תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי יש לי רשימה של ערכים כרגע 6 ערכים ניקח מצב בו אני צריך למצוא את הסכום של ה 4 הכי גבוהים ... כלומר אם הרשימה שלי היא 6,2,3,5,1,4 הסכום יהיה מורכב מ 6+3+5+4=18 יש נוסחא או אפילו הרכבה של כמה נוחסאות שיעזרו לי... אני מכיר נוסחא של סכום כמובן וגם את הנוסחא של מינימום אבל נוסחת המינימום נותנת לי את ההכי נמוך היחיד אני צריך גם את הבא אחריו....
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
יש לי בעיה מבאסת בכול פורם שאני נכנס שאני כותב משהו זה מה שאני מקבל ?ג??ג???? עכשיו אני מצליח לכתוב בגלל שאני כתוב בadress של האינטרנט
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
כן כן הכוונה לתוכנה בלנדר ואני צריך איזה guide for dummies כזה
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
שאלה בכותרת ואם לא, האם יש קליינט אימייל דומה לINCREDI שקורא RSS ? (חוץ ממוזילה וOUTLOOK)
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אני יודע להשתמש קצת אבל אני רוצה לדעת נגיד איך לעשות איש הולך אבל חלקקקק כאילו סטיקמן איש מקל הוא בכלל אני לא יודע איך לעשות שמהשו יזוז חלק
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
או הגדרה לכל קונטקט האם להציג את התמונה שלי או לא. מישהו מכיר? תודה.
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
שלום. קיבלתי לפני כשבוע מחשב נייד : IBM think pad T42 . העניין הוא שהדגם הזה מגיע עם 40GB של דיסק קשיח. המחשב מגיע עם חלונות מותקן ורוב התוכנות שקשורות לIBM מותקנות גם כן. למחשב יש פיצ'ר של RECOVRY, שזה מחליף באופן אפקטיבי את הפורמט. לאחר ביצוע הפעולה, המחשב אמור לחזור למצב ההתחלתי שבו קיבלתי אותו, לשם כך, "נידבתי" כ5GB של נפח, שאמורים להוות כונן נסתר ממנו יתבצע השחזור (לפחות כך הבנתי). הבעיה שלי מתחילה בכך ששמתי לב כי יש מספר תיקיות על המחשב שיש בהן (למשל) קבצי התקנה של כל מיני תוכנות שכבר מותקנות (תוכנות צריבה, NAV וכיוב') יתרה מכך, יש לי את תיקיית I386 שהיא תיקיית ההתקנה של חלונות, תיקייה עם דרייברים לכל ההתקנים על המחשב , ותיקייה עם עוד המון דברים שאין לי מושג …
-
- 3 תגובות
- 653 צפיות
-
-
יש לי מחשב שהתקנתי אליו לפני כמה חודשים Kaspersky Internet Security 2006 6.0.2.621 ועשיתי לו עדכונים עם הזמן אני רוצה להתקין את Kaspersky Internet Security 2006 6.0.2.621 על מחשב שפירמטתי הבעיה היא שהגירסה שיש לי היא מעודכנת ללפני כמה חודשים אני מעוניין שהתוכנה במחשב שאני מתקין תהיה הכי עדכנית שיש לפני שאני מתחבר לאינטרנט יש איזו דרך להוריד את העידכונים מהגירסה שכבר רצה אצלי כמה חודשים או מהאינטרנט? (ולהתקין דרך דיסק על המחשב החדש)
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה התחילה לי בעיה מוזרה במחשב, אני לא מצליח לראות עליו סרטי DVD. בתחילה זה לא ממש הפריע לי, אבל מכיוון שיש לי עבודה קטנה לסיים בUlead Visual Studio, וגם בו אני לא מצליח לראות מה אני עושה, החלטתי לפנות לעזרה. אם למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה, אני יותר מסתם אודה לו. תודה רבה! אגב, המפרט בצד ימין, ועדכנתי דרייברים לכרטיס מסך.
-
- 3 תגובות
- 653 צפיות
-
-
מה עושים, כשאני מדליק את פוטושופ עוד לפני תחילת העבודה הוא כבר מנצל את כל המעבד, מזל שיש לי פנטיום D אז זה יוצא רק 50 אחוז. אבל מה עושים? בדקתי רולות ווירוסים, ולא מצאתי כלום. לפעמים הוא עומד על 20 אחוז ולפעמים על 50 אחוז. נתקלתם בזה פעם? איתחול לא עוזר התקנה מחדש של פוטושופ לא עוזרת.
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
שאלה פשוטה.. איך עושים שאני יראה את האייקון של התוכנה בסרגל כלים איפה שרואים את כל התוכנות שעובדות כרגע ...
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
מעבד e8400 לוח אם msi g31 ספק 400ss כרטיס מסך 9600gt מארז טרמלטק v9 זכרון 3gb של kingston עם מישהוא יכול להכין לי מפרט לחתימה אז תודה
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
מישהו אולי מכיר תוכנה שמצלמת תמונות מWEBCAM ומציגה אותם נגיד דרך HTTP אבל שיש לה אפשרות להיות מוסתרת בWINDOWS?
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
קיימת תוכנה כזאת חינמית?
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אם KASPESKY 6.0303 הכל היה סבבה אבל אם החדש )6.1.404 אי אפשר לראות תמונות באתרים!!! זה כולל את HWZONE אני מתכוון לזה שלא רואים את התמונות\פרסומות הזזות... בבקשה עזרו לי :'(
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
שלום לכם חבריי הפורום!!! התקנתי את התוכנה גוסט, העלתי אותה בדיסק איתחול , ומה שעשיתי יצרתי לי קובץ image בכונן אחר במחשב , אחריי שהוא סיים ליצור את ה- image , העלתי את מערכת ההפעלה שלי , וניגשתי לכונן ששם שמרתי את הקובץ גוסט. מה שהוא אראה לי שם , זה לפחות 10 קבצים של image שכולם אותו גודל. השאלה שלי היא כזאת: 1. האם אני יכול לכווץ אותם לקובץ אחד , שמשקלו יהיה ממש קטן, כי המשקל שלהם כרגע הוא 30,000gb, אם כן אחריי שאני אקבץ אותו , ואז נגיד אני אצתרך לעשות שיחזור , אז השאלה שלי היא, האם אני צריך לפתוח את הקיבוץ אוו לא ? 2. איך זה עובד למעשה שיש המון קבצים של image וכולם אותו דבר, הריי שקובץ image הגדול שלו אמור להיות קטן. אם יש איזה מדריך מפורט, יעזור גם. בתודה מראש בר לוי
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
אז אנשים למי שמחפש אנטי וירוס טוב ובחינם אז חבילה מלאה לשנה חינם וחוקי המיבצע לזמן מוגבל http://shop.trendmicro.com/iomega/en/?sn=f9bj26006x מצד ימין יש לכם חצים תיבחרו מה שמתאים לכם ויאללה תהנו
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
יש לי אימיול(NEO MULE),ומשום מה התחילו לי להיות איתו כמה בעיות. הבעיה הראשונה היא שמשום מה הוא לא מתחבר לשרתים,אבל את הביעה הזו רשמתי בכותרת נפרדת(אם אתם יכולים תנסו לעזור שם). הסיבה שאני רושם על הבעיה הנ"ל היא שאולי היא קשורה לבעיה הזו: עכשיו הוא הצליח להתחבר לשרת(או כך הוא רושם),ובסטטוס של הKAD,הוא רושם OPEN,אבל כשאני מנסה לחפש משהו בKAD ,הוא מראה את הסימן הזה של ה"מחפש"(סימן קריאה) למשך פרק זמן די ארוך ואז הוא מפסיק בלי להראות שום תוצאות. חשבתי בהתחלה שאולי הוא לא מצא שום תוצאה לערך שהזנתי,אז אמרתי לו לחפש משהו שבטוח צריכים להיות לו אלפי אם לא עשרות אלפי תוצאות(תנחשו מה זה יכול להיות ),והוא לא מצא כלום. ד"א ביטלתי את הפיירוול(של וינדוס) כשעשיתי את כל זה,אז הוא לא …
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אז ככה.. כול עשר איזה עשר דקות ב "עוצמת שמיעה" הקובץ Wave מתנמך ל 0 תמונה : ועשיתי ריסט למחשב וכלום. וזה משגע כול פעם ללכת ולהגביר מחדש..
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
האם יש דרך להעביר את כל היומנים שיצרתי ב- google calendar ל- remember the milk ?
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב נייד מדגם שרשמתי בנושא. אני מעוניין לפרמט אותו הבעיה היא שאין לו כונן CD. יש לו רק כניסת USB. איך אני אמור לעשות את זה? תודה מראש, שני.
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
כשאני מנסה לעשות חיפוש בשורת פקודה של הדפדפן אני מקבל את ההודעה הבאה: (חיפשתי 30 Rock) קובץ לא נמצא Firefox לא מצא את הקובץ ב־jar:file:///C:/Program Files (x86)/Mozilla Firefox/omni.jar!/chrome/he/locale/browser-region/region.properties30+Rock. מישהו יודע איך גורמים לדפדפן לחפש באמת ולא בדיסק הקשיח שלי או מה שהוא עושה? תודה מראש. בדוק ששם הקובץ אוית נכון, שנעשה שימוש נכון באותיות רישיות ושאין שגיאות הקלדה אחרות. בדוק אם הקובץ הועבר, שינה שם או נמחק.
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
היי לכולם יש לי בעייה בגלישה לאינטרנט. פעם בחצי שעה מופיע לי הודעת שגיאה מאת מייקרוספט ואז מופיע לי 2 אופציות "שלח דו''ח שגיאות..." או "אל תשלח" כשאני בוחר " אל תשלח" הוא מייד סוגר לי את דף האינטרנט בו הייתי גולש. בהקשר לזה גם מופיעי לי מדיי פעם ההודעה הזאת: ההוראה ב "0x24c813d9" ביצעה הפניה לזכרון ב-"0x025e2300" לזכרון לא הייתה אפשרות להיות "read". לחץ על אישור כדי לסיים את פעולת התוכנית. יש למישהו מושג מה עושים?? זה פשוט מטריף אותי. אם נניח אני אמחוק את האינטרנט אקספולרר ואתקין במקומו נניח אינטרנט אקספולרר גירסה אחרת יותר חדשה האם זה יעזור? או שפשוט צריך לפרמט את כל ה-XP מחדש? ממה נובעת הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
ויחד איתו גם הכוננים האופטים הפסיקו לקלוט (DT) כשאני מכניס CD לתוך הכונן, הכונן נפתח ונסגר אבל המידע לא נקרא.. :-X
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
לפני שעדכנתי את הפיירפוקס מתי שפתחתי את הסימניות מימין....יכלתי ללחוץ על הגלגלת ואז הוא היה מקפיץ לי את הסימניה יש לתוך לשונית גלישה חדשה....עכשיו הוא לא עושה את זה....זה בעיה רק אצלי???
-
- 7 תגובות
- 653 צפיות
-


