תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי כרטיס קול הקפי של genius, ואני רוצה תוכנה שאני אוכל להנמיך איתה כל ערוץ בנפרד (נניח רק את הימני האחורי, או רק את הקדמי השמאלי), התקנתי את הדרייברים שלו ואין שם שום דבר כזה. אגב, הכרטיס הוא: Sound Maker Value 5.1 תומ"ר
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
מה התוכנה הזאת עושה ? http://www.flmsdown.net/Computer-User-Magazine-November-2006-plus-all-issues-2006-4397.html תודה לעוזרים...
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
יש לי אפשרות לרכוש את התוכנות הבאות: McAfee VirusScan 2006 הכולל את McAfee AntiSpyware 2006 ב 84 ש"ח. McAfee Internet security suite 2006 במחיר 120 ש"ח. KasperSky 5.0 ובעתיד לשדרג לגרסה 6.0 ללא תוספת מחיר ב 94 ש"ח. מי מהן מומלצת יותר ? האם יש אחרות טובות יותר ? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 657 צפיות
-
-
היי חבר'ה! יש לי בעיה מציקה שפתאום יש לי התקן של Orbit-Explorer במחשב... זה מעצבן לאללה ואין לי מושג איך מסירים את הזבל הזה! בכל מקרה השאלה איך מסירים את החרטא הזה?? תודה.. 8)
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
-
-
יש לי סרט שאני רוצה לגזור ממנו רק חלק קטן, חשוב לי שהתוכנה תיהיה פשוטה לתפעול, מינימלית כזאת... אבל בכל זאת שתוציא את החלק באיכות קרובה למקור ושלא תהרוס לו תאמא... תודה (:
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
-
על המחשב מותקן הארדיסק של SAMSUNG HD160JJ ACSI אני צריך את הדרייבר של הכונן בשביל לטעון אותו כשאני מתחיל את הפירמוט, ואני כבר קרוב לשבוע מחפש את הדרייבר ברשת. אני כבר מיואש.. :-\
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
-
שחכתי מה הוא עושה בדיוק ואיך קוראים לו.... זה פלאגין שמאפשר לך לחתוך חלקים מאתרים (כמו מקומות של פרסומות או רווחים או דברים כאלה). אני זוכר שהיה פלאגין שהיו צריכים להתקין (עם סמל של פרצוף של קוף) ועליו את הפלאגין שאני רוצה. יש למישהו מושג? עריכה לפלאגין שעליו צריכים להתקין את הפלאגין השני קורים GREASEMONKEY לא משנה, מצאתי. קוראים לזה Platypus. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/737
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
-
-
-
איך להוסיר תוספות נבחרות!! מהדפדפן?? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחרונה הורדתי קובץ NRG וניסיתי לפתוח אותו עם הנרו דרך אופציית ה-BURN IMAGE אבל משום מה קיבלתי חלון שנקרא FOREIGN IMAGE SETTINGS מכיוון שאני לא מכיר את החלון הזה לחצתי OK ואז נפתח לי חלון נוסף שכותרתו היייתה FOREIGN IMAGE FILE ואז הייתי צריך לבחור בין CORRECT ל IGNORE .אז לחצתי IGNORE וכשהגעתי לחלון הצריבה עצמו ראיתי שהקובץ חורג מהקיבולת של הדיסק(עובר את הקו האדום) ואכן לא יכולתי לצרוב בשל כך אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי לפתור את הבעיה או לפחות להסביר לי מה קורה פה!!!! מצורפות התמונות בתודה מראש ZIK [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 657 צפיות
-
-
-
שלום! רציתי לברר, איזה חברות מציעות חבילת אינטרנט סקיוריטי ל2 מחשבים או יותר ברישיון אחד? (הבנתי שנורטון מציעה 3 ברישיון אחד?) תודה! איתן.
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
שלום רב, על הwindows xp sp1 שלי התחלתי לחוות ספייורים ואדוורים למינהם, עד שלפני כמה ימים הכמות התחילה להיות מציקה במיוחד, למרות שתמיד היה לי SPYBOT, עד כדי כך שנפתחים לי חלונות בלי קשר לכלום ועליהם כתוב only the best ואיזה פרסומת מטומטת, בנוסף כל פעם שאני לא יכול לגשת לדף אינטרנט יש לי פרסומות(למרות שאני אמור פשוט לראות דף שכותב לי error. ועכשיו(בזמן כתיבת שורות אלו) קפץ לי חלון(תודה, כמעט שכחתי אותך ) שכותרתו windows security center שמודיע לי אם אני רוצה ללמוד להגן על המחשב שלי מכל מיני דברים... אז בתגובה, הורדתי את ADAWARE SE , spyweeper, windows antispyware, עדכנתי את כולם (כולל SPYBOT) והרצתי בדיקה בכוווווווווולם. לאחר שכולם עשו בדיקה,וכולם כל פעם מוצאים את אותם …
-
- 3 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אני מנסה להכנס לאתר RUNSCAPE.COM אבל כשאני נכנס למשחק הדפדפן ניהיה שחור אני רואה את הסימונים הרגילים של הטפריט וכו' אבל המשחק לא פועל... מה עושים יכול להיות שאני צריך ג'אווה, איזו? תודה
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
שלום יש אתרים עבריים שאני נכנס אליהם וכל הזמן האתר נטען מחדש איך אני מונע את זה ניסיתי refreshblock וזה לא עזר
-
- 5 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אני מניח שמכירים פה את Metacafe ואולי מישהו נתקל ופתר את בעיית התצוגה של קובצי ה-AVI בתוכנה כפי שמתואר בכותרת. ניסיתי כל מיני גירסאות כולל האחרונה, יש לי FFDSHOW האחרון ובצפייה בקבצים מחוץ לתוכנה הם נראים בסדר גמור. לא עוזרים בפורומים של Metacafe וחשבתי שאולי פה יהיה למישהו איזה רעיון. תודה.
-
- 4 תגובות
- 657 צפיות
-
-
מחפש שם של תוכנה שאפשר לעשות בה הדמיה לבניינים ומבנים וזה רץ בסרטון כזה ועובר מסביב לבניינים ובפנים. איך קוראים לתוכנה הזו ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לפרמט את המחשב אבל אין לי בכלל את הדרייברים של הלוח אם ושל כלום האם יש תוכנה שמעבירה את כל הדרייברים לדיסק? תודה לכל העוזרים!!
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
שלום א. היכן אני מאפשר למערכת להציג SYSTEM FILES (לא HIDEN?) ב. ביטול מסנג'ר איך? ג. יש דרך באוטלוק אקספרס לקבוע שפה עברית, ימין לשמאל כברירת מחדל?
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
-
קניתי צורב דיוידי של NEC 3520a ורציתי לדעת באיזה תוכנה אני אמור להשתמש (עדיף של נרו) בשביל להתחיל לצרוב איתו? אני משתמש בנרו 5 והוא כל כך ישן עד שהוא לא מסוגל לזהות את הצורב דיוידי, יש גירסא של נרו שאתם ממליצים עליה שתעבוד טוב עם הצורב? אה ועוד שאלה שלגמרי לא קשורה... כשמתקינים את הווינאמפ, מה אומר הקריין בקובץ דמו הזה שמגיע עם התוכנה?!
-
- 9 תגובות
- 657 צפיות
-
-
השתמשתי בגירסת אמיול מסויימת, והחלפתי לאחרת לגמרי. האם אפשרי להעתיק את תקיית CONFIG של המיול הישן למיול החדש? ההגדרות ישמרו? הקרדיט ישמר? (כי יש גם כמה שינויים באופציית ההגדרות בין הגירסאות)
-
- 3 תגובות
- 657 צפיות
-
-
מדוע כאשר אני מגביל את מהירות ההעלאה של האימיול למהירות נמוכה יותר מהירות ההורדה עולה?
-
- 8 תגובות
- 657 צפיות
-


