תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לכרטיס קול שלי שמתאים לוינדוס 7 .הכרטיס שלי זה מדגם -(Cirrus Logic (Crystal Cirrus Logic CS4281 Audio Accelerator בדקתי באתר החברה וגילתי לתדהמתי שהם אינם תומכים יותר במוצרי האודיאו שלהם יותר מה לעשות ?? :s05:
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
מישהו יודע איך אני יכול לשמור על הקידוד של 5.1 ושאני לא יהיה חייב להפוך לסטריאו???? קניתי מערכת קולנוע ביתית אבל אין לי צורב DVD אז אני חייב לצרוב את הסרטים כSVCD תודה רבה רבה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אני שולח דואר בעברית אבל מי שמקבל אותו רואה ג'יבריש התכנת דואר לא מזהה שזה עיברית והסימון ב encoding הוא על western european לכן הוא צריך לעשות קידוד ל hebrew (logical) השאלה היא איך אפשר למנוע זאת כלומר להגדיר לו שיגיע עם קידוד של עיברית לוגית ??? תודה
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
בכל פעם שאני מעלה את מחשב אני מקבל את ההודעה (מצורף קובץ) שגיאה על OVERCLK. רציתי לדעת מה זה אומר? מה עושים כדי לפתור את הבעיה. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 652 צפיות
-
-
קיבלתי מתנה כרטיס מסך 8600GT . הוצאתי את הישן וחיברתי את החדש וביצעתי אתחול למערכת , לאחר האתחול , זוהתה חומרה חדשה , הכנסתי את דיסק הדרייבר של הכרטיס והתקנתי את הדרייבר , שוב איתחול למערכת . לאחר שהמערכת עולה ההגדרות תצוגה השתנו לי ל- 4 ביט ולרזולוציה נמוכה ביותר , ניסיתי לשנות אך לא ניתן . מה הפתרון ?
-
- 4 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אני משתמש כבר תקופה ארוכה Norton Systemworks, הבעיה שהתוכנה כבדה ואיטית מדי, אני מחפש תחליך טוב לאנטי וירוס, ותוכנה שתוכל להחליף את ה-one button scan (מי שמכיר) שמבצע סריקת רג'יסטרי... תודה
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
שלום הכנתי פרוייקט עם איזה 60 פריימים ואני לא מצליח לשמור אותו כ-GIF בImage Ready ואני ניסיתי גם על אופטימייזד אבל כנראה כיוונתי את זה באפשורויות לא נגון או משהו. מישהו יכול להסביר לי איך???
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אהלן,עקב הדחיפות אני לא יתחיל לברבר. יש לי שתי בעיות עיקריות שתקפו את המחשב שלי,אחת בעיקר באשמתי אחת קרתה סתם(ואני הפכתי אותה ליותר חמורה). 1. שהווינדוס מתחיל לעלות הוא אומר לי שהקובץ windows\system32\config\system פגום ויש לתקן אותו דרך windows repair(מהדיסק), שנכנסתי לווינדס repair לא הבנתי איך לתקן אותו,שיחקתי עם הדברים ודי חירבשתי שם כמה דברים שהובילו אותי לבעיה 2,כמו כן בגלל העקשנות שלי גם מחקתי את הקובץ הפגום אבל אין לי מושג אין לתקן\לשחזר\להשיב ועוד שטויות רבות שבאמת יעזרו. 2. שיחקתי עם bootcfg ובטעות הוספתי עוד boot ,זאת אומרת שעכשיו שאני נכנס למחשב יש לי שתי אפשרויות. הבקשה שלי היא בקיצור איך לתקן גם את 1 וגם 2, תודה לעוזרים. נ.ב מערכת הפעלה windows xp ואם יש צור…
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
הורדתי מהאתר של הדמון טולס את התוכנה. בקישור באתר רשום שהוא 64 ביט, אבל באתר mirror רשום שזה 32. כשאני מפעיל את התתקנה קופצת לי שגיאה "platform is not supported". הגירסא שהורדתי היא DAEMON Tools v4.10. למישהו יש רעיון איך לפתור את זה? או הצעה לתוכנה אחרת שעובדת טוב על ויסטה 64? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 652 צפיות
-
-
בעיה- הורדתי firefox אבל ה IE ממשיך לעבוד ולקחת משאבים סתם, איך מוחקים אותו?? ?? ??
-
- 4 תגובות
- 652 צפיות
-
-
מישהו יודע איך אני יכול "לעקוף" קבצי RAR שיש בהם סיסמה, כדי לראות את התוכן שלהם?
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
שלום יש לי הר דיסק של מצלמת אבטחה ובשביל לחבר אותו למחשב אני צריך דרייבר הדגם שלו הוא: vermedia eb1004 bak אני מאוד אשמח אם מישהו יוכל למצא לי את הדרייבר. תודה וחג אורים שמח.
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
המורה שלי שלח לי מאמרים הקבצים אמרוים להיות בקבצי TXT עכשיו הם נשלחו לי כקובץ pdf כמובן שהקובץ עצמו לא נפתח לי! שיניתי אותו לקובץ txt וזה גם לא נפתח לי זה רושם לי שגיעה וסוגר לי אותו איך אני פותח את זה?
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
מה ההבדל .? ובכלל איזה גירסא הכי מומלצת לדעתכם ?
-
- 8 תגובות
- 652 צפיות
-
-
רציני לשמוע את דיעותיכם בקשר לדפדפן AVANT. מה אתם אומרים עליו? עד כמה הוא טוב, מהיר, אמין ובטוח?
-
- 5 תגובות
- 652 צפיות
-
-
הי!. יש לי htc דימונד, הוא בעל אנטנט gps , אבל אין לו יציאה של כרטיס זיכרון. אני רוצה להתקין עלוי igo8 אבל אני צריך להכניס כל מני הגדרות שיפעל דרך הזיכרון הפנימי. איך אני עושה זאת?. תודה.
-
- 5 תגובות
- 652 צפיות
-
-
-
עשיתי לתוכנה עידכון, היא מצאה מה לעדכן אך לא הורידה את הקבצים. היא רשמה לי לידם: !!bad checksum! למה? http://img73.exs.cx/img73/930/6823.jpg
-
- 4 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שיניתי את הכותרת בגלל שהאשכוול ננעל בגלל שפתחתי פעמיים תקלה על אותו דבר ! אז ככה ערב טוב לכולם ! אחרי חיפושים ארוכים מצאתי דרייברים ל WINDOWS 7 לכרטיס Creative Live ! 5.1 עכשיו הכל יופי ומעולה יש לי מערכת של LOGITECH דגם : Z-5500 עכשיו כשהייתי עובד עם XP הכרטיס היה מזוהה לבד והייתי שומע במערכת על פונקציה של 6 CH DIRECT והיו שומעים ממש טוב וכל הרמקולים היו עובדים ב WINDOWS 7 כשאני מנסה לשמוע על הערוץ הזה אני שומע רק 2 רמקולים וסאב לכן אני צריך לעבור לערוץ של STERO X 2 או PLAY MOVIE בערוץ של STREO X2 שומעים די קרוב לאיך ששמעו בערוץ 6 CH DIRECT אני רוצה לחזור שוב ולשמוע בערוץ הזה סרטים או מוזיקה א איך אפשר לסדר את זה ?? זה חשוב מאוד =]
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
אשמח לקבל עזרה. במידה ולא ניתן, אשמח לקבל תוכנה חינמית שבעצם מוסיפה ADD-ON לאאוטלוק שיאפשר פיצ'ר זה. תודה רבה על תשומת הלב וחג שמח.
-
- 2 תגובות
- 652 צפיות
-
-
משהו מכיר תוכנה שבה אפשר להקטין את הרזולוציה של סרטון כלשהו ? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי WIN7 אולטימט, ואני עומד בכל מה שהתוכנה Dance eJay 7 מבקשת יש לי דל 6400 דרישות התוכנה: Recommended PC spec Dance 7 will run at its best on the following or better PC system. Pentium® 4, 1.8GHz 512 MB RAM Windows® 98, ME, 2000, XP 1.4 GB free hard disk space (for Install) 2.0 GB free hard disk space (for O.S. Cache) 4 x CD-ROM CD-WRITER (for Audio CD Burning feature) DirectX® 9.0 compatible Graphics Card with 64 MB of Video Memory ( 16bit colour, 1024 x 768, 64 MB) DirectX® 9.0 compatible sound card (16 bit) DirectX® 9.0c (included on CD) Web browser בהתחלה הוא אמר איזה משהו על SCSI אז עשיתי חיפוש ומצאתי שצריך להוסיף DLL לSYSTEM32, אז הוספתי …
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
חברים שבוע נעים, רציתי לדעת אם מישהו מכיר תוכנה (רצוי חינמית \ שיתופית) טובה להמרת סרטי DVD לפורמט DIVX?! הכוונה כמובן לקבצי AVI,המופצים בP2P תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
היי, אחרי הפסקת חשמל בזמן שה-Firefox היה פתוח, הפעלתי אותו עכשיו ופתאום כל ההגדרות שלו חזרו לברירת מחדל, כולל כל ההגדרות של כל התוספים. הפרופיל לא נהרס, הכל עובד, הכל קיים (execption rules ב-adblock, כל ה-bookmarks, וכו') - אבל כל ההגדרות חזרו לברירת מחדל: 1. ה-homepage השתנה מ-blank לדף הבית של ff 2. כל ההגדרות ב-google toolbar התאפסו 3. ה-adblock plus למשל הופיע רק למעלה ולא ב-status bar 4. ה-Google browser sync הפעיל לי את החלון של ההפעלה הראשונה (כמו שגם ה-google toolbar עשה) 5. ההגדרה של "לאן לשמור קבצים" חזרה ל-desktop במקום "always ask" 6. ה-FF שאל אותי כמו בהפעלה הראשונה אם אני רוצה להשתמש ב-session restore המובנה שלו 7. כל ההגדרות של tab mix plus התאפסו.. וכו' וכ…
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אוקיי, אז יצאה הגירסא החדשה, אז החלטתי לנסות לשאלתי: איך מאפשרים שדרך החיפוש (שהגדרתי אותו ב-Deskbar) יפתחו לי חלונות האינטרנט דרך דפדפן ה-FF? תודה למשיבים.
-
- 2 תגובות
- 652 צפיות
-


