תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
תראו למשל שאני נכנס ל YNET ווואלה שופס ועוד כמה אתרים לא הרבה.. אני מקבל את ההודעה הזאת: http://img288.imageshack.us/img288/9040/help4ga.jpg בבקשה אפשר עזרה איך אפשר להעיף אותה?
-
- 3 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אני לא מצליח לקבל קבצים באיסיקיו יש לי את הפיירוואל של וינדוס ( SP 2 ) הגדרתי לו שיאפשר לאיסיקיו כל מה שצריך, לא עוזר. ביטלתי את הפיירוואל הזה בכלל - עדיין לא עוזר. פתחתי את הפורט 5190 (פתחתי TCP, אולי צריך DCP או DUP מה שזה לא יהיה )בהגדרות הפיירוואל שלי במודם ECI מה עוד אפשר לעשות ? כמישהו שולח קובץ, אני מקבל הודעה על קבלת קובץ, לוחץ אישור, ואז כאילו עוד שניה זה יתחיל לשלוח, וזה פשוט עומד ככה, מבלי לשלוח. תודה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
שלום אנשים! אני מחפש את הדרייבר לכרטיס רשת אלחוטי הנ"ל לWINDOWS 7 X64 . כל הבעיה היא שבאתר יצרן יש רק גרסה לXP וויסטה שזה לא מתאים, המערכת לא מצליחה להתקין את הדרייבר של ויסטה. ובאינטרנט לא מצאתי כלום בקשר לזה. אני כבר בפעם שניה נתקע עם זה בפעם ראשונה הייתי צריך ללכת לשכן ולעשות עם המחשב שלו רשת חוטית ואז להוריד דרייבר מWINDOWS UPDATE. אם מישהו יודע איפה אפשר להוריד אני אשמח מאוד.
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
לא ב-EVEREST Home Edition ולא ב-EVEREST Ultimate Edition פעם הטמפ' הופיעו לי אבל אני לא זוכר באיזה גירסה
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
אני מתכוון לפרמט בקרוב, ומעוניין לשמור דואר שהצטבר ב- inbox וב- sent. מה הדרך הפשוטה לעשות זאת?
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
כחלק מפרוייקט על מלון באקסס שאני עושה יש טופס חדרים, שבו יש כפתור "השכר חדר" - כשאני לוחץ על הכפתור טופס השכרות נפתח - וקוד החדר עובר אוטמטית לטופס השכרות. בטופס חדרים של ערך שנקרא "ניתן להשכרה" (yes/no), כעת כל החדרים שלי עם הערך true, 1. איך אני עושה, שכשאני לוחץ על "השכר חדר" (הכפתור שציינתי מקודם) הערך עובר אוטומטית לfalse (כי החדר כבר לא ניתן להשכרה). 2. איך אני עושה, שאם החדר לא ניתן להשכרה (הערך בfalse) אז לא ניתן להמשיך לטופס הבא, או שקופצת לי הודעה שגיאה כלשהיא (החדר כבר תפוס). תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה שתוכל לחסום תוכנות שאני יבחר לחסום ותמנע מהם גישה לאינטרנט, אבל לא תוכנה כמו FireWall, אני לא רוצה גם הגנה מפני פורצים אלא רק לחסום תוכנה מסוימת. תודה מראש, מתן.
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
יש לי באייפון כמה סירטונים שאני רוצה להעביר למחשב שלי ולצפות בהם מתי שאני מנסה לפתוח את הקבצים בכל תוכנה שיש לי במחשב שמיועדת לצפיה בוידאו הקבצים לא מנגנים יש אולי איזה תוכנה (עדיף חינמית ) שיכולה לבצע המרה תודה מראש לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
התקנתי לא מזמן אינטרנט אקספלורר 7, ועכשיו כל פעם שאני לוחץ על לינק יש צליל "צטק" משהו כזה. איך מבטלים אותו? הוא שיגע אותי
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
-
- 5 תגובות
- 656 צפיות
-
-
יש לי מכשיר סלולארי עם כבל. עד לפני 4 ימים הכל היה תקין אבל פתאום מה שקרה הוא שאני מחבר את המכשיר והמחשב לא מזהה אותו. הוא מזהה שחיברתי משהו אבל שם אותו תחת הכותרת Unknown Device ואפילו שם לו דרייבר! ניסיתי כבר להוסיף חומרה חדשה ולהתקין את הדרייבר של הכבל אבל המחשב פשוט לא נותן לי... מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
בסמיילי אמור להיות בצד שמאל אני יודע שיש בעיה באקספלורר 6 כי לחבר שלי יש 7 וזה מציג אצלו טוב האם זהו הפתרון היחידי? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
שלום לכולם, בנייד DELL של אבי הWMP לא נותן לו לצפות בכל הסרטים,האם אני צריך חבילת קודקים?? ואם כן איזו חבילה תואמת ויסטה באופן מלא?? ועוד דבר קטן,איך אני בוחר בWMP של ויסטה איזה קבצים לנגן(דוגמת AVI MPEG MP4 וכאלה כמו שיש בסימונים בWMP של XP)?? בדקתי בTOOLS ולא מצאתי שם שום איזכור לגבי זה,אז אודה למי שיסביר איפה מוצאים את זה. תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
התקנתי את tightvnc . כאשר אני משתמש ב viewer הכל עובד כצפוי, אבל כשאני מנסה להשתמש דרך הדפדפן זה לא עובד בנתיים אני מנסה לעשות את זה ברשת בבית. כשאני כותב במחשב שאני רוצה לשלוט בו 192.168.2.101:5800 אני רואה שזה מזה ומציג לי עמוד של התוכנה(הוא כותב שאני לא יכול להתחבר למחשב עצמו כלומר לעשות LOOP) עכשיו כשאני מנסה ממחשב אחר ברשת להיכנס לזה אז הוא פשוט מציג לא ניתן... ניסיתי גם להשתמש בIP עם 5800 וגם עשיתי Port Forwarding לפורטים האלה. אני לא מבין למה אני לא מצליח להיכנס אני כמעט בטוח שיש משהו בראוטר שמונע מזה להיכנס יש לי ראוטר של edimax. תודה
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
שלום!!! התקנתי NERO 7 וכל הסמלים של הקבצים השתנו... אבל גם שאני עושה יפתח את הקובץ עם התוכנה הראשונית שהייתה לי לדוג': WinMediaPlayer, המחשב פותח איתה אבל הסמל של הנרו נשאר ... איך אני יכול להחזיר את הסמלים לכמו שהם היו קודם? תודה
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה FREE MUSIC ZILLA שלמי שלא מקיר זאת תוכנה שמאפשרת להוריד מהאינטרנט שירים שאתם מנגנים באתרים כמו PANDORA ו-LASTFM. הפעלתי שיר בדפדפן הפעלתי תתוכנה ושמתי להורדה את השיר. התיקיית הורדות שהגדרתי הייתה הDESKTOP. אחרי שזה סיים להוריד ובדקתי שהשיר עובד ומנגן יצאתי מהתוכנה ואיתה נמחק השיר וכל הקבצים והתיקיות שהיו לי בDESKTOP. בגלל שלא ישר שמתי לב לזה לקח לי עוד זמן להבין איך קרה שנמחקו לי הקבצים עד שעשיתי ניסוי אם התוכנה שהורדתי עוד פעם שיר והוא נמחק איך שיצאתי מהתוכנה. עכשיו אני בדיכאון מכל הדברים שנמחקו לי מהDESKTOP. אם מישהו שמע על כזה דבר ויודע אם יש אפשרות לשחזר את הקבצים אני מאוד יודה לו. אגב ניסיתי לחפש את הקבצים בSEARCH של המחשב ולא מצאתי.
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
אהלן אני מחפש תוכנה שקוראת את הקבצים של QUICKTIME ויכול לפרוש אותם לכל הסך או לפחות לשים פסים שחורים למטה ולמעלה מה שבעצם המדיה פלייר עושה. כי אם אני רואה סרט בQUICKTIME ופורש אותו אל הטלוויזיה זה ממש לא כייף לראות את הDESKTOP שלי ברקע של הסרט(למרות שהוא יפה ) תודה.
-
- 2 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום לכולם אז ככה, התקנתי משחק שעבד יופי. הסרתי אותו לחלוטין. לאחר מכן, בגלל בעיות מסויימות עשיתי Recovery למערכת דרך מערכת ה]פעלה. עכשיו המשחק שוב מותקן לי, אבל הוא לא נותן לי להסיר אותו וגם לא לשחק בו. אני לא רוצה סתם למחוק אותו כי הוא ישאר לי ב-Add Or Remove Programs. מה עושים? תודה
-
- 4 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום, יש לי את האנטי וירוס kespersky וכל פעם זה עושה לי scan איך שאני מתחיל את שולחן העבודה וגם באמצע.... אז איך מפסיקים את ה-scan כי אני לא מוצא את איפה ה-Puese או משהו....
-
- 6 תגובות
- 656 צפיות
-
-
התוכנה היא WINACE,הסרתי אותה מההוספה והסרה אבל נשארו לי כמה תקיות בניהם גם UNINSTEL אבל כשאני לוחץ עליה או מההוספה הסרה אז החלון הבא נפתח לי. איך אני מוחק את זה?
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
היי האם זה אפשרי לעשות גיבוי אוניברסלי כלומר להעביר את הגיבוי ממחשב אחד לאחר למרות החומרה השונה? זה בהחלט יחסוך לי הרבה זמן אם זה אפשרי
-
- 2 תגובות
- 656 צפיות
-
-
מחפש תוכנה קלת שימוש לבניית\הקלטת פקודת מאקרו בסביבת ווינדוס.... תודה [br]פורסם בתאריך: 07 מאי 2007, 15:49:26 מישהו?
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת איך אני מגדיר שהתרגום המובנה יהיה מחוץ לסרט ? (ברקע השחור) אני משתמש בתוכנה הזאת VirtualDubMod תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
-
היי אני מתכנן מודינג ואני צריך תוכנה שאוכל לסרטט איתה מידות את המחשב מיקום של מאוורים אורות וכדומה...


