פשוטה ומהירה לעשות זאת?
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
בחוקים כתוב שאסור לדבר על הורדות לא חוקיות, אבל אני רק צריך לדעת אם מישהו יודע איפה אני אוכל להשיג את הגירסאות היותר ישנות של התוכנה... מנהלים, אם אסור לדבר על התוכנה הזאת פה אז תמחקו... :-*
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
קיימת ב-calendar של אוטלוק 2003 תופעה מוזרה: חגים ואירועים שנתיים מופיעים פעמיים בשני תאריכים עוקבים בכל שנה. אני חושב שהתאריך המוקדם הוא התאריך הנכון, והשאלה איך אני יכול למחוק באופן גורף את כל החגים שבתאירך המאוחר ?
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לדעת האם אפשר לצרוב ולעשת BOOT MENU ולבחור איזה תוכנה להעלות קודם התוכנות עצמן נורא קטנות ואני לא רוצה לעשות לכל אחת דיסק בניפרד. יש לי 3 גרסאות 9.3 9.5 9.6 כל אחת תופסת אולי 120 מגה אפשר לצרוב אותן ואחרי זה להעלות כל אחת בניפרד או שכל אחת מהן צריכה דיסק משלה. תודה
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
-
האם יש דבר כזה? לפעמים (הרבה פעמים!!!) שאני לא בבית והמחשב מוריד,פתאום יש ניתוק,הייתי רוצה תוכנה,שכאשר זה קורה,היא "תחייג" מחדש (יש לי ADSL). מישהו מכיר כזו תוכנה?? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
הרצתי את התוכנה במחשב החדש שלי וקיבלתי ציון של כמעט 15000. 1 איך הציון ומה זה אומר? 2 האם כדאי לי להוריד 2003 או שזה אותו הדבר.
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שאלה שניה: האם יש בזה תקן עולמי? כלל מקובל?
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
איזה אנטי וירוס יותר טוב ועדיף? נוד 32 שקיבלתי על המחשב ויש לי אותו שנה כבר.. או נורטון 2007 מקורי שקיבלתי בדיסק+סריאלים שרשומים על הדיסק?
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
נכון יש חברה אחת שהמציאה סוג של צ'יפ שישב בתוך מחשב נייד ויעביר לזכרון הפנימי של המחשב כמה קבצי מערכת של WINDOWS וככה המחשב לא יצטרך לטעון את הקבצים דרך ה HD אלא דרך הזכרון הפנימי שזה בהרבה יותר מהיר וככה המחשב יפעל יותר מהר ויעלה יותר מהר! אז השאלה שלי היא האם יש תוכנה מסויימת שיכולה לעשות את זה? שתוכל לטעון קבצים לזכרון של המחשב ובכך המחשב יהיה יותר מהיר? תודה רבה לכלכם!!!
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
הי האם אפשר להרשם ב RSS כאשר יש תגובות חדשות? למשל פה באתר לוחצים בפורומים על חדש ומגיעים לתגובה האחרונה אני מתכון למשל לבלוג שיש בו תגובות נוספות כל הזמן
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
מישהו משתמש בה (2006!) ויכול להגיד איך היא??? אני קונה אותה בערך בעוד שעתיים ו54 דקות.
-
- 6 תגובות
- 651 צפיות
-
-
צרבתי את כל העונה על דיסק DVD וזה עושה לי BUFFERING מה זה הדבר הזה זה לא דרך האינטרנט פעם ראשונה שקורה לי כזה דבר
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
לפני כמה זמן נשרף לי הלוח אם, מה שגרר החלפת לוח והתקנת win מחדש. מאז יש לי בעיות בפתיחת קבצים גדולים מקווצים (rar ודומיו). כשהקובץ קטן אין בעיה, אבל מעל 1gb בערך הוא נכשל באמצע ומודיע על CRC error ושהקובץ דפוק. אני יודע שהבעיה לא בקבצים, כי הצלחתי לפתוח אותם לפני שהתקנתי מע' הפעלה מחדש, מעבר לעובדה שזה מאוד קונסיסטנטי והוא נופל על כל קובץ בערך. ניסיתי עם winrar ועם 7-zip, שניהם בגרסאות עדכניות. יש למישהו רעיון לדרך אחרת?
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום, מצורפת תמונה של איך נראה הסרט בניגון עם VLC. ניסיתי גם להתקין מקודדים של CCCP ולנגן עם תוכנות אחרות, וזה עדיין נראה ככה. יש לציין כי חלק מהסרטים עובדים טוב. תודה רבה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
ותמליצו לי על תוכנה שעושה זאת . תודה ח'ברס
-
- 5 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אהלן, הרציתי חיפוש לגבי הנושא והלינק לתוכנה שאמורה הייתה ליצור קבצי LRC שבור. האם יש למישהו תוכנה שעושה זאת?
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
קניתי מחשב עם לוח אם GIGABYTE K8NMF-9 (NF4, s939, PCI-E, SATA, עשיתי פירמוט והתקנתי winxp עד פה הכל בסדר אבל ברגע שאני מתקין את הדרייברים שבאים בערכה של הלוח אם [דרייברים של הלוח לא של הכרטיס קול המובנה} הוונדוס נעשה איטי נתקע ומציג מסכים כחולים מה אני צריך לעשות תודה
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
שלום, יש לי מקרה של רשת בייתית עם מחשב נייד ששייך לאחותי. אחותי כל הזמן מזמינה דרכו דברים באינטרנט ואין אפשרות לעצור אותה או לדעת מהי מזמינה ומתי ואמא שלי תמיד מתעצבנת עליה בגלל זה. לכן אני מחפש תוכנת ריגול שתתן לי מידע בLIVE מהמסך שלה ואפשרות לשלוט על המחשב שלה מהמחשב שלי...(כאמור המחשבים ברשת ביתית) השליטה שאני מחפש היא משהו בסיגנון שליטה על העכבר דברים כאלו... תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי לינק לתוכנה ניהולית עובדים איתה במספרות זה כמו כרטיסיה ממוחשבת תודה
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
שלום חברים, היום ה-AVG הודיע לי שיש לי וירוס שפגע לי בקובץ scvhost.exe בתיקיית system32 ואין דרך להסיר אותו!! מה אני עושה?!!? :'( תודה מראש, ניר.
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
זה 4.67 אמור להיכנס ? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-


