עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. השאלה בכותרת. ^^ תודה.

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  2. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    היי, לדוגמא אני כותב הודעה, וזה כותב בעברית, אחרי שניה זה עובר לאנגלית ,וככה כל הזמן :pissed: , ורק ב MSN , קיצר Help me

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  3. Started by netanel1234,

    שלום, הPF במחשב של אחי עלה ל800 למה זה קורה והמחשב זז לאט אז אני מניח שזה מזה! תודה רבה!!

  4. Started by oFiR 22,

    שלום, לאחרונה (היום) התחילה מין בעיה של חלונות חדשים שלא נפתחות מספיק בגודל ברירת המחדל שלהם ואני לא יכול לשנות את גודל המסגרת. לדוגמא בקובץ המצורף. תודה מראש, אופיר [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  5. לא מזמן נתקלתי במצגת של פאוור פוינט, שבסוף הופיע צליל (או שיר, לא משנה), שלא נראה לי נמצא באוסף של התוכנה. רציתי לדעת אם אפשר להוציא את הצליל הזה (ונגיד לשמור אותו על המחשב בפורמט כלשהו), ואם כן אז איך? ד"א-אני לא מתכוון להקלטה של האודיו מהכרטיס קול או לחילופין להקליט את זה תוך כדי הניגון-אלא לקחת את המנגינה מתוך הקובץ או משהו כזה ולשמור אותה. (טוב נו, אם אתם מוכרחים לדעת, זו המצגת הזאת) עריכה: הלינק למצגת לא עובד, אני מנסה לסדר את זה עריכה2: סידרתי את הלינק (העברתי לשרת אחר.....)

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  6. Started by No_Man,

    לאחר שימוש חד פעמי ב-Modem Booster, ה-ICQ לא מצליח להתחבר. האינטרנט עובד כרגיל. ה-ICQ הוא הבעיה היחידה (לפחות כרגע). מה לעשות ?

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  7. Started by litmanovitziv,

    שלום רב! לאחרונה התקנתי את חבילת OFFICE 2007. בהגיעי להשתמש באקסל, נתקלתי בחסימה לשנות את פורמט התאריך, כאשר לוחצים Ctrl+1 . חשוב לי לציין, כי גם בגרסה הקודמת 2003 נתקלתי באותה בעיה. אנא, עיזרו לי !

  8. Started by SpLAsH,

    אני מתכוון לפרמט עוד ממש מעט ואני לא מוצא ברשת איזכורים לגבי גיבוי ההיסטורי והחזרתו עם ההתקנה מחדש מישהו יודע איך עושים את זה?

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  9. Started by mazam,

    כול פעם שהוא מנסה לרות סרטון באינטרנט רשום לו (‏ PM‎ ‏03:47)‏ : sorry,but the number of concurrent viewers for this customer has reached the limit (‏ PM‎ ‏03:48)‏ : זה רשום לי על החלום של הסירטון.. עשיתי לו ריסט להגדרות דפדפן עדיין לא עוזר עכשיו בהודעה רשום משהו עם מספרים וזה אבל הבעיה שאותו סירטון שאצלי עובד אצלו לא באותו זמן אז זה לא רושר למספר אנשים עזרה בבקשה תודה

    • 4 תגובות
    • 654 צפיות
  10. Started by zolder,

    כשאני רוצה להוריד משהו ורשום לי כמו עכשיו שהחיבור נכשל אז אני אמור לנתק או שזה מחפש חדש?

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  11. Started by domuzy,

    קניתי השבוע מחשב עם החלקים הבאים (שהומלצו לי פה): Sempron 2800+ (S-754) K8NS (s754) Nforce3 250 512Mb 400MHz AData /VT XFX FX5500 256MB TV ,DVI 128bit 80GB (8MB) SATA הרכבתי הכל לבד ולכאורה הכל עובד, אבל... כמעט כל תוכנה שאני מנסה להתקין, ישר קופצת לי הודעה שאומרת (בכל מיני וריאציות) שאי אפשר להתקין/לפתוח/למצוא את הPATH וכד'. ההודעות מיידיות ולא רק באמצע ההתקנה. בנוסף, הבעיה נוצרת באופן חלקי ולא ברור- חלק מהתוכנות הותקנו בהצלחה אבל לאחרות (שכבר הותקנו בהצלחה על מחשבי השני בעבר מאותו דיסק) לא מתאפשרת שום גישה שהיא! אני חושש שאולי זה משהו שקשור להתקנת החומרה/ווינדוס, אפילו שווינדוס הותקן על ידי למעלה מ-30 פעם (!!! היה לי מחשב דפוק בעבר...) ואף פעם …

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  12. Started by nirr213,

    ערב טוב!!! שגיאה another install is currently in progress press retry when the inslall is finished or cancel to cancel setup האם מישהו נתקל בזה??

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  13. Started by amir.o,

    שמתי לב שבחלק התחתון של המסך מופיעה לי אזהרה (יש קישור ) אם מישהו יודע מה זה אומר,ומה אני אמור לעשות תודה מראש pac-man

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  14. Started by GWeizman,

    הבעיה היא דיי פשוטה. אם אני מחכה כמה דקות, אני יכול ממש לראות את הכונן ממלא את עצמו. מדובר על מגה פלוס מינוס כל כמה דקות. מיותר לציין ששום תוכנת הורדה לא עובדת, בדוק. הכונן הוא כונן K:\, עליו מותקנת מערכת ההפעלה הראשית Windows 7 (אם זה משנה) BitDefender טוען שאין וירוסים כרגע אני במצב דיי קריטי של 250 מגה פנויים פחות או יותר, ואני דיי בטוח שזה לא טבעי. מה יכולה ליהיות הבעיה, ואיך לפתור את זה? (חשוב לי גם לפנות את המקום שנתפס)

    • 4 תגובות
    • 654 צפיות
  15. יש לי סרט בפורמט SVCD שאני יכול ליצפות בו רק דרך התוכנה PowerDVD. יש לי גם כתוביות לסרט, כיצד אני יכול להפעיל אותם כשהסרט פועל, כדי שאוכל ליראות את הסרט עם הכתוביות? Thanks.

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  16. איך אני גורם לכפתורים של play , pause קדימה ואחורה לעבוד בwinamo ולא רק במדיה פלייר *** מר בחור שנעל לי את הבקשה הקודמת , אם גם הפעם הכותרת לא טובה פשוט תשנה אותה בסדר?? ***

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  17. התקיעות מובילה לזה שאי אפשר כמעט לכתוב כל הקשה של אות לוקח כמה שניות. מישהו מכיר בעיה כזאת? יש פתרון? תודה רביב

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  18. Started by AN,

    שלום יש לי כרטיס טלויזיה מאוד ישן לפני 8 שנים 98 Lifeview FlyVideo לאחרונה חיברתי אותו , אך הדרייברים שהיו לי היו עבור WIN95 ולכן הורדתי דרייברים מהאינטרנט , חיברתי כבל אנטנה לכרטיס והצלחתי ל"תפוס" מונה אך ללא קול (חיברתי את יציאת הקול של הכרטיס לכניסה של הקול במחשב) , למשהו יש רעיון מה הבעיה , אולי הדרייבר שהורדתי לא טוב (למי שיש אני השמח) בברכה

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  19. Started by J0n1,

    עשיתי דף רגיל שבכל עמודה יש נתון אחר, ופרטים לגבי הנתון, משהו ממש פשוט בלי אף נוסחה, לדוגמא: תל אביב ירושלים 544 12 423 65 וכך הלאה. יש אפשרות שהוא לא יתן לי לכתוב את אותו נתון פעמיים? לדוגמא אם כתבתי מתחת לתל אביב את המספר 123, אז שלא יתן לי לכתוב שוב (בת"א) ויש אפשרות שהוא יסדר לי אוטומטית כל פעם שאני מכניס נתון מA לZ? תודה

  20. אני רוצה לשנות את השמות של האנשים בהמסנג'ר שלי..איך ואיפה? תודה

    • 5 תגובות
    • 654 צפיות
  21. Started by WarNet,

    היי,איך אני עושה זאת?

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  22. איך אני משנה את הכותרת של הדיסקה בעזרת נרו אקספרס???

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  23. Started by frikazoid,

    כשאני עושה שמירת קובץ ה-wav הוא עושה לי שגיאה (ראו בתמונה את השגיאה) מה אני צריך לשות תודה לכל מי שעזר [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  24. Started by HeaT-SinK,

    זה תוכנה קלה שאתה מלה תמדיד מ10 אלף עד 20 אלף וזה ממהיר כביכול את הXP איך הוא עובד? על ריג'יסטרי טוויק? מישהו יודע מה זה ה10000-20000 הזה? http://www.downloadatoz.com/speeder-xp/screenshots.html

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  25. Started by nw,

    יש לי קבצי וידאו דיגיטלי ואני רוצה לערוך אותם (בעיקר לחתוך חלקים מיותרים) תוכלו בבקשה להמליץ לי על תכנה טובה שעושה את זה?

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות

דיונים חדשים בפורומים