עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by mnd_l,

    מערכת הפעלה xp pro 32bit לאחר שהתקנתי את המערכת אני מתקין דרייבר לכרטיס מסך(תואם vga)שנמצא על הלוח,הורדתי אותו מאתר היצרן לפי דגם הלוח(msi) הממשק לא בשום שפה,הוא מראה סימני שאלה וכל מיני תווים,כשאני לוחץ next להתקנה שגם הוא בסימני שאלה מופיעה לי איזו שגיאה שאני לא יכול להבין מה כתוב בה ובאמצע המילה windows.... איך פותרים את הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  2. Started by SemteX,

    שלום, ברצוני לדעת אם קיים PLUG-IN לWINAMP שגורם לתמיכה באומלאוטים. למי שלא יודע - הנה דוגמה לאומלאוט - Ü ,ō, Ä בווינאמפ, במקום ששיר נגיד שוודי ייראה כך - En Mäktig Här הוא נראה בWINAP ככה: En mהktig hהr אז יש תוכנה מסוימת שמשנה את זה? אם יש אני אודה למי שיגיד לי.

    • 0 תגובות
    • 503 צפיות
  3. Started by someone,

    אחרי שהNORTON עשה לי מלא בעיות הסרתי אותו דרך הסרת תוכניות, אבל עכשיו הNorton Protected Recycle Bin עדיין נמצא ושאני לוחץ פעמיים על סל המחזור זה כותב שזה לא נמצא.. וגם כל פעם שאני מדליק את המחשב יש תפריט כזה של SYMANTEC עם 2 אפשרויות BOOT שגם לא ירד אחרי ההסרה... WTF?? איך אני מעיף את זה לגמרי..

    • 4 תגובות
    • 663 צפיות
  4. Started by easyuri,

    אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לשחק עם המחיצות של הדיסק הקשיח. ניסית את partition magic ואני ממש לא מרוצה מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה מוצלחת יותר?

    • 5 תגובות
    • 753 צפיות
  5. Started by בזיק,

    ןאם כן, איזו מומלצת? יש לי כרגע free Ram xp. האם היא טובה?

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  6. Started by Anas-Nanas,

    שלום לכולם! הורדתי היום לתומי מוזילה וריצתי לראות מה ההבדל הגדול ומה יותר טוב מה IE במוזילה... ובכן...לא מצאתי כלום שהיה יותר טוב במוזילה לעומת ה-IE ואני לא מבין למה אנשים עושים מהמוזילה כזה סיפור... אז לכל משתמשי ואוהדי המוזילה..אולי תאירו את עייני ותואילו לספר לי למה המוזילה יותר טובה..ומה היא נותנת שה-IE לא נותן! כרגע המוזילה עוד מותקנת על המחשב שלי...ואם תיתנו לי טיעונים טובים ומוצדקים אני אשקול להשאיר אותה..ואולי אפילו להפוך אותה לברירת המחדל שלי!!! בתודה Anas-Nanas

    • 35 תגובות
    • 7.9k צפיות
  7. שלום לכולם קודם כל אני מקווה שאני בפורום הנכון הבעיה שלי זה כשאני מנסה לראות סירטונים באינטרנט למשל באתר פליקס -אז פשוט זה זז לאט הסירטון("צולע" כזה) הקול בסדר אבל התמונה זזה לאט יחסית חשבתי שיש קשר לזה שהייתי עם 1 ג'יגה זיכרון וכונן קשיח עם מעט מגה פנוי ,אז קניתי עוד 1 ג'יגה DDR2 667 ועוד כונן 160 ג'יגה SATA2 ועכשיו יש לי ימבה של מקום פנוי. אך עדיין אני לא רואה שום שיפור ממה שהיה לי עד עכשיו יש לציין שאני רואה קבצי וידאו במחשב ללא כל בעיות, הכל תקין. יש לכם אולי רעיון למה זה קורה מה הבעיה ואיך אני יכול לפתור אותה ?

    • 8 תגובות
    • 958 צפיות
  8. היי! אבקש את עזרתכם במציאת דרייבר לכרטיס קול O/B שנמצא על לוח אם דגם ASUS P5V800 MX הענין הוא שנכנסתי לאתר של ASUS ןהורדתי את הדרייבר אך משום מה זה לא הדרייבר הנכון. (בחרתי GLOBAL) תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 508 צפיות
  9. Started by Snufkin,

    הקובץ הוא - feature presentation loop.mp3 אני לא יכול להתקין את התוכנה בלעדיו!! אם למישהו יש ומוכן לעזור אני אשמח ואודה לו מאוד אם הוא יוכל לשלוח לי אותו למייל (sp_snufkin@yahoo.com)

    • 0 תגובות
    • 497 צפיות
  10. Started by oded6188,

    כל פעם כשהמחשב עולה או כשאני מפעיל את ה OFFICE (אל תשאלו אותי מה הקשר)... אולה לי השגיאה: ניסיתי להתקין את זה מחדש... וזה לא עזר... מה יכולה להיות הבעיה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  11. הרעיו הוא תוכנה שאני שם בה "מחסנית " של תמונות והיא מעיפה ת'עיניים אדומות לבד Aviko

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  12. Started by silky,

    אני מעוניין לדעת איך אני מעתיק מטקסט מסויים את העיצוב שלו ומדביק (רק את העיצוב!) אותו על טקסט אחר, כלומר שיהיה עיצוב אחיד בקובץ. מבינים? תודה

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  13. Started by wow,

    ??

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  14. Started by zebra,

    ms project 2007 האם התוכנה קשורה לערכת האופיס מהי התוכנה בדיוק והאם יש קישור למישהו להורדה ולקריאה לגביה תודה מראש לכולם

    • 5 תגובות
    • 2.5k צפיות
  15. ערכתי מסמך Word ובעריכה מחקתי המון טקסט מהמסמך וביצעתי שמירה וסגרתי את הקובץ. עכשיו, האם יש דרך לשחזר את המידע מתוך המסמך?

    • 1 תגובה
    • 3.5k צפיות
  16. החלפתי מחשב לא מזמן (לאחר התייעצות כאן). המעבד הוא i7 950 הלוח הוא Gigabyte GA-X58A-UD5 6 גיגה זכרון. כרטיס מסך GT220 1gb. במחשב הקודם שהיה בן 6 שנים ביצעתי לכידה ממצלמת וידאו דיגיטלית באמצעות Firewire. במחשב החדש כשאני מבצע לכידה עם אותה תכנה (ניסיתי גם אחרות), באותה צורה בדיוק, האיכות אינה טובה - התמונה נראית כאילו עם עודף חדות וגרעון ובתנועות ידיים ישנם פסים לרוחב האיבר שבתנועה. התופעות האלו לא קרו במחשב הישן. איפה יכולה להיות הבעיה? אותן תוכנות, אותו ציוד ורק מחשב שונה...

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by KeepOuT,

    אני יודע שישנם תוכנות כופר שתוך x זמן הקבצים שהיו על המחשב נמחקים. ההשערה שלי זה אם אני מנתק את הכונן קשיח שהקבצים בו הוצפנו ושם אותו בצד ללא שימוש עד שיצא דרך לשחרר את הקבצים שהוצפנו. ברגע שאני אחזיר את הכונן למחשב הקבצים יימחקו? מפני שהתוכנה הקציבה שתוך x זמן הקבצים יימחקו לצמיתות.

  18. Started by TzV-EyE-GeR,

    שלום, האם ישנה אפשרות להגדרת תיקיית קבצי אופיס במחשב שלי שיסתכרנו מול חשבון ה-Google Docs שלי בפעם ביום? תודה.

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  19. Started by JohnnyBravo,

    הורדתי טקסט מסויים והכל יצא הפוך. אני משתמש בויסטה עם אופיס XP והיא משתמשת בXP, עם אופיס 2007 אז אני צריך להפוך שם הכול

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  20. Started by alex28,

    איזה אנטי וירוס הכי טוב מכל דרכים? שלא תוקע את מחשב שלא מפריע לגלוש קל לשתמש איתו

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  21. Started by friedman3010,

    בתקופה האחרונה, outlook 2003 נתקע לי (לרוב - לא כל הזמן, אבל אני לא מצליח לאפיין מתי הוא נתקע ומתי הוא מצליח לעבוד) בשלב בדיקת הדואר (שלח/קבל). בחלק מהמקרים התקיעה היא כבר בפתיחת התוכנה (כי מוגדר לו לבדוק עדכוני דוא"ל אוטומטית). הפעלה של התוכנה ב-Safe Mode שלה לא הועילה... אני עובד על נתב של Linksys ו-WinXP SP1 . מה עושים????? :s05:

    • 5 תגובות
    • 3.3k צפיות
  22. Started by natanbs,

    שלום ניתקלתי בבעיה קצת מוזרה במקלדת : העכבר לא מגיב לי במקלדת חיברתי את הדונגל בחיבור USB למחשב HTPC עם מערכת הפעלה XP ומדיה סנטר. דרך מנהל ההתקנים אני רואה אותו במתאמי חיבור USB וגם בחיבורי העכבר מזוהה כ-HID גם המקלדת מזוהה באותו אופן . המקלדת עובדת בצורה תקינה , העכבר שמובנה במקלדת לא מגיב למרות כאשר אני מזיז אותו או מקליק בכפתורי העכבר אני רואה תגובה של היבהובים בדונגל. כמו-כן המקלדת עובדת במצב של DOS ניסתי לפרמט את המחשב השתמשתי ב- NORTON GHOST 11.0 וראיתי כן תגובה של העכבר במצב זה אך כשהעלתי שוב את ה-XP המצב חזר. במחשב אחר עם מערכת הפעלה XP ללא מדיה סנטר העכבר עובד! יש משהו בהגדרות של מערכת ההפעלה שמונע או חוסם את תגובת העכבר? אולי איזה שהיא הגדרה ב-regestry ? תודה…

    • 1 תגובה
    • 701 צפיות
  23. Started by AdamS,

    שלום, בזמן האחרון ניתקלתי בבעייה מוזרה בתצוגת ההודעות וסידורם ב-Outlook. בדרך כלל הכל מסודר אצלי לפי תאריך הקבלה של ההודעה, בזמן האחרון כל ההודעות הנכנסות מופיעות תחת הקבוצה "ישן יותר". מצב זה היה גם ב"פריטים שנישלחו", אבל משום מה זה היסתדר שמה. כל מה שיצא מאותו יום סודר. תמונות להמחשה: תודה רבה לעוזרים, אדם

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות

דיונים חדשים בפורומים