עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by netanel1234,

    שלום, יש לי מחשב ישן בבית ואני צריך לזהות את הדריבר של הקול איך אני בודק זאת? ומחפש את הדריבר?! תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  2. Started by jambo7,

    קניתי מחשב עם לוח אם GIGABYTE K8NMF-9 (NF4, s939, PCI-E, SATA, עשיתי פירמוט והתקנתי winxp עד פה הכל בסדר אבל ברגע שאני מתקין את הדרייברים שבאים בערכה של הלוח אם [דרייברים של הלוח לא של הכרטיס קול המובנה} הוונדוס נעשה איטי נתקע ומציג מסכים כחולים מה אני צריך לעשות תודה

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  3. Started by Gilo2005,

    אני מחפש מישהו שיעזור לי בעיצוב אתר מישהו שמבין בנושא = עבודה קלה מאוד יקח שעה לא יותר לעצב :}] ללא תשלום :-[ מי שרוצה שיכתוב פה שוב עבודה קלה מאוד ללא תשלום

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  4. שלום, יש לי מקרה של רשת בייתית עם מחשב נייד ששייך לאחותי. אחותי כל הזמן מזמינה דרכו דברים באינטרנט ואין אפשרות לעצור אותה או לדעת מהי מזמינה ומתי ואמא שלי תמיד מתעצבנת עליה בגלל זה. לכן אני מחפש תוכנת ריגול שתתן לי מידע בLIVE מהמסך שלה ואפשרות לשלוט על המחשב שלה מהמחשב שלי...(כאמור המחשבים ברשת ביתית) השליטה שאני מחפש היא משהו בסיגנון שליטה על העכבר דברים כאלו... תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  5. Started by fuck off,

    אז הנה לכם פלאג-אין שהמנורות במקלדת זופצות כמו בVU METER... ממש ממש יפה! http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=108744&download=yes&url=http%3A%2F%2Fdownload.nullsoft.com%2Fcustomize%2Fcomponent%2F2002%2F5%2F26%2FP%2FKeybVis_alpha.exe

    • 5 תגובות
    • 652 צפיות
  6. איך האנטי ויריוס של AVG 8 החדש יש למישהו התרשמות עליו?

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  7. Started by overload,

    כמעט חצי שנה עברה מאז העבודה האחרונה אתמול בלילה נכנס בי משהו ישבתי 3 שעות מול המסך בלי לזוז, זה מה שיצא: http://www.deviantart.com/deviation/32694909/ .

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  8. Started by bider10,

    הורדתי משחק לפלייסטיישן והמשחק מפוצל לכמה קבצים עכשיו אני רוצה לחלץ אותם וכשאני מחלץ אחד אז הוא לא נותן לי הוא אומר שהקובץ פגום ? איך מנטרלים את זה???

  9. Started by zumara,

    אני מחפש תוכנה שיכולה לשנות גדלים של תמונות להקטין במיוחד תודה לעוזרים :please:

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  10. Started by IG,

    לחבר יש פאייר וול של סיגאייט, והוא שואל איך אפשר להגדיר מצב שבו יש שליטה מוחלטת על כל התנועה, ככה שרק פורטים שהוא מגדיר ידנית יכנסו אליו למחשב, בנוסף, שהוא ידע בדיוק למה כל פורט שפתוח אצלו משמש, ואיך הוא יכול לזהות בלוג של היסטורית התעבורה של הסיגאייט כנסות\ יציאות עויינות. תודה.

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  11. לכרטיס קול שלי שמתאים לוינדוס 7 .הכרטיס שלי זה מדגם -(Cirrus Logic (Crystal Cirrus Logic CS4281 Audio Accelerator בדקתי באתר החברה וגילתי לתדהמתי שהם אינם תומכים יותר במוצרי האודיאו שלהם יותר מה לעשות ?? :s05:

  12. Started by the_reaper123,

    מישהו יודע איך אני יכול לשמור על הקידוד של 5.1 ושאני לא יהיה חייב להפוך לסטריאו???? קניתי מערכת קולנוע ביתית אבל אין לי צורב DVD אז אני חייב לצרוב את הסרטים כSVCD תודה רבה רבה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  13. Started by gforce,

    אני שולח דואר בעברית אבל מי שמקבל אותו רואה ג'יבריש התכנת דואר לא מזהה שזה עיברית והסימון ב encoding הוא על western european לכן הוא צריך לעשות קידוד ל hebrew (logical) השאלה היא איך אפשר למנוע זאת כלומר להגדיר לו שיגיע עם קידוד של עיברית לוגית ??? תודה

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  14. Started by moshiko69,

    בכל פעם שאני מעלה את מחשב אני מקבל את ההודעה (מצורף קובץ) שגיאה על OVERCLK. רציתי לדעת מה זה אומר? מה עושים כדי לפתור את הבעיה. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 652 צפיות
  15. Started by gif,

    קיבלתי מתנה כרטיס מסך 8600GT . הוצאתי את הישן וחיברתי את החדש וביצעתי אתחול למערכת , לאחר האתחול , זוהתה חומרה חדשה , הכנסתי את דיסק הדרייבר של הכרטיס והתקנתי את הדרייבר , שוב איתחול למערכת . לאחר שהמערכת עולה ההגדרות תצוגה השתנו לי ל- 4 ביט ולרזולוציה נמוכה ביותר , ניסיתי לשנות אך לא ניתן . מה הפתרון ?

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  16. Started by Cyron,

    אני משתמש כבר תקופה ארוכה Norton Systemworks, הבעיה שהתוכנה כבדה ואיטית מדי, אני מחפש תחליך טוב לאנטי וירוס, ותוכנה שתוכל להחליף את ה-one button scan (מי שמכיר) שמבצע סריקת רג'יסטרי... תודה

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  17. Started by O.G.D 2k5,

    שלום הכנתי פרוייקט עם איזה 60 פריימים ואני לא מצליח לשמור אותו כ-GIF בImage Ready ואני ניסיתי גם על אופטימייזד אבל כנראה כיוונתי את זה באפשורויות לא נגון או משהו. מישהו יכול להסביר לי איך???

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  18. Started by FromHell,

    אהלן,עקב הדחיפות אני לא יתחיל לברבר. יש לי שתי בעיות עיקריות שתקפו את המחשב שלי,אחת בעיקר באשמתי אחת קרתה סתם(ואני הפכתי אותה ליותר חמורה). 1. שהווינדוס מתחיל לעלות הוא אומר לי שהקובץ windows\system32\config\system פגום ויש לתקן אותו דרך windows repair(מהדיסק), שנכנסתי לווינדס repair לא הבנתי איך לתקן אותו,שיחקתי עם הדברים ודי חירבשתי שם כמה דברים שהובילו אותי לבעיה 2,כמו כן בגלל העקשנות שלי גם מחקתי את הקובץ הפגום אבל אין לי מושג אין לתקן\לשחזר\להשיב ועוד שטויות רבות שבאמת יעזרו. 2. שיחקתי עם bootcfg ובטעות הוספתי עוד boot ,זאת אומרת שעכשיו שאני נכנס למחשב יש לי שתי אפשרויות. הבקשה שלי היא בקיצור איך לתקן גם את 1 וגם 2, תודה לעוזרים. נ.ב מערכת הפעלה windows xp ואם יש צור…

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  19. הורדתי מהאתר של הדמון טולס את התוכנה. בקישור באתר רשום שהוא 64 ביט, אבל באתר mirror רשום שזה 32. כשאני מפעיל את התתקנה קופצת לי שגיאה "platform is not supported". הגירסא שהורדתי היא DAEMON Tools v4.10. למישהו יש רעיון איך לפתור את זה? או הצעה לתוכנה אחרת שעובדת טוב על ויסטה 64? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  20. בעיה- הורדתי firefox אבל ה IE ממשיך לעבוד ולקחת משאבים סתם, איך מוחקים אותו?? ?? ??

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  21. Started by meirtz4,

    מישהו יודע איך אני יכול "לעקוף" קבצי RAR שיש בהם סיסמה, כדי לראות את התוכן שלהם?

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  22. Started by gif,

    שלום יש לי הר דיסק של מצלמת אבטחה ובשביל לחבר אותו למחשב אני צריך דרייבר הדגם שלו הוא: vermedia eb1004 bak אני מאוד אשמח אם מישהו יוכל למצא לי את הדרייבר. תודה וחג אורים שמח.

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  23. Started by Dark Tetris,

    המורה שלי שלח לי מאמרים הקבצים אמרוים להיות בקבצי TXT עכשיו הם נשלחו לי כקובץ pdf כמובן שהקובץ עצמו לא נפתח לי! שיניתי אותו לקובץ txt וזה גם לא נפתח לי זה רושם לי שגיעה וסוגר לי אותו איך אני פותח את זה?

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  24. Started by SmurFin,

    מה ההבדל .? ובכלל איזה גירסא הכי מומלצת לדעתכם ?

    • 8 תגובות
    • 652 צפיות
  25. Started by snaidis,

    רציני לשמוע את דיעותיכם בקשר לדפדפן AVANT. מה אתם אומרים עליו? עד כמה הוא טוב, מהיר, אמין ובטוח?

    • 5 תגובות
    • 652 צפיות

דיונים חדשים בפורומים