עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by J.allmighty,

    לא משנה באיזה אתר אני נכנס ה BACK לא פעיל משהוא מבין מה קורה כאן ? לדוגמא: תמונה... [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  2. Started by yahalom,

    יש לי בעיה עם ה MSN Messenger 7.5 שלי אני מקבל שוב ושוב את בעית ההתחברות 81000306 ואחרי כמה ניסיונות הוא מתחבר בהצלחה ונופל שוב בשלב מסויים ... השמח מאוד לשמוע פתרון

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  3. Started by harel_22,

    מהי הגרסא החדשה ביותר של NOD32 1. WIN 98 2.WIN XP תודה מראש לכל העונים

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  4. לשמור אותם בפורמט pps ???

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  5. עד שנגמר הסרט... זה קורה אחרי התקנה מחדש שעשו לי ל-XP Pro 2002 SP 3 זה קורה בכל אתר שיש בו וידאו להצגה, כגון אתרי חדשות ו-Skype (אך לא ב-Youtube שעובד כרגיל) ובקבצי סרטים שאני מפעיל. הוא פותח אוטומטית על כל המסך ואי אפשר לעשות כלום (למעט לפעמים סגירת החלון עם alt+f4) עד סיום הוידאו. אם מנסים ללחוץ על המסך אז או שהוא לא עושה כלום או שהוא נתקע ויש לבצע Restart. היכן אפשר לראות מהי התוכנה הדיפולטית שהוא מפעיל עבור וידאו ולשנות אותה למשהו נורמלי כמו Windows Media Player? (זה ב-File Types? - אם כן אז איזה Extensions?) המון תודה כי לי אין כבר מושג, ערן

  6. Started by ShayGTi,

    בחוקים כתוב שאסור לדבר על הורדות לא חוקיות, אבל אני רק צריך לדעת אם מישהו יודע איפה אני אוכל להשיג את הגירסאות היותר ישנות של התוכנה... מנהלים, אם אסור לדבר על התוכנה הזאת פה אז תמחקו... :-*

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  7. צרבתי DVD עם DVD Decrypter, אחרי הצריבה הוצאתי את הדיסק מהכונן והכנסתי אותו שוב, המחשב לא זיהה אותו ואמר שאו שהוא Corrupted או שהוא לא מותאם ל - Windows. בסלון הDVD הצרוב עובד טוב מאוד. מה יכולה להיות הבעיה ??! בדרך כלל נתקלים בבעיות הפוכות ( שזה לא פועל בסלון אבל כן פועל במחשב ) ... האם לצרוב שוב ?

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  8. שלום! תמליצו לי בבקשה על תוכנה לניקוי ותיקון הרג'יסטרי. אם אפשר, אז עם עדיפות לתוכנות המיידעות את המשתמש איזה דברים בטוח למחוק מהרג'יסטרי ואיזה לא. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  9. ניסיתי כמה פורטים ....מה קורה ? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  10. Started by lev-27,

    אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לבצע את בפעולות הבאות בקבצי MKV: א. שינוי רזולוציה. ב. קידוד פס קול מ-DTS ל-AC3 חשוב שהתוכנה תהיה פשוטה לשימוש. ישר ולעניין.

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  11. Started by qwerty1987,

    אחרי שמקבלים ההודעה הזו: 29 All Slots Full, Added you to the main queue in position איך ניתן אחר כך לבדוק מה המקום הנוכחי בתור? תודה.

  12. למי שיש תוכנה שיכולה לפתוח מסמכים של Winword מתקופת החלונות 3.11 או משהו שיגרום לוורד של XP לפתוח את זה אני פשוט סוגד לו!! אני ממש חייב את זה...!!! תודה!

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  13. Started by blanco,

    יש לי נרו 6.3.0.3 הבעיה שלי היא : ברגע שהתקנתי סרויס פאק 2 הנרו נותן הודעת שגיעה ולא צורב יותר . משהו יודע מה לעשות? תודה

    • 5 תגובות
    • 652 צפיות
  14. Started by Skippy,

    שלום, אני מחפש תוכנה שלוקחת את הקבצי MP3 ועל פי ה-TAG של הקבצים מכניסה אותם לתיקיות באקספלורר תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  15. Started by Aviv C,

    איך אני פותח/מחבר/מפעיל את הקבצים האלה?

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  16. Started by redead,

    אם כן בבקשה עזרו לי איך עושים את זה? אם לא אז איזה תחליף יש למי שרוצה לעשות קידוד לMP3 ? תודה..

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  17. Started by moshen1169,

    get data back בתוכנה כתוב שמתי שרוצעם לשחזר קבצים מכונן מסויים אז צריך שהכונן יהיה ריק למה? ואם אני מתקין משהו אז זה יפגע לי בשחזור?

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  18. שלום רב יש לי אפשרות לשדרג את הדפדפן, מגרסה 6 ל- 7 דרך אתר מיקרוסופט. מה ההבדל בניהן והאם כדאי לשדרג? האם מישהו יכול לצרף תמונת מסך מאקספלורר 7 והאם אחרי שאני משדרג לגרסה 7 אני יכול למחוק אותה ולחזור ל- 6? תודה מראש, גיא.

    • 9 תגובות
    • 652 צפיות
  19. Started by glik2,

    שלום לכולם . אני מחפש מדריך לעריכת וידאו .חלק שני . שאלתי אם הוא קיים ? ואולי למי שהוא יש מדריך טוב בעיברית איך לערוך סרט וידאו ?

    • 6 תגובות
    • 652 צפיות
  20. נכון יש חברה אחת שהמציאה סוג של צ'יפ שישב בתוך מחשב נייד ויעביר לזכרון הפנימי של המחשב כמה קבצי מערכת של WINDOWS וככה המחשב לא יצטרך לטעון את הקבצים דרך ה HD אלא דרך הזכרון הפנימי שזה בהרבה יותר מהיר וככה המחשב יפעל יותר מהר ויעלה יותר מהר! אז השאלה שלי היא האם יש תוכנה מסויימת שיכולה לעשות את זה? שתוכל לטעון קבצים לזכרון של המחשב ובכך המחשב יהיה יותר מהיר? תודה רבה לכלכם!!!

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  21. כשאני צורב דיוידי data בנרו כמה סרטיםבאותו סדר שאני רוצה לאחר הצריבה אני לא רואה את הסרטים באותו סדר שרציתי ( בנגן הדיוידי) איך ניתן לתקן זאת כך שסדר הופעת הסרטים או הרצועות מתוך אותו סרט ינוגנו בסדר שאני קובע??

  22. Started by DeadByDawn,

    מישהו משתמש בה (2006!) ויכול להגיד איך היא??? אני קונה אותה בערך בעוד שעתיים ו54 דקות.

    • 6 תגובות
    • 652 צפיות
  23. צרבתי את כל העונה על דיסק DVD וזה עושה לי BUFFERING מה זה הדבר הזה זה לא דרך האינטרנט פעם ראשונה שקורה לי כזה דבר

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  24. שלום לכולם, יש לי מחיצה שאני רוצה להרחיב אותה. גודל המחיצה הוא 33 גיגה בייט (כונן e) ואני רוצה להרחיב אותו בעזרת שטח שלא הוקצה שהוא 10 גיגה בייט (unallocated( .... יש לי את התוכנה partition magic 8.5 שמותאמת לויסטה ונכנסתי לmove\resize partition אבל אני לא יודע מה לכתוב שמה...: צהוב: הגודל הלא מוקצה שאני רוצה לצרף לכונן e (כתום) כתום: כונן e שאליו אני רוצה לצרף את הגודל שלא הוקצה... אדום: האפשרות שנכנסתי אליה בכונן e שחור: האפשרויות שיש בחלון move\resize partition- לא יודע מה לכתוב שמה... http://www.siz.co.il/up/fwlzdnijbzjn.jpg אז איך אני מוסיף לכונן e את ה-10 גיגה בייט הלא מוקצים?!?!? תודה ושבת שלום

    • 5 תגובות
    • 652 צפיות
  25. יש לי דיסק און קי בוטאייבל שעבד לי היום בכ30 מחשבים בלי שום בעיה...כולל התקנת וונדוס 7 \ לינוקס או סתם לינוקס לייב לבדיקת בעיות או שינוי מחיצות. בשבוע האחרון על שני מחשבים הוא פשוט עשה רסטארט מיד אחרי שהוא ניגש לדיסק און קי [לפני מסך הGRUB] ברציפות. זה קרה על שני מחשבים ישנים אבל הוא עובד עדיין על כל שאר המחשבים שניסיתי. יש איזו הגדרה במחשבים ישנים שתגביל הפעלה מדיסק און קי? אפשרתי את כל מה שקשור בביוס. [ד"א אם זה לא קשור לפורום תוכנה מצטער...לא ידעתי לאן לשייך את זה]

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות

דיונים חדשים בפורומים