עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום...יש לי בעיה חדשה שצצה במחשב לאחרונה מפרט המחשב: AMD ATHLON 3000+ 64BIT ASUS K8V SE DELUXE KINGSTON 512MB DDR RAM MAXTOR 80GB 7200RPM PNY GEFORCE 6800NU WINDOWS XP,SERVICE PACK2 [NORTON ANTIVIRUS 2005+NORTON INTERNET PROTECTION+NORTON GHOST] לפני כמה ימים המחשב התחיל להגיב באופן משונה...חשדתי שמדובר בוירוס,ולכן הרצתי כמה וכמה תוכנות לבדיקה. במהלך הסריקה של SPYBOT-SEARCH&DESTROY הוא זיהה שני קובצי ספייוואר בשם: "system security disable" ו"antivirus security overide" בלי הרבה השקעת מחשבה-מחקתי את שני הקבצים האלה... מאוחר יותר הפעלתי את המחשב מחדש... וכשהפעלתי אותו,הווינדוס פתח עבורי את ההודעה הבאה: "there is no antivirus software installed on your co…

    • 5 תגובות
    • 654 צפיות
  2. Started by wow,

    אני רוצה ליצור אייקונים ולשים אותם במועדפים לפי כל אתר עם האייקון שלו כי לא לכל האתרים יש וכאלו שיש להם הם נעלמים לאחר כמה זמן. 1 איך אני יוצר ? 2 באיזה גודל ליצור אותם ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  3. שלום לכולם, יש לי כרטיס מסך GeForce 6200 TurboCache של nVidia ואני מחפש התקנים חדשים בשבילו ולא מצאתי... (הגירסה שלי היא 7.1.2.4) עזרו לי בבקשה. תודה לעוזרים, מודן.

    • 10 תגובות
    • 654 צפיות
  4. Started by DarkIDevil,

    שלום יש לי בעיה כשאני רואה סרטונים ביוטיוב, אז כשאני מגדיל הסרט לא זז, יענו הקול כן אבל תמונה נעצרת על מה שהגדלתי, גם המד של הזמן לא זז והתקנתי את כל הפליירס של אדובי....? אני מרגיש מיואש אני אודה מאוד אם תעזרו לי!

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  5. Started by Sunny Jim,

    בזמן האחרון כל הורדה שלי נעצרת ב99.9 אחוז ואז מורידה שוב ושוב את החלק האחרון... זה מראה שנשאר למשל 30 קילובייט של מידע, ואז זה מוריד אותו, וזה חוזר ל30 כל פעם(לא מגיע אף פעם ל0, כל פעם כמעט) לפעמים זה גם מתחיל מכמה מגה אחרונים... ואין קשר למספר מקורות, יש קבצים של גם 2000 מקורות מלאים, שאת 99.9 האחוז הראשונים זה מוריד תוך כמה שעות אבל את האחוז האחרון זה לוקח לו ימים בלולאה כמעט אינסופית כזאת, עד שלבסוף זה מסתיים... מישהו יודע אולי מה הפתרון לבעיה?

    • 5 תגובות
    • 654 צפיות
  6. Started by avivlyaviv,

    יש לי איזה אנימציה בפלאש כולל הנפשות מוכנות אני רוצה לשנות איזה MOVIE CLIP שכבר יש לו הנפשה לשים בו תמונה אחרת.(הוא בנוי מתמונה אני רוצה להחליף אותה...) עכשיו מה שעשיתי זה בחרתי את הMOVIE CLIP עצמו איפה שהוא מוגדר כSHAPE ובFILL COLOR בחרתי לו את הרקע עם התמונה החדשה. הוא מכניס את התמונה אבל הוא מכניס אותה כאילו שלוש פעמים: חצי למעלה,תמונה,ועוד וחצי למטה. איך אני מסדר אתזה שפשוט כל התמונה תיהיה על פעם אחת? **אם לא הבנתם אז תגידי אני יסים תמונ/סירטון אני ממש זקוק לעזרה שלכם....

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  7. Started by גד :),

    מכירים את זה שמנסים להכנס לאתר ואז כתוב "דף אינטרנט בו אתה צופה מנסה לסגור את עצמו האם ברצונך לסגור את החלון" וכמובן לוחצים על "לא" כי תכלס אנחנו רוצים להכנס . השאלה היא איך מבטלים את זה מראש? ??? שלא תופיע ההודעה!

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  8. אז ככה הולך הסיפור יש לי שניHD שניהם מפוצלים לשנים ההוא שXP מותקן עליו מחולק לשנים אחד עבר פירמוט בעת התקנת הXP והשני לא וXP דורש פירמוט גם בשני אבל בשני יש לי מידע מאוד חשוב איך אני יכול להגיע אליו ולהעביר אותו?

    • 6 תגובות
    • 654 צפיות
  9. אהלן, עיינתי בנעוץ אך ראיתי שחלק מהאנטי וירוסים לא מתאימים לויסטה.. אשמח להמלצה לכאלה שכן מתאימים ועושים את עבודתם טוב.. (חינמיים)

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  10. Started by wolf_silver,

    טוב ככה שאני מפעיל אותה הכול טוב ויפה והיא עובד יפה מאוד מורידה על מהיריות גדולות אבל הבעיה היחידה היא שאחרי שעתיים ככה משהו כזה שהיא עובדת היא פתאום עושה לי את ההודעת שגיעה הזאת שצריך לרשום לשלוח לא לשלוח (בטוח כולם מכירים את ההודעת הזאת) ואז היא מפסיקה לעבוד ואני לא ידוע למה אצל חברים שלי היא לא עושה ככה ואני מאמין שגם אצלכם אז עם יש לכם איזה פיתרון משהו בישבילי כדי שהיא לא תתנקת כול איזה שעתיים כדי שאני יוכל להוריד ברציפות זה מאוד יעזור לי תודה רבה אנשים ??? ??? ??? ??? ???

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  11. איך צורבים בנרו מוזיקה בלי ההפסקה של 3 שניות בין שיר לשיר?

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  12. Started by night-fire,

    שלום, התקנתי וויסטה על המחשב שלי וניסיתי להתחבר לשרת וונטרילו . הצלחתי להתחבר אך האנשים "קופאים" לאחר שאני רואה אותם (כנראה אחרי שהם מדברים). יש פתרון לבעיה? אוליי יש וונטרילו מיוחד לויסטה או משהו למרות שאין באתר של הונטרילו? תודה רבה מראש !

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  13. השאלה בכותרת. ^^ תודה.

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  14. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    היי, לדוגמא אני כותב הודעה, וזה כותב בעברית, אחרי שניה זה עובר לאנגלית ,וככה כל הזמן :pissed: , ורק ב MSN , קיצר Help me

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  15. Started by netanel1234,

    שלום, הPF במחשב של אחי עלה ל800 למה זה קורה והמחשב זז לאט אז אני מניח שזה מזה! תודה רבה!!

  16. Started by oFiR 22,

    שלום, לאחרונה (היום) התחילה מין בעיה של חלונות חדשים שלא נפתחות מספיק בגודל ברירת המחדל שלהם ואני לא יכול לשנות את גודל המסגרת. לדוגמא בקובץ המצורף. תודה מראש, אופיר [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  17. לא מזמן נתקלתי במצגת של פאוור פוינט, שבסוף הופיע צליל (או שיר, לא משנה), שלא נראה לי נמצא באוסף של התוכנה. רציתי לדעת אם אפשר להוציא את הצליל הזה (ונגיד לשמור אותו על המחשב בפורמט כלשהו), ואם כן אז איך? ד"א-אני לא מתכוון להקלטה של האודיו מהכרטיס קול או לחילופין להקליט את זה תוך כדי הניגון-אלא לקחת את המנגינה מתוך הקובץ או משהו כזה ולשמור אותה. (טוב נו, אם אתם מוכרחים לדעת, זו המצגת הזאת) עריכה: הלינק למצגת לא עובד, אני מנסה לסדר את זה עריכה2: סידרתי את הלינק (העברתי לשרת אחר.....)

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  18. Started by No_Man,

    לאחר שימוש חד פעמי ב-Modem Booster, ה-ICQ לא מצליח להתחבר. האינטרנט עובד כרגיל. ה-ICQ הוא הבעיה היחידה (לפחות כרגע). מה לעשות ?

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  19. Started by litmanovitziv,

    שלום רב! לאחרונה התקנתי את חבילת OFFICE 2007. בהגיעי להשתמש באקסל, נתקלתי בחסימה לשנות את פורמט התאריך, כאשר לוחצים Ctrl+1 . חשוב לי לציין, כי גם בגרסה הקודמת 2003 נתקלתי באותה בעיה. אנא, עיזרו לי !

  20. Started by SpLAsH,

    אני מתכוון לפרמט עוד ממש מעט ואני לא מוצא ברשת איזכורים לגבי גיבוי ההיסטורי והחזרתו עם ההתקנה מחדש מישהו יודע איך עושים את זה?

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  21. Started by mazam,

    כול פעם שהוא מנסה לרות סרטון באינטרנט רשום לו (‏ PM‎ ‏03:47)‏ : sorry,but the number of concurrent viewers for this customer has reached the limit (‏ PM‎ ‏03:48)‏ : זה רשום לי על החלום של הסירטון.. עשיתי לו ריסט להגדרות דפדפן עדיין לא עוזר עכשיו בהודעה רשום משהו עם מספרים וזה אבל הבעיה שאותו סירטון שאצלי עובד אצלו לא באותו זמן אז זה לא רושר למספר אנשים עזרה בבקשה תודה

    • 4 תגובות
    • 654 צפיות
  22. Started by zolder,

    כשאני רוצה להוריד משהו ורשום לי כמו עכשיו שהחיבור נכשל אז אני אמור לנתק או שזה מחפש חדש?

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  23. Started by domuzy,

    קניתי השבוע מחשב עם החלקים הבאים (שהומלצו לי פה): Sempron 2800+ (S-754) K8NS (s754) Nforce3 250 512Mb 400MHz AData /VT XFX FX5500 256MB TV ,DVI 128bit 80GB (8MB) SATA הרכבתי הכל לבד ולכאורה הכל עובד, אבל... כמעט כל תוכנה שאני מנסה להתקין, ישר קופצת לי הודעה שאומרת (בכל מיני וריאציות) שאי אפשר להתקין/לפתוח/למצוא את הPATH וכד'. ההודעות מיידיות ולא רק באמצע ההתקנה. בנוסף, הבעיה נוצרת באופן חלקי ולא ברור- חלק מהתוכנות הותקנו בהצלחה אבל לאחרות (שכבר הותקנו בהצלחה על מחשבי השני בעבר מאותו דיסק) לא מתאפשרת שום גישה שהיא! אני חושש שאולי זה משהו שקשור להתקנת החומרה/ווינדוס, אפילו שווינדוס הותקן על ידי למעלה מ-30 פעם (!!! היה לי מחשב דפוק בעבר...) ואף פעם …

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  24. Started by nirr213,

    ערב טוב!!! שגיאה another install is currently in progress press retry when the inslall is finished or cancel to cancel setup האם מישהו נתקל בזה??

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  25. Started by amir.o,

    שמתי לב שבחלק התחתון של המסך מופיעה לי אזהרה (יש קישור ) אם מישהו יודע מה זה אומר,ומה אני אמור לעשות תודה מראש pac-man

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות

דיונים חדשים בפורומים