תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום. אני משתמש בpowerpoint של office2003 עכשיו עשיתי כמה מצגות ושילבתי קבצי מוזיקה.. כולם עובדים חוץ מקובץ אחד שהמצגת עולה הוא לא משמיע אותו לעומת זאת בwinamp שמנסים לשמוע את השיר סתם ככה הוא משמיע.. מה צריך לעשות...? אני חייב את זה ממש דחוף! (זה לאירוע)
-
- 6 תגובות
- 657 צפיות
-
-
http://www.downloadsquad.com/2007/10/04/microsoft-download-ie7-without-wga-validation/ חחחחחחחח כנראה הם ממש נואשים אני נשאר עם FF בכל מקרה
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
היי ניסיתי לפתור בעיה שהייתה לי הבעיה היא שבעמוד הראשי של וואלה הכותרת הראשית בלי תמונה(כי היא היתה חסומה) ניסיתי כמה פעמים כבר , אבל בלי הצלחה היום ניסיתי שוב פעם , אבל בדרך הרסתי הרבה דברים אחרים כמו ה - stylesheets של האתר ובנוסף גם כל התמונות היו חסומים האתר ניראה כמו בתמונה ניסיתי כל מיני דרכים ודרך חיפוש גם בגוגל , אבל שום דבר ניסיתי גם לפחות לבטל את את כל מה שעשיתי ולהחזיר למצב הקודם אבל לא מצאת , ואני לא יודע אם זה אפשרי בכלל(אם כן אז איך בדיוק) לבנתיים אחרי הרבה הקלקות קצת סידרתי את הפילטרים(אחד אחד) אבל הבעיה עדיין קיימת מה שניראה לי שבטעות נגעתי בפילטר ראשי , שקשור לא רק לחסימה של תמונות אלא בכלל לאתר עצמו השאלה היא איך אני מאפשר לאדבלוק "לדלג" על התמונות ולא…
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
-
איך אני מגדיל בה את הגול של הכתוביות? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 657 צפיות
-
-
הוא פשוט מאמץ את המעבד, ושומעים כאילו עוד שניה המאוורר שלו מתפרק. למה זה? במנהל משימות הוא מופיע כשהוא לוקח מהמעבד 70 ולפעמים יש קפיצות על 80 ומהזיכרון הוא לוקח 255800K
-
- 7 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אני לא מצליח להכנס לתוכנה... שאניי מנסה זה כותב לי הודעת שגיאה. *מצורפת להודעה.. מישהו יודע מה הבעיה? אולי אפשר לשחק HL2 בלי להכנס לsteam? תודה1! [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אז ככה אני רוצה לעשות איחוי לכוננים האם זה שווה המאמץ? ואם כן באיזו תוכנה להשתמש? קראתי המלצה מ ynet על ה Defraggler אבל יש בחיסרון שהיא לא מטפלת בקבצי מערכת האם זה קריטי? ובבקשה אם תוכלו להמליץ לי על תוכנה כלשהי
-
- 3 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אני לא יודע מה עשיתי במחשב שלי אבל בכמה ימים האחרונים כל פעם שאני נכנס לאתר שדורש הרשמה אני מוצא את עצמי מנותק.. צריך להתחבר כל פעם מחדש ואפילו אם אני סוגר את האתר ונכנס אליו מחדש אני צריך שוב להתחבר מחדש! יש לזה פיתרון? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
-
-
קניתי מכשיר לכידה של PINNACLE בחיבור USB2... MOVIE BOX בקיצור... מכשיר סוף הדרך. הבעיה שהתוכנה שמקבלים איתו ממש לא מתאימה לי. אין לי צורך בכלום חוץ מדבר אחד... שאני מקליט מוידאו למחשב שהקובץ מגיע ל 4GB הוא מתחיל קובץ חדש... ואז אני צורב אותם לדיסקים של DVD. לא רוצה עריכה, לא רוצה בלבולי שכל וכו'... תודה!!! אגב, אם מישהו יודע איך עושים את זה בתוכנה PINNACLE STUDIO SE 9.4 זה יהיה מצויין! יניב
-
- 4 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אני מעוניין לקודד סרט (שצילמתי)...לXVID ולהוסיף לו תרגום בשפה האנגלית....את התרגום יש לי( )...אני עכשיו רוצה לדעת איך אני יכול לצרוב אותם ביחד.. אגב אני רוצה לשמור את אותו היחס בין הגובה לרוחב אבל להוסיף שוליים שחורים ועליהם התרגום...משמע שהסרט יהיה קטן יותר אבל עם שוליים שחורים... תודה רבה...רוב הבעיה שלי היא בקידוד הסרט לXVID....
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
-
אני לא מצליח להתקין קבצי מערכת במחשב ולמחוק קבצים מהכונן D (להתקין אני מצליח בכונן d) המחשב אומר לי שאין לי הרשאה של מנהל (משהו כזה) ואני צריך לפנות למי שיש לו מה לעשות? תודה לכל עוזרים
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
מחפש את כל מה שצריך לקידוד סרטים עם תרגום, וכמובן כל הסאונד והשטויות כי הקאזה וכל השטויות האלה עושים בעיות, נא לענות על השאלה ולא להגיד "לי זה לא עשה בעיות" לינקים מאוד יעזרו, כל פעם שאני מחפש בגוגל אין לי מושג מה להוריד, DIVX 3 DIVX 8.6 2.5.2.5.W2.5.213.542.35.WFR.25. מבינים..? תודה רבה..
-
- 4 תגובות
- 657 צפיות
-
-
כל פעם שאני מסתכל על קבוצת דיון בלי להכנס אליה בOUTLOOK EXPRESS אני רואה שיש איזה 13000 הודעות, ושאני נכנס לקבוצה עצמה זה מראה לי רק איזה 15 הודעות... מישהו יודע למה???
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
-
-
-
חברים אני צריך עזרה ......! היה לי פעם תוסף ל-FIREFOX ....תוסף הכי פשוט בעולם,שהיה פשוט שומר לי דפים מועדפים . הוא היה ממוקם ליד כלים למעלה ונקרא Bookmarks . משום מה אני לא מוצא אותו , יש למישהו תוסף כזה פשוט ששומר דפים שאהבתי ???
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
-
-
המחשב לא זז הוא איטי וגם האינטרנט שלי זז לאט ואני לא יכול עוד מה אפשר לעשות סרקתי וירוסים וגם ספיי ואר
-
- 4 תגובות
- 657 צפיות
-
-
Norton דפוק. ב- Panda צריכים להירשם עם CD-KEY , כנ"ל עם AVG מישהו יכול לתת לי המלצה למשהו חינמי וטוב????
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
יש לי תאימיול דיסראל ואני רוצה להחליף אותו לאחר.. אבל הבעיה שזה באמצע הורדה.... מה עושים??
-
- 3 תגובות
- 657 צפיות
-
-
מה עושים? באמצע הדפדוף בין האתרים אני מקבל דוח שגיאות
-
- 5 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתאפשר לי להגביל את רוחב הפס אצל משתמשים ברשת.. יש תוכנה כזו?
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
הורדתי את הגרסה החדשה של windows live ובסוף ההתקנה מתקבלת השגיאה הבאה: ניסיתי לבצע ניקוי קבצי מערכת ותיקון רג'יסטרי באמצעות ccleaner ועדיין לא הסתדר.
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
-
-
מישהו מכיר עוד תוכנות כאלו? אני מכיר אחת Wireshrk להורדה: www.progs.co.il אני מחפש מחשב שמזבל את הרשת [ של 4 מחשבים]
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
צריך המלצה לאיזה תוכנה מצויינת נגד וירוסים...
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-


