תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
עד שנגמר הסרט... זה קורה אחרי התקנה מחדש שעשו לי ל-XP Pro 2002 SP 3 זה קורה בכל אתר שיש בו וידאו להצגה, כגון אתרי חדשות ו-Skype (אך לא ב-Youtube שעובד כרגיל) ובקבצי סרטים שאני מפעיל. הוא פותח אוטומטית על כל המסך ואי אפשר לעשות כלום (למעט לפעמים סגירת החלון עם alt+f4) עד סיום הוידאו. אם מנסים ללחוץ על המסך אז או שהוא לא עושה כלום או שהוא נתקע ויש לבצע Restart. היכן אפשר לראות מהי התוכנה הדיפולטית שהוא מפעיל עבור וידאו ולשנות אותה למשהו נורמלי כמו Windows Media Player? (זה ב-File Types? - אם כן אז איזה Extensions?) המון תודה כי לי אין כבר מושג, ערן
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
צרבתי DVD עם DVD Decrypter, אחרי הצריבה הוצאתי את הדיסק מהכונן והכנסתי אותו שוב, המחשב לא זיהה אותו ואמר שאו שהוא Corrupted או שהוא לא מותאם ל - Windows. בסלון הDVD הצרוב עובד טוב מאוד. מה יכולה להיות הבעיה ??! בדרך כלל נתקלים בבעיות הפוכות ( שזה לא פועל בסלון אבל כן פועל במחשב ) ... האם לצרוב שוב ?
-
- 4 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום! תמליצו לי בבקשה על תוכנה לניקוי ותיקון הרג'יסטרי. אם אפשר, אז עם עדיפות לתוכנות המיידעות את המשתמש איזה דברים בטוח למחוק מהרג'יסטרי ואיזה לא. תודה מראש
-
ניסיתי כמה פורטים ....מה קורה ? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לבצע את בפעולות הבאות בקבצי MKV: א. שינוי רזולוציה. ב. קידוד פס קול מ-DTS ל-AC3 חשוב שהתוכנה תהיה פשוטה לשימוש. ישר ולעניין.
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אחרי שמקבלים ההודעה הזו: 29 All Slots Full, Added you to the main queue in position איך ניתן אחר כך לבדוק מה המקום הנוכחי בתור? תודה.
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
למי שיש תוכנה שיכולה לפתוח מסמכים של Winword מתקופת החלונות 3.11 או משהו שיגרום לוורד של XP לפתוח את זה אני פשוט סוגד לו!! אני ממש חייב את זה...!!! תודה!
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
יש לי נרו 6.3.0.3 הבעיה שלי היא : ברגע שהתקנתי סרויס פאק 2 הנרו נותן הודעת שגיעה ולא צורב יותר . משהו יודע מה לעשות? תודה
-
- 5 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה שלוקחת את הקבצי MP3 ועל פי ה-TAG של הקבצים מכניסה אותם לתיקיות באקספלורר תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
-
אם כן בבקשה עזרו לי איך עושים את זה? אם לא אז איזה תחליף יש למי שרוצה לעשות קידוד לMP3 ? תודה..
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
get data back בתוכנה כתוב שמתי שרוצעם לשחזר קבצים מכונן מסויים אז צריך שהכונן יהיה ריק למה? ואם אני מתקין משהו אז זה יפגע לי בשחזור?
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
שלום רב יש לי אפשרות לשדרג את הדפדפן, מגרסה 6 ל- 7 דרך אתר מיקרוסופט. מה ההבדל בניהן והאם כדאי לשדרג? האם מישהו יכול לצרף תמונת מסך מאקספלורר 7 והאם אחרי שאני משדרג לגרסה 7 אני יכול למחוק אותה ולחזור ל- 6? תודה מראש, גיא.
-
- 9 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום לכולם . אני מחפש מדריך לעריכת וידאו .חלק שני . שאלתי אם הוא קיים ? ואולי למי שהוא יש מדריך טוב בעיברית איך לערוך סרט וידאו ?
-
- 6 תגובות
- 652 צפיות
-
-
כשאני צורב דיוידי data בנרו כמה סרטיםבאותו סדר שאני רוצה לאחר הצריבה אני לא רואה את הסרטים באותו סדר שרציתי ( בנגן הדיוידי) איך ניתן לתקן זאת כך שסדר הופעת הסרטים או הרצועות מתוך אותו סרט ינוגנו בסדר שאני קובע??
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחיצה שאני רוצה להרחיב אותה. גודל המחיצה הוא 33 גיגה בייט (כונן e) ואני רוצה להרחיב אותו בעזרת שטח שלא הוקצה שהוא 10 גיגה בייט (unallocated( .... יש לי את התוכנה partition magic 8.5 שמותאמת לויסטה ונכנסתי לmove\resize partition אבל אני לא יודע מה לכתוב שמה...: צהוב: הגודל הלא מוקצה שאני רוצה לצרף לכונן e (כתום) כתום: כונן e שאליו אני רוצה לצרף את הגודל שלא הוקצה... אדום: האפשרות שנכנסתי אליה בכונן e שחור: האפשרויות שיש בחלון move\resize partition- לא יודע מה לכתוב שמה... http://www.siz.co.il/up/fwlzdnijbzjn.jpg אז איך אני מוסיף לכונן e את ה-10 גיגה בייט הלא מוקצים?!?!? תודה ושבת שלום
-
- 5 תגובות
- 652 צפיות
-
-
יש לי דיסק און קי בוטאייבל שעבד לי היום בכ30 מחשבים בלי שום בעיה...כולל התקנת וונדוס 7 \ לינוקס או סתם לינוקס לייב לבדיקת בעיות או שינוי מחיצות. בשבוע האחרון על שני מחשבים הוא פשוט עשה רסטארט מיד אחרי שהוא ניגש לדיסק און קי [לפני מסך הGRUB] ברציפות. זה קרה על שני מחשבים ישנים אבל הוא עובד עדיין על כל שאר המחשבים שניסיתי. יש איזו הגדרה במחשבים ישנים שתגביל הפעלה מדיסק און קי? אפשרתי את כל מה שקשור בביוס. [ד"א אם זה לא קשור לפורום תוכנה מצטער...לא ידעתי לאן לשייך את זה]
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב ישן בבית ואני צריך לזהות את הדריבר של הקול איך אני בודק זאת? ומחפש את הדריבר?! תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אני מחפש מישהו שיעזור לי בעיצוב אתר מישהו שמבין בנושא = עבודה קלה מאוד יקח שעה לא יותר לעצב :}] ללא תשלום :-[ מי שרוצה שיכתוב פה שוב עבודה קלה מאוד ללא תשלום
-
- 2 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אז הנה לכם פלאג-אין שהמנורות במקלדת זופצות כמו בVU METER... ממש ממש יפה! http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=108744&download=yes&url=http%3A%2F%2Fdownload.nullsoft.com%2Fcustomize%2Fcomponent%2F2002%2F5%2F26%2FP%2FKeybVis_alpha.exe
-
- 5 תגובות
- 652 צפיות
-
-
איך האנטי ויריוס של AVG 8 החדש יש למישהו התרשמות עליו?
-
- 4 תגובות
- 652 צפיות
-
-
כמעט חצי שנה עברה מאז העבודה האחרונה אתמול בלילה נכנס בי משהו ישבתי 3 שעות מול המסך בלי לזוז, זה מה שיצא: http://www.deviantart.com/deviation/32694909/ .
-
- 2 תגובות
- 652 צפיות
-
-
הורדתי משחק לפלייסטיישן והמשחק מפוצל לכמה קבצים עכשיו אני רוצה לחלץ אותם וכשאני מחלץ אחד אז הוא לא נותן לי הוא אומר שהקובץ פגום ? איך מנטרלים את זה???
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שיכולה לשנות גדלים של תמונות להקטין במיוחד תודה לעוזרים :please:
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
לחבר יש פאייר וול של סיגאייט, והוא שואל איך אפשר להגדיר מצב שבו יש שליטה מוחלטת על כל התנועה, ככה שרק פורטים שהוא מגדיר ידנית יכנסו אליו למחשב, בנוסף, שהוא ידע בדיוק למה כל פורט שפתוח אצלו משמש, ואיך הוא יכול לזהות בלוג של היסטורית התעבורה של הסיגאייט כנסות\ יציאות עויינות. תודה.
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-


