עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by chenc,

    יש למישהו תוכנה להמליץ עליה לקריעת IFO לAVI, פרט לFlaskMPEG ולAutoGK? בתודה לעונים!

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  2. ניסיתי עם סיסטם מקניק ו ACEUTILITIES ובאקפלורר הרגיל אין כלום אבל בנט קפטור יש , אפילו נכנסתי לתיקייה עצמה של ה TEMP וה TEMPORORY FOLDER ומחקתי שם הכל , וזה עדיין שם , איך אני מוחק?

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  3. שלום אני משתמש בתוכנות פריהנד 9 פוטושופ cs4 אילוסטריטור cs4 אינדיזיין cs4 רציתי לדעת אם התוכנות הללו תומכות ב Intel Core 2 Quad תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  4. Started by shlomo1441,

    שלום לכולם. יש לי בעיה עם הארד דיסק SATA. התקנתי עליו WIN XP הכל עבד טוב ויפה. בטעות מחקתי את הקובץ NTLDR יש לי 2 מחיצות. C,D . בכונן D: נישארו 250 גיגה עם מידע. עכשיו אני בא להתקין WIN מעלה את דיסק ההתקנה מהBOOT CD. בהתקנה הוא כותב לי שיש HD 500 GB אבל יש לי רק כונן D שהוא UNPARTITIONED והוא מחייב אותי לפרמט את כל הארד דיסק. הוספתי HD עם 20 גיגה למחשב התקנתי עליו XP ורציתי לבדוק אם אני מצליח לראות מה יש בכונן של ה500GB דרך ה20GB. הוא כותב לי שהכונן לא מפורמט שזהו כונן D: במקור. ואת כונן C: הוא לא מראה בכלל. כל הכוננים על NTFS. בHDTUNE הוא כותב לי שהHDD 500 GIGA הוא בקובץ מערכת של FAT 16 (ראו בתמונות). עם איזה תוכנה אני יכול לשחזר את הקבצים???.עם WINDOWS RECOVERY אני לא ר…

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  5. הי אני מנסה להוריד את התוכנה הנ"ל (גירסת ההתנסות החוקית!) וזה מתבצע ע"י הורדת תוכנת הורדה- שמורידה את הFW מהשרת של ZA... הבעייה שבדיוק כשההורדה מגיעה לסוף, קופצת לי הודעה שהשרת לא נמצא או משהו כזה וההורדה מתבטלת. ניסיתי למצוא מקורות אחרים להורדה, אבל כולם מובילים לאותו המקור... מישהו מכיר מקור אחר להורדה (לגירסה החדשה) או משהו שאני יול לעשות כדי להוריד את התוכנה? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  6. שלום, אני מקים עמדת מחשב עם מצלמה ומחפש תוכנה/תוכנות שיעשו את הדברים הבאים: 1. ישמרו סרטים וינהלו ארכיון על ההארד דיסק - נגיד כל 6 שעות שומרת קובץ חדש עם שם שמתאר תאריך וזמן, ודואגת למחוק סרטים ישנים (נגיד סרטים בני חודש ומעלה) 2. ישדרו את הסרטים על גבי האינטרנט. 3. יוכלו לרוץ במקביל על אותה מצלמה (אם מדובר על כמה תוכנות) 4. יוכלו לרוץ באופן אוטומטי עם כל ההגדרות עם ההפעלה של המחשב. תודה מראש לכל העוזר, Ameralis Zaiir

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  7. Started by IDAN AMRAM,

    אני צריך המלצה לתוכנה כמו tv tool רק לATI שאני יוכל להפעיל דרכה את ה tv out (אני לא רוצה את ה CCC הכבדה הזאת)

    • 4 תגובות
    • 656 צפיות
  8. Started by Lirux,

    ששומעים שיר בwinamp ומנמיכים את הווליום דרך התוכנה אז זה בעצם מוריד את ה WAVE בבקר ווליום (הסמל הקטן של הרמקול בtask bar) בניגוד לוינאמפ, מדיה פלייר מנמיך בדרך אחרת שלא מנמיכה את הwave. האם אפשר לעשות שwinamp ינמיך באותה צורה? כי אני מדבר הרבה עם חברים דרך skype ולפעמים אני רוצה לשמוע שירים ברקע ואז כשאני רוצה להנמיך את השיר כדי לשמוע אותם אז זה מנמיך את הwave מה שמנמיך את הווליום של מי שאני מדבר איתו וככה אני עדיין לא שומע אותם.

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  9. Started by se7en,

    שלום אני מנסה לעשות לתמונות מסגרת יצירתית שתשמש כמסכה. ואני לא מצליח לעשות את זה. אני לא מבין איך מדביקים תמונה כמסכה על תמונה אחרת. כשאני מדביק את התמונה נפתחת שכבה חדשה ולא מסכה. אם מישהו יכול להגיד לי איך אני אשמח.

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  10. Started by gogober,

    אני לא מצליח ליראות את שידורי הוידאו בווי-נט גירסת אחרונה של פיירפוקס

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  11. היי יש לי ( או יותר נכון היה לי ) דיסק של 160GB שהיו בו 2 מחיצות של 20 ו 140 GB המחיצה של 20GB היתה ריקה ובמחיצה של 140 היו קבצים ( תמונות, סרטים, מסמכים וכו' ) השתמשתי ב- PowerQuest PartitionMagic גרסה 8 כדי לאחד ביניהם כלומר להעביר את ה 20GB כספריה במחיצה של 140GB, ואז באמצע התהליך קיבלתי שגיאה - משהו כמו גרסאות שונות בכל אחת מהמחיצות והתוצאה היא (רחמנא ליצלן) שכרגע אין לי גישה לאף אחד משתי המחיצות ויש הודעה שהדיסק לא מפורמט !!! איך אני יכול להציל את המידע - בעזרת תוכנות או שיטה אחרת ( אני פניתי לחברות שחזור מידע ושם אמרו לי שזה יכול לעלות בין 500 ל 1500 שקל ) אז איך אפשר לבד ? כל עזרה תתקבל בברכה...

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  12. זוהי הבעיה http://img172.imageshack.us/img172/5635/24122566lc4.jpg מה עליי לעשות? להתקין מחדש את הSetPoint? או שיש פיתרון אחר עדיף?

  13. Started by ImAllMostAwake,

    הורדתי התקנה באנגלית, ובויסטה הוא התקין לי את זה בעברית איך אני משנה את זה בויסטה שאני אוכל להתקין באנגלית

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  14. משתמש ב-FF3 1. אין לי אפשרות לצפות בוידיאו דרך אתר המציג וידיאו כמו באתרי חדשות. האם יש תוסף מיוחד שיאפשר לי זאת? 2.איך מגבים את כל הדברים החשובים ב-FF? (כולל מועדפים, סיסמאות, הגדרות, עידכונים, תוספות/הרחבות שכבר הותקנו) אני רוצה לפרמט. =========== איך מגבים הודעות באווטלוק אקספרס? אני מקבל רק שתי אפשרויות, גיבוי למיקרוסופט אווטלוק ואו אקסצ'יינג'.

    • 4 תגובות
    • 656 צפיות
  15. Started by Force,

    שלום לכולם. יש לי בעיה בהפעלת ה-JAVA. אני זקוק ל-JAVA VM כלומר (virtual machine), אני מוריד את הגרסא מהאתר שלהם שהיא גירסא 6 עדכון 12 אך עדיין הבעיה שלי לא נפתרת. אני אשמח מאוד אם מישהו יתן לי קישור להתקנת JAVA VM .

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  16. Started by root3:16,

    איזה תוכנת צריבה לדעתכם עדיפה נרו או אלכוהול 120%???

    • 9 תגובות
    • 656 צפיות
  17. Started by e-r-a-n,

    שלום לכולם יש לי מספר קבצים מהפצות שונות (נקרא לזה ככה..), עכשיו המשותף לכולם זה הקידוד שלהם, XVID. חלקם אני מסוגל להפעיל בצורה מעולה עם Real One player כי ב divx player 2.0a וב windows media player זה לא מסוגל לפעול, אז בסדר אין לי בעיה עם זה, דווקא להפך זה הנגן המועדף עלי... אבל מספר קבצים אשר באים מהפצה אחרת, לא עובדים כלל, ז"א הנגן נפתח, ואחרי כמה שניות נסגר בכוחות עצמו, עכשיו אני לא יודע מה אני יכול לעשות עוד חוץ ממה שכבר עשיתי.. יש לי מקודד XVID מותקן (למרות שלא הבנתי מה אפשר לעשות עם 2 הקבצים בתיקייה שלו) , יש לי nemo pack מותקן, וזה כמעט כל המקודדים שאני מכיר , הנמו מכיל כמות נכבדת של מקודדים (התקנתי את כולם) ועדיין לא עובד לי פה הקבצים המסויימים הללו.. י…

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  18. שאני מתחבר לתיבת הדואר אלקטרוני(של נענע- www.nana.co.il) דרך ה- Outlook אז מה שקורה ה- Outlook מוריד ושומר את הודעות האימייל במחשב אבל מוחק את ההודעה המקורית מהתיבה ככה שאם אני רוצה לבדוק את ההודעות דרך מחשב אחר אז ההודעה לא מופיעה בגלל שמשכתי את ההודעה דרך ה- Outlook במחשב שלי בבית איך גורמים ל- Outlook לא למחוק את ההודעות מהתיבה? תודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  19. Started by liiight,

    אני יודע שיש מלא תוכנות, אבל לא נתקלתי באחת שנותנת מה שאני מחפש. אני רוצה שיהיה אםשר לשלוח לפקס ישר מתוך הקובץ עצמו שאני מתעסק באופיס. יש לי מדפסת משולבת HP OFFICEJET 551 שאני מתחבר אליה דרך הרשת, כלומר היא מחוברת למחשב אחר בUSBו המחשב הזה גם מחובר דרך הרשת. בהדפסה רגילה, אין שום בעיה, הכל רץ חלק. אבל כשאני מנסה לשלוח פקס, הוא מקפיץ את החלון עם הפרטים של הפקס במחשב שמחובר ישירןת למדפסת, ולא ישירות במחשב שלי. ניסיתי להתקין את התוכנה של HP שבאה עם המדפסת, אבל היא לא מצליחה בכלל לגשת אל הפונקציה של הפקס במדפסת דרך הרשת. מישהו מכיר תוכנה שמסוגלת לעשות את זה? וניסיתי כבר את WINFAX (אני חושב שהגרסה האחרונה), ולא ראיתי שאפשר לעשות את זה שם.

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  20. Started by shafankis,

    שלום לכולם! אני מקווה שפניתי לפורום הנכון, ואני מצטער מראש אם לא. האנטי-וירוס שלי גילה וירוס מסוג Backdoor.OptixPro.13 בקובץ norton32.exe שנמצא בספריית Windows. האנטי-וירוס משום מה לא יודע איך להתמודד איתו, למרות שעשיתי לו כבר 2 עדכונים ביומיים האחרונים. יהודים רחמנים עיזרו לי - מה עלי לעשות?! בתודה מראש: שפן כיס

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  21. Started by Pure-Gold,

    מישהו יודע מאיפה ניתן לקנות את MSDN Universal ?

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  22. Started by nitro_6,

    יש לי כרטיס מסך geforce 6200 של נוידיה. כשאני נכנס לתוכנית הסרה שלו אני רואה שיש שם כמה אפשרויות מחיקה,באיזו אני צריך לבחור? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  23. Started by roma,

    איפה נמצאת ההיסטוריה בלייט?? אני עברתי מBETA של הלייט לגרסה הנורמלית ועכשיו אני לא מוצא איפה ההיסטוריה שלי.. פעם היא הייתה נשמרת בMY DOCUMENTS.. ועכשיו אין לי מושג איפה נשמרת ההיסטוריה החדשה. תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  24. Started by lader,

    בבדיקה של הכוננים נראה כי האנטי וירוס לא מצליח לפתוח הקרבה קבצי וינדוס, האם דבר זה תקין או לא? http://img146.imageshack.us/img146/1285/picture1ot7.jpg

    • 6 תגובות
    • 656 צפיות
  25. שלום לכולם ברשותי מחשב נייד מסוג סוני-ואיו,שהגיע עם מערכת הפעלה ויסטה הום פרמיום באנגלית. המחשב פעל כהלכה,התחבר לאינטרנט אלחוטי ללא כל בעיה.הבעיות התעוררו כאשר ניסיתי להתקין מערכת הפעלה בעברית,התקנתי ויסטה ביזנס בעברית,הכל בסדר מלבד זה שלא ניתן להתחבר לאינטרנט,משום מה המערכת לא מזהה את מתאם הרשת האלחוטי,שהיה ופעל לפני שינוי מערכת ההפעלה.לצערי הרב לא גיביתי את המחשב וגם לא יצרתי דיסק שיחזור למחשב וזה מתוך חוסר ידיעה. מישהו יכול לעזור באיתור הנעלם,מתאם רשת אלחוטי,או אולי דרך לשחזר את הדרייברים של המחשב,המקוריים. במנהל ההתקנים,אני מזהה כי ההתקנים הבאים לא הותקנו,המערכת לא מוצאת את מנהל ההתקן המתאים ניסיתי להוריד דרייברים של המחשב דגם sony-vaio vgn-fw21l נקנה בלונדון.מהאתר של…

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות

דיונים חדשים בפורומים