תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ראשית כל צהריים טובים , לאחרונה אני נתקל בתופעה בUTORRENTS שמודיעה על שגיאה של FAILED HASH CHECK בהמון קבצים ואף לעיתים ימים שלמים (אם בכלל) שקובץ מסויים לא יורד בגלל קבצים פגומים אלו... השאלה שלי אם זו תופעה רגילה או שמא רק אצלי ? כמו כן אציין שאחרי כל הודעת שגיאה מהסוג הנ"ל מגיע BAN IP. אודה לתשובות...
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
שלום , יש לי כמה סרטי DVD במחשב על פורמט גמור של DVD (שיטת שידור שלהן לא ידוע לי). הם נמצאים בקיבצי VOB וכל שאר הקבצים שיש כאשר יש DVD מקורי. אני מעוניין להפוך את השיטת שידור של הסרט ל NTSC בשל שליחה לחו"ל של הדיסק (ארה"ב ) ושזה יוכל להקרא שם. אשמח לדעת איך לעשות זאת , ניסיתי ב Nero Vision אך זה מקודד גם את התפריט המקורי בדיסק וכל שאר הצ'פטרים שאי אפשר לשלוט בהם לאחר מכן (לדוגמה בתפריט של הדיסק להפעיל את הדיסק , לראות תוספות שניתנו בדיסק וכו' אי אפשר לזוז עם החצים ובצדק). אשמח לדעת איך לעשות זאת , תודה רבה לכם.
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
ראיתי שישנם מודים של אימיול של כל מיני אתרים והם מסתמכים על משהו שנקרא web cache. הורדתי את אחת הגירסאות ולאחר כמה זמן הוא נותן לי הודעה שלא ניתן לבצע את הקאש. יש למישהו מושג מה קורה עם זה?
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
בהתחלה היה לי מסך שחור ושום דבר לא זז אז אמרתם לי להתקין את הקודק ffdshow-rev1953_20080504_xxl התקנתי ועכשיו אני רואה Bluray אבל מידי פעם יש קירטועים כאלה והוא לא זז חלק יכול להיות שהכרטיס מסך חלש מידי או שצריך עוד איזה קודק ? תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אני משתגע, כבר 3 דיסקים הלכו לי, ניסיתי גם בנרו 6 וגם בנרו 7. השגיאה אומרת NERO COULD NOT COMPLETE DISC AT ONCE, צירפתי גם תמונה. אני מבקש את עזרתכם, היה לי נרו 6 הכל עבד מצויין, שידרגתי לנרו 8, חזרתי ל6 והתחילה הבעיה הזאת, הסרתי את 6 והתקנתי את 7 והבעיה לא נפתרת. השגיאה:
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
גם בגרסה הקודמת (6 ומשהו) וגם בגרסה החדשה (7 ומשהו) מיד עם הפעלת הitunes, קופץ השימוש במעבד ל100 וכל עבודת המחשב מואטת. זה לא קורה תמיד, אבל בדרך כלל. למה זה קורה, ומה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אין לי מושג ממה זה אבל זה קרה פיתאום... הדלקתי את המחשב וראיתי את ההודעה שבתמונה למטה, עשיתי רסטארט כבר שלוש פעמים ואותו דבר כל הזמן... ואחרי שאני לוחץ על Don't Send יש בעיה עם הכרטיס קול פיתאום, הוא לא עובד... יש לכם את הפיתרון בשבילי? ***עריכה*** אוקיי סדרתי את הבעיה כבר בעצמי... עדכון דרייברים של הכרטיס קול סידר את העניין [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
מתלבט אם יש צורך להתקין ויסטה או XP על מחשב חדש אפשר יעוץ?
-
- 8 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אני לא יודע מה לעשות הסרתי הכל וזה עדיין ככה בהגדרות הכל טוב
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
http://www.megagames.com/news/html/software/microsoftrevealsinternetexplorer8details.shtml
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
-
מה עדיף ? יש לי 3 מערכות הפעלה xp vista mandriva . 2 כבר מותקנות ( xp/vista ) . הורדתי גרסת נסיון של vmware , התקנתי אותה על ויסטה , אבל לא הבנתי איך אני אמור להוסיף את ה xp שמותקנת במחיצה אחרת . ה vmware מבקשת ממני להתקין xp חדשה . לסיכום השאלות שלי הם : 1 . מה עדיף vmware או התקנה נפרדת עם בוט-מנג'ר ? 2 . האם ניתן להוסיף ל-vmware מערכת הפעלה מותקנת , וכך תהיה לי האפשרות להכנס גם ע"י בוט-מנג'ר וגם ע"י vmware ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
אז ככה שאני מגדיל דף...(עם CTRL+ +, שנאמר זום אין).. ואז אני סוגר את הדפדפן ופותח אותו הוא חוזר לי לגודל 100%....בניגוד לפירפוקס ששומר את ההעדפה שלך לכל דף ודף... יש משהו בנידון או שאני עושה אחורה פנה לדפדפן של גוגל???
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
נכון כשלוחצים על לינק בפיירפוקס, אז הא נפתח בחלון חדש. יש דרך לקבוע לו שזה יפתח בלשונית חדשה? ניסיתי באפשרויות ולא הצלחתי. תודה
-
- 8 תגובות
- 653 צפיות
-
-
ברשימת אנשי הקשר שלי רואים תתמונה ליד השם....ועד לא מזמן היו כל התמונות.... עכשיו יש רק חלק.... איך אני מסדר את זה שיופיעו לכולם התמונות? תודה רבה מראש
-
- 3 תגובות
- 653 צפיות
-
-
-
הICQ החדש נכבה אחרי כמה זמן עם הודעת שגיאה של שלח אל תשלח... הוא גם נכבה אם שולחים כמה הודעות בבת אחת... ולמה אחרי כמה פעמים שאני מתנקת ומתחבר הוא רושם לי 30 דקות עד שאני יוכל להתחבר פעם הבאה?
-
- 5 תגובות
- 653 צפיות
-
-
צריך תוכנה טובה לבדיקה של תקינות ספק כח
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
יש לי בעיה קטנה... בתקנתי alchohol 120% ואחרי כמה ימים הורדתי אותה ועכשיו עדיין נשאר לי הכונן הזה שהתוכנה יוצרת ... ניסיתי להתקין שוב את התוכנה אבל היא אומרת לי שיש עדיין כמה דריבים שלה על המחשב ואי אפשר להתקין אותה. מישהו יכול עזור לי איך להוריד את הכונן המעצבן הזה??? תודה לכל הקוראים ובמיוחד לאלה שעונים...
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אני מאוד אוהב את הנגן הזה ומשתמש בו הרבה אבל מה שמציק לי שיש לפעמים סרטים של 4:3 או כאלה עם שוליים קטנים בצדדים. האם יש אפשרות לעשות מתיחה חופשית (לא מדבר על להגדיר כל פעם 16:9 כי זה מעצבן) בדומה לMPC?
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
צהריים טובים לכולם, אני אצל דוד שלי, הוא פתח משתמש ב-Outlook 2007, מייל של מיקרוסופט. הוא שונא את התוכנה ולא מסתדר איתה. אני פתחתי לו עכשיו משתמש Gmail, שהרבה יותר נוח מהבחינה הזאת. העניין הוא שזה סיפור מהתחת להתחיל עכשיו לספר לאנשים שיש לו מייל חדש. הפיתרון שחשבתי עליו הוא לגרום ל-Outlook לשלוח אוטומטית מה שיגיע אליו ל-Gmail. חפרתי בהגדרות ולא מצאתי איך עושים את זה. איך עושים את זה? תודה מראש, מאוד חשוב לא משנה - האפשרות ייבוא שחיפשתי נמצאת בכלל ב-Gmail עצמו. בינתיים אני מעביר את כל המיילים שהוא קיבל ל-Gmail מה-OutLOOk. תודה בכל מקרה.
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
כבר נמאס לי מהתוכנה הזאת כמה שהיא נוחה והכל אבל 2 טאבים פתוחים ו5 תוספים פועלים ועוד כמה מבוטלים ועדיין 30 מעבד ו60 זיכרון איך זה הגיוני? הצריכה של 60 זיכרון היא כמעט קבועה בקשר למעבד זה תמיד משתנה.
-
- 3 תגובות
- 653 צפיות
-
-
שלום אני מחפס תוכנת פקסים בעברית שתוכל לשלוח ולקבל פקסים שתהיה פשוטה ויעילה תודה
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
העברתי סרט ממסרטת וידיאו למחשב והוא כולה רבע שעה עם 1 ג'יגה.איך אני מקטין אותו? הקובץ הוא MPEG
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
בבקשה תעזרו לי ותגידו אם יש מה למחוק...(המחשב בזמן האחרון ממש איטי!!) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 22:55:22, on 15/11/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Sygate\SPF\smc.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Analog Devices…
-
- 4 תגובות
- 653 צפיות
-


