תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, יש לי IE 7 ווינדווס ויסטה אולטימייט... וכשאני נגיד נמצא באתר מסוים ויש לי כפתור הדפסה לדוגמה דף חשבון של בנק או משהו כזה אז כשאני לוחץ על ההדפסה בדף האינטרנט ולא בסרגל כלים למעלה אז האינטרנט אקספלורר נתקע והשגיאה היא זאת: APPCRASH. אם אני נגיד מדפיס באופיס או משהו אחר הכל עובד כמו שצריך!! זה דחוף!! מה לעשות???
-
- 0 תגובות
- 655 צפיות
-
-
החלטתי להתקין את וינדואוז 7 ואני רואה שיש 2 גירסאות שרצות ברשת. 32 ביט ו-64 ביט. האם אני חייבל התאים את גירסת הוינדואוז לסוג המעבד שיש לי? אם יש לי 64 ביט אני חייב להתקין וינדואוז 64 ביט? ואיך אני יודע אם יש לי מעבד 64 ביט או 32 ביט? הרצתי את CPU-Z על המחשב שלי ותחת קטגוריית צמעבד לא ראיתי אם המעבד שלי 32 ביט או 64 ביט.
-
- 4 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
שלום! קודם כל, אני לא בטוח אם זה הפורום המתאים- אם לא - תעבירו לאן שצריך. ולעניין. אני מחפש תוכנה טובה לקידוד מ-dvd לsvcd או פורמטים דומים. חשוב שהתוכנה תהיה קלה לשימוש(זה לקרוב משפחה שלא מתעסק הרבה עם מחשבים) ושתעשה את העבודה כמו שצריך. תודות, נדב
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
יש לי מסך 22 אינץ ואני רוצה להציד עמוד אחד במקום שני עמודים תודה
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
TTS=text to speech אני צריך שיהיו בה כמה קולות,והכי חושב שמה שאני כותב והיא מקריאה אפשר להקליט דרך התכנה.(אל תגידו control panel->speech...)
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
-
פתחתי קובץ BIN לתוכנה והוא נפתח לי. מה הלאה?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, התקנתי וויסטה על המחשב שלי וניסיתי להתחבר לשרת וונטרילו . הצלחתי להתחבר אך האנשים "קופאים" לאחר שאני רואה אותם (כנראה אחרי שהם מדברים). יש פתרון לבעיה? אוליי יש וונטרילו מיוחד לויסטה או משהו למרות שאין באתר של הונטרילו? תודה רבה מראש !
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
אשמח להמלצה לתוכנת FTP טובה ופשוטה... תודה, דניאל.
-
- 4 תגובות
- 792 צפיות
-
-
יש לי WINDOWS XP ואני רוצה לעבור לVISTA אבל... אמא שלי גם משתמשת במחשב , ולא נראה לי שאני רוצה לסבך אותה.. אז פעם ראית שלמשהו יש שני WINDOWS שונים במחשב אחד אז , מה אני עושה ? דרך אגב יש לי אהרד דיסק של 200 . 40 רק לWINDOWS ו 160 לכל מיני דברים.. אז אני ישמח להתקין תVISTA ב מחיצה של ה 160 איך אני עושה את זה ?
-
- 6 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום! לפני כשלושה ימים פירמטתי את המחשב שלי עקב תקלה,לאחר הפירמוט המידע בתיקיה D נשמרה כראוי,כמו שרציתי אך כל פעם שאני פותח את התיקיה מופיע לי ישר חיפוש,הכוונה שנפתח לי בצד חלון חיפוש ולא מראה לי את התכנים הרצויים(התיקיות). איך אני מחזיר את המצב לקדמותו?! תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 546 צפיות
-
-
-
יש לי כרטיס nvidia 7950GT ואני מעוניין לעדכן לדרייברים הכי חדשים, רציתי לשאול מה עליי לעשות לפני כן על מנת שההתקנה תהיה חלקה .. צריך לעשות הסרה ? למחוק גם עם תוכנה ייעודית במצב בטוח? ואיזו תוכנה עברתי כרגע לווינדוס 7 ולכן אני אשמח אם תוכלו לעזור לי כך שלא אצור בעיות עם מערכת ההפעלה או התנגשויות תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 709 צפיות
-
-
מתחיל להימאס עליי לפעמים אני עושה פתח כדי שיפתח ישר מהinternet temporary files אבל הוא נותן שגיאה ולא פותח בווינזיפ זה אף פעם לא היה עושה את זה אבל ווינזיפ לא תומך באף פורמט חוץ מזיפ או שאני לא מעודכן יש משהו רשמי וטוב שיותר טוב מווינראר?
-
- 28 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אני אחרי התקנה מחדש של מערכת ההפעלה וכו', ועכשיו יש לי בעיה במספר תוכנות שעל סרגל הכלים שלהן, יש מסגרת לבנה מסביב למילים, הנה דוגמא: זה מהמסנג'ר והתופעה קיימת בעוד כמה תוכנות אם כי לא בכולן... אשמח לדעת איך לסדר את זה...
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
התקנתי את internet Explorer 7 ואני רוצה להתקין את הexplorer 6 ואני לא יכול.. כתוב לי: תוכנית התקנה זיהתה גירסא חדשה יותר של explorer המותקנת כבר במחשב זה. אין אפשרות להמשיך בתהליך התקנה.. מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 643 צפיות
-
-
התקנתי אתמול כרטיס מסך חדש (HD4850) והחלפתי גם מעבד לקח לי הרבה זמן ובדרך ניתקתי בטעות לא מעט חוטים אבל אחרי זה ישבתי עם הספר וחיברתי כל חוט חזרה למקום שלו אבל אחרי שהדלקתי את המחשב לא היה לי טמפרטורה של הCPU ושל הGPU וגם משום מה הסאונד לא עבד מה זה יכול להיות?? ועוד שאלה קטנה אחרי שאני מחליף כרטיס מסך, החלפתי מNVIDIA לATI אז אני צריך למחוק את הדריברים של NVIDIA לפני שאני מתקין את הATI?
-
- 7 תגובות
- 832 צפיות
-
-
אני ישמח לקבל את הדריבר הנ"ל חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי אףאחד.
-
- 3 תגובות
- 717 צפיות
-
-
אני לא בטוח אם רוגלות זה המינוח, אבל אצל חבר יש בעיה במחשב, כאילו איזו תוכנה השטלתה על הדפדפן וכל פעם שמריצים חיפוש בגוגל היא מעלה אתה האתה שלה במקום. הכתובת משתנה כל פעם מחדש. איזה תוכנה בטוח תפתור את הבעיה? Ad-Aware 2007 לא מצא שום דבר... האם יש עוד דברים שכדאי לנסות חוץ מלהוריד תוכנות אנטי-ספייוור?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אין לי מה להוסיף
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
היי אני צריך תוכנה שאומרת את המילים שאני מכתיב לה,אשמח אם זו תיהיה תוכנה ולא האפונקצייה שיש בווינדוס אם אין משהוא כזה,אז אשמח לדעת איך אני עושה זאת בעמצאות הוינדוס תודה
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
יש תופעה כאשר מקודדים סרט: אך נקראת התופעה באנגלית ומה צריך לעשות : שימו לב יש פסים כאלה בתמונה
-
- 2 תגובות
- 896 צפיות
-
-
הייתי במעבדת מחשבים והייתי שם תוכנה שעושה דיאגנוזה לכול חומרת המחשב במקביל cpu + mem + harddisk + mb + PSU וכ"ו איך קוראים לתוכנה? ואיפה אפשר למצוא אותה? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוף כבר נמאס לי :-\ כל פעם שאני מפעיל את הווינאמפ הוא נכבה לי. הורדתי את הגרסה האחרונה, הפעלתי את המחשב מחדש ועדיין הבעיה קיימת. מישהו יודע מה לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 712 צפיות
-
-
יש לי כרטיס קול onboard של realtek. אני מנסה להפעיל שיר בווינאמפ ואני מקבל הודעת שגיאה (למרות שאת מנגינת הפתיחה של ווינדואוס אני שומע) bad directsound driver בלה בלה בלה... הורדתי דרייבר מעודכן ועדיין התקלה חוזרת. האם זה קשור לdirectx?? מה לעשות? תודה, ליאור
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-


