עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by eladbu,

    שלום! שי לי בעיה ב גי-מייל החלפתי היום סיסמה דרך האתר אך משום מה באוטלוק 03 זה מבקש את הסיסמה שוב ושוב למרות שאני משנה אותה הוא טוען כאילו הסיסמה לא תקינה!

    • 4 תגובות
    • 602 צפיות
  2. Started by dids22,

    התמונה בגודל של 527x910 יש אפשרות להקטין אותה ?

  3. קיימת תוכנה כזאת חינמית?

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  4. Started by ROYAL125,

    מישהו יכול להגיד לי איך אני מאחד כוננים עם התוכנה magic partition

    • 4 תגובות
    • 521 צפיות
  5. היה לי פעם ואין לי מושג איפה היא. אני רוצה לפתוח 2 אי סי קיו ביחד באי סי קיו 5 ! תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by MeTaLhAmMeR,

    3 שאלות לי אליכם... מאיפה אפשר להוריד פונטים בעברית לפוטושופ 7 ואיך אני יכול להשתמש בהם? יש לי בבית פוטושופ אבל אני לא יכול לכתוב בעברית בכלל, למה? למה כשאני כותב בעברית, מספר אחרי אות המספרים מתבלבלים? ואיך אפשר לסדר את זה?

  7. בכל פעם שהמחשב עולה ה-AVG מתחיל בסריקה אוטומטית של וירוסים. רציתי לדעת איך מבטלים את האופציה הזו. לאחר שנברתי באפשריות התכנה לא מצאתי משהו מתאים ולכן אני פונה אליכם.

  8. Started by pak82,

    יש לי אלבום שלם בקובץ mp3 אחד, אני מחפש תוכנה לפיצול הקובץ להרבה קבצים קטנים (לכל שיר קובץ משלו) מישהו מכיר תוכנה טובה? (ופשוטה)

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  9. Started by The_Godfather1,

    שלום. יש לי בעיה בהפעלת המשחקים AGE OF EMPIRES 3 וFIFA 2006. כשאני מסיים להתקין פיפא 2006 ואז מנסה להיכנס למשחק זה מראה לי ישר חלון כזה בו כתוב: FIFA 2006 has encountered a problem and needs to close. we are soory for the incovenience. ואז שואלים אותי גם אם אני רוצה לדווח על הבעיה לMICROSOFT או לא. עכשיו אותו דבר זה עושה לי ב-AGE OF EMPIRES 3 רק בשלב מסויים של המשחק(בדר"כ דיי מוקדם). זה מתחיל כשהSOUND נעלם במשחק, ואז זה יוצא לי מהמשחק ופשוט עושה לי את אותה בעיה. רציתי לדעת מה בדיוק גורם לבעיה ואיך אני יכול לתקן אותה.

  10. Started by pak82,

    איך אני יכול בנרו לצרוב קובץ ape.* כך שהוא יפתח לי ואני יראה את כל המידע שבתוכו?

  11. Started by אלפקה סורית,

    ^^^

  12. שלום אני חושד שיש לי מזיקים במחשב . בכל פעם שאני מפעיל תוכנה לבדיקת הרג'יסטרי היא נתקעת ויוצאת מכלל פעולה. אני מדבר על תוכנות כמו AD-AWARE או Ace Utilities. האם אתם יודעים למה זה קורה ? ומה אני צריך לעשות כדי לפתור את הבעיה ? תודה

    • 7 תגובות
    • 700 צפיות
  13. Started by hq4ever,

    http://www.nu2.nu/pebuilder למה צריכים את זה? או - שימושים מקוריים שתוכלו לחשוב עליהם עם הכלי ? בעיקרון, לא כל כך ברור לי יעודו של הכלי.

    • 4 תגובות
    • 727 צפיות
  14. Started by אלפקה סורית,

    ^^^

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. לכבוד החג YNET פתחו את האינצקלופדיה שלהם לכולם לזמן מוגבל. בגלל זה אני חייב דחוף תוכנה שמעתיקה דפי אינטרנט ואת הקישורים שלהם שאני אסמן. אין לי כוח להעתיק דף דף אחד אחד, אז זה צריך להיות העתקה בכמויות לפי קישורים שאני בוחר. ואל תטיפו לי בקשר לחוקיות. בתודה tamir.fri

    • 9 תגובות
    • 803 צפיות
  16. Started by Imtheman,

    חג שמח אנשים אני צריך להעביר קלטת ווידאו אל המחשב יש לי כרטיס טלוויזיה והכל אבל הקובץ שיש לי על המחשב הוא בגודל של 4 GB !!!! (הסרט באורך 20 דקות . .. ) איך אני יכול להוריד אותו לנפח קצת יותר הגיוני ... . ?

    • 3 תגובות
    • 637 צפיות
  17. Started by tombcatz,

    ברצוני להוריד תוכנת ביטורנט כלשהי,ומכיוון ואני חדש בתחום של ביטורנטים,אין לי מושג איזה תוכנה מומלצת עזרה בקשה? בתודה מראש.

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. צריך תוכנה שתעשה כאילו אני לא משתמש בכונן וירטואלי תודה

  19. Started by yakir8,

    שלום רציתי לדעת אם הWindows AntiSpyware הוא טוב וכדי להתקין ואפשר בבקשה לקבל קישור ישיר של ההורדה כי אני לא מצליח להוריד דרך האתר של Windows תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות
  20. Started by Coca Cola,

    איזה דפדפן אתם ממליצים חוץ מ ?FF FF טוב אבל יש לו כמה בעיות בפורמים הכתב נהיה בשפה זרה ואי אפשר לתקן את זה ניסתי כמה דרכים ולא עבד

    • 30 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם קיבלתי את הכרטיס הנ"ל ללא דרייברים הוא מבוסס על דגם SB0220 הורדתי דרייברים מעודכנים מהאתר של קריאייטיב אבל ההתקנה טוענת שהיא לא מזהה כרטיס LIVE. מצאתי פאטצ' שגרם לדרייברים להתקין את עצמם אך בכרטיס מזוהה כ creative emu01 משהו כזה - זה מעבד האודיו שעל הכרטיס, יש למישהו מושג איך אני גורם למחשב לזהות את הכרטיס כמו שצריך?

  22. העברתי סרט מהמצלמה, הוא בפורמט AVI ושוקל כמה ג'יגה... השאלה שלי האם אני יכול לקודד אם זה לפורמט אחר או לסר את זה איכשהו כי זה לא הגיוני לעבוד ככה. אם למישהו יש פתרון אני אודה לו, שגיא.

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  23. ממש קשה להשיג מידה על המצלמה שלא נדבר על אתר לחברה אולי למישהו פה יש אותה , זה נראה כיאלו היא נמכרת רק בארץ LOL היא גם נקראת iCam 140 תודה

    • 0 תגובות
    • 4.1k צפיות
  24. Started by nirfun,

    שלום חיפשתי בפורומים ולא מצאתי.. אני צריך דרייבר לצ'יפסט 440BX, בלוח MS 6163PRO.... הדבר הכי קרוב שמצאתי: http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/Detail_Desc.aspx?agr=N&ProductID=129&DwnldID=7078&strOSs=44&OSFullName=Windows*%20XP%20Professional〈=eng תודה מראש, ניר

    • 5 תגובות
    • 703 צפיות

דיונים חדשים בפורומים