עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. כשאני במצב IDLE לאחר מספר שעות של שימוש האחוז שימוש בזיכרון מגיע ל 90% שום יישום כבד לא רץ, האמת שום דבר לא רץ חוץ מהשולחן עבודה.. מישהו מוכן לעזור לי? המחשב בקושי זז ורק ריסט פותר את הבעיה..

    • 6 תגובות
    • 919 צפיות
  2. Started by ER_BOGO,

    היי, התקנתי את ה NORTON ANTI SPAM 2004 ואני עובד עם OUTLOOKEXPRESS ,לאחר שהסרתי את הנורטון אנטיספאם אני כבר לא יכול לקבל הודעות ל אימייל. ההודעה שאני מקבל היא: Task 'pop.012.net.il - Sending and Receiving' reported error (0x800CCC0F) : 'The connection to the server was interrupted. If this problem continues, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).' צריך עזרא דחוף!!!

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  3. Started by infoman,

    שלום . אני רוצה לשאול שאלה לגבי הנוד יש לי תמונה לבעיה הזאת: למה זה מראה לי mirror בדר"כ לא הראה לי את האיקון הזה , למה הוא מופיע?

    • 0 תגובות
    • 516 צפיות
  4. הוינדוס מדיה פלייר לא עובד לי לא יודע למה זה רושם שיש שגיאה פנימית בישום........ שאלתי פה כמה פעמים איךמסדרים ו לא ענו לי והיתיאשתי........ מישהו יכול לתת לי בבקשה תוכנה אחרת שאני יוכל להישתמש איתה במקום הוינדוס מדיה פלייר...?(שהיא גם תוכל להראות לי דברים באינטרנט כי תוכנות כמו וינאפוכל אלה לא מראה באינטרנט)..........

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  5. Started by wooper,

    איזה תוכנה מייצרת cue file ל bin file?

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  6. Started by yahalom,

    איך אני פותח את חלון האנימציה Adobe ImageReady CS2

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  7. Started by Bakke,

    ליפני 3-4 חודשים חיפשתי AV וגיליתי שיש AV חדש שנקרא VIPRE. האמת היא שהשתמשתי ב TRIAL של החודש שלו ומאד מהניתי. הוא באמת מאד קל, ידידותי ולא מפוצץ אותך עם אפשרויות והגדרות. הוא גם קיבל דירוג טוב בכמה אתרים (למרות שקשה להאמין לאתרים שכאלו) הבעיה היא שאני לא באמת יודע עד כמה הוא טוב שזה שמגיע רגע האמת. אני עכשיו מעוניין לרכוש AV לשנה והייתי מאד שמח לדעת אם יש המלצות חמות לגבי VIPRE. אני בגדול די פריק של תוכנות שעשות את העבודה אבל במשאבים נמוכים. זה נותן הרגשה נקייה.. אני לא מודע ל AV שרצים היום. תמיד אני שומע שKASPARSKY בראש ואיתו NOD32. ב NOD32 השתמשתי בגירסה 2.7 ממש אהבתי אותה. היא היתה נקייה, קלה ונוחה אבל מאז כבר יצאו מספר גירסאות ואני קורא גם ביקורות רעות של זליגת זיכרו…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. שלום, אני מעוניין למצוא תוכנה שמייצאת ומייבאת רשימת איגנור של ICQ מחשבון אחד לשני . אם מישהו מכיר כזו, אודה לו אם יצרף קישור שלה בעמוד זה. תודה !

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  9. אני יודע שיש את התיקיות המשותפות ואת השיתוף המובנה כביכול וכו'. אבל האם יש דרך לשתף קבצים דרך תוכנה או משהו כזה במהירות? האמת שמזמן לא הינו צריכים לשתף שום דבר בערך בין כל המחשבים בבית - אבל עכשיו התעורר צורך ונראה לי שישאר איתנו עוד כמה זמן (הצורך). בזמנו, ממש ממש בזמנו, כשה-ICQ עוד היה נפוץ מאוד פשוט היתי שולח קבצים דרך זה וכנראה בגלל שזה רשת זה היה שולח ממש מהר,כמה MB בשניה ולכן השיתוף המובנה היה מיותר. יש פיתרון?

    • 4 תגובות
    • 3.4k צפיות
  10. Started by wrecker,

    רציתי לדעת מה הדבר העיקרי שישפיע על מהירות של קידוד או עריכה של סרטון למשל אם זה מעבד? זכרונות? ואם מערך רייד 0 משפיע? בקיצור מה יתן את התוצאות המהירות ביותר? ואם OC עוזר לזה תודה!

    • 5 תגובות
    • 838 צפיות
  11. Started by asagoren,

    [אני מקווה שזה המקום לשאול] בהתחלה היה עובד לי על מהירות מקסימלית [1.5=192KB] עכשיו הוא לא עובר לי את ה80 כבר שבועיים ואני מוריד קבצים טובים עם הרבה מקורות ממיני נובה ופיירט ביי וקבצים שאמורים לרדת מהר אבל הוא פתאום לא עובר את ה 80.. למה? והאם יש משהו לעשות בעניין? :s05: [אין הגבלת מהירות דרך התוכנה -בדקתי]

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  12. יש למישהו מושג בעניין ? THX The Doorman

    • 2 תגובות
    • 960 צפיות
  13. Started by zaq1,

    מה עדיף ? יש לי 3 מערכות הפעלה xp vista mandriva . 2 כבר מותקנות ( xp/vista ) . הורדתי גרסת נסיון של vmware , התקנתי אותה על ויסטה , אבל לא הבנתי איך אני אמור להוסיף את ה xp שמותקנת במחיצה אחרת . ה vmware מבקשת ממני להתקין xp חדשה . לסיכום השאלות שלי הם : 1 . מה עדיף vmware או התקנה נפרדת עם בוט-מנג'ר ? 2 . האם ניתן להוסיף ל-vmware מערכת הפעלה מותקנת , וכך תהיה לי האפשרות להכנס גם ע"י בוט-מנג'ר וגם ע"י vmware ? תודה.

  14. Started by lunamia,

    היי, מבקשת המלצה ואם אפשר גם דרך להורדה של תוכנת url caputre טובה ועד כמה שאפשר גם פשוטה... תודה

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  15. Started by waizman,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3625068,00.html תהנו

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  16. אני מחפש תוכנת אנטי וירוס טובה וחינמית התקנתי את ה AVG שהיא מעולה אבל עכשיו רוצים כסף

  17. Started by new!!!!,

    איזה תוכנה הכי טובה בשביל לעביר מי סרט של דיסק DVD למחשב?

    • 9 תגובות
    • 723 צפיות
  18. עדכנתי ל messenger 8.1 לפני כמה ימים ואני מקבל הודעות בלי שום בעיות מאנשים, אבל לפעמים (לפעמים כן ולפעמים לא) כשאני רושם הודעות לאנשים הם לא מקבלים אותם ואני כן מקבל הודעות מהם באותו הזמן. האם יש עוד אנשים עם הבעיה הזאת ? והאם יש לה פתרון ?

    • 1 תגובה
    • 731 צפיות
  19. Started by yoss,

    בן 18 מארה"ב פתח בפרוייקט כי מומחה כלשהו אמר שזה בלתי אפשרי. http://www.maximumpc.com/features/feature_2002-09-24.html

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  20. C נועדה רק לווינודס ו-E לכל השאר

    • 3 תגובות
    • 594 צפיות
  21. Started by shai_123,

    הורדתי תוכנה שהייתי צריך וזה היה טרויאן וזה דפק לי את האקספלורר אני מנסה להיכנס אליו הוא נפתח לכמה שניות ונסגר מה עושים ? תודה לעונים

    • 1 תגובה
    • 964 צפיות
  22. היי, קניתי לוג'יטק wave חדשה ואני שכחתי כבר איך מגדירים מחדש שהמקלדת תוכל להשתמש ביותר מ-3 מקשים בו זמנית? נכנסתי ללוח הבקרה ואז ללוח המקשים ולא מופיע לי שום דבר שקשור לזה.. תודה.

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  23. Started by em28,

    שוחררה גרסת הפרה של ה-3.7. בהזדמנות זו שונה שמו של השועל ל-Minefield - שדה מוקשים ? נראית כמו גירסה יציבה, כמעט כל ההרחבות ניתנות להתאמה ע"י Mr toolkit או nightly testers tool. גירסה קצת יותר מהירה. הגירסה העברית: http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla-central-l10n/firefox-3.7a1pre.he.win32.installer.exe הגירסה האנגלית: http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-trunk/firefox-3.7a1pre.en-US.win32.installer.exe

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  24. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    טוב אז ככה הורדתי כמה שירים והפעלתי את הווינמפ הכול היה בסדר אבל רציתי לשנות את שמות השירים שניתי אותם וזה מה שקרה אחרי שהדלקתי את השירים:

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים