תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני לא יודע למה אבל אני חושב שהנוד 32 לא עובד אצלי מישום שאני מנסה לעשות עידכונים והוא לא עושה לי אז אני לא חושב שהוא עובד מישהו מכיר <? אגב הוא שואל אותי סיסמה ומישתמש מיליון פעם ברצף וכל פעם זה שמור ואני עושה לו כן וזה לא משנה אם אני שם לו מחדש אני מדבר על זה שאני לוחץ על אפדיט זה מה שהוא עושה
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמוחקת את כול הקוקיס\קבצים אחרונים שנפתחו וכו' לXP אני יודע שקיימות הרבה תוכנות כאלה, יש למישהו המלצה למשהו ספציפי? תודה
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
הבעיה היא שהאי סי קיו פשוט נתקע בזמן שהוא נטען....הדבר יפתר אם אני ימחוק את האי סי קיו ויתקין אותו מחדש... יש פה תמונה של מה שבא אחרי שנתקע האי סי קיו...משהו בבקשה שיכול לעזור לי? אגב שאני מנסה לפתוח את האי סי קיו לייט הוא עובד בסדר..... אבל הוא לא מצליח להתחבר בUIN שלי..... אם אני יתקין מחדש אי סי קיו אז הבעיה תפתר גם באי סי קיו לייט....בקיצור בלאגן!!! אני מקווה שמהתמונה תבינו משהו
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום חברים! תוכלו להמליץ לי על חבילת מקודדים עדכנית, שיוכלו להריץ לי את כל הקידודים החדשים גם? אשמח לקבל שם, וגם מקור הורדה. תודה רבה מראש, תומר.
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
תודה
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
אנשים!! אני משתמש בDC++ וכל ארוץ שאני נכנס אני מקבל: kicked out:PFIUS מה זה ?????????
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך עזרה בלמצאו ת'תוכנה הזאת recoveryv1.5 שמשחזרת סיסמאות של ההאייסיקיו הפחתי ת'עולם ולא מצאתי מקום שאפשר להוריד אותו תודה מראש לעזורים...! [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 655 צפיות
-
-
רוצה לשנות ל-xp לא מוצא את כל הדריברים הכל סימני שאלה במנהל התקנים
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
אמנם מערכת ההפעלה עליו, אבל אני דואג לעשות לו Defrag עם Diskeeper 2009 (פעם בשבועיים בערך נכנס ובודק מה מצב הכונן לפי התוכנה- ופועל בהתאם). כונן ה 1.5TB מהסדרה השקטה של SEAGATE עובד במהירות הגיונית (ויותר גבוהה) ממוצעת של כ 75MB עם MAX 95MB. האם הכונן בדרך למות? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 655 צפיות
-
-
כבר כמה זמן יש לי בעיות במסנג'ר, הוא כל הזמן מתנתק. כשאני פותחת חלון שיחה, כשאני מנסה לשנות שם. בהתחלה זה היה מקפיא את החלון והופך אותו לשחור ואז הייתי נאלצת לסגור הכל, ולפתוח מחדש. וכעט, זה פשוט מנתק אותי. אשמח לעזרה בשפה פשוטה כי אני לא כ"כ מבינה ברכיבי תוכנה של מחשב. הוספה : יש לי ווינדוס 7, המסנג'ר הכי חדש, וניסיתי כבר למחוק ולהתקין מחדש.
-
- 0 תגובות
- 655 צפיות
-
-
מאיפה אני יכול להוריד את שני התוכנות האלו 1) shoutcast-dsp-1-8-2windows.exe shoutcast-1-8-9-windows.exe (2 תודה מראש ...!!
-
- 1 תגובה
- 655 צפיות
-
-
חיפשתי ברשת וכל מה שמצאתי זה מלפני 3-4 שנים... מחפש משהו עדכני. תודה!
-
- 3 תגובות
- 655 צפיות
-
-
אז ככה הסרתי גירסה ישנה של התוכנה והVirtual Drive עדיין נשאר והמחשב מזהה אותו בתור כונן רגיל... ניסיתי לעשות לכונן Uninstall דרך הDevice Manager אבל הוא כל הזמן מזהה אותו שוב... התקנתי גירסה חדשה יותר של אלכוהול 120% אבל גם היא מזהה את הכונן בתור כונן רגיל... ואת הגירסה הישנה של התוכנה אני לא מצליח להתקין (הוא אומר שאחד הכוננים לא מזוהה כמו שצריך אז אני מניח שזה קשור) איך אני מוחק (לא להעלים, למחוק) את הכונן שהמחשב לא יחשוב שהוא קיים???
-
- 3 תגובות
- 655 צפיות
-
-
שלום רב, לאחרונה התחלתי להשתמש עם iTunes בשביל ה iPod שלי ואני חייב לציין שהיא לא הכי פשוטה.. בעקרון מה שאני לא מבין זה איך עובד העקרון שלו, אם הבנתי נכון כל מה שאני מעדכן ב Library (מוסיף\מוחק\עורך שירים) מתעדכן מיד עם חיבורו של ה iPod. גם כשאני מוחק משם שירים, השירים נמחקים מה iPod. עכשיו הבעיה שלי היא שעוד כחודש אני אשהה בחו"ל לכמה חודשים, ושם אני אתקין iTunes חדש כמובן - אבל מה יהיה כאשר אני אחבר את ה iPod וה Library יהיה ריק. הוא בעצם ירוקן לי את האייפוד. אני יודע שאני מפספס משהו, פשוט לא הצלחתי להבין מה לעשות.. בעקרון מה שאני רוצה זה שרק שירים שאני מוסיף ל Library או עורך את התגית שלהם, רק אז שזה יעדכן את האייפוד ולא במידה ואני מוחק שיר מה Library. אם מישהו הבין ויכ…
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
הודגת שגיאה- ie has encountered a problem and must close, אבל אם אני סוגרת ב-X, אני יכולה להמשיך לגלוש. מוזר. יש למישהו תובנות?
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
כרגע אני משתמש ב windows photo gallery המובנה של ויסטה . אני מחפש תוכנה קלה ומהירה אם יש כזאת שיותר נעימה לעין מאשר המובנת של ויסטה
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
רציתי לשאול האם יצא פלאגין שמתקן את הסימני שאלה שרואים באוואי של האנשים שמשתמשים באייסי 4 ................ ועוד שאלה (הדבר הכי מציק לי נניח ויש לי 5 אנשים ששהכינוי שלהם מתחיל באות א' אז אני לורץ ברשימת אנשים על א וזה בא לי נניח ל"אהרון" אני לוחץ עוד פעם זה עובר ל"אדיר" ונהיה באג של צבע צהוב בסוף השם אדיר .. באג נוסף באותו עניין הוא שאם אני לוחץ עוד פעם הוא חוץ ל"אהרון" ולא לכינוי הבא באות א' ... התוכל לענות לי בבקשה על 3 השאלות..תודה
-
- 4 תגובות
- 655 צפיות
-
-
שלום יש לי בבית כמה דיסקים של הסדרה חברים, הדיסקים הם דו-צדדים ומלפני כמה ימים המחשב שלי לא מסוגל לקרוא את צד b של הדיסקים. בדקתי את הדיסקים במחשב אחר והם עבדו כראוי (שני הצדדים), הבעיה היא לא בתוכנה של קריאת הדיסקים אלא נראה לי שהבעיה בשלב הקודם של קריאה על-ידי המחשב עצמו. האם קיים פתרון? ד"א אני מקווה שכאן (ולא בפרום חומרה) צריך לפרסם מודעה זו, אם כן אשמח אם מנהלי הפורום יעבירו דיון זה. בתודה מראש Zilberberg
-
- 1 תגובה
- 655 צפיות
-
-
הבנתי שאני יכול לנסות לקודד ישירות ל-MPEG-2 או SVCD בזמן שאני עושה TV-RIP בתוכנת VIRTUALDUBMPG. הבעיה שברשימת הקודקים לא מופיע קודק ל-MPEG-2 וזאת למרות שהתקנתי את זה של ELCARD, למשל. מישהו יודע מה צריך לעשות כדי שהקודק הרצוי יופיע ברשימה? בתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 655 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני צריך את עזרתכם לא יודע אם זה מתאים לפורום הזה או לWINDOWS, אבל אמרתי ננסה אתכם לשותף שלי ולי יש את אותו לפטופ DELL 1520 עם 8600GT וכשאנחנו משחקים במשחק כמו C&C לפעמים המשחק קורס סתם, ומאשים את הכרטיס מסך מישהו מכיר את זה? (המחשב עובד טוב במשחקים מסויימים ובמשחקים אחרים לפעמים מקרטע למרות ה8600GT ) [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
אני מנסה לפתוח קובץ של וינרר של שישה חלקים, הוא פותח את החמש הראשונים וכשהוא מגיע לשישי הוא מראה שגיאה ובה כתוב: Unexpected end of archive? קרה למישהו? יש אפשרות לתקן את זה?או שחייב להוריד את הקובץ מההתחלה תודה רבה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 655 צפיות
-
-
אני מנסה לפתוח בכול תוכנה את הקובץ שסיומו MIX אבל אני לא צליח אז יש משהו שממיר אותו לפורמט אחר.
-
- 3 תגובות
- 655 צפיות
-
-
שלום פורום תצוגה וגראפיקה, יש לי בעיה מאוד מוזרה במחשב. יש לי כרטיס מסך Nvidia Ge-Force 6600GT 128mb 128bit ויש לי בעיה שאני לא יכול לראות סרטים ובכלל קבצי וידיאו כל פעם שאני מפעיל סרט באיזושהי תוכנה Winamp,WMP,VLC המחשב נתקע והתוכנה מראה שהיא לוקחת 100% משאבי מעבד התקנתי את הדרייברים שבדיסק (ישנים יחסית) והכל עבד כמו שצריך, אבל כל המשחקים (בגלל שזה דרייברים ישנים) עבדו לאט ורק בהגדרות הכי נמוכות של גראפיקה יכלתי לשחק בהם, וזה לא מוצא חן בעיני, במיוחד שיש ל כרטיס חזק כזה, אני לא מוכן להתפשר.... לכן התקנתי את הדרייברים הכי חדשים שיצאו בגרסת BETA 81.84 וכל המשחקים פעלו מצוין אך הסרטים שוב נתקעים ואני לא יודע מה לעשות, בבקשה עזרו לי אני לא יכול ככה או משחקים או סרטים.... תוד…
-
- 9 תגובות
- 655 צפיות
-
-
הורדתי ICQ 5 ואני לא מצליח להתחבר... אני משתמש בNIS 2005 ובסיגייט (שזה רק חומת אש), ויש לי מודם (/נתב) Router B-FOCUS 270PR (ואני כמעט בטוח שיש לו גם פירוול)... משהו מוכן בבקשה לעזור לי, אולי אני צריך לשנות פורט בICQ?
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-


