תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את האופיס והתקנתי את החבילת השפה העברית... והאופיס עדיין באנגלית מה עושים??? או איך משנים בהגדרות?
-
- 7 תגובות
- 655 צפיות
-
-
שלום ... מישהו מכיר אולי תוכנה לשינוי ה REGION של כונן ה DVD ללא הגבלה. אני לא יכול לראות / לצרוב סרטים של REGION 1 יותר :[ והמספר שניתן לשינוי היגיע ל-0
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
הנורטון עושה לי בעיות הוא לא פועל... השאלה היא האם אני יכול להתקין את ה- kaspersky ושהנורטון העדיין על המחשב... הם לא יפעלו במקביל, הנורטון שלי לא עובד...
-
- 3 תגובות
- 655 צפיות
-
-
אני בשוק! לכל מי שהשתמש בגרסאות האלפה האחרונות צפויה הפתעה גדולה - מכמה חלונות מקרטעים יצא אחסן נגן. לא לתקוף - רגע - מדובר עדיין בגרסאת בטא ראשונה, אבל סה"כ אני מופתע לטובה - ההבטחה לוויזואליות שווה התקיימה... מלא אופציות למשחקים עם החלונות השונים - ניתנים לגרירה החוצה, ממשקים נוספים ועוד מלא הפתעות קטנות שאני מגלה כל הזמן... לצעירים ברוחם ( ) והמחפשים הרפתקאות... :-[
-
- 1 תגובה
- 655 צפיות
-
-
מישהו מכיר איזה typography tutorial פשוט וטוב לפוטושופ ?? אני רוצה לנסות לעשות איזה פוסטר קטן ...
-
- 0 תגובות
- 655 צפיות
-
-
כאשר אני מוריד איזה קובץ מאתר מסויים למשל מ GAMERSHELL ,והוא לוקח הרבה מקום ,אז אני אומר לו להוריד ל כונן אחר שבו יש לי מקום , והוא בהתחלה מוריד ל כונן C להבנתי ,ואחרי שהוא מסיים הקבצים ב C נמחקים וזה עובר ל כונן המבוקש , מה ניתן לעשות במקרה כזה ?אין לי הרבה מקום פנוי ב כונן C וכתוצאה מכך ההורדה לא מסיימת להוריד ,גם עם DOWNLOAD ACCEL+ הוא עושה לי אותו דבר .
-
- 6 תגובות
- 655 צפיות
-
-
צילמתי את החינה של אחותי במצלמה וידאו ביתית של סוני. במחשב שלי יש כרטיס TV של פינקל ואני לוחד את הסרט ע"י התוכנה WINDVR ששומרת לי את הסרט בגודל של 3:4 ובפורמט של mpeg ואני צריך לערוך את הסרט (אני צריך תוכנה שעושה עריכה יסודית כמו להוריד את הקול ברקע ולהשים מוזיקה או משהו אחר). ואם התוכנת עריכה לא ניתן לערוך איתה בפורמט mpeg אז בבקשה תיתנו לי גם לינק של תוכנת המרה שתמיר לי את הקובץ הקיים לקובץ שהתוכנה דורשת. תודה מראש לירון.
-
- 8 תגובות
- 655 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להסיר את הדרייבר אני נתקל בהודעת שגיאה וההסרה מבקשת להפנות אותי לקבצי ההתקנה של הדרייבר (לקובץ msi ) גם כאשר אני מפנה לקובץ אני נתקל בהודעה שההתקנה אינה חוקית ולכן אני מצליח להסיר את הדרייבר. אודה לעזרה דחופה.
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתהיה אנטיוירוס ופיירול וחשוב לי שני דברים: 1) אני משתמש מתקדם ולא רוצה פיירול שיחסום אותי וייתן לי להגדיר אותו בדיוק כמו שאני רוצה 2) והכי חשוב!!! שיהיה קל ולא יצרוך הרבה זיכרון, SYMANTC שיגעו לי את החיים וכיום אני משתמש בZONEALARM שגם הוא מתחיל לעצבן. המלצתכם בבקשה. והמוווון תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 655 צפיות
-
-
אני כותב תגובה, לוחץ "POST" הBOX של התגובה נהיה אפור, והכפתור של התגובה נהיה לחוץ ומשנה ל "POSTING" או "POSTED" וזה נשאר במצב ללא כל שינוי. הדפדפן מסיים להיטען, ניסיתי גם FF וגם IE, התגובה לא מכילה סימנים מוזרים או דברים בעייתיים אחרים. ניסיתי לעשות רענן\קידמה-אחורה. להגיב במקומות אחרים תגובות אחרות, לא עוזר. רעיונות? :-X נ.ב. אם טעיתי בפורום תעבירו
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
ישנו איזה toolbar שמוסיף את תיבת החיפוש של firefox, עם כל המנועי חיפוש שאני הוספתי אישית, לtaskbar של windows xp.
-
- 0 תגובות
- 655 צפיות
-
-
את כל הסרטים אני מצליח לנגן ב VLC אבל הרבה ב MEDIA PLAYER או בנרו או ב MV2..מקבל הודעת שגיאה לפני שהסרט מתחיל... זה בעיה בדרייברים או ..? ואם כן מאיפה אפשר להוריד-אם זה חוקי כמובן...
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
היי לכולם מסיבה כלשהי UTORRENT קבע בתחילה שהורדות הקבצים יהיו לתיקה בתוך: my docements הדבר מאוד לא נוח ולא מתאים לי לתכנון והמחשב ולכן ברגע שראיתי זאת ניסיתי מיד לשנות ראשית ניסיתי ב- preference> downloads> put new downloads in ____________ & move completed downloads to _____________ אבל לא חל כל שינוי, לא במיקום הקבצים שכבר הורשדו, לא במיקום הקבצים שהורדצי אח"כ ובוודאי שלא היה כל מעבר של הקבצים שהורדתם הסתיימה לתקיה שבחרתי. היום ראיתי ב- preference> other> storage for torrent files> ולמרות שגם שם קבעתי מקום, לא ממש חושבת שזה רלוונטי היות וזה לא ממש קשור להורדות (ובכלל קודם זה לא היה מסומן כך שולי זה הגיע ישר לתקיית הקבצים הזמניים) בינתיים כ…
-
- 1 תגובה
- 655 צפיות
-
-
שתהיה קלה לשימוש.... שיהיה אפשר לשים אפקטים כמו הילוך איטי, הרצה לאחור וכאלה... לשים תמונות, מוזיקה וכל מה שצריך כדי להכין סרטון ביתי איכותי בסגנון של MM של מיקרוסופט אההה ושזה לא יהיה ADOBE PREMIERE תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 655 צפיות
-
-
אני עובד עם OUTLOOK EXPRESS ולא מצליח לפתוח לינקים מתוך הודעות דואר שאני מקבל. כאשר אני דואג שהסייר (IE7) יהיה פתוח מבעוד מעד, אזי הלינקים כן נפתחים מתוך הודעות הדואר עצמן. גם אם אני מנסה לפתוח את הסייר דרך ה- START הוא לא נפתח אלא רק דרך ה-ICON שעל השולחן עבודה. שחזרתי לברירות המחדל את כל ההגדרות של ה-IE. מה לעשות ע"מ לפתוח לינקים ישירות מתוך הודעות הדואר ?
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
בעייה בכתיבה בעברית באתרים כשאני כותב בעברית אז זה נכתב בכתב מוזר ( צרפתי תמונה בה רואים איך זה נראה) גם באתר הזה יש לי את אותה בעייה (אבל זה ככה בכל אתר). אתם בטח שואלים איך זה שאני כותב בעברית...? אז מה שאני עושה זה כותב ב word ומעתיק לכאן. מקווה שתעזרו לי לפתור את הבעייה תודה מראש יגאל [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 655 צפיות
-
-
תהיתי איך אני הופך סרט שבמחשב שלי לבעל צליל mp3 (כרגע gspot אומרת שיש לו ac3), מכיוון שבנתי שהתוכנה tmpgenc לא יכולה להסתדר עם צליל היקפי.... הבנתי שב-virtual dub אני בוחר באפשרות save wave ואז אני יכול להפריד את הסאונד מהסרט ולהפוך אותו ל-mp3, ומה שנחוץ לי זה תוכנה שתעשה את ההמרה... אשמח לכל עזרה, זה ממש חשוב לי... תודה בכל מקרה 8)
-
- 1 תגובה
- 655 צפיות
-
-
-
איך אני יכול "לקרוע" את האודיו מתוך קובץ AVI/MPEG או כל פורמט אחר, ולשמור אותו כקובץ MP3?
-
- 0 תגובות
- 655 צפיות
-
-
אני פשוט לא מבין מה הבעיה עם הקודק הארור הזה.. ב-BSPlayer יש שגיאה בפתיחת קובץ Ogm.. ב-Media Player Classic יש וידאו אבל אין סאונד... וזאת למרות שהתקנתי קודקים DivX ו-Ogg Vorbis... (מהאתר הרשמי של DivX ושל Illiminable) כשאני בודק את הקובץ ב-AVICODEC רשום לי: Video : 215 MB, 1393 Kbps, 23.976 fps, 576*432 (4:3), DX50 = DivXNetworks Divx v5, Unsupported Audio : 17.34 MB, 112 Kbps, 48000 Hz, 2 channels, 0x674F = Ogg Vorbis (mode 1), Unsupported וזאת למרות ש-VLC מנגן את הקובץ בצורה מושלמת (אך לא טוען את הכתוביות - לכן אני מנסה שיפעל על לפחות אחד משני הנגנים הנ"ל..). מה לעשות? (התראד הקודם לא רלוונטי כי בו דובר על שילוב של VLC ושל VobSub, פה מדובר על בעיית קודקים)
-
- 0 תגובות
- 655 צפיות
-
-
שלום לכולם אני כבר הרבה מאוד זמן עם איי סי קיו 5, בערך מאז שהוא יצא. פתאום מלפני 3 ימים האיי סי קיו כשהוא פתוח, הוא תופס בקירוב 98 אחוז מהמשאבים של ה-CPU אפשר להשתמש בו אבל לא נוח- לדוגא: אם אני כתוב משהו ואשלח, אני לא אראה את מה שכתבתי אלא אחרי איזה 10 שניות, וכל המחשב איטי כשהאיי סי קיו פתוח עשיתי בדיקת וירוסים וספייווארים למיניהם. לא עזר. מחקתי תוכנה שהתקנתי לאחרונה וגם לא עזר. למישהו יש רעיון?
-
- 5 תגובות
- 655 צפיות
-
-
היי מישהו יכול להגיד לי מה ההבדל בין שיחזור מערכת לבין גיבוי בתוכנת GHOST ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום, שאני קורא דואר ב-HOTMAIL (דרך IE6) אני לפעמים רואה בג'יבריש, אני משנה את ה-ENCODING וזה מסתדר, אך לפעמים שולחים לי EMAIL שגם אחרי שאני משנה את ה-ENCODING אני רואה גי'בריש, מישהו יודע איך פותרים את הבעייה ? תודה
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
-
עד היום עבדתי עם התוסף Download Statusbar הוא עבד בסדר עד לא מזמן שפתאום משהו השתגע, לא משנה כמה אני מוחק ומתקין, או מבטל, אני לא מצליח להוריד תמונות, ולא משנה מה אני מוריד, זה לא מופיע דרך התוסף או דרך החלון המובנה של FF, והוא מוריד ממש לאט... יש פתרונות? :\
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-


