עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by md22,

    יש לי בעייה בצפייה בסרטים שמוצגים בדפדפן (Internet Explorer או Avant עם מדייה פלייר)לא חושב שזו בעייה של קוד. יש אתרים שאני מצליח להוריד את הסרט שאני לא רואה בדפדפן ובמדיה פלייר אני רואה את הסרט. אני עובד עם WINXP_SP2 תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  2. Started by mastercod,

    יש לי OFFICE 2003 אבל אין איות יעני מתי שאני כותב סתם (כמו: גדשגד דשגדשדגש) לא מופיע הקו האדום מתחתיו שזה אומר שזה לא נכון... אתם כבר מבינים אני חושב שצריך להוריד את הדבר הזה שזה מוסיף.... אני ניסיתי לחפש באתר MICROSFT ולא מאצי אולי אתם תוכלו לעזור לי למצוא

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  3. אני רוצה להוסיף לקליק הימני encoding יש מצב לעשות את זה ?

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  4. אז כמו שאמרתי נמאס מאינטרנט אקספלורר הורדתי פיירפוקס ורציתי לדעת מה כדאי לי להוריד לדפדפן.. מהיכן... ובכלל טיפים למי שיש למתחיל כמוני. תודה רבה מראש.

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  5. Started by orlupo,

    אמרו לי כבר מספר אנשים וגם הגיע אליי לינק לוירוס אשר מפיץ עצמו ע"י הכתובת: hometown.aol.com.au/miralafoto/foto.exe המשתמש אפילו לא יודע על כך שנשלחת מחשבונו הודעה שבה מופץ הלינק שהוא וירוס. עכשיו גם ישנו עוד לינק: www.tinyurl.com/89afj ליתר ביטחון תיזהרו. עריכה: הלינק השני זוהי מתיחה של דני (Chevy) אז אפשר להירגע.

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  6. Started by slrr,

    התקנתי את האופיס והתקנתי את החבילת השפה העברית... והאופיס עדיין באנגלית מה עושים??? או איך משנים בהגדרות?

    • 7 תגובות
    • 655 צפיות
  7. שלום ... מישהו מכיר אולי תוכנה לשינוי ה REGION של כונן ה DVD ללא הגבלה. אני לא יכול לראות / לצרוב סרטים של REGION 1 יותר :[ והמספר שניתן לשינוי היגיע ל-0

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  8. הנורטון עושה לי בעיות הוא לא פועל... השאלה היא האם אני יכול להתקין את ה- kaspersky ושהנורטון העדיין על המחשב... הם לא יפעלו במקביל, הנורטון שלי לא עובד...

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  9. Started by alianyn,

    אני בשוק! לכל מי שהשתמש בגרסאות האלפה האחרונות צפויה הפתעה גדולה - מכמה חלונות מקרטעים יצא אחסן נגן. לא לתקוף - רגע - מדובר עדיין בגרסאת בטא ראשונה, אבל סה"כ אני מופתע לטובה - ההבטחה לוויזואליות שווה התקיימה... מלא אופציות למשחקים עם החלונות השונים - ניתנים לגרירה החוצה, ממשקים נוספים ועוד מלא הפתעות קטנות שאני מגלה כל הזמן... לצעירים ברוחם ( ) והמחפשים הרפתקאות... :-[

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  10. מישהו מכיר איזה typography tutorial פשוט וטוב לפוטושופ ?? אני רוצה לנסות לעשות איזה פוסטר קטן ...

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  11. כאשר אני מוריד איזה קובץ מאתר מסויים למשל מ GAMERSHELL ,והוא לוקח הרבה מקום ,אז אני אומר לו להוריד ל כונן אחר שבו יש לי מקום , והוא בהתחלה מוריד ל כונן C להבנתי ,ואחרי שהוא מסיים הקבצים ב C נמחקים וזה עובר ל כונן המבוקש , מה ניתן לעשות במקרה כזה ?אין לי הרבה מקום פנוי ב כונן C וכתוצאה מכך ההורדה לא מסיימת להוריד ,גם עם DOWNLOAD ACCEL+ הוא עושה לי אותו דבר .

    • 6 תגובות
    • 655 צפיות
  12. Started by limi1,

    צילמתי את החינה של אחותי במצלמה וידאו ביתית של סוני. במחשב שלי יש כרטיס TV של פינקל ואני לוחד את הסרט ע"י התוכנה WINDVR ששומרת לי את הסרט בגודל של 3:4 ובפורמט של mpeg ואני צריך לערוך את הסרט (אני צריך תוכנה שעושה עריכה יסודית כמו להוריד את הקול ברקע ולהשים מוזיקה או משהו אחר). ואם התוכנת עריכה לא ניתן לערוך איתה בפורמט mpeg אז בבקשה תיתנו לי גם לינק של תוכנת המרה שתמיר לי את הקובץ הקיים לקובץ שהתוכנה דורשת. תודה מראש לירון.

    • 8 תגובות
    • 655 צפיות
  13. Started by kobibo,

    כאשר אני מנסה להסיר את הדרייבר אני נתקל בהודעת שגיאה וההסרה מבקשת להפנות אותי לקבצי ההתקנה של הדרייבר (לקובץ msi ) גם כאשר אני מפנה לקובץ אני נתקל בהודעה שההתקנה אינה חוקית ולכן אני מצליח להסיר את הדרייבר. אודה לעזרה דחופה.

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  14. אני מחפש תוכנה שתהיה אנטיוירוס ופיירול וחשוב לי שני דברים: 1) אני משתמש מתקדם ולא רוצה פיירול שיחסום אותי וייתן לי להגדיר אותו בדיוק כמו שאני רוצה 2) והכי חשוב!!! שיהיה קל ולא יצרוך הרבה זיכרון, SYMANTC שיגעו לי את החיים וכיום אני משתמש בZONEALARM שגם הוא מתחיל לעצבן. המלצתכם בבקשה. והמוווון תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 655 צפיות
  15. Started by שוקו,

    אני כותב תגובה, לוחץ "POST" הBOX של התגובה נהיה אפור, והכפתור של התגובה נהיה לחוץ ומשנה ל "POSTING" או "POSTED" וזה נשאר במצב ללא כל שינוי. הדפדפן מסיים להיטען, ניסיתי גם FF וגם IE, התגובה לא מכילה סימנים מוזרים או דברים בעייתיים אחרים. ניסיתי לעשות רענן\קידמה-אחורה. להגיב במקומות אחרים תגובות אחרות, לא עוזר. רעיונות? :-X נ.ב. אם טעיתי בפורום תעבירו

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  16. Started by Amit_Alcobi,

    ישנו איזה toolbar שמוסיף את תיבת החיפוש של firefox, עם כל המנועי חיפוש שאני הוספתי אישית, לtaskbar של windows xp.

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  17. את כל הסרטים אני מצליח לנגן ב VLC אבל הרבה ב MEDIA PLAYER או בנרו או ב MV2..מקבל הודעת שגיאה לפני שהסרט מתחיל... זה בעיה בדרייברים או ..? ואם כן מאיפה אפשר להוריד-אם זה חוקי כמובן...

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  18. היי לכולם מסיבה כלשהי UTORRENT קבע בתחילה שהורדות הקבצים יהיו לתיקה בתוך: my docements הדבר מאוד לא נוח ולא מתאים לי לתכנון והמחשב ולכן ברגע שראיתי זאת ניסיתי מיד לשנות ראשית ניסיתי ב- preference> downloads> put new downloads in ____________ & move completed downloads to _____________ אבל לא חל כל שינוי, לא במיקום הקבצים שכבר הורשדו, לא במיקום הקבצים שהורדצי אח"כ ובוודאי שלא היה כל מעבר של הקבצים שהורדתם הסתיימה לתקיה שבחרתי. היום ראיתי ב- preference> other> storage for torrent files> ולמרות שגם שם קבעתי מקום, לא ממש חושבת שזה רלוונטי היות וזה לא ממש קשור להורדות (ובכלל קודם זה לא היה מסומן כך שולי זה הגיע ישר לתקיית הקבצים הזמניים) בינתיים כ…

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  19. Started by artyom,

    שתהיה קלה לשימוש.... שיהיה אפשר לשים אפקטים כמו הילוך איטי, הרצה לאחור וכאלה... לשים תמונות, מוזיקה וכל מה שצריך כדי להכין סרטון ביתי איכותי בסגנון של MM של מיקרוסופט אההה ושזה לא יהיה ADOBE PREMIERE תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  20. Started by y42r,

    אני עובד עם OUTLOOK EXPRESS ולא מצליח לפתוח לינקים מתוך הודעות דואר שאני מקבל. כאשר אני דואג שהסייר (IE7) יהיה פתוח מבעוד מעד, אזי הלינקים כן נפתחים מתוך הודעות הדואר עצמן. גם אם אני מנסה לפתוח את הסייר דרך ה- START הוא לא נפתח אלא רק דרך ה-ICON שעל השולחן עבודה. שחזרתי לברירות המחדל את כל ההגדרות של ה-IE. מה לעשות ע"מ לפתוח לינקים ישירות מתוך הודעות הדואר ?

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  21. Started by igal_nazar,

    בעייה בכתיבה בעברית באתרים כשאני כותב בעברית אז זה נכתב בכתב מוזר ( צרפתי תמונה בה רואים איך זה נראה) גם באתר הזה יש לי את אותה בעייה (אבל זה ככה בכל אתר). אתם בטח שואלים איך זה שאני כותב בעברית...? אז מה שאני עושה זה כותב ב word ומעתיק לכאן. מקווה שתעזרו לי לפתור את הבעייה תודה מראש יגאל [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 655 צפיות
  22. Started by yotamoo,

    תהיתי איך אני הופך סרט שבמחשב שלי לבעל צליל mp3 (כרגע gspot אומרת שיש לו ac3), מכיוון שבנתי שהתוכנה tmpgenc לא יכולה להסתדר עם צליל היקפי.... הבנתי שב-virtual dub אני בוחר באפשרות save wave ואז אני יכול להפריד את הסאונד מהסרט ולהפוך אותו ל-mp3, ומה שנחוץ לי זה תוכנה שתעשה את ההמרה... אשמח לכל עזרה, זה ממש חשוב לי... תודה בכל מקרה 8)

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  23. תוכנה הכי פשוטה..... איתן

    • 5 תגובות
    • 655 צפיות
  24. Started by tsvika,

    איך אני יכול "לקרוע" את האודיו מתוך קובץ AVI/MPEG או כל פורמט אחר, ולשמור אותו כקובץ MP3?

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  25. Started by Cyb3r,

    אני פשוט לא מבין מה הבעיה עם הקודק הארור הזה.. ב-BSPlayer יש שגיאה בפתיחת קובץ Ogm.. ב-Media Player Classic יש וידאו אבל אין סאונד... וזאת למרות שהתקנתי קודקים DivX ו-Ogg Vorbis... (מהאתר הרשמי של DivX ושל Illiminable) כשאני בודק את הקובץ ב-AVICODEC רשום לי: Video : 215 MB, 1393 Kbps, 23.976 fps, 576*432 (4:3), DX50 = DivXNetworks Divx v5, Unsupported Audio : 17.34 MB, 112 Kbps, 48000 Hz, 2 channels, 0x674F = Ogg Vorbis (mode 1), Unsupported וזאת למרות ש-VLC מנגן את הקובץ בצורה מושלמת (אך לא טוען את הכתוביות - לכן אני מנסה שיפעל על לפחות אחד משני הנגנים הנ"ל..). מה לעשות? (התראד הקודם לא רלוונטי כי בו דובר על שילוב של VLC ושל VobSub, פה מדובר על בעיית קודקים)

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות

דיונים חדשים בפורומים